Aattelin vetää tänään viskikännit.

Eli huomenna on kaamee rapula. Akka on taas jaksanu natkuttaa joka asiasta. Mitäs te muut ootta aatellu tänään tehä? Ei kai vielä nukkumaan?

101

131

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinkötäällämeilleai

      Täällä kitkerät aikamiespojat haluaisivat että eroisit vaimostas, että saataisiin uus sinkkumies porukoihin, mitäs sanot?

      • No sanotaanko, että ei välttämättä huono juttu.
        Mutta en mä kauaa sinkkuna ois...ja sekin täs mieltä kaivertaa....


      • Richartti kirjoitti:

        No sanotaanko, että ei välttämättä huono juttu.
        Mutta en mä kauaa sinkkuna ois...ja sekin täs mieltä kaivertaa....

        Onko sulla uus kiikaris, tai siis koukus jo?


      • Tämä palsta muuten kaipais muutamaakin fiksua sinkkumiestä. Ne vetäis tnne puolimukavia naisia perässään ja palsta lähtis uuteen nousuun.


      • :)
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Tämä palsta muuten kaipais muutamaakin fiksua sinkkumiestä. Ne vetäis tnne puolimukavia naisia perässään ja palsta lähtis uuteen nousuun.

        Ei tänne fiksuja sinkkumiehiä enää osu. Nekin sinkkumiehet jotka on, on vanhojen paskojen uusionikkejä:D


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Onko sulla uus kiikaris, tai siis koukus jo?

        En nyt ihan tuollasii termejä käyttäys. Eräs ihminen on nyt vasta sinkkuuntunut....ja kiinnostunut. Mutta enpä minä millekään oo viittiny alakaa. Mutta jos oisin poikamies, niin se ois menoo sitten. Itte asiassa ei oo mitään tietoo mahtaako tuo enää olla sinkku, siitä on kuitenkin jo puoli vuotta ku oon viimeksi sitä nähnyt.


      • :) kirjoitti:

        Ei tänne fiksuja sinkkumiehiä enää osu. Nekin sinkkumiehet jotka on, on vanhojen paskojen uusionikkejä:D

        Väliäkö sillä onko ne uusionikkejä vai mitä. Pääasia, että ne uusia naisia vetää, vai eikö?


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Tämä palsta muuten kaipais muutamaakin fiksua sinkkumiestä. Ne vetäis tnne puolimukavia naisia perässään ja palsta lähtis uuteen nousuun.

        Mä en kyllä usko pätkääkään tähän palstaan tuossa mielessä... Ne mitkä vähänkään vaikuttaa täysjärkisiltä katoo melko pian täältä tai sitten ne osoittautuu puoles vuodessa vähemmän täysjärkisiksi. Mutta en mä sitä kiistä ettenkö poikamiehenä vois muutaman palstan naisista tavata face-to-face ja kattoo mitä ne on niinku palstan ulkopuolella.


      • :) kirjoitti:

        Ei tänne fiksuja sinkkumiehiä enää osu. Nekin sinkkumiehet jotka on, on vanhojen paskojen uusionikkejä:D

        Mä en kyllä tiiä miksi mun pitäis vaihtaa nikkiä sinkkuuntumisen myötä? Mä luulen, että mun ei kannattais...


      • Richartti kirjoitti:

        En nyt ihan tuollasii termejä käyttäys. Eräs ihminen on nyt vasta sinkkuuntunut....ja kiinnostunut. Mutta enpä minä millekään oo viittiny alakaa. Mutta jos oisin poikamies, niin se ois menoo sitten. Itte asiassa ei oo mitään tietoo mahtaako tuo enää olla sinkku, siitä on kuitenkin jo puoli vuotta ku oon viimeksi sitä nähnyt.

        Tietysti tällä iällä se puoli vuotta ei oo aika eikä mikää...että se voi taas sinkkuuntua hyvinkin nopiaa vaikka ny oliski varattu.

        Mutta haluaasiksä sitte itte heti ottaa uuren akan erellisestä oot erohon päässy?


      • Richartti kirjoitti:

        Mä en kyllä usko pätkääkään tähän palstaan tuossa mielessä... Ne mitkä vähänkään vaikuttaa täysjärkisiltä katoo melko pian täältä tai sitten ne osoittautuu puoles vuodessa vähemmän täysjärkisiksi. Mutta en mä sitä kiistä ettenkö poikamiehenä vois muutaman palstan naisista tavata face-to-face ja kattoo mitä ne on niinku palstan ulkopuolella.

        Se kyllä täs palstas on vähä syvältä, että täällä olevat naiset on vähintään yhtä hulluja ku itte o.

        Ja kyllähän se on nähty miten mä palstaan poikamiehenä suhtaudun. Että kyllä mäkin poikamiehenä panisin.


      • :(
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Väliäkö sillä onko ne uusionikkejä vai mitä. Pääasia, että ne uusia naisia vetää, vai eikö?

        Täällä ei ole nyt sellaisia nikkejä, jotka naisia vetää,valitettavasti.


      • :( kirjoitti:

        Täällä ei ole nyt sellaisia nikkejä, jotka naisia vetää,valitettavasti.

        Ei varmaan oikee ookaa. Pitääsköhä mun vaihtaa nikkiä?

        Kohta varmaha nii elämä kuralla, että ei oo mutaa tekemistä ku sossun piikkihi palstaalla.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Tietysti tällä iällä se puoli vuotta ei oo aika eikä mikää...että se voi taas sinkkuuntua hyvinkin nopiaa vaikka ny oliski varattu.

        Mutta haluaasiksä sitte itte heti ottaa uuren akan erellisestä oot erohon päässy?

        Sanotaanko näin, että se nainen on vetänyt jo muutaman vuoden baarissa aina sellasta privat-showta, että kyllä mä ois heti sinkkuuntumisen myötä valmis kattoon mitä se vois tarjota.....


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Se kyllä täs palstas on vähä syvältä, että täällä olevat naiset on vähintään yhtä hulluja ku itte o.

        Ja kyllähän se on nähty miten mä palstaan poikamiehenä suhtaudun. Että kyllä mäkin poikamiehenä panisin.

        Se kyllä täs palstas on vähä syvältä, että täällä olevat naiset on vähintään yhtä hulluja ku itte o....

        Just näin :)


      • Richartti kirjoitti:

        Sanotaanko näin, että se nainen on vetänyt jo muutaman vuoden baarissa aina sellasta privat-showta, että kyllä mä ois heti sinkkuuntumisen myötä valmis kattoon mitä se vois tarjota.....

        Vaimon siskon mies on jo sen testannut, mutta en oo iljennyt kysellä :)


    • Asiallinen suunnitelma. Viskiä (Laproaigh) on lasissa mutta ei känniin asti. Huomenna saattaa lipsahtaakin.

      Tarjoa akallekin napsu ja toinenkin. Artikulaatio ainakin pehmenee vaikka viesti pysyis samana.

      • Ei ota...ei ensimmäistäkään napsua. Ne napsun ottamiset loppui siltä siihen ku ensimmäinen skidi synty. Se oiski helppoo jos se ottais. Sille ei tarvis ku muutama paukku juottaa, niin johan alkaa....panettaa.


      • Richartti kirjoitti:

        Ei ota...ei ensimmäistäkään napsua. Ne napsun ottamiset loppui siltä siihen ku ensimmäinen skidi synty. Se oiski helppoo jos se ottais. Sille ei tarvis ku muutama paukku juottaa, niin johan alkaa....panettaa.

        2 lasia punkkua saattaa jo riittää, mut jos ei maistu ensimmäinenkään niin minkäs teet..

        Kokeile viedä frovva jonnekin pois kotoa napsulle ja lapset mummivaarilaan tms.


    • Juu kyllä :) Mut nasu heräsi äsken. Ehkä vähän aikaa sitä ihailen :D
      Ei tänään ole mitään tekemistä. Huomenna herätään reippaina. .. Ja sitten. No ei mitään :(

      • niin?

        Onko nasu sun poika?


      • No, uusi päivä on aina.. uusi päivä. Ei tosin aina tunnu siltä tää on niin nähty-päivinä... Mut jos kuitenkin.


      • Mä luin viskihuuruissani, että masu herätti ja aattelin....ties mitä.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        No, uusi päivä on aina.. uusi päivä. Ei tosin aina tunnu siltä tää on niin nähty-päivinä... Mut jos kuitenkin.

        No niin onkin. No mutta täällä nyt taas tänään, ja sanotaan.. no jotain :) Raskas viikko takana? :)


      • Richartti kirjoitti:

        Mä luin viskihuuruissani, että masu herätti ja aattelin....ties mitä.

        No mitä aattelit? :)


      • sxthsens kirjoitti:

        No niin onkin. No mutta täällä nyt taas tänään, ja sanotaan.. no jotain :) Raskas viikko takana? :)

        Aikas joo, mihkä se siitä muuttuis kun ei ole tullut muutettua. Kvasi- ja virtuaalielämää ja joskus joku välähdys oikeasta :p Mites sulla?


      • Täällä sinä olet
        sxthsens kirjoitti:

        No mitä aattelit? :)

        miesten keskellä puristuksissa. Järjestä meille vähän viihdettä tyyliin kuten zisel eilen!


      • =D
        bravo.bravi kirjoitti:

        Aikas joo, mihkä se siitä muuttuis kun ei ole tullut muutettua. Kvasi- ja virtuaalielämää ja joskus joku välähdys oikeasta :p Mites sulla?

        Bravo.bravi =modelli *Huokaus*


      • =D kirjoitti:

        Bravo.bravi =modelli *Huokaus*

        Jaa, miksi niin? Miksei joku muu, vaikka zisel tai dazu kun ne muutenkin on jokainen täällä.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Aikas joo, mihkä se siitä muuttuis kun ei ole tullut muutettua. Kvasi- ja virtuaalielämää ja joskus joku välähdys oikeasta :p Mites sulla?

        Sohvalla istumista, kun en jaksa muuta. No toissaviikolla oli aikas vauhdikasta, mut tämä todellisuuteen palaaminen kotona tällä viikolla on ollut lamauttavaa. Kaipa tämä tästä on koko ajan pikkuhiljaa parempaan, mut harmittavan hidasta.

        Enyway, tämä on kuitenkin omilla jaloilla seisomista. Tosi heikko esitys omasta mielestäni, mut sentään parannusta eilisestä :) Pitäiskö mun uskoa sun sanomisiin? No oukei, mut ärsyttää et joku on aina oikeassa :'D


      • =D
        bravo.bravi kirjoitti:

        Jaa, miksi niin? Miksei joku muu, vaikka zisel tai dazu kun ne muutenkin on jokainen täällä.

        Oot kyllä ihme lässyttäjä, mutta kai teitäkin tarvitaan.Jatka valitsemallasi tiellä. hähä :D


      • =D kirjoitti:

        Oot kyllä ihme lässyttäjä, mutta kai teitäkin tarvitaan.Jatka valitsemallasi tiellä. hähä :D

        Sanoo äitinsä kainalossa nukkuva puskaryssän pentu =D


      • Täällä sinä olet kirjoitti:

        miesten keskellä puristuksissa. Järjestä meille vähän viihdettä tyyliin kuten zisel eilen!

        Enkäs ole :) Moni pitää minua miehenä :) Olen turvassa. HIP HURAAAA!!! :D


      • sxthsens kirjoitti:

        Sohvalla istumista, kun en jaksa muuta. No toissaviikolla oli aikas vauhdikasta, mut tämä todellisuuteen palaaminen kotona tällä viikolla on ollut lamauttavaa. Kaipa tämä tästä on koko ajan pikkuhiljaa parempaan, mut harmittavan hidasta.

        Enyway, tämä on kuitenkin omilla jaloilla seisomista. Tosi heikko esitys omasta mielestäni, mut sentään parannusta eilisestä :) Pitäiskö mun uskoa sun sanomisiin? No oukei, mut ärsyttää et joku on aina oikeassa :'D

        Onneksi sitten en oo aina oikeassa, en edes usein :P Kuulen asiasta päivittäin kriittisiltä tahoilta. Hitaat rosessit on hitaampia kuin nopeat mut ajallaan nekin on käyty loppuun...


      • =D
        bravo.bravi kirjoitti:

        Sanoo äitinsä kainalossa nukkuva puskaryssän pentu =D

        Oot vitun vitsikäs-


      • sxthsens kirjoitti:

        No mitä aattelit? :)

        No jos masu heräättää niin sillon siellä joku potkii....tai jotain


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Onneksi sitten en oo aina oikeassa, en edes usein :P Kuulen asiasta päivittäin kriittisiltä tahoilta. Hitaat rosessit on hitaampia kuin nopeat mut ajallaan nekin on käyty loppuun...

        Hah! :D Älä tule tänne kehumaan ennustajan lahjojasi!! Taatusti olet ne oppinut oman kantapääsi kautta :'D

        No juu, Olet tuollainen pehmeä "patjake" - jalat maassa ja jotain aika miellyttävää mistä pidän :) Taidan pitää sinusta sellaisenaan..


      • Richartti kirjoitti:

        No jos masu heräättää niin sillon siellä joku potkii....tai jotain

        No teillä se on aika yleistä, eikä minunkaan tarvinnut harjoitella sitä :c


      • ::D
        sxthsens kirjoitti:

        Hah! :D Älä tule tänne kehumaan ennustajan lahjojasi!! Taatusti olet ne oppinut oman kantapääsi kautta :'D

        No juu, Olet tuollainen pehmeä "patjake" - jalat maassa ja jotain aika miellyttävää mistä pidän :) Taidan pitää sinusta sellaisenaan..

        Bravo.bravi on niin feikki kuin vaan voi olla, alusta loppuun. Et voi mennä halpaan. Modellikin on aidompi.


      • ..:D
        ::D kirjoitti:

        Bravo.bravi on niin feikki kuin vaan voi olla, alusta loppuun. Et voi mennä halpaan. Modellikin on aidompi.

        sxthsense on känässä, älä häiritse prosessia..


      • sxthsens kirjoitti:

        Hah! :D Älä tule tänne kehumaan ennustajan lahjojasi!! Taatusti olet ne oppinut oman kantapääsi kautta :'D

        No juu, Olet tuollainen pehmeä "patjake" - jalat maassa ja jotain aika miellyttävää mistä pidän :) Taidan pitää sinusta sellaisenaan..

        Patjake onkin jotain ihan uutta. Täytyy yrittää googlata mitä se meinaa ;)

        Ennustaminen ei onnistu, ei varsinkaan tulevaisuuden ennustaminen mut reaaliteettien tunnistaminenkin auttaa.. Ja eskimotervehdys :D


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Patjake onkin jotain ihan uutta. Täytyy yrittää googlata mitä se meinaa ;)

        Ennustaminen ei onnistu, ei varsinkaan tulevaisuuden ennustaminen mut reaaliteettien tunnistaminenkin auttaa.. Ja eskimotervehdys :D

        No nenut :) Viime lauantaina minua kutsuttiin nöpönenäksi :') Vähänkö nauratti. Haluaisin olla sellainen KOTKA, että kuukkelit surkastuu - vaan en ole :) Siitä huolimatta nauratti. Vähän ulkoelämää ja vähän näkemyksiä siitä mitä olen :\


      • sxthsens kirjoitti:

        No nenut :) Viime lauantaina minua kutsuttiin nöpönenäksi :') Vähänkö nauratti. Haluaisin olla sellainen KOTKA, että kuukkelit surkastuu - vaan en ole :) Siitä huolimatta nauratti. Vähän ulkoelämää ja vähän näkemyksiä siitä mitä olen :\

        Nöpönenä on paras läheisyyden harrastamiseen, Kleopatra-nenä vaan pelottaa ihmiset pois. Kotka, myöhemmin vanha kotka, voi olla nöpönenäisenäkin, jos välttämättä haluaa ja kuukkelit saa surkastettua :)


    • Mä täs tiputtelen Suomi-viinaa, mutta kai se on pakko kohta mennä nukkumaan, ku huamenna on pakko hoitaa aamusta muutama työasia.

      Akka ei oo naputtanu, mutta muuten on kyllä menny niin päivvittua menneellä viikolla. Hävisin 80 000 € rahaa, edellisviikolla meil oli keskenmeno...ja sukulaiset vielä sitten omia mitättömiä ongelmiaan avaa tähän suuntaan.

      En tiärä koska täs saatana selekä katkee...

      • Onneks orjan ei tartte mennä töihin viikonloppuna, jos ei halua. Kohta ei varmaan tartte mennä muutenkaan. Noi sun rahasummat on aina yhtä haaskoja :)


      • Suhteellisuuden tajua kun saisi esmes turhista ruikuttaville sukulaisille jostain kaupasta, kävisin kyllä ostamassa. Keskenmeno on kurja juttu, jaksamisia vaan sen kanssa.


      • Richartti kirjoitti:

        Onneks orjan ei tartte mennä töihin viikonloppuna, jos ei halua. Kohta ei varmaan tartte mennä muutenkaan. Noi sun rahasummat on aina yhtä haaskoja :)

        Ainakin osittain, ellen sitten jopa ihan täysin omaaa tyhmyyttäni hävisin tuon rahan. Vakuutusyhtiötlä ehkä jotain saa takas, mutta se on erittäin epätodennäköistä. Kattoony. Kauhian luattavaasin miälin en täs kuitenkaa oo.... Pahintahan täs on se, että se ei oo omaa, vaan pankin rahaa jonka hävisin. Että se maksun aika on vasta niinku tulossa...


      • Richartti kirjoitti:

        Onneks orjan ei tartte mennä töihin viikonloppuna, jos ei halua. Kohta ei varmaan tartte mennä muutenkaan. Noi sun rahasummat on aina yhtä haaskoja :)

        Ois se kyllä mielenkiintosta nähä josko akkaa alkais työteko kiinnostaa, jos multa työt loppuis. Sillä ois parikin erilaista duunipaikkaa jos haluis mennä, mutta mieluummin opiskelee. Vaa pistäiskö miehen vaihtoon...


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Suhteellisuuden tajua kun saisi esmes turhista ruikuttaville sukulaisille jostain kaupasta, kävisin kyllä ostamassa. Keskenmeno on kurja juttu, jaksamisia vaan sen kanssa.

        Kiitos!

        Ja sellane itsekkyyden poistoaine siihe Kodin putkimiehen viereen kaupan hyllyllä olis kans aika kova sana.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Ainakin osittain, ellen sitten jopa ihan täysin omaaa tyhmyyttäni hävisin tuon rahan. Vakuutusyhtiötlä ehkä jotain saa takas, mutta se on erittäin epätodennäköistä. Kattoony. Kauhian luattavaasin miälin en täs kuitenkaa oo.... Pahintahan täs on se, että se ei oo omaa, vaan pankin rahaa jonka hävisin. Että se maksun aika on vasta niinku tulossa...

        Nii...sepä se yrittäjän hommissa on. Jos oisin katteellinen niin alkasin yrittäjäks. Pari hommaa tullut laskeskeltua, mutta ku on tuo laskupää ilmeisesti liian hyvä niin ei tuu niihin hommiin lähettyä. Ja liian tarkkaan tiedossa monenlaista asiaa.

        Vaikka ehkä vielä just tällä hetkellä niillä hommilla vois jotenkin tienata, niin ei kuitenkaan enää 2-3 vuoden päästä eikä tuossa ajassa ehdi maksaa mitenkään pois niitä investointeja mitä pitäis tehdä. Ns. kilpailevat yritykset ei ole nostaneet hintoja eurollakaan 5 vuoteen....ja irtisanomisia on sielläkin suunnalla ollut.


      • Richartti kirjoitti:

        Ois se kyllä mielenkiintosta nähä josko akkaa alkais työteko kiinnostaa, jos multa työt loppuis. Sillä ois parikin erilaista duunipaikkaa jos haluis mennä, mutta mieluummin opiskelee. Vaa pistäiskö miehen vaihtoon...

        Pitkän paritsuhteen vika on se, että siinä on jo ne totutut rutiinit joiden mukaan elämää eletään, eikä se roolien vaihto enää käykään kovin kivuttomasti, jos se kestää sitä ollenkaan.

        Ja kyllä mun on pakko sanoa, että mun ensimmäinen vaimo oli täys paska. Imi saatana kaiken, eikä itte tienannu mitää. Eikä ollu mihinkään tyytyväinen. Nykyinen vaimo tienaa 3500-4000 kuussa(tai emmä edes tiedä paljo se tienaa) ja tyytyy tosi vähään.

        Että vaikka sanotaan, että ei se vaihtamalla parane, niin kyllä mulla ainaki parani. Toki mä harhailin tuossa vaimojen välillä ihan väärissä naisissa, mut... no kyllä sä tiärät mitä mä tarkootan.


      • Richartti kirjoitti:

        Nii...sepä se yrittäjän hommissa on. Jos oisin katteellinen niin alkasin yrittäjäks. Pari hommaa tullut laskeskeltua, mutta ku on tuo laskupää ilmeisesti liian hyvä niin ei tuu niihin hommiin lähettyä. Ja liian tarkkaan tiedossa monenlaista asiaa.

        Vaikka ehkä vielä just tällä hetkellä niillä hommilla vois jotenkin tienata, niin ei kuitenkaan enää 2-3 vuoden päästä eikä tuossa ajassa ehdi maksaa mitenkään pois niitä investointeja mitä pitäis tehdä. Ns. kilpailevat yritykset ei ole nostaneet hintoja eurollakaan 5 vuoteen....ja irtisanomisia on sielläkin suunnalla ollut.

        Joo. Kyllähän tämä eräänlaista hulluutta on mutta... tai en mä nykyisillä määräyksillä kyllä kenellekään yrityksen aloittamista suosittele. Ku kaikki on jo keksittty ja vastuut on jo ihan amerikan malliin. Ei oo oikee enää tänäpäivänä Suomessa maharollisuuksia nousta rahastajapoijasta tehtailijaksi, muutaku lottovoittomaisella säkällä.

        Ja jos yrittäjäksi alkaa niin se pitää muistaa, että ei oo montaa ihimistä sen päätöksen jäläkeen kehenkä voit luattaa. Että 127%:nen parisuhde on siinä se voima. Sulla ei ainakaan tällä hetkellä vissiin oikein ole.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Joo. Kyllähän tämä eräänlaista hulluutta on mutta... tai en mä nykyisillä määräyksillä kyllä kenellekään yrityksen aloittamista suosittele. Ku kaikki on jo keksittty ja vastuut on jo ihan amerikan malliin. Ei oo oikee enää tänäpäivänä Suomessa maharollisuuksia nousta rahastajapoijasta tehtailijaksi, muutaku lottovoittomaisella säkällä.

        Ja jos yrittäjäksi alkaa niin se pitää muistaa, että ei oo montaa ihimistä sen päätöksen jäläkeen kehenkä voit luattaa. Että 127%:nen parisuhde on siinä se voima. Sulla ei ainakaan tällä hetkellä vissiin oikein ole.

        Juu...ei. Ainakaan alkuun 8 tuntia vuorokaudessa ei riittäis yhtään mihinkään ja se jo yksistään olis iso ongelma.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Pitkän paritsuhteen vika on se, että siinä on jo ne totutut rutiinit joiden mukaan elämää eletään, eikä se roolien vaihto enää käykään kovin kivuttomasti, jos se kestää sitä ollenkaan.

        Ja kyllä mun on pakko sanoa, että mun ensimmäinen vaimo oli täys paska. Imi saatana kaiken, eikä itte tienannu mitää. Eikä ollu mihinkään tyytyväinen. Nykyinen vaimo tienaa 3500-4000 kuussa(tai emmä edes tiedä paljo se tienaa) ja tyytyy tosi vähään.

        Että vaikka sanotaan, että ei se vaihtamalla parane, niin kyllä mulla ainaki parani. Toki mä harhailin tuossa vaimojen välillä ihan väärissä naisissa, mut... no kyllä sä tiärät mitä mä tarkootan.

        Juu....

        Tiedän kyllä sellasiakin akkoja jotka on nykyiset tai edelliset ukot haukkunut/hakannut niin hyväksi, että käyvät töissä sairaanakin ja painavat töitä 110% lasissa jatkuvasti burn-outin rajalla.

        Juu vaihtamalla vois parantua ja joku vois saada tuosta mun emännästä ittelleen hemmetin hyvän akan. Ei tässä häviäjiä välttämättä ois olleenkaan. No ehkä sen akan uuden miehen vaimo vois olla se häviäjä tai sitten ei sekään.


      • Richartti kirjoitti:

        Juu....

        Tiedän kyllä sellasiakin akkoja jotka on nykyiset tai edelliset ukot haukkunut/hakannut niin hyväksi, että käyvät töissä sairaanakin ja painavat töitä 110% lasissa jatkuvasti burn-outin rajalla.

        Juu vaihtamalla vois parantua ja joku vois saada tuosta mun emännästä ittelleen hemmetin hyvän akan. Ei tässä häviäjiä välttämättä ois olleenkaan. No ehkä sen akan uuden miehen vaimo vois olla se häviäjä tai sitten ei sekään.

        Näinpä.

        0,7 Suamiviina meni melekee tyhjäksi täs sivus, nyt nukkumaan. Oli kiva pitkästä aikaa jutella sun kans. Öitä!

        (kiva herätys huamenna...)


      • Richartti kirjoitti:

        Juu...ei. Ainakaan alkuun 8 tuntia vuorokaudessa ei riittäis yhtään mihinkään ja se jo yksistään olis iso ongelma.

        Tämä vielä:

        Jos yrittäjäksi ryhdyt, niin tärkiä nyrkkisääntö on se, että tehdylle tunnille pitää saada palkka ja sen tuntipalkan pitää olla kohtuuton. Ja kaikki mitä sä osatat sisään niin hinta pitää olla kohtuullinen. Kohtuullinen ja kohtuuton on alariippuvaisia, joten en voi alkaa niitä tässä tarkemmin analysoimaan. Nyt öitä!


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Tämä vielä:

        Jos yrittäjäksi ryhdyt, niin tärkiä nyrkkisääntö on se, että tehdylle tunnille pitää saada palkka ja sen tuntipalkan pitää olla kohtuuton. Ja kaikki mitä sä osatat sisään niin hinta pitää olla kohtuullinen. Kohtuullinen ja kohtuuton on alariippuvaisia, joten en voi alkaa niitä tässä tarkemmin analysoimaan. Nyt öitä!

        Jep. Väkisinkin nousee ne tuntiliksat ihan järkyttäviksi kun laskeen kalustokustannukset ja ne tunnit joista "ei voi laskuttaa". Mutta verrattuna siihen mitä tällä hetkellä lukee niissä laskuissa joita kuittailen ison herran maksettavaksi, niin 10 €/ tunnilta vois ottaa pois. Mutta se ei välttämättä riitä, jos ei oo sertificaatteja/akreditointeja...ja ne maksaa pienelle firmalle ihan liikaa.


      • no jo on oikeasti koetellu, voimia


    • Kotiuduttuiin juuri Espanjasta ja taistellaan, mihin mennään seuraavaksi. Rouva Ratikka haluaa jälleen Pariisiin ja minä johonkin, missä en vielä ole käynyt. Punkku virtaa suonissa, joten tästä ei vissiin tule muuta kuin krapula. :-(

      • No juot GingerAlea, niin kuin minäkin silloin kun ei kiinnosta humaltua :)

        Rooma on romanttinen kaupunki...


      • sxthsens kirjoitti:

        No juot GingerAlea, niin kuin minäkin silloin kun ei kiinnosta humaltua :)

        Rooma on romanttinen kaupunki...

        No oli joo viime kesäkuussa. Ensin laukkuja, ketjuja ja vöitä Milanosta ja sitten Rooman hellettä päälle. ;-)

        Ps. Ginger Ale on muuten viskin kanssa oiva blandis.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        No oli joo viime kesäkuussa. Ensin laukkuja, ketjuja ja vöitä Milanosta ja sitten Rooman hellettä päälle. ;-)

        Ps. Ginger Ale on muuten viskin kanssa oiva blandis.

        No täytyy kokeilla, mut yleensä juon raakana :D No nyt tuolla telkussa ovat ihan alasti. Mitähän ne meinaa? Vaikee jutella tässä mielentilassa :'D


    • zisel

      Hyi helvetti. Jos ei ole särkylääkettä aamua varten niin teit just itsarin.

      • Mitä helvetin särkylääkettä? Ei kun unta kuuppaan ja raitista ilmaa kyytipojaksi.


      • Viskistä ei tuu krapulaa vaan lievä jälkinautinnollinen kupoliummetus.


      • zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Mitä helvetin särkylääkettä? Ei kun unta kuuppaan ja raitista ilmaa kyytipojaksi.

        Kyllä viskistä tulee niin kauhee päänsärky ettei siihen mitkään raittiit ilmat auta! Heti kun silmänsä auki saa niin joka sydämen lyönnillä iskee viiltävä kipu otsassa :-/


      • zisel
        bravo.bravi kirjoitti:

        Viskistä ei tuu krapulaa vaan lievä jälkinautinnollinen kupoliummetus.

        "lievä jälkinautinnollinen kupoliummetus"


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Viskistä ei tuu krapulaa vaan lievä jälkinautinnollinen kupoliummetus.

        Niinpä.

        Aamuisesta vesilasista uuteen nousuun. Öitä sullekin!


      • Jep. Tulee elävästi mieleen eräs viikonloppu kun anoppi tuli meille kattoon esikoista joskus iltapäivällä yhden-kahden aikaan ja mä olin sängyssä vielä. Puoli tuntia onnistuin nieleskeleen ennen kuin syöksyn kalsarisillaan vessaan oksentaan...

        ...se oli sellainen "viskiviikonloppu"...baarissa 6 tuntia pelkkää viskiä raakana.


      • zisel
        Richartti kirjoitti:

        Jep. Tulee elävästi mieleen eräs viikonloppu kun anoppi tuli meille kattoon esikoista joskus iltapäivällä yhden-kahden aikaan ja mä olin sängyssä vielä. Puoli tuntia onnistuin nieleskeleen ennen kuin syöksyn kalsarisillaan vessaan oksentaan...

        ...se oli sellainen "viskiviikonloppu"...baarissa 6 tuntia pelkkää viskiä raakana.

        :D Sun anoppi varmaan puhuu susta pelkkää hyvää tyttärelleen XD


      • zisel kirjoitti:

        Kyllä viskistä tulee niin kauhee päänsärky ettei siihen mitkään raittiit ilmat auta! Heti kun silmänsä auki saa niin joka sydämen lyönnillä iskee viiltävä kipu otsassa :-/

        amatööri ;)


      • zisel kirjoitti:

        Kyllä viskistä tulee niin kauhee päänsärky ettei siihen mitkään raittiit ilmat auta! Heti kun silmänsä auki saa niin joka sydämen lyönnillä iskee viiltävä kipu otsassa :-/

        No älä vedä viskiä. Vedät vaan keppanaa ja punkkua, mitä alle kaksikymppiset saavat omin voimin Alkosta. ;-)


      • zisel
        LaRito kirjoitti:

        amatööri ;)

        Jumalauta! :D


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Viskistä ei tuu krapulaa vaan lievä jälkinautinnollinen kupoliummetus.

        "kupoliummetus" ;-)


      • zisel kirjoitti:

        :D Sun anoppi varmaan puhuu susta pelkkää hyvää tyttärelleen XD

        Kyllä mä oon kuule anopin kultapoju....oikeesti.
        1 ja mijoona hommaa tulee hoideltua niiden taloudessa. Milloin sähköissä on vikaa, miiloin tietokoneessa, milloin mansikki pitää lypsää yms, yms...

        Kerran ku akka lähti "viimesen" kerran ku en ollut tiskejä laittanut, niin anoppi palautti sen kotiin 10 minuutissa =D


      • zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

        No älä vedä viskiä. Vedät vaan keppanaa ja punkkua, mitä alle kaksikymppiset saavat omin voimin Alkosta. ;-)

        Mulleko sä kirjotit? Ei täällä saa mitään selvää kuka puhuu ja kelle :D Siis mä juon mieluummin vaikka omaa kustani kuin kaljaa. Punkku tulee ylös. Mä juon kuivaa valkkaria tai lonkeroa tai sitten mä en juo mitään. Piste. :D


      • zisel
        Richartti kirjoitti:

        Kyllä mä oon kuule anopin kultapoju....oikeesti.
        1 ja mijoona hommaa tulee hoideltua niiden taloudessa. Milloin sähköissä on vikaa, miiloin tietokoneessa, milloin mansikki pitää lypsää yms, yms...

        Kerran ku akka lähti "viimesen" kerran ku en ollut tiskejä laittanut, niin anoppi palautti sen kotiin 10 minuutissa =D

        Aijaa, sä oot hyvä esittää. Ei anoppi tiedä millanen oot oikeesti :D


      • Richartti kirjoitti:

        Kyllä mä oon kuule anopin kultapoju....oikeesti.
        1 ja mijoona hommaa tulee hoideltua niiden taloudessa. Milloin sähköissä on vikaa, miiloin tietokoneessa, milloin mansikki pitää lypsää yms, yms...

        Kerran ku akka lähti "viimesen" kerran ku en ollut tiskejä laittanut, niin anoppi palautti sen kotiin 10 minuutissa =D

        Mä pelastin sen "iltatähden" turmiolta....silloin muinoin.


      • Richartti kirjoitti:

        Jep. Tulee elävästi mieleen eräs viikonloppu kun anoppi tuli meille kattoon esikoista joskus iltapäivällä yhden-kahden aikaan ja mä olin sängyssä vielä. Puoli tuntia onnistuin nieleskeleen ennen kuin syöksyn kalsarisillaan vessaan oksentaan...

        ...se oli sellainen "viskiviikonloppu"...baarissa 6 tuntia pelkkää viskiä raakana.

        Sinulla on tuo elämänhallinta vähän hakusessaan. Kun halataan ämpäriä, niin silloin ei ole soveliasta nähdä rouvan sukulaisia...


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        "kupoliummetus" ;-)

        Herrasmiehen aamuolon täsmäilmaus, krapula on rahvaan ongelmia :)


      • Richartti kirjoitti:

        Mä pelastin sen "iltatähden" turmiolta....silloin muinoin.

        Mä vein sen kotiin silloin 15 vuotiaan illan jälkeen, oli se missä kunnossa tahansa. Toisin kuin jotkut toiset.


      • zisel kirjoitti:

        Mulleko sä kirjotit? Ei täällä saa mitään selvää kuka puhuu ja kelle :D Siis mä juon mieluummin vaikka omaa kustani kuin kaljaa. Punkku tulee ylös. Mä juon kuivaa valkkaria tai lonkeroa tai sitten mä en juo mitään. Piste. :D

        No sulle just. Sähän oot 17-vuotias bitch palstalla. AGH, kun on taas hilpeetä. ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Sinulla on tuo elämänhallinta vähän hakusessaan. Kun halataan ämpäriä, niin silloin ei ole soveliasta nähdä rouvan sukulaisia...

        Jep....se ei aina oo ollut mun parhaimpia puolia. Onneksi noi ämpärin halaamiset on jäänyt sitten tuon tapauksen jälkeen. Toi kerta teki minuunkin aika pysyvän vaikutuksen :)


      • zisel
        Richartti kirjoitti:

        Mä vein sen kotiin silloin 15 vuotiaan illan jälkeen, oli se missä kunnossa tahansa. Toisin kuin jotkut toiset.

        Sä olet herrasmies. Mutta on sussa sellanen pervo puoli - mä haistan nää jutut täältä saakka :D

        Sun kannattaa muuten poistaa selaushistoria koneeltas ennenkun menet nukkuu jos kotona olet.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Herrasmiehen aamuolon täsmäilmaus, krapula on rahvaan ongelmia :)

        Saanen ottaa laajempaankin käyttöön... ,-)


      • zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

        No sulle just. Sähän oot 17-vuotias bitch palstalla. AGH, kun on taas hilpeetä. ;-)

        Ainiin joo - mä unohdin jo. Muhun on niin istutettu toi homo-setämies rooli etten mä enää muista mikä mun alunperin piti olla. "Joo vittu, vitun fossiili säki stana niinq, LOL" XD


      • zisel kirjoitti:

        Sä olet herrasmies. Mutta on sussa sellanen pervo puoli - mä haistan nää jutut täältä saakka :D

        Sun kannattaa muuten poistaa selaushistoria koneeltas ennenkun menet nukkuu jos kotona olet.

        Hähäähäähää....mun pervopuoli elää mun vasurin kanssa omaa salaista elämäänsä. Mä varmaan kuulun jo nyt niihin yli 40 vuotiasiin joihin se eräs Iltalehden haastattelema maksullinen anonyymi-professionaali ei halua sekaantua edes rahasta.

        Vitut mä mitään poista...tää läppäri on mun tunnuksien takana, mutta se voi käydä omallaan kattoon nää mun kaikki kirjoitukset milloin haluaa. Kyllä se tietää mun nimimerkin. Näitä mun juttuja lukiessa se vois "viisastua" paljonkin siitä mistä kiikastaa.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Saanen ottaa laajempaankin käyttöön... ,-)

        Siitä vaan, ja viskiä juomalla niitä alkaa keksiä luonnostaan lisää. Kannattaa kokeilla ja juoda lisää ellei sanontaosasto ala kehittyä ;p Maailman tunnetuimpia logoja on syntynyt sillä tavalla että heraldikko aamuyön tunteina on katsonut tyhjän tuopin pohjan läpi ja nähnyt taitetun lasin läpi jonkun kuvion.


      • zisel
        Richartti kirjoitti:

        Hähäähäähää....mun pervopuoli elää mun vasurin kanssa omaa salaista elämäänsä. Mä varmaan kuulun jo nyt niihin yli 40 vuotiasiin joihin se eräs Iltalehden haastattelema maksullinen anonyymi-professionaali ei halua sekaantua edes rahasta.

        Vitut mä mitään poista...tää läppäri on mun tunnuksien takana, mutta se voi käydä omallaan kattoon nää mun kaikki kirjoitukset milloin haluaa. Kyllä se tietää mun nimimerkin. Näitä mun juttuja lukiessa se vois "viisastua" paljonkin siitä mistä kiikastaa.

        Noni, kato nyt - kyllä mä tiedän nää jutut :D

        "eräs Iltalehden haastattelema maksullinen anonyymi-professionaali ei halua sekaantua edes rahasta."


    • Ota säkin pari viskiä niin krapula muuttuu ainakin kielellisesti tollaseen muotoon eikä tunnu yhtään pahalta :p

      Bailey's on kuin sulatettua karkkia, ei sellasta kannata juoda ja jos juo, oksentaa ei ainakaan kannata.

      • Nää vastausketjut kyllä voi mennä sekasin..


      • zisel

        Juuei, kyllä Bailey ylös tulee eikä se oota aamuun saakka.


      • Sä oot kyllä niiiin
        zisel kirjoitti:

        Juuei, kyllä Bailey ylös tulee eikä se oota aamuun saakka.

        huono alkoholisti että...

        Minua ei okseta ikinä mikään alkomahooli. Oih! Voisin nytkin juota tuollaisen Baileysin ykkösellä...aaaahhh


      • zisel
        Sä oot kyllä niiiin kirjoitti:

        huono alkoholisti että...

        Minua ei okseta ikinä mikään alkomahooli. Oih! Voisin nytkin juota tuollaisen Baileysin ykkösellä...aaaahhh

        Joo, enkä mä pysty juomaan kuin max 3 päivää. Neljäs päivä on sitten jo sellasta ettei mene alas millään. Huonompi deeku mä olen kuin jotkut teekkarit. Ne sentään osaa vetää viikkotolkulla.


      • Seurustele ..
        zisel kirjoitti:

        Joo, enkä mä pysty juomaan kuin max 3 päivää. Neljäs päivä on sitten jo sellasta ettei mene alas millään. Huonompi deeku mä olen kuin jotkut teekkarit. Ne sentään osaa vetää viikkotolkulla.

        lartsan kanssa. Se on aina niin yksinäisenä jossain ketjun alimmaisena..


      • Seurustele .. kirjoitti:

        lartsan kanssa. Se on aina niin yksinäisenä jossain ketjun alimmaisena..

        stana, pitäähän täällä nyt jonku vastata ite aiheeseen! :D eikä kyllä kiinnosta selväpäisenä mitkään juomakeskustelut.


    • lähinnä istunu koneella ja kuunnellu kännistä jankutusta ja ikävä -rumbaa, en tajua miten niillä ei päissään pysy sielä pääsä mikään asia mitä on sanottu, sitte ihmettelee jos toinen on pahalla päällä.

      • Mä tuun heti Kultakalaan, jos tästä sinkkuunnun. Muutenkin olis heti maakuntakierroksen aika. xD


      • Richartti kirjoitti:

        Mä tuun heti Kultakalaan, jos tästä sinkkuunnun. Muutenkin olis heti maakuntakierroksen aika. xD

        koitin nyt vaan miettiä miten tuo liittyi mihinkään :D


      • LaRito kirjoitti:

        koitin nyt vaan miettiä miten tuo liittyi mihinkään :D

        Niinpä....ei päätä eikä häntää enää näis mun jutuissa. Kunhan nyt viljelen omia kännisiä ajatuksiani :)


    • zisel

      Sadas viesti tässä ketjussa! JEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      366
      7990
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2284
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1672
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1529
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      119
      1251
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      78
      1251
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      345
      1091
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      985
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      51
      958
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      106
      875
    Aihe