Paino ja ikä

painoindeksi

Uskallatko sanoa painosi ja pituutesi?

Milloin olet ollut kevyimmilläsi, milloin painavimmillasi aikuisiässä? Mitä silloin painoit?

Oletko huomannut iän vaikuttaneen painosi kehitykseen? Eli tuleeko kiloja vanhemmiten enemmän?

17

97

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paino vaihtelee yleensä siinä 55-58 kilon välillä, pituutta 160cm

      kevyimmilläni olin joulukuussa 2010, n. 52kg.
      painavimmillani olin keväällä 2009, varmaan ainakin 66kg, ellei ylikin, en mielelläni punninnut itseäni silloin, et ihan varma en tuosta painosta ole.

      mää oon koko aikuisikäni jojoillut tuon painon kanssa,
      en tiiä sit tuleeko niitä kiloja iän myötä enemmän, mut helpommin ainakin.

      mur

    • En uskalla mutta jos olisit kysynyt ikää ja painoa, silloin olisin voinut vastata. En ole huomannut kuin sen, että virtsan suihku ei ole enää niin kova kuin nuorempana, milloin joutui pitämään letkusta kunnolla kiinni ettei se karkaa.

      • 4D tähti

        Juuh, näin se on. Nuorempana meinaa karata letku, mutta näin vanhempana karkailee enää virtsa.

        "Uskallatko sanoa painosi ja pituutesi? "

        No jos jotain kertyy, niin sehän on vaan elintason merkkiä vyötärölle. Eikä se ole soveliasta köyhille ruveta kerskumaan, joten en uskalla kertoa.


    • Uskallatko sanoa painosi ja pituutesi? Juu.

      Milloin olet ollut kevyimmilläsi, milloin painavimmillasi aikuisiässä? Mitä silloin painoit?
      Kevyimmilläni 18-22-vuotiaana. N. 50-55.kg Jos raskauksia ei lasketa, niin raskauksien välillä ja jälkeen painavimmimmani, n. 63 kg. N. kuukausi sitten olin hetken 60kg, mutta sitten ne kilot meni taas.

      Oletko huomannut iän vaikuttaneen painosi kehitykseen? Eli tuleeko kiloja vanhemmiten enemmän?

      Paino varmaan olisi alkanut jo nousta tässä iässä muuten, mutta kun on ollut näitä ruokarajoitteita, ettei voi syödä eri juttuja, niin on pysynyt aika samoissa mitä oli esim. kymmenen-viistoista vuotta sitten, välillä heilahtaa jonkun loman tms. takia muutaman kilon verran ylöspäin. Ja palaa taas entiselleen.

      • Huh huh. Ollaan saman pituisia, ja minä olin 65, 5 noin kuukausi sitten. Olet todella hoikassa kunnossa :) Kolemkymppisenä olin noin 63,5 ja sanoivat että 10 kg/10 vuotta. No ei pidä paikkaansa. Nuorempana olin alipainoinen, mut tässä iässä voi nauttia läskeistä :D


      • sxthsens kirjoitti:

        Huh huh. Ollaan saman pituisia, ja minä olin 65, 5 noin kuukausi sitten. Olet todella hoikassa kunnossa :) Kolemkymppisenä olin noin 63,5 ja sanoivat että 10 kg/10 vuotta. No ei pidä paikkaansa. Nuorempana olin alipainoinen, mut tässä iässä voi nauttia läskeistä :D

        Ollaanko? Olen siis 167. Jos ollaan, niin molemmat ollaan normaalipainoisia, normaalin painoindeksin omaavia ja varaa lihoa ja laihtuakin on :)

        Ootko siis sinäkin jo 40:n paremmalla puolella? :)


      • ?
        yybee kirjoitti:

        Ollaanko? Olen siis 167. Jos ollaan, niin molemmat ollaan normaalipainoisia, normaalin painoindeksin omaavia ja varaa lihoa ja laihtuakin on :)

        Ootko siis sinäkin jo 40:n paremmalla puolella? :)

        Eli mitä sä painat?


      • y.b häips..
        ? kirjoitti:

        Eli mitä sä painat?

        57 kg. Missiksi olisin se "lyhyt ja pyöreä" missi, mutta muuten ihan normaalipainoinen, ei missien keskuudessa, eikä ole hinkua missiksi:D


    • 183/87

      20-vuotiaana urheilu-uran huipulla kevyimmillään, Painavimmillaan joku vuosi sitten kun ei oravanpyörässä viittiny pitää itsestä juuri huolta. Ikä ei vaikuta mitenkään, vaan elämäntavat.

    • 202cm/100kg

      40

    • 183cm / 78Kg / 36v

      Kymmenen kiloa on tullut 20 vuodessa, eli 20 vuoden päästä olen aika sopivassa painossa, jos rasvaprosentti pysyy ennallaan kuten tähänkin asti.

      • puskalisko

        *hoikka poika*


    • puskalisko

      no meillä yhteensä 187 kiloa :(

    • Nasduck

      Meillä on suvussa ongelma: me emme liho. Teimme mitä tahansa, niin me emme liho.

      Esmes. mä kundina vedän ihan mitä tahansa kamaa naamaan, niin ei mitään. Mutta kunj muija tuli raskaaksi, niin tuli neljä kiloa lisää.

      Ja mihin?


      (Saatanallista blastausta)

    • Painavin olin intin sotkussa munkkeja ja pitsaa mussuttaessani 19-vuotiaana. Painoa oli silloin pahimmillaan 74 kiloa. Keveimmilläni olin viime kesänä nelikymppisenä, kun vaaka näytti 71 kiloa. Tänä aamuna näytti 73, kun on takana ylensyöty lomaviikko. Ja pituutta on koko ajan ollut 183 senttiä.

      Minä luulen, että ihmiset lihovat vanhemmiten 90%:sti siksi, että liikkuvat vähemmän ja vain 10%:sti siksi, että elimistö toimisi hitaammin. Mutta onhan sitä tietysti mukava itselleen valehdella, että on isot luut ja läskin geenit. ;-)

    • Nasduck

      Tasan sata kiloa ja kaksmetriä miinus Seitsemän päivää-lehti.

    • läski mies

      Olin kevyimmilläni kun synnyin, n 3, 5 kg, 20 vuotiaana painoin n 60 kg ja nyt painan 36 vuotiaana 75 kg. pituus on 166 cm

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      334
      7599
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2244
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1652
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1499
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      116
      1211
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      76
      1193
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      935
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      925
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      823
    Aihe