Miksi seksinostoyritys on niin paha...?

Doc.

Luin juuri jostain naistenlehdestä jutun siitä, kuinka kauheaa on, kun miehet yrittää ostaa seksiä naisilta ja vielä nuorilta tytöiltäkin. Joku kertoi, kuinka joku mies oli luvannut baarissa tarjota juomia, jos nainen antaisi suuseksiä WC:ssä jne. jne.

Itse olen mies, eikä minulta ole yritetty ostaa eläessäni seksiä kuin kerran. Nuorempana eräs vanhempi homoseksuaali mies tarjosi minulle rahaa, jos olisin "lähtenyt hänen mukaansa". Kieltäydyin ja olin kai lähinnä hämmästynyt.

Muistan myös joskus lukio/opiskeluaikana naisystävistäni, jotka kertoivat seksinostoyrityksistä hämmästyneeseen tai jopa hieman huvittuneeseen sävyyn.

Mikä siinä seksinostoyrityksessä on niin kamalaa, etenkin, jos sanoo, ettei myy, ja ostaja uskoo ? Ostaja kai siinä lähinnä noloimmalta vaikuttaa...

235

3929

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doc.

Ei tietenkään. Mutta mitä niin hirveän kamalaa siinä on jos baarissa joku mies tekee seksinostoehdotuksen ilmeisen täysi-ikäiselle naiselle (jos se kerta laillisesti siellä baarissa on)...

• Se

Ei ole mukavaa että pidetään prostituoituna.

• .........
        Se kirjoitti:

No miksi naiset sitten pukeutuvat kuin prostituoidut?

• jkmnkjlkmkjknjkji
        ......... kirjoitti:

miksi tarjota rahaa seksistä??? se on todella typerää...

• yksinkertaisetnaiset
        Se kirjoitti:

"Ei ole mukavaa että pidetään prostituoituna."

Kuitenkin vaatteet ovat sellaiset että melkein vesiraja näkyy, tissit tursuavat ulos kuten huorilla ja eleet ja olemus on sellaiset että kympillä saa?Pukeutukaa säädyllisemmin niin ei tule harhaluuloja?

Onko joku ihme että teitä pidetään huorina jos pukeudutte huorien tavoin?Hieman järkeä nyt tähän touhuun...

Jos minä pukeudun kuin pankkiryöstäjä, onko minulla oikeus valittaa jos pankissa minua sellaiseksi luultaisiin?

Ajatelkaa nyt hieman idiootit mitä kirjoitatte..

Jokainen nainen on jollain tavalla maksullinen, halusi hän sitä, tai ei.
        Normi parisuhteessa saa ostella naiselle lahjoja,sormuksia, tarjota leffailtaa,autokyytejä,vaatteita ravintolaillallisia yms eikä saanti ole siltikään varmaa :D

Huoran kanssa asiat ovat niin, että kaikki tuo kestitseminen on vain jäänyt välistä pois ja molemmat tietää homman nimen.

Jos ette halua että teitä luullaan huoriksi, älkää sitten antako toisten ymmärtää niin.Yksinkertaista, aivan kuten te.

• ksk n
        yksinkertaisetnaiset kirjoitti:

Kuitenkin vaatteet ovat sellaiset että melkein vesiraja näkyy, tissit tursuavat ulos kuten huorilla ja eleet ja olemus on sellaiset että kympillä saa?Pukeutukaa säädyllisemmin niin ei tule harhaluuloja?

Onko joku ihme että teitä pidetään huorina jos pukeudutte huorien tavoin?Hieman järkeä nyt tähän touhuun...

Jos minä pukeudun kuin pankkiryöstäjä, onko minulla oikeus valittaa jos pankissa minua sellaiseksi luultaisiin?

Normi parisuhteessa saa ostella naiselle lahjoja,sormuksia, tarjota leffailtaa,autokyytejä,vaatteita ravintolaillallisia yms eikä saanti ole siltikään varmaa :D

Huoran kanssa asiat ovat niin, että kaikki tuo kestitseminen on vain jäänyt välistä pois ja molemmat tietää homman nimen.

Jos ette halua että teitä luullaan huoriksi, älkää sitten antako toisten ymmärtää niin.Yksinkertaista, aivan kuten te.

No jaa, itse olen ammatiltani prostituoitu, ja ammattiani ei kyllä päälle päin arvaa koska pukeudun erittäin konservatiivisesti työn ulkopuolella, siis siellä missä ulkopuoliset voivat nähdä minut..
        Mua ei näe halvoissa vaatteissa, ei mauttomissa, tai paljastavissa.
        Itsekään en ole mikään "halpa", mua ei alle 300 e pääse panemaan.
        että se on sitä ihan oikeaa prostituutiota.
        Naisten ei pidä pöyristyä tuollaisista seksin oston yrityksistä, koska ostaja ei ilmiselvästi tiedä mitä tekee.
        Kukaan ammattilainen ei toimi baareissa jne, pukeudu halvan näköisesti, tai "elehdi" sillä tavalla, mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan. Tai anna ymmärtää.

• yksinkertaisetnaiset kirjoitti:

No enpä 12-vuotiaana kun minulta yritettiin törkeästi ostaa seksiä, ollut pukeutunut noin. En ollut pukeutunut noin myösl seuraavallakaan kerralla.

"Jokainen nainen on jollain tavalla maksullinen, halusi hän sitä, tai ei.
        Normi parisuhteessa saa ostella naiselle lahjoja,sormuksia, tarjota leffailtaa,autokyytejä,vaatteita ravintolaillallisia yms eikä saanti ole siltikään varmaa"

Älä valehtele. Jotkut naiset ovat vanhanaikaisia mutta eivät läheskään kaikki.

• ätmi
        gloriana_demeter kirjoitti:

No enpä 12-vuotiaana kun minulta yritettiin törkeästi ostaa seksiä, ollut pukeutunut noin. En ollut pukeutunut noin myösl seuraavallakaan kerralla.

Normi parisuhteessa saa ostella naiselle lahjoja,sormuksia, tarjota leffailtaa,autokyytejä,vaatteita ravintolaillallisia yms eikä saanti ole siltikään varmaa"

Älä valehtele. Jotkut naiset ovat vanhanaikaisia mutta eivät läheskään kaikki.

Minkä ikäinen olit kun seksinostoyritykset loppuivat?

PS: Mikä ero on "törkeällä" ja normaalilla seksinostoyrityksellä?

• ......... kirjoitti:

mitä merkitystä sillä on miten pukeutuu? ookoo, jos tulee alasti julkisille paikoille ni sit tarttee ajatella et mitä muut ajattelee...

• Se kirjoitti:

hmmmm.... Eihän rahan tarjoaminen seksistä tarkoita automaattisesti sitä että pitäis toista prostituoituna. Voi olla vaikka joku rikas onnenonkija joka koittaa onneaan kehen vaan kenen ulkonäkö viehättää.

• jåå
        ......... kirjoitti:

A) Naiset saavat pukeutua ihan niin seksikkäästi kuin haluavat, heillä on vapaus siihen.

Seksikäs pukeutuminen ei ole yhtä kuin "halpa" tai "huoramainen".

B) Minusta oli loukkaavaa kun pari kertaa nainen on yrittänyt myydä seksiä minulle. Ihan kuten naisille ei ole mukavaa että pidetään prostituoituna, ei minulle ole mukavaa että minua pidetään miehenä jota kiinnostaa maksulliset naiset...

• en vain ymmärrä
        ......... kirjoitti:

Enkä ymmärrä miksi miehet loukkaantuvat kun yritän ehdottaa peniksen suurentamista.

• K-kimuli889
        piirainen.pekka kirjoitti:

hmmmm.... Eihän rahan tarjoaminen seksistä tarkoita automaattisesti sitä että pitäis toista prostituoituna. Voi olla vaikka joku rikas onnenonkija joka koittaa onneaan kehen vaan kenen ulkonäkö viehättää.

Voi sitä halpa olo tulla jo hyväksikäytöstä (tiedättehän tämän tapauksen: mies ja nainen tapaavat, mies tarjoaa elämässään tilaa ja nainen typeränä uskoo ja pettyy kun mies katoaa saatuaan naiselta). Joten: ilmatteeksi vai rahaa vastaan?

• Poikkeus vahvistaa..

Normi parisuhteessa saa ostella naiselle lahjoja,sormuksia, tarjota leffailtaa,autokyytejä,vaatteita ravintolaillallisia yms eikä saanti ole siltikään varmaa :D"

Minä olin 30 vuotta aviossa eikä mun edesmenneen mieheni kyllä ole koskaan TARVINNUT ostaa mulle kukkia eikä lahjoja eikä kustantaa ravintolailtoja yms. Jos olemme menneet joskus ulos syömään niin se on maksanut kummalla on rahaa, eikä siitä ole koskaan tarvinnut edes keskustella. En tarvii kukkasia..jos tarviin, osaan ostaa niitä itekkin. En myöskään tarvii lahjoja..ostan mieluummin itse mitä tarviin, ainakin saan sellaista mitä itse tarviin. Vaatteetkin olen aina ostanut ihan itse omista rahoistani..(.niin olen tenhnyt 15-vuotiaasta lähtien kun olen alkanut omaa rahaa tienaamaan). Näin on ollut aina, ja näin on myös jatkossa. Leffoissa ei olla edes välitetty käydä, mä oon joskus lasten kanssa käynyt. JOs mies on joskus jotain ostanut niin on sen kyllä sitten tehnyt ihan omasta halustaan eikä mun pyytmänä. Minä kun en niin ole koskaan mistää lahjoista tms välittänyt (mulle tulee aina jotenkin vaivautunut olo jos joku tuhlaa rahojaan muhun). Enkä yleensä ole edes mitän synttäreitä tms vietellyt. Äitienpäivästäkin olen sitä mieltä että äitiä voi muistaa minä päivänä tahansa jos haluaa eikä siihen tarvita mitään erityisiä päiviä. Samoin on ystävänpäivien laita. aina on mies saanut kun on halunnut...enkä koskaan ole itseäni "huoraksi" tuntenut. Toisaalta, jos joskus joku mies on tullut yrittämään ostamaan seksiä, niin ei se ole mitenkään loukannut, ennemminkin tilanne on huvittanut ja olen ajatellut että "voi mies parkaa, jos ei seksiä saa muutoin kuin maksamalla". Koska mielestäni miehet jotka ostaa seksiä on säälittäviä...ihan samoin kuin seksiä myyvät naisetkin. Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni.

Kirjoitin vain siksi ettei pidä yleistää kun et kuitenkaan kaikkia naisia luultavasti tunne. Sulla on vaan ollut huono tsäkä naisten suhteen :))

PS. Enkä ole koskaan pukeutunut kuin huorat. Mutta miehethän tulee seksiä ostamaan (siis yrittämään) jos seisot rautatieasemalla hieman pidempään. Itse olen noihin tilanteisiin joutunut ystävääni odotellessa tai miestäni odotellessa. Jotkut miehet ilmeisesti ajattelevat että eihän nyt kukaan nainen seiso rautatieasemalla jos se ei ole myymässä itseään siellä :))

Aurinkoista kevättä vaan kaikille

• en ole poliisi
        jåå kirjoitti:

A) Naiset saavat pukeutua ihan niin seksikkäästi kuin haluavat, heillä on vapaus siihen.

B) Minusta oli loukkaavaa kun pari kertaa nainen on yrittänyt myydä seksiä minulle. Ihan kuten naisille ei ole mukavaa että pidetään prostituoituna, ei minulle ole mukavaa että minua pidetään miehenä jota kiinnostaa maksulliset naiset...

Nainen saa pukeutua seksikkäästi jos haluaa, mutta jos teitentahtoen pukeutuu halpamaisesti, niin voi olettaa saavansa ehdotuksia.

Vähän kuin pukisi poliisin vermeet päälle ja valittaisi siitä, että ihmiset luulevat poliisiksi. :D

• jåå
        en ole poliisi kirjoitti:

Nainen saa pukeutua seksikkäästi jos haluaa, mutta jos teitentahtoen pukeutuu halpamaisesti, niin voi olettaa saavansa ehdotuksia.

Vähän kuin pukisi poliisin vermeet päälle ja valittaisi siitä, että ihmiset luulevat poliisiksi. :D

Tässä piilee ongelma: mikä on yhden mielestä halpamaista ei toisen mielestä olekaan.

Esim. Suomessa ja Venäjällä on eri standardit tässä asiassa, eikä tämän takia kannattaisi vetää liiallisia johtopäätöksiä pelkän pukeutumisen perusteella ihmisen "halpamaisuudesta".

• voi naiset alistutta
        Poikkeus vahvistaa.. kirjoitti:

Normi parisuhteessa saa ostella naiselle lahjoja,sormuksia, tarjota leffailtaa,autokyytejä,vaatteita ravintolaillallisia yms eikä saanti ole siltikään varmaa :D"

Minä olin 30 vuotta aviossa eikä mun edesmenneen mieheni kyllä ole koskaan TARVINNUT ostaa mulle kukkia eikä lahjoja eikä kustantaa ravintolailtoja yms. Jos olemme menneet joskus ulos syömään niin se on maksanut kummalla on rahaa, eikä siitä ole koskaan tarvinnut edes keskustella. En tarvii kukkasia..jos tarviin, osaan ostaa niitä itekkin. En myöskään tarvii lahjoja..ostan mieluummin itse mitä tarviin, ainakin saan sellaista mitä itse tarviin. Vaatteetkin olen aina ostanut ihan itse omista rahoistani..(.niin olen tenhnyt 15-vuotiaasta lähtien kun olen alkanut omaa rahaa tienaamaan). Näin on ollut aina, ja näin on myös jatkossa. Leffoissa ei olla edes välitetty käydä, mä oon joskus lasten kanssa käynyt. JOs mies on joskus jotain ostanut niin on sen kyllä sitten tehnyt ihan omasta halustaan eikä mun pyytmänä. Minä kun en niin ole koskaan mistää lahjoista tms välittänyt (mulle tulee aina jotenkin vaivautunut olo jos joku tuhlaa rahojaan muhun). Enkä yleensä ole edes mitän synttäreitä tms vietellyt. Äitienpäivästäkin olen sitä mieltä että äitiä voi muistaa minä päivänä tahansa jos haluaa eikä siihen tarvita mitään erityisiä päiviä. Samoin on ystävänpäivien laita. aina on mies saanut kun on halunnut...enkä koskaan ole itseäni "huoraksi" tuntenut. Toisaalta, jos joskus joku mies on tullut yrittämään ostamaan seksiä, niin ei se ole mitenkään loukannut, ennemminkin tilanne on huvittanut ja olen ajatellut että "voi mies parkaa, jos ei seksiä saa muutoin kuin maksamalla". Koska mielestäni miehet jotka ostaa seksiä on säälittäviä...ihan samoin kuin seksiä myyvät naisetkin. Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni.

Kirjoitin vain siksi ettei pidä yleistää kun et kuitenkaan kaikkia naisia luultavasti tunne. Sulla on vaan ollut huono tsäkä naisten suhteen :))

PS. Enkä ole koskaan pukeutunut kuin huorat. Mutta miehethän tulee seksiä ostamaan (siis yrittämään) jos seisot rautatieasemalla hieman pidempään. Itse olen noihin tilanteisiin joutunut ystävääni odotellessa tai miestäni odotellessa. Jotkut miehet ilmeisesti ajattelevat että eihän nyt kukaan nainen seiso rautatieasemalla jos se ei ole myymässä itseään siellä :))

Minä en taas ymmärrä tuota puhetta omilla rahoilla.Minä olen ollut 40v. naimisissa, enkä minä tunne että minun ja sinun rahat.Laskut maksetaan nettipankissa kumpikin huudetaan että laitanko sinun tilin vaan omani ja lainoja ei meillä kyllä enää ole.Eläke(TYÖKYVYTTÖMYYS) tulee tilille ja siten eletään .Jos ostan tai käyn kampaajalla niin sanotaan nyt että minun tililtä.Kai sitä jo tässä iässä annetaan ilosta eikä rahasta vai liekkö se hernekeitto lautasellisestä niinkuin entinen tyttö.En ymmärrä naista joka pistää itsensä niin alas että rahasta joku ukko rämpii aikansa ja laittaa 300€ pöydälle ja kohta uusi.Ja teitä miehiä minä ihmettelen kun ostatte huoria ne on kun jakavat.Minäkin olisi saannut rahaa jos olisin halunut en ole mikään missi vartalo.Mutta ei minun luonnolla.

• 18+10

Aloittajalle: Olen nyt aikuinen nainen, mutta teini-ikäisenä multa yritettiin ostaa seksiä. Joku vanhempi mies tuli kuiskuttamaan että tulisinko hänen viereensä, hän maksaa. Olin totaalisen tyrmistynyt. Olimme kaverini kanssa liikkeellä ja kerroin sitten hänelle tuon jutun. En muista enää tarkkaan mutta saattoi olla että minua hävetti ensin hiukan ja mietin että miksi hän minulta yrittää ostaa seksiä, näytänkö huoralta? Toisaalta, olin myös huvittunut asiasta. :D

Ehkä tuo häpeäntunne saa muutkin naiset tolaltaan asiasta. Monille seksi on edelleen yksityinen asia eikä sen ajatella olevan kaupan.

"Kuitenkin vaatteet ovat sellaiset että melkein vesiraja näkyy, tissit tursuavat ulos kuten huorilla ja eleet ja olemus on sellaiset että kympillä saa?Pukeutukaa säädyllisemmin niin ei tule harhaluuloja?

Pelottavaa tekstiä. :D Eli siis vihaat naisia ja pidät naisia huorina, sekä myös idiootteina?

Oletko ylpeä itsestäsi?

• 333333333
        ätmi kirjoitti:

Minkä ikäinen olit kun seksinostoyritykset loppuivat?

PS: Mikä ero on "törkeällä" ja normaalilla seksinostoyrityksellä?

12-vuotiaalta seksin ostamisyritystä voi mielestäni pitää törkeänä.

• yksinkertaisetmiehet

Tässä tulee miehen mielipiteitä ja hävettää olla kanssasi samaa sukupuolta. Tyhmä ja yksinkertainen on se, joka maksaa eli tässä tapauksessa sinä. Kaikkihan tämän tietävät tai ainakin älykkäät naiset, jotka haistavat jo kaukaa kilometrien päästä epätoivoisen luuserin, joka ei saa edes ostelujenkaan jälkeen ja jota on helppo käyttää taloudellisesti hyväkseen. Mikäs siinä, jos sellaiseen haluat alistua, raukkaparka! Jos et kuitenkaan halua maksaa, älä anna toisten ymmärtää niin. Toisaalta mottosi taitaakin olla, et jos haluu saada, on pakko antaa :D!

Lisäksi mitä väliä, sillä on miten pukeutuu, kun mielestäsi yleistäen kaikki naiset kuitenkin ovat h****a tai ainakin maksullisia pukeutumisesta riippumatta...puhuit itsesi pussiin jo alkumetreillä, mut onhan sulla niitä kaksin kappalein!!! Sain tämän päivän parhaat naurut tähän mennessä, mut jatka mielellään vielä juttua, niin naurua riittää seuraavallekin päivälle. Onneksi itse en lukeudu näihin idiootteihin putkiaivomiehiin, joita valitettavasti löytyy osasta meistä miehistä edelleenkin. Tällä asenteella ilman lahjontaa pärjää paljon paremmin elämässä miehenä ja ihan ihmisenäkin :D!

• miksi ei

On totta, että nykyään jotkut naiset pukeutuvat ja näyttävät hutsuilta olematta silti maksullisia. Vaikka itse olen nainen, en alennu "myymään" itseäni pukeutumalla halvan näköiseksi, eli hame kusirajaan asti, tissit pursuaa ulos paidoista ja muutenkin "tarjotaan" itseä. Voi siis syyttää itseä - sitä saa mitä tilaa. Itse mietin välillä, että miksi naiset pukeutuvat "halvan näköisiksi". Mun mielestä voi pukeutua seksikkäästi "tyrkyttämättä" itseään "ylipukeutumalla", että "hei, täältä saa pesää, ja helpolla..."-tyyliin. Siltä monet valitettavasti näyttävät. Vielä on flaksi käynyt ihan näin suht siististi pukeutuvana, eikä tarvii alkaa rintojaan esittelemään saati vetää hame korviin, että saa miehiä. Totta kai miehet tsiigaa sellaisia naisia, ja iskevätkin, koska tietää, mitä saa...
        Ei kai pidä loukkaantua, että tarjotaan rahaa. Kai on parempi ottaa hinta, kuin jaella ilmaiseksi kännipäissään. Jotenkin jopa kunnioitan näitä maksullisia naisia enemmän kuin niitä, jotka halvasti pukeutuvat ja jakelevat joka viikonloppu eri miehille itseään...

• mitä sitten jos
        jåå kirjoitti:

Entä jos on oikeasti halpa ja huoramainen ja etsii seksiä? Miten silloin voi erottautua niistä jotka vain huvikseen esittelevät itseään? Kukaan ei uskalla tulla ehdottelemaan kun pelkää että kyseessä onkin vain joku miestenvihaaja joka ihan muuten vaan huvikseen tykkää pukeutua lutkaksi.

• että sellaista
        18+10 kirjoitti:

Aloittajalle: Olen nyt aikuinen nainen, mutta teini-ikäisenä multa yritettiin ostaa seksiä. Joku vanhempi mies tuli kuiskuttamaan että tulisinko hänen viereensä, hän maksaa. Olin totaalisen tyrmistynyt. Olimme kaverini kanssa liikkeellä ja kerroin sitten hänelle tuon jutun. En muista enää tarkkaan mutta saattoi olla että minua hävetti ensin hiukan ja mietin että miksi hän minulta yrittää ostaa seksiä, näytänkö huoralta? Toisaalta, olin myös huvittunut asiasta. :D

Ehkä tuo häpeäntunne saa muutkin naiset tolaltaan asiasta. Monille seksi on edelleen yksityinen asia eikä sen ajatella olevan kaupan.

"Kuitenkin vaatteet ovat sellaiset että melkein vesiraja näkyy, tissit tursuavat ulos kuten huorilla ja eleet ja olemus on sellaiset että kympillä saa?Pukeutukaa säädyllisemmin niin ei tule harhaluuloja?

Pelottavaa tekstiä. :D Eli siis vihaat naisia ja pidät naisia huorina, sekä myös idiootteina?

Oletko ylpeä itsestäsi?

Onko nainen, joka on miehen elätettävänä, huora? Ja mitenkäs mies, jota nainen elättää, onko sekin prostituoitu? Tämä maa on pilvin pimein täynnä toisten kustannuksella eläviä, jotkut huoraa myös yhteiskunnan tukia....

• Miehet, miehet
        ......... kirjoitti:

Enpä tiedä milloin joku mies "päättelee", että pukeutuminen viestii, että olisi myytävänä!?
        Itse kun olen aina pukeutunut suht "tyylikkäästi", lukemattomat miehet ovat tiedustelleet: "Miksi et pukeudu sillain seksikkäästi"?
        Olen vastannut: "Miksi pitäisi"?
        Vastausta en ole saanut.
        Kaiken kukkuraksi nämä kyselijät ovat tienneet, että elän vakisuhteessa.

• luultaiskin huoraksi
        en ole poliisi kirjoitti:

Mutta entäpä, jos joku luulee poliisiksi, vaikkei sitä ole? :D Itselleni on käynyt parikin kertaa näin, ja olen aina oikaissut tämän väärinkäsityksen. Olen kyllä valtion hommissa - se osa arvauksesta menee melko lähelle. Mutta itselläni on yliopistotasoinen koulutus. Kaipa se on tuo valtion virkamiehen perusilme, joka on kaikilla sama, olipa mitä lajia tahansa... :P Ei vaan, en vaan tajua mistä tämä voi johtua. Jäänee ikuiseksi mysteeriksi

• en kenenkään!
        Poikkeus vahvistaa.. kirjoitti:

JOKAINEN NAINEN ON MAKSULLINEN?? Siis normiparisuhteessa?
        En ole parisuhteessa enkä varmaan menekään. En halua olla kenenkään omaisuutta millään tavalla. Naiseni teki sitä ja naiseni teki tätä... :D

• Vain ja
        333333333 kirjoitti:

12-vuotiaalta seksin ostamisyritystä voi mielestäni pitää törkeänä.

Ainoastaan jos tarjoo alle 100 €

• Hie haloo
        että sellaista kirjoitti:

Onko nainen, joka on miehen elätettävänä, huora? Ja mitenkäs mies, jota nainen elättää, onko sekin prostituoitu? Tämä maa on pilvin pimein täynnä toisten kustannuksella eläviä, jotkut huoraa myös yhteiskunnan tukia....

Etkö tiedä sanontaa??

"Oma vaimo on se kallein huora".

Ollut yleisessä käytössä vuosi-sadan

• Main got
        yksinkertaisetmiehet kirjoitti:

Tässä tulee miehen mielipiteitä ja hävettää olla kanssasi samaa sukupuolta. Tyhmä ja yksinkertainen on se, joka maksaa eli tässä tapauksessa sinä. Kaikkihan tämän tietävät tai ainakin älykkäät naiset, jotka haistavat jo kaukaa kilometrien päästä epätoivoisen luuserin, joka ei saa edes ostelujenkaan jälkeen ja jota on helppo käyttää taloudellisesti hyväkseen. Mikäs siinä, jos sellaiseen haluat alistua, raukkaparka! Jos et kuitenkaan halua maksaa, älä anna toisten ymmärtää niin. Toisaalta mottosi taitaakin olla, et jos haluu saada, on pakko antaa :D!

Lisäksi mitä väliä, sillä on miten pukeutuu, kun mielestäsi yleistäen kaikki naiset kuitenkin ovat h****a tai ainakin maksullisia pukeutumisesta riippumatta...puhuit itsesi pussiin jo alkumetreillä, mut onhan sulla niitä kaksin kappalein!!! Sain tämän päivän parhaat naurut tähän mennessä, mut jatka mielellään vielä juttua, niin naurua riittää seuraavallekin päivälle. Onneksi itse en lukeudu näihin idiootteihin putkiaivomiehiin, joita valitettavasti löytyy osasta meistä miehistä edelleenkin. Tällä asenteella ilman lahjontaa pärjää paljon paremmin elämässä miehenä ja ihan ihmisenäkin :D!

Huoral ei makseta seksist...Vaan siit et se häipyy aamul.

Mitä maksaa huora 350 €
        Mitä maksaa treffit 600 €

Mitä eroa noilla on? Vain toisella saanti on varmaa.
        MIksi siis miehet käyvät huorissa..MIetitäänpä sitä nyt hiljaisuudessa hetki...Kiitos.

• Miettikääpäs nyt

Miettikääpä sitä, miltä tuntuisi katsella vierestä, kun tyttäreltänne, äidiltänne tai vaimoltanne yritettäisi ostaa prostitutioidun myyntituotteita. Naureskelisitteko, että eihän tuossa nyt mitään hirveää ole, vai olisiko jotakin muuta sanottavaa?

Luulen, ettette ole äitinne kanssa oikein väleissä eikä teillä ole vaimoa, tyttäristä nyt puhumattakaan, mutta yrittäkääpä ymmärtää ihan normaalien ihmisten maailmaa hetken verran, jookosta?

• mietin ja tässä tulo

jos äitini vetää huuuoran vaatteet päällensä, en yhtään ihmettelisi.

• huooooohhhh

Miten äitini tai tyttäreni seksuaalinen käyttäytyminen minulle kuuluu? Miksi kyselet typeriä? Vai oletko itse kiinnostunut äitisi tai tyttäresi seksielämästä?

• oikeestihei
        huooooohhhh kirjoitti:

Miten äitini tai tyttäreni seksuaalinen käyttäytyminen minulle kuuluu? Miksi kyselet typeriä? Vai oletko itse kiinnostunut äitisi tai tyttäresi seksielämästä?

se on kyllä ihan tervehenkistä olla kiinnostunut tyttärensä seksielämästä :)

• Voi sen tähden

Äitini oli huora...samoin siskoni on vieläkin...

Vaimoni ei välittänyt kuten en minäkään...Lähinnä huvitti ja nauratti..
        Ottikin rahaa kerran katselusta.

Tyttärilleni sanoin, ettei anna alle 2000 € neitsyyttä viedä ja sanoin,
        et senkin jälkeen 1000 € -Yö aina 21 ikävuoteen asti...
        Miks joku ottais lämpöö tommosest onks ihmisten itsetunto niin heikko
        vai elämä vaan muuten niin vakavaa, et tolalst pitää erikseen miettiä.

• kaipaan syliin

Ostaja antaa viestin että naisesta ei ole parisuhteeseen vaan ainoastaan miehen hetken hurmion tuottamiseen.

Kyllä minua loukkaa tuommoinen. Kohdellaan pillunkantotelineenä eikä ihmisenä joka ehkä haaveilee parisuhteesta ja perheestä kuten meistä useimmat 8ainakin jossain elämänvaiheessa).

• Doc.

Juttelin kerran (en ostotarkoituksessa) ihan suomalaisen naisen kanssa, joka myi seksiä - vapaasta tahdostaan - tai rahapulan pakottamana. Ei ollut koulutusta. Huonopalkkainen työ, vai oliko työttömänä. Lapsi elätettävänä. Nainen koki ettei tulot - palkka ja sosiaalituet olleet tarpeeksi.

Jutteli asiasta murrosikäisen poikansa kanssa. Naisen mukaan tämä hyväksyi tilanteen. Seksillä sai rahaa suhteellisen pienessä ajassa melko paljon.

Suurin ongelma oli kuitenkin muttama asiakas, jota yrittivät puoliväkisin "pelastaa" naisen omaksi vaimokseen ja naisystäväkseen, eivätkä ymmärtäneen, että olivat asiakkaita.

Ainakin itse ymmärsin, ettei nainen kärsinyt niinkään siitä, että myi seksiä. Vaan siitä, että sitä ei hyväksytty - muutama mies yritti "pelastaa" naisen omaksi kumppanikseen. Ja lisäksi nämä "pelastajat" uhkailivat paljastaa naisen prostituution tämän sukulaisille, mikä ahdisti naista.

Nainen siis olisi kelvannut naisystäväksi ja vaimoksi. Lisäksi hän pelkäsi ympäristön tuomitsevia asenteita.

• 89iiiiiiiiiiiii
        Doc. kirjoitti:

Juttelin kerran (en ostotarkoituksessa) ihan suomalaisen naisen kanssa, joka myi seksiä - vapaasta tahdostaan - tai rahapulan pakottamana. Ei ollut koulutusta. Huonopalkkainen työ, vai oliko työttömänä. Lapsi elätettävänä. Nainen koki ettei tulot - palkka ja sosiaalituet olleet tarpeeksi.

Jutteli asiasta murrosikäisen poikansa kanssa. Naisen mukaan tämä hyväksyi tilanteen. Seksillä sai rahaa suhteellisen pienessä ajassa melko paljon.

Suurin ongelma oli kuitenkin muttama asiakas, jota yrittivät puoliväkisin "pelastaa" naisen omaksi vaimokseen ja naisystäväkseen, eivätkä ymmärtäneen, että olivat asiakkaita.

Ainakin itse ymmärsin, ettei nainen kärsinyt niinkään siitä, että myi seksiä. Vaan siitä, että sitä ei hyväksytty - muutama mies yritti "pelastaa" naisen omaksi kumppanikseen. Ja lisäksi nämä "pelastajat" uhkailivat paljastaa naisen prostituution tämän sukulaisille, mikä ahdisti naista.

Nainen siis olisi kelvannut naisystäväksi ja vaimoksi. Lisäksi hän pelkäsi ympäristön tuomitsevia asenteita.

Ei kukaan normaali nainen ala myymään itseään,kyllä siinä täytyy aika epätoivoinen olla ja menneisyydessä varmaan ei kaikki ole mennyt ihan putkeen.

• niimpä.

Olet seksikielteinen, mutta jostain syystä et suostu myöntämään sitä.

• xxxccccc
        89iiiiiiiiiiiii kirjoitti:

Ei kukaan normaali nainen ala myymään itseään,kyllä siinä täytyy aika epätoivoinen olla ja menneisyydessä varmaan ei kaikki ole mennyt ihan putkeen.

No mikä ero siinä on jos jakaa rasiaansa joka viikonloppu baarissa jollekin yhden illan ihastukselle tai jos tekee saman ja ottaa siitä vähän rahaa. Baareissa monet naiset kuitenkin käyttäytyy ja pukeutuu kuin prostituoidut ja monet vielä sen jälkeen antavatkin jollekin tuntemattomalle, ja ehkäpä tosiaan siitä hyvästä saavat vaikka illan juomat ilmaiseksi. Sehän on ikään kuin seksia maksusta, tai mielestäni ainakin yhtä moraalitonta kuin rahasta seksin harrastaminen.

• 15+10
        Doc. kirjoitti:

Siis erittäin suositeltava ammatti; nainen ei kärsinyt?
        Varmasti kiva kertoa kaikille ystäville ja sukulaisille, mitä tekee työkseen.
        Ja nainen olisi kelvannut jopa maksuttomaksi tyttöystäväksi?
        Kuulostaa hyvältä, miksei sinun äitisi/ vaimosi/ tyttäresi ole huora?
        Tai miksi et itse myy palveluitasi? ( sehän on vain palveluammatti: hymyilet ja huokailet onnesta kun peppuun pannaan).

• kolklkokjiukjmnkjk

eikä kukaan normaali mies maksa seksistä!!!

• Normaaliako?!

Ei kukaan "normaali" ala myymään.... miten määrittelet nykyaikana "normaalin"? Kaikki mikä vaikuttaa normaalilta, on just sitä epänormaalia - avaa silmäsi, loppujen lopuksia epänormaali on normaalia, ja normaali epänormaalia - näin se on. Totuushan on, että monet jakelevat siis itseään yöelämässä ihan ilmaiseksi - sekö on normaalia????!!!!! Siis täysin ilmaiseksi, ja moni on vain yhden illan pano - sekö on normaalia?!

• Samaa kelannut
        xxxccccc kirjoitti:

No mikä ero siinä on jos jakaa rasiaansa joka viikonloppu baarissa jollekin yhden illan ihastukselle tai jos tekee saman ja ottaa siitä vähän rahaa. Baareissa monet naiset kuitenkin käyttäytyy ja pukeutuu kuin prostituoidut ja monet vielä sen jälkeen antavatkin jollekin tuntemattomalle, ja ehkäpä tosiaan siitä hyvästä saavat vaikka illan juomat ilmaiseksi. Sehän on ikään kuin seksia maksusta, tai mielestäni ainakin yhtä moraalitonta kuin rahasta seksin harrastaminen.

Toi täsä huvittaakin =D
        Pillun antaminen ilman rahaa on ihan ok...Jos nyt taksin maksattaa...
        Mut ei misssään tapauksessa ei seksiä rahasta..
        Kait jotkut tekee työtäkin ilmaseks.

• Myös miehet
        15+10 kirjoitti:

Siis erittäin suositeltava ammatti; nainen ei kärsinyt?
        Varmasti kiva kertoa kaikille ystäville ja sukulaisille, mitä tekee työkseen.
        Ja nainen olisi kelvannut jopa maksuttomaksi tyttöystäväksi?
        Kuulostaa hyvältä, miksei sinun äitisi/ vaimosi/ tyttäresi ole huora?
        Tai miksi et itse myy palveluitasi? ( sehän on vain palveluammatti: hymyilet ja huokailet onnesta kun peppuun pannaan).

Niin hymyilen..JOS hinta on oikea...Ja olen täysin vakavissani.

• 2+1

Naiset ovat yliherkkiä. Se siinä on kamalaa. Vähän sama asia kuin jos pelkäät hämähäkkejä, niin kesämökin katonrajassa oleva lukki on elämää suurempi ongelma kunnes joku muu pyydystää sen ja vie ulos. Mutta siis pohjimmiltaan seksinostoyrityksessä sen kummemmin kuin lukissakaan ei ole mitään pahaa.

• ms ms ms ms ms ms ms

2 1
        Vai ei ole pahaa, niin ei kai sinulle ole mitään pahaa joka olet ostamassa.
        Oletko ajatellut miltä naisesta tuntuu jos häneltä halutaan ostaa seksiä, luulee että on jotenkin halvan näköinen kun ei kelpaa omana itsenään vaan hänet halutaan ostaa, siinä kyllä saattaa loukkaantua aika lailla.
        Ja sitten tulee tunne ettei voi mennä baariin drinkille kun miehet luulee että hän on myymässä. Joten pitää ajatella kummaltakin puolelta nämä asiat.

• resol 71
        ms ms ms ms ms ms ms kirjoitti:

2 1
        Oletko ajatellut miltä naisesta tuntuu jos häneltä halutaan ostaa seksiä, luulee että on jotenkin halvan näköinen kun ei kelpaa omana itsenään vaan hänet halutaan ostaa, siinä kyllä saattaa loukkaantua aika lailla.
        Ja sitten tulee tunne ettei voi mennä baariin drinkille kun miehet luulee että hän on myymässä. Joten pitää ajatella kummaltakin puolelta nämä asiat.

Käytöksensä perustuulla arvioiden nuorista suomalaisnaisista tuntuu pahalta ja loukkaavalta aivan kaikki miesten lähestymisyritykset. Käsitys flirttailusta ja sosiaalisen elämän säännöistä ja käytöstavoista puuttuu naisilta liki täysin. Miehet ovat irstaita pukkeja, ja limanuljaskoja. Syytökset johtuvat mediasta. Sen ongelma ei ole yliseksualisoituneisuus, vaan seksuaalikielteisyys miehiä kohtaan. Miesten seksuaalisesta aktiivisuudesta ja aloitteellisuudesta ei sanota mediassa ikinä mitään myönteistä. Nuoria yksinäisiä miehiä terapiassa kehotetaan menemään reippaasti juttelemaan naisille ravintolassa. Sitten kun menee, vastaus on: "Näytänkö siltä, että kaipaisin seuraasi?". Toinen tapa on ottaa käsilaukku ja drinkki ja häipyä sanomatta sanaakaan. Kysytään sitten rahalla. Se on ilkeiden ja häijyjen suomalaisnaisten kanssa paras tapa. Jos ei saa, niin tuleepahan sitten ainakin molemmille tasapuolisesti paha mieli. Olen katkeroitunut naisille, mutta olen vahvasti sitä mieltä, että suomalaisnaiset itse aloittivat kaunaisen vihanpidon kanssani, ja ovat siihen syypäitä.

• nbm gngfvng
        resol 71 kirjoitti:

Käytöksensä perustuulla arvioiden nuorista suomalaisnaisista tuntuu pahalta ja loukkaavalta aivan kaikki miesten lähestymisyritykset. Käsitys flirttailusta ja sosiaalisen elämän säännöistä ja käytöstavoista puuttuu naisilta liki täysin. Miehet ovat irstaita pukkeja, ja limanuljaskoja. Syytökset johtuvat mediasta. Sen ongelma ei ole yliseksualisoituneisuus, vaan seksuaalikielteisyys miehiä kohtaan. Miesten seksuaalisesta aktiivisuudesta ja aloitteellisuudesta ei sanota mediassa ikinä mitään myönteistä. Nuoria yksinäisiä miehiä terapiassa kehotetaan menemään reippaasti juttelemaan naisille ravintolassa. Sitten kun menee, vastaus on: "Näytänkö siltä, että kaipaisin seuraasi?". Toinen tapa on ottaa käsilaukku ja drinkki ja häipyä sanomatta sanaakaan. Kysytään sitten rahalla. Se on ilkeiden ja häijyjen suomalaisnaisten kanssa paras tapa. Jos ei saa, niin tuleepahan sitten ainakin molemmille tasapuolisesti paha mieli. Olen katkeroitunut naisille, mutta olen vahvasti sitä mieltä, että suomalaisnaiset itse aloittivat kaunaisen vihanpidon kanssani, ja ovat siihen syypäitä.

On huvittavaa, että vihaat kokonaista 2,6 miljoonaa ihmistä sinun surkean elämäsi takia. :D

Mutta tämähän on tyypillistä ihmisille, jokainen kun luulee olevansa maailman napa.

Olen minäkin tavannut näitä ´´häijyjä´´ suomalaisia miehiä, jotka eivät edes moikkaa! En ole antanut sen pilata koko suhtautumistani suomalaisiin miehiin, että joskus olen tavannut yhden suomalaisen miehen, joka ei viitsi edes katsoa muo päin. Ja kohta taas saan jonkun kommentin, että ´´sehän on sinun syysi, olet vaan niin ruma ettei kukaan halua olla kohtelias sulle´´ mut täähän just kertoo siitä törkeydestä ja häijyydestä josta itsekin mainitsit. ;)

• Hei ihan tosi
        ms ms ms ms ms ms ms kirjoitti:

2 1

Ketä vittuu kiinnostaa miltä naisesta tuntuu?

• novoihöh!

Jos mies haluaa ostaa seksiä, löytyy varmasti ammattilainen, joka sitä myy. Nainen, joka ei ole myymässä, ei halua olla tekemisissä ventovieraan intiimien ruumiinosien kanssa. Jos naista sattuisi haluttamaan, suoralla ostotarjouksella halu varmasti lopahtaa. Miehen täytyy siis olla valmis käyttämään rahaa enemmän kuin parin drinksun verran (huo*issa käyminen) tai vaihtoehtoisesti teeskentelemään, että nainen on hänen mielestään ihminen (baaripokaaminen). Miksi se on elämää suurempi ongelma miehille?

• kaikkinaizet

Hmm. Minä ostan seksiä naisilta joka kerta. Tosin en vielä kertaakaan ole harrastanut sitä prostituoidun kanssa. Joka kerta baarissa ollessani ja huomatessani että hei tuo nainen flirttailee, olen vähintäänkin joutunut tarjoamaan jotain (ellen kaikkea) näistä: 1) alkoholipitoisia juomia 2) taksi 3) mahdollista grillisapuskaa
      . Panemiseksi se kuitenkin aina menee ja jotenkin näin vanhemmiten alkaa kyllästyttämään se helvetillinen kissa ja hiiri -leikki mitä pitää pelata, jotta naisen ihmisarvoa ei suoralla tarjouksella loukkaa. Oikeasti naiset, kasvakaa aikuisiksi.

• Giv' money:.!1%#++

.

"wii gou ruum"

.

• 15+10

Sinä ostat ja minä myyn, vai?
        Viimeksi tavatessamme baarissa, sinä tulit juttelemaan, vaikka olin omassa pöytäseurassani. Tarjosit pari juomaa, pyysit kanssasi tupakalle. Minä en flirttaillut. Ystävänikin vähän ihmettelivät toimintaasi.
        Valomerkin jälkeen lähdin kuitenkin kanssasi, sinä maksoit taksin, olisit joutunut maksamaan sen kuitenkin.
        Kotonasi tarjosit kyllä parastasi; olen tyytyväinen, ihana yö....

• totuus on toinen

"kaikkinaizet"

Tää kirjotus on kyllä täysin totta!!!
        Ja olen nainen. Minä olisin vaan tyytyväinen jos joku tarjoais seksistä selvää, riihikuivaa rahaa, mitä pahaa siinä on, asian voi pistää huumoriksi jossei miellytä. Taitaa tässä maassa olla paljon huumorintajutttomia naisia.

• gfhfrdsh

Naiselle se ei välttämättä ole kissa ja hiiri-leikkiä, vaan viettelystä. Kyllä, tarjoamallakin voi vietellä. Ja ei, ei ole normaalia vaan mennä ja kysyä ´´paljon maksaa´´. Parempi että mies joutuu jotakin työtä edes tehdä sen pillun saamiseksi, kun sen naisen vaan pilluna näkee. :)

• no äläpä
        totuus on toinen kirjoitti:

"kaikkinaizet"

Tää kirjotus on kyllä täysin totta!!!
        Ja olen nainen. Minä olisin vaan tyytyväinen jos joku tarjoais seksistä selvää, riihikuivaa rahaa, mitä pahaa siinä on, asian voi pistää huumoriksi jossei miellytä. Taitaa tässä maassa olla paljon huumorintajutttomia naisia.

Joko huumoriks tai sit korottaa hintaa..Ja sit lyö leikiks jos ei yhteis hintaa löydy

• No nytpä tajusit
        gfhfrdsh kirjoitti:

Naiselle se ei välttämättä ole kissa ja hiiri-leikkiä, vaan viettelystä. Kyllä, tarjoamallakin voi vietellä. Ja ei, ei ole normaalia vaan mennä ja kysyä ´´paljon maksaa´´. Parempi että mies joutuu jotakin työtä edes tehdä sen pillun saamiseksi, kun sen naisen vaan pilluna näkee. :)

Toi on se syy miks käydään huoris.
        Ei aikuisel miehel oo aikaa leikkii. Pääsee nukkumaan enne kello:23:00
        kun pelaa kortit oikein.

• Katkera kalkki

Mikset sitten ehdota flirttailijalle seksiä? Se on suora puhetta, johon voi vastata haluamallaan tavalla. Jos taas haluat tehdä ostotarjouksen, tee se tosiaan myymälää pitävälle naiselle. Se on suoraa toimintaa, aikuista.

• 11+18

"Mikset sitten ehdota flirttailijalle seksiä?"

Oletko alkuunkaan tietoinen mitä tämä ketju käsittelee?

• :D
        11+18 kirjoitti:

"Mikset sitten ehdota flirttailijalle seksiä?"

Oletko alkuunkaan tietoinen mitä tämä ketju käsittelee?

Seksiä ilman rahan vaihtoa,pöljä!!!

• cc.ra sos

Kuule mies
      Sinä päivänä kun katsot jokaisen naisen samanarvoiseksi kun äitisi, vaimosi ja tyttäresi olet kasvanut lapsenkengistä ulos. Sinä päivänä kun hyväksyt jälkeläisesi seksin myynnin olkaa kohottamalla ja hyvilläsi että hänellä on lisä tienisti, vähän akstraa nääs, ja sinä päivänä kun hyväksyt äitisi kauppaavan suuseksiä kadulla ja baareissa niin silloin vasta olet kelvollinen alentamaan vieraan naisen tekemällä ehdotuksi seksin myynntä. Sillä kaikki maailman naiset ovat yhtä arvokkaita kuin äitisi, vaimosi ja tyttäresi joten sinulla ei ole mitään ikeuksia halventaa heitä ihmisinä ja kaupata heille haisevaa mul´kkuasi imeksiväväksi vaan sillä että juuri sinä pidät sitä niin itsestään selvänä asiana että sinä saat nautinnon muutamalla saturaisella välittämättä että nainen jota alennat on myös jonkun äiti, vaimo tai tytär.Mikä tekee sinusta niin tärkeän ihmisen että katsot olevasi kelvollinen alentamaan naista tarjouksillasi. Kukin syö kerran omaa soppaansa vaikka maku on ällöttävä. Kasva hyvä ihminen .

• Hhgdfgyhg

Mikä ämmä. Kyllä se on kaikkien etu että seksiä voi ostaa. Niin paitsi tietenkin niiden naisten jotka eivät ukollensa anna ja feministien. Kun ei oo kilpailua niin on helpompi toteuttaa omia sairaita ideologioitaan. Täydellisessä yhteiskunnassa miehet olis kielletty lailla ja tekokiveksiä kasvatettais kukkapurkissa ikkunalaudalla, josta voisi sitten kätevästi tulla raskaaksi. Itseasiassa tämä on kaikkien naisten oikeus ja on huutava vääryys kun siitä ei ole vielä eduskunnassa säädetty. Ja juuri tästä syystä olisi erittäin tärkeää äänestää rosa meriläinen takaisin eduskuntaan.

• Eivät ymmärrä

Erinomainen mielipiteesi on tällä palstalla helmiä sioille.

• gittan sanoi
        Hhgdfgyhg kirjoitti:

Mikä ämmä. Kyllä se on kaikkien etu että seksiä voi ostaa. Niin paitsi tietenkin niiden naisten jotka eivät ukollensa anna ja feministien. Kun ei oo kilpailua niin on helpompi toteuttaa omia sairaita ideologioitaan. Täydellisessä yhteiskunnassa miehet olis kielletty lailla ja tekokiveksiä kasvatettais kukkapurkissa ikkunalaudalla, josta voisi sitten kätevästi tulla raskaaksi. Itseasiassa tämä on kaikkien naisten oikeus ja on huutava vääryys kun siitä ei ole vielä eduskunnassa säädetty. Ja juuri tästä syystä olisi erittäin tärkeää äänestää rosa meriläinen takaisin eduskuntaan.

Hhgdfgyhg
        Ihan hullulta kuullostaa sinun teoriasi seksi myynnistä, siis sinä päätät kuka on niin paljon alhainen henkilö jolta voi kysäistä josko saisi ostaa seksiä, ha alat puhumaan pihtaavista vaimoista ja feministeistä kuin kieltäytymisessä olisi jotain väärää.
        Kyllä kuule feministikin nauttii seksistä kun on mies joka siihen pystyy , ei siis mitään ostaja tyyppejä jotka kamppailevat himojensa kanssa luullen että se mitä he kauppaavat on ainut oikea tapa. feministin seksi elämä on täydellistä sillä hän vaatii puolisoltaan kohtelun joka ei loukkaa häntä. Samoin ne pihtaavat vaimot, kuka jaksaa olla tuollaisilla mielipiteillä varustetun ihmisen kanssa vuodesta vuoteen, sillä tuollainen mies ei herätä mitään haluja naisessa, muutakun inhoa, seksiin tarvitaan niin paljon enemmän kun muutama seteli, silloin kun nainen kunnioittaa itseään, joten olen huomannut että kaikki nämä seksin ostajat ovat samaa porukkaa, siis kykenettömiä seksiin joka on nautinto molemmille. Ja usein naiset nauravat kun nämä miehet kulkevat epätoivoisina yrittäen saada jotain mekaanista yhteyttä mieheen jolla ei ole muuta annettavaa. Joten miten olisi sinun seksi oikeustesi kanssa, eikö olisi paras että se mitä tarjoat naisille olisi parempi pitää piilossa ja mennä terapiaan jossa sinulle opetetaan mitä oikea seksi on.

• fasfadsfafs
        gittan sanoi kirjoitti:

Hhgdfgyhg
        Ihan hullulta kuullostaa sinun teoriasi seksi myynnistä, siis sinä päätät kuka on niin paljon alhainen henkilö jolta voi kysäistä josko saisi ostaa seksiä, ha alat puhumaan pihtaavista vaimoista ja feministeistä kuin kieltäytymisessä olisi jotain väärää.
        Kyllä kuule feministikin nauttii seksistä kun on mies joka siihen pystyy , ei siis mitään ostaja tyyppejä jotka kamppailevat himojensa kanssa luullen että se mitä he kauppaavat on ainut oikea tapa. feministin seksi elämä on täydellistä sillä hän vaatii puolisoltaan kohtelun joka ei loukkaa häntä. Samoin ne pihtaavat vaimot, kuka jaksaa olla tuollaisilla mielipiteillä varustetun ihmisen kanssa vuodesta vuoteen, sillä tuollainen mies ei herätä mitään haluja naisessa, muutakun inhoa, seksiin tarvitaan niin paljon enemmän kun muutama seteli, silloin kun nainen kunnioittaa itseään, joten olen huomannut että kaikki nämä seksin ostajat ovat samaa porukkaa, siis kykenettömiä seksiin joka on nautinto molemmille. Ja usein naiset nauravat kun nämä miehet kulkevat epätoivoisina yrittäen saada jotain mekaanista yhteyttä mieheen jolla ei ole muuta annettavaa. Joten miten olisi sinun seksi oikeustesi kanssa, eikö olisi paras että se mitä tarjoat naisille olisi parempi pitää piilossa ja mennä terapiaan jossa sinulle opetetaan mitä oikea seksi on.

Sinäkö sitä terapiaa sitten pitäisit?

Kyse on siitä, että jokaisella on oikeus päättää omasta kehostaan. Niin myös niillä naisilla jotka itseään myyvät. Toisinsanoen se ei ole sinun vallassasi mitä muut tekevät. Niin ja on sitten aivan turha päästää mitään mielipideoksennusta niistä yleisimmistä seksin oston kieltävistä argumenteista. Täytyy edelleen muistaa, että se ei ole edes suomen lainsäädännössä kielletty.

Ja sellainen seikka on hyvä kaikkien huomata, että emme elä täydellisessä maalimassa jossa kenelläkään ei ole haluja. Ja kun joillain niitä haluja nyt aina on, vaikka sitten niitä ei pääsisi ilman rahaa minnekkään purkamaan, niin siitä syystä on parempi säilyttää tämä nykyinen toimintamalli. Säästymme monelta lieveilmiöltä.

Kiitos muuten kysymästä. Seksielämäni on erittäin tyydyttävää ja kunnioitan kumppaniani tasavertaisena ihmisenä.

Siitä terapiasta vielä, kerro nyt älykkäänä ihmisenä mitä se seksi sitten on?

• "";;//&&/&/&/&"?=)
        fasfadsfafs kirjoitti:

Sinäkö sitä terapiaa sitten pitäisit?

Kyse on siitä, että jokaisella on oikeus päättää omasta kehostaan. Niin myös niillä naisilla jotka itseään myyvät. Toisinsanoen se ei ole sinun vallassasi mitä muut tekevät. Niin ja on sitten aivan turha päästää mitään mielipideoksennusta niistä yleisimmistä seksin oston kieltävistä argumenteista. Täytyy edelleen muistaa, että se ei ole edes suomen lainsäädännössä kielletty.

Ja sellainen seikka on hyvä kaikkien huomata, että emme elä täydellisessä maalimassa jossa kenelläkään ei ole haluja. Ja kun joillain niitä haluja nyt aina on, vaikka sitten niitä ei pääsisi ilman rahaa minnekkään purkamaan, niin siitä syystä on parempi säilyttää tämä nykyinen toimintamalli. Säästymme monelta lieveilmiöltä.

Kiitos muuten kysymästä. Seksielämäni on erittäin tyydyttävää ja kunnioitan kumppaniani tasavertaisena ihmisenä.

Siitä terapiasta vielä, kerro nyt älykkäänä ihmisenä mitä se seksi sitten on?

fasfadsfafs
        Ihan kuten aavistinkin, tollolle ei kannata edes alka selittämään kun ei se kuitenkaan ymmärrä muta kun sen että nainen saa myydä jos haluaa , ja ihminen joka omaa tuollaiset mielipiteet ei kykne keskustelemaan järkevästi, joten ihan pienenä vinkkinä sinulle, mene krjastoon ja lainaa kirja jossa selitetään juurta jaksaen mitä OIKEA SEKSI on joten minä en halua edes alaaata sinunlaisesi ihmisen kanssa keskustelemaan, sillä sinä et ymmärrä minun tasollani asiaa ja en osaa sitä sinunlaisellesi selvittää. Joten pidä omat mielipiteesi joihin kuuluu teeskennelty itsevarmuus, toisen ihmisen ivaaminen ja täydellinen epätietoisuus siitä että maailmassa on toisin ajattelevia jotka haluavat pois seksi kaupan, joten vittuilusi josko minä pidän terapiaa, olit ilmeisesti olevinasi hieman välkky vai, me muut naurettiin tällä yksinkertaisella vittuilulla kun siitä näkee mikä olet. Joten kiitän kunniasta että sain nähdä näillekkin sivuille ja huomata sisällön joka oli --------------tyhjääääääääääääää

• 15+10
        Hhgdfgyhg kirjoitti:

Itse asiaan;
        miehiähän ei tarvita. Muutaman huippuyksilön spermat voisi pakastaa, mikäli halutaan keinohedelmöityksellä vielä tulevia sukupolvia.
        Ehkä tulisi ikävä oikeaa miestä, mutta dildotkin on keksitty jo kauan sitten...

• dfghdfgh
        "";;//&&/&/&/&"?=) kirjoitti:

fasfadsfafs
        Ihan kuten aavistinkin, tollolle ei kannata edes alka selittämään kun ei se kuitenkaan ymmärrä muta kun sen että nainen saa myydä jos haluaa , ja ihminen joka omaa tuollaiset mielipiteet ei kykne keskustelemaan järkevästi, joten ihan pienenä vinkkinä sinulle, mene krjastoon ja lainaa kirja jossa selitetään juurta jaksaen mitä OIKEA SEKSI on joten minä en halua edes alaaata sinunlaisesi ihmisen kanssa keskustelemaan, sillä sinä et ymmärrä minun tasollani asiaa ja en osaa sitä sinunlaisellesi selvittää. Joten pidä omat mielipiteesi joihin kuuluu teeskennelty itsevarmuus, toisen ihmisen ivaaminen ja täydellinen epätietoisuus siitä että maailmassa on toisin ajattelevia jotka haluavat pois seksi kaupan, joten vittuilusi josko minä pidän terapiaa, olit ilmeisesti olevinasi hieman välkky vai, me muut naurettiin tällä yksinkertaisella vittuilulla kun siitä näkee mikä olet. Joten kiitän kunniasta että sain nähdä näillekkin sivuille ja huomata sisällön joka oli --------------tyhjääääääääääääää

oikea seksi on kun sperma lentää niin sitten nostetaan housut

• resol 71

Suomalaisilla miehillä on eduskunnan asettaman lain nojalla oikeus ostaa seksiä, ja harrastaa mm. suu-, vaginaali ja -anaaliseksiä ilman seksuaalisen syyllisyyden tuntoa. Jos sinä olet eri mieltä, tee lakialoite. Ainakaan minun seksielämääni ei kuulu äitini eikä tyttäreni millään tavalla. Viimeksi ilotyttö otti minun mulkkuani suuhunsa ahnaasti ja himoiten. En alistanut millään tavalla äitiäni enkä tytärtäni, naisia enkä ilotyttöä, joka kulliani ahnehti. Hän hengästyi, koska ei muistanut hengittää nenän kautta, niinkuin seksioppaissa neuvotaan. Viestisi oli tylsä provo, mutta jos joku yhtyi mielipiteeseesi, menköön seksuaaliterapiaan, koska tarvitsee apua ongelmaan, joka on epäkunnioitava suhtauminen muiden ihmisten seksuaalioikeuksia kohtaan.

• Me_.
        15+10 kirjoitti:

Itse asiaan;
        miehiähän ei tarvita. Muutaman huippuyksilön spermat voisi pakastaa, mikäli halutaan keinohedelmöityksellä vielä tulevia sukupolvia.
        Ehkä tulisi ikävä oikeaa miestä, mutta dildotkin on keksitty jo kauan sitten...

Jep. Miehet tuli, suunnitteli meille teknologian sun muut tarvittavat jutut, ja nyt kun te miehet ootte velvollisuutenne tehnyt ihmissukupolven jatkamiseks, ni hus hus, meillä naisilla on jo kaikki hyödyllinen tieto ihmissukupolven jatkamiseen. ;)
        Miehet kun tuovat mukanaan yhtä paljon paskaa kuin hyötyäkin, rikollisuutta, vihaa, murhia, tuskaa, joten eiköhän nyt oo se aika lähtee helvettiin ja antaa naisten tehdä maailmasta rauhallinen ihana paikka tulevalle sukupolvelle. ;)

• Huumoria elämääs

MIkä muslimi juttu tää on?

Ei muo kiinnosta äitini vaimoni tai tyttäreni businekset..Työ on työtä.

Ja mul sattuu oleen noi kaikki paitsi et tyttärii ei oo yhtä, vaan kolme..
        JOTE MITÄ SITTE?? Se ei oo mun asiani. Jostain niitten on rahat tehtävä,
        sama se meneekö naimisiin vai myykö vähittäisellä tavaraansa.

Koita sää ny raukka kasvaa tost ruusunpunasest unestas ulos.
        Tavalla tai toisella kikki miehet ja naiset on tietyille ihmisille aina huoria
        itse näen sen vain älykyytenä jos rahaa pystyy tekemään tyhjästä.
        Käyty aito keskustelu 14 vuotiaan tyttäreni kanssa (hyppään juonnot yli):

-Kattosin kun yks mies veti käteen ja se makso siit kattomisest 70 €
        haittaaks se?
        -Jep...sun ois pitänyt pyytää 140 €
        -Seuraavalla kerralla
        -Toivottavasti.

Se elämä ei ole niin perkeleen vakavaa!! Edes koton.

Yleensä tuollaiseen keskusteluun liittyy viel vaimo...Sillon ku mää olin nuori
        niin pillul sai 10 irtokarkkii etc.

• ???

En vieläkään tajua, miten miehen penis voi kasvaa niin valtavan kokoiseksi erektiossa!

Tuntuu että kaikki hyljeksivät ja täytyy nähdä kamala vaiva saadakseen huomiota.

• seksiä-

Kunpa kasvaiskin. :( Ne miehet joiden kanssa minä erehdyn sänkyyn ei toteuta sinun toteamuksesi käsitettä. :( Haluan vaaleaa ja isoa kullia, mutta sellaista ei varmaan ole olemassakaan.

• ((((((()))))()()()()

typerälle miehelle
      Seksin osto ei ole mikään etu kenellekkään vaan miehen tapa halveksia naista. Ja kun nämä miehet puhuvat pihtaavista vaimoistaan niin olisiko mahdollista että he eivät ole koskaan pystyneet edes tyydyttämään naistaan,sillä he eivät ole koskaan ymmärtäneet mitä hyvä seksi on, luulevat vaan että kun itse saavat tyydytyksen niin silloin on toisellakin ollut hyvin. Usein alkaa pihtaaminen juuri miehen vajaavaisesta kyvystä tuottaa nautintoa puolisolleen, ja asenteesta että seksi on jokin välttämätön pakko suhteessa. Kyllä ne pihtaavat naisetkin kaipaavat kunnon seksiä eikä mitään "panoa" aina kun kuulen miehen valittavan seksin vähyydestä niin voin siitä jo perustella mikä hän on, sitten ollaan ostamassa seksiä muualta ja alennetaan nainen sillä tyylillä että hän olisi vaan joku objekti. Joten seksin myynti hyvä mies ei kuulu itseään kunnioittavan naisen elämään, ja sinulla ei ole mitään oikeuksia vaatia sitä keneltäkään. Joten naiset , aina kun tiellenne osuu tälläinen mu´lkun kauppaaja niin tiedätte että sellainen mies ei tiedä edes mitä seksi on, vaan elää omissa hyvissä luuloissaan että on kova mies. Kuten yllä jo sanottiin laittakoon oman tyttärensä kauppaamaan jos seksimyynti on niin hyvä asia, silloinhan siihen ei ole mitään estetä kun hän tykkää että asia on ok

• sfgdfg

"Usein alkaa pihtaaminen juuri miehen vajaavaisesta kyvystä tuottaa nautintoa puolisolleen"

Tuskin. Itsellä tosin ei ole asiasta (pihtaamisesta) kokemusta, mutta ei naisen tyydyttyminen ydinfysiikkaa ole.

• &
        sfgdfg kirjoitti:

"Usein alkaa pihtaaminen juuri miehen vajaavaisesta kyvystä tuottaa nautintoa puolisolleen"

Tuskin. Itsellä tosin ei ole asiasta (pihtaamisesta) kokemusta, mutta ei naisen tyydyttyminen ydinfysiikkaa ole.

sfgdfg
        Oikein tekoitserakasta juttua, ydinfysiikkaa, se on kuule paljon muuta mitä sinä luulet, ei kai sinun partnerisi teeskentele jotenkin

• Mr. Sun

Typerä lehmä, ja muut kaltaisesi ottakoot itse enemmän vastuuta omasta tyydytyksestään, kuten jopa Väestöliiton seksuaalineuvonnassa ja -terapiassa naisia nykyään neuvotaan. Naisten vallankäytölle seksin avulla on saatava loppu, ja miesten oiva keino on maksulliset naiset. Olet ylipainoinen itseensä tyytymätön lehmä, jolla on surkastuneet lantionpohjan lihakset, alkeellinen seksiäly, huono seksuaalinen itsetunto, ja odotat tyydyttäjämiestä kuin lapsi prinssiä. Miesten tehtävä EI OLE vastata naisen tyydytyksestä. Siitä nainen vastaa parisuhteen seksissä aivan itse. Muuten kaltaistesi lehmien käytöksen lopputulos on oman seksuaalisen epäonnistumisensa siirtäminen miesten syyksi. Soita Väestöliiton seksuaalineuvontaan, ja avaudu siellä.

• sdlfgmäsldkmfg
        Mr. Sun kirjoitti:

Typerä lehmä, ja muut kaltaisesi ottakoot itse enemmän vastuuta omasta tyydytyksestään, kuten jopa Väestöliiton seksuaalineuvonnassa ja -terapiassa naisia nykyään neuvotaan. Naisten vallankäytölle seksin avulla on saatava loppu, ja miesten oiva keino on maksulliset naiset. Olet ylipainoinen itseensä tyytymätön lehmä, jolla on surkastuneet lantionpohjan lihakset, alkeellinen seksiäly, huono seksuaalinen itsetunto, ja odotat tyydyttäjämiestä kuin lapsi prinssiä. Miesten tehtävä EI OLE vastata naisen tyydytyksestä. Siitä nainen vastaa parisuhteen seksissä aivan itse. Muuten kaltaistesi lehmien käytöksen lopputulos on oman seksuaalisen epäonnistumisensa siirtäminen miesten syyksi. Soita Väestöliiton seksuaalineuvontaan, ja avaudu siellä.

Herra Aurinko on kyllä nyt ihan itse typerä lehmä. Jos seksi edustaa sinulle naisten vallankäyttöä, niin elämässäsi on kyllä jokin mennyt todella pieleen.. Ehkä olet ollut tekemisissä omituisten yksilöiden kanssa. Ainakin itselleni seksi on aina tasapuolista vaihtos. Tyhmä aurinko lehmä!!

• Tasaarvon nimissä

Seksin osto ja myynti on tasaarvoa..Jopa läskit kuten sinä pystyvät siihen.

• Reilu yksinvaltias

Seksi ja läheisyys ovat perustavia tarpeita. Oma käytös on valintakysymys, toisten ihmisten halveksunta moukkamaista ja hyväksikäyttö alhaista.

Rautakaupassa ei myydä alusvaatteita.

Tyydytetty nainen ei kiristä seksillä. Satsatkaa vuorovaikutukseen.

Huutakaa minut valtaan: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10508631

• rätti päähän

Ihan kiva, jos olisit yksinvaltias niin sinä laillistaisit ilotalot, missä vaimosi ja tyttäresi uurtaisivat ahkeraan tienaten sinulle rahaa, myös äitimuorisi voisi ehkä saada jonkun kundin jolla ei ole niin suuria vaatimuksia. Ilmoitappas milloin joukkosi alkaa työskentelemään alalla niin kundit saa tietää kenen luo on vihreä valo palamassa.
      Totta kai ilotalo viisaalle miehelle se vaan on ongelma että viisaat naiset eivät myy itseään, ovat kuule liian kalliita sinulle .
      Kuka oikein olisi mieestäsi kelvollinen tekemään ihmismyynti työtä ja maksamaan siitä verot, va vähennyksiksi liukasteen ja kumit veroilmoitukseen , eikö niin. Et kai sinä vaan kuvittele että joku kostuu sinun haluistasi, paljon menee liukastus ainetta jos tuollaisen miehen kanssa alkaa vehtaamaan. Joten olet valmis maksamaan toisen taloudellisesta heikosta tilasta, hyödyntämällä tämän ihmisen kehoa joka ei ole edes valmis sinun vaatimuksiisi. Mutta sinun omat naisesi varmaan osaavat sen keinon kun sitä ollaan niin tarpeessa niin mitä sen on väliä jos ne kanssa jakaa hieman, kato rahalla on kova voima, ja sillä alennetaan niitä jotka jo ovat heikkoja.Et kai ole suomen kansalainen edes.

• tttttitttttt

Tuppaa muuten olemaan sillä tavalla, että tuolla maailmalla nämä ilotalot tosiaan ovat laillisia.

• yyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
        tttttitttttt kirjoitti:

Tuppaa muuten olemaan sillä tavalla, että tuolla maailmalla nämä ilotalot tosiaan ovat laillisia.

ttttttttttttttttttt
        Ai että tuppaa hyvin valistunut näytät olevan

• <<>>
        tttttitttttt kirjoitti:

tKuule muuta niihin maihin naimaan oikein sdämmesi halusta. Täällä pohjoisessa maailman osassa naiset ovat itsenäisiä, oma palkka pussi ja päätös valta. Heitä loukkaa seksin osto kysymykset, sillä kukapa haluaisi olla niin alennetussa asemassa että pitäisi rahasta käydä yleisessä vessassa ottamassa suihin jonkun sian elimiä, oksettaa ajatuskin. Ja sitten se että mikä maailman napa sinä olet kun luulet olevasi oikeutettu moisiiin kyselyihin. Se että nainen on baarissa viettämässä iltaa ei toki merkitse sitä että hänellä on raha pula ja haluaisi tehdäseksipalveluja miehille joilla on aivoissaan vieläkin kuva että naiselle saa esittää liha kauppaa. Mistä metsästä oikein kirjoitat

• en ole huora! ok?!!
        <<>> kirjoitti:

tKuule muuta niihin maihin naimaan oikein sdämmesi halusta. Täällä pohjoisessa maailman osassa naiset ovat itsenäisiä, oma palkka pussi ja päätös valta. Heitä loukkaa seksin osto kysymykset, sillä kukapa haluaisi olla niin alennetussa asemassa että pitäisi rahasta käydä yleisessä vessassa ottamassa suihin jonkun sian elimiä, oksettaa ajatuskin. Ja sitten se että mikä maailman napa sinä olet kun luulet olevasi oikeutettu moisiiin kyselyihin. Se että nainen on baarissa viettämässä iltaa ei toki merkitse sitä että hänellä on raha pula ja haluaisi tehdäseksipalveluja miehille joilla on aivoissaan vieläkin kuva että naiselle saa esittää liha kauppaa. Mistä metsästä oikein kirjoitat

Kirjoitat hiukan kömpelösti, mutta se sinulle suotakoon, sillä tunnut ajattelevan sydämelläsi. Sinunlaisiasi ihmisiä saisi Suomeenkin kasvaa lisää. Maailmalla heitä varmaan esiintyy jo enemmänkin.

Kaikkea hyvää sinun elämääsi. Molemminpuolista kunnioitusta sinulle ja kumppanillesi ja iloa arkeesi. Piristit minunkin päivääni hetkeksi.

• PitkätTekevätNaisen

"Miettikääpä sitä, miltä tuntuisi katsella vierestä, kun tyttäreltänne, äidiltänne tai vaimoltanne yritettäisi ostaa prostitutioidun myyntituotteita. Naureskelisitteko, että eihän tuossa nyt mitään hirveää ole, vai olisiko jotakin muuta sanottavaa?"

Luultavasti naureskelisin, koska minulla ei ole tytärtä eikä vaimoa ja äitini on kuollut.

• zoomzz oikein

Luulen että nämä miehet jotka ostavat seksiä eivät tule koskaan tietämään mitä oikea ihmis suhde on. Vaaditaan ilotaloja ja puhutaan ammattilaisista, eikä ymmärreta että jokainen nainen maailmassa on jonkun äiti, tytär tai vaimo. Siis ajatelkaa hieman niillä aivoilla jotka ovat valahtaneet jalkojen väliin, ja lopettakaa jutut seksin ostamisesta sillä me eletään vuotta 2012 siis ei orjan aikoja enää. Ja antakaa naisille se arvo mikä niille kuuluu ihmisenä joