Olkoon tiesi polku Jeesuksen. Mikä biisi?

Katri

Kuulin radio deiltä tämän ihanan biisin, mutten tiedä biisin nimeä tai esittäjää. Sanat menee osittain näin:

Olkoon tiesi polku Jeesuksen. Häntä seuraa, kulje rukoillen. Astu rohkeasti...Halki kaiken sinut kannetaan. Olkoon tiesi lahja jonka jaat. Joka päivä uuden aarteen saat. Soikoon kiitoslaulu kirkkaana, rohkeasti kulje valossa. Olkoon tiesi lahja jonka jaat, joka päivä uuden aarteen saat. Soikoon kiitoslaulu kirkkaana, rohkeasti kulje valossa.

Toivottavasti joku tietäisi tämän biisin. :) Kiitos jo etukäteen!

4

905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A.N.

Olen ihmetellyt ihan samaa! Tosi ihana laulu, mutta koskaan en ole kuullut juontajan sanovan kuka laulaa tai kuka on tekijä!

• Katri

Mä olen kanssa pari kertaa jo radiosta kuullut ton biisin, mutten vieläkään tiedä kuka on esittäjä tai kenen biisi se on. Ilmoittele, jos sulle selviää. :)

• Joanz

Biisi on nimeltään "Olkoon tiesi" ja löytyy Anna-Mari Kaskisen ja Pekka Simojoen levyltä "Onnen vuori - Lauluja kutsumuksesta". Sen esittää Rosa Nyman. Aikamoisen salapoliisityön sain tehdä, ennenkuin sain selville tämän:) Todella koskettava kappale.

• Anonyymi

Olkoon tiesi Rosa Nyman

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      154
      1943
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1876
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      118
      1307
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1266
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1238
    6. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      426
      1172
    7. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      899
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      851
    9. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      846
    10. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      218
      712
    Aihe