Pieni limu 5 euroa. Siis oikeasti 5 euroa. Ryöstöhinnat!!
Varokaa ravintola König Helsinki!
18
4886
Vastaukset
- Ravintola König vip
Kuka siellä muutenkaan enään käy?
Ylimieliset portsarit ja mutukkeja täynnä koko paikka.
Hinnat on pakko olla korkeita kun pienestä kävijämäärästä
pitää saada revittyä paikalle maksimaalinen tuotto.
Onneksemme Helsinki on täynnä hyviäkin paikkoja, König oli
sellainen noin 10-vuotta sitten.- vip, fip
Kaikki maksaa tänä päivänä, mitään et saa ilmaiseksi. Königissä hintojen suuruus korreloituu aika pitkälle kovalla paikalla olevan ravintolan suurien vuokrien kanssa. Jollainhan ne kustannukset on peitettävä.
- Entinen kävijä
vip, fip kirjoitti:
Kaikki maksaa tänä päivänä, mitään et saa ilmaiseksi. Königissä hintojen suuruus korreloituu aika pitkälle kovalla paikalla olevan ravintolan suurien vuokrien kanssa. Jollainhan ne kustannukset on peitettävä.
No mutta millä selität että muissa keskustan ravintoloissa, yhtä hyvällä paikalla, samalla koolla, on hinta puolet tuosta?
- vip, fip
Entinen kävijä kirjoitti:
No mutta millä selität että muissa keskustan ravintoloissa, yhtä hyvällä paikalla, samalla koolla, on hinta puolet tuosta?
Niillä pienemmät vuokrat tietty ja kinkki-ja ählypaikoissa ei makseta veroja ollenkaan eikä asiakkaille anneta kuitteja, kun annoksia ei pongata koneelle, Sillain sitä säästetään pitkä centti vuodessa..
- sdfghjklölkjhgfd
Entinen kävijä kirjoitti:
Eipä königiin muutenkaan tyhjätasku teinejä haluta k-24 se kuitenkin on. Kovalla hinnalla karsitaan pois ne ihmiset kenellä ei ole varaa tuhlata sitä rahaa noilla hinnoilla niin yksinkertaista se vaan on, kumma juttu että kaikki jaksaa kauhistella hintoja ravintoloissa ja vielä mäkättää siitä baarimikolle ihan niinkuin se olisi hänen päätettävissä mitä mikäkin maksaa ja toiseksi te asiakkaina päätätte mihin ravintolaan menette!
- Äly älä jätä..
sdfghjklölkjhgfd kirjoitti:
Eipä königiin muutenkaan tyhjätasku teinejä haluta k-24 se kuitenkin on. Kovalla hinnalla karsitaan pois ne ihmiset kenellä ei ole varaa tuhlata sitä rahaa noilla hinnoilla niin yksinkertaista se vaan on, kumma juttu että kaikki jaksaa kauhistella hintoja ravintoloissa ja vielä mäkättää siitä baarimikolle ihan niinkuin se olisi hänen päätettävissä mitä mikäkin maksaa ja toiseksi te asiakkaina päätätte mihin ravintolaan menette!
Ööö, tämä on keskustelupalsta. Keskustelupalstoilla keskustellaan ja ilmaistaan mielipiteitä. Mielipide, että on perseestä maksaa ryöstöhintoja on sieltä asiallisimmasta päästä näillä palstoilla.
Itse ainakin olen kiitollinen tiedoista, jotta osaan sitten valita tietojen perusteella itselleni sopivimman paikan. On se vaan kumma juttu että joku jaksaa tätäkin kauhistella.
- Anti könig liike 7
Voihan sen vähäisen käviämäärän noinkin selittää. Totuus on kummiskin satuja raadollisempi eli vaihtakaa portsarit niin johan alkaa taas vanhat könäriläiset palaamaan vanhaan hyvään könäriin. Nykyiset portsarit / heidän ylimielinen asenne asiakkaisiin karkoitti entiset könäriläiset muihin kapakoihin. Kannattas ainakin kokeilla kun sehän ei maksa yhtään mitään !!!!!!!!!!!!!
