Kuulin radio deiltä tämän ihanan biisin, mutten tiedä biisin nimeä tai esittäjää. Sanat menee osittain näin:
Olkoon tiesi polku Jeesuksen. Häntä seuraa, kulje rukoillen. Astu rohkeasti...Halki kaiken sinut kannetaan. Olkoon tiesi lahja jonka jaat. Joka päivä uuden aarteen saat. Soikoon kiitoslaulu kirkkaana, rohkeasti kulje valossa. Olkoon tiesi lahja jonka jaat, joka päivä uuden aarteen saat. Soikoon kiitoslaulu kirkkaana, rohkeasti kulje valossa.
Toivottavasti joku tietäisi tämän biisin. :) Kiitos jo etukäteen!
Olkoon tiesi polku Jeesuksen. Mikä biisi?
Katri
4
739
Vastaukset
- A.N.
Olen ihmetellyt ihan samaa! Tosi ihana laulu, mutta koskaan en ole kuullut juontajan sanovan kuka laulaa tai kuka on tekijä!
- Katri
Mä olen kanssa pari kertaa jo radiosta kuullut ton biisin, mutten vieläkään tiedä kuka on esittäjä tai kenen biisi se on. Ilmoittele, jos sulle selviää. :)
- Joanz
Biisi on nimeltään "Olkoon tiesi" ja löytyy Anna-Mari Kaskisen ja Pekka Simojoen levyltä "Onnen vuori - Lauluja kutsumuksesta". Sen esittää Rosa Nyman. Aikamoisen salapoliisityön sain tehdä, ennenkuin sain selville tämän:) Todella koskettava kappale.
- Anonyymi
Olkoon tiesi Rosa Nyman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716207- 1335564
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4703446Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091827Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3811286- 381266
- 671081
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun47984Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889