- vip,fip
Ja ei pelkän portsarin vaihtamisella kävijämäärää nosteta ja hintoja alenneta. Korkeisiin hintoihin vaikuttaa niin monia asia, ei siis pelkästään korkeat vuokrat, mutta mainitsin sen yhtenä esimerkkinä. Niillä, joilla on rahaa eivät nirise muutamasta eurosta ja Helsingin Kalliossa kylläkin löytyy tosi edullisia paikkoja:-)
- onhan nuita muita
Kallioon http://omakaupunki.hs.fi/haku/Kallio Ravintola
Rööperiin http://omakaupunki.hs.fi/haku/Punavuori Baari ja pubi
Hietalahteen http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/palvelut/118035/ - vihainen asiakas
Viime lauantaina 26.5 laukusta viety kännykkä puhelin 23- 02 välisellä aikana!!!
Tulin autolla ja olin ihan selvinpäin!
Varokaa!- jiojiojiojiojiojioji
valitettavaa mutta tollasta tapahtuu kaikissa isoissa kapakoissa.... jotenki tuntuu et olet yks niistä jotka jättää laukkunsa pöydälle ilman valvontaa ja menee tanssimaan ja sitten ihmettelee kun tavarat on varastettu??
- König=kallis räkälä
5 eurolla saa Kämpin baarista isomman limun ja lisäksi pöytiin kannettuna. Ei siis tarvitse jonottaa tiskillä niin kuin Königissä. Lisäksi Kämpissä on kauniimpia naisia kuin em. sikalassa jossa pöydätkin ovat kuin luuserilähiön räkälässä , täynnä tyhjiä tuoppeja ja mitälie eritteitä.
- diipadaapa4343434343
Eipä königiin persaukisten tartte tulla kyllä meillä asiakkaita riittää ihan tarpeeksi, noilla hinnoilla karsitaan pois juuri tuollaset asiakkaat kuin te jotka olette tottuneet kallion hintoihin.
- räkälä mikä räkälä
Hehheh, enpä ole nähnyt aikoihin niin hitaita vajakkibaarimikkoja kuin Königissä eikä ne portsaritkaan miltään järjenjättiläisiltä vaikuta, idiootteja koko henkilökunta.
Työvoimapula on alalla varmaan melkoinen kun jämätkin pitää kaivaa jostain töihin. - non alcohol
Veikkaanpa Königin limun hintapolitiikan juontavan siitä että ulkkikset kuluttavat sitä alkoholin sijasta. Jostain se myynti on käärittävä.
- Missä naiset?
Toi voi olla ihan tottakin.. En ole rasisti ja kansainvälisyys on ihan kiva piirre yöelämässä. Itse haluaisin kuitenkin nähdä myös niitä näiden herrojen kanssa samaa kulttuuria edustavia uskonnollisista (tai muista) syistä raittiita naisia baarissa. Jostain syystä he eivät siellä ole. Kotona ehkä?
- umlautti
Mutta onhan se "kuninkaallinen" paikka, jossa on siniveristen hinnat. Miksi tavallinen dallaaja edes eksyy kyseiseen paikkaan?
- 35v alalla ollut.
Ei hinnat luo ravintolaa! Hinta taso ei ole mikään tae ravintolan tasoon nähden ne elementit syntyy aivan muista tekijöistä. Kaikki lähtee talon johdosta jos on epä pätevää on koko homma pois käsistä. Ja hesassa on jokaselle jotakin.König palveli aikanaan hyvin korkealla tasolla 70-90 luvulla määrättyä asiakaskuntaa mutta koko ala on ollut muutosten kourissa voimakkasti.Hyvien ravintoloidon syntyminen vaatii joa vuosia jotta ne säilyy kilpailussa. Eli ala on ammatimainen joka vaatii kokemusta ja paljon muutakin ei hyvä kokki ole hyvä ravintoloitsija siinä muut taidot on hyvinkin tärkeitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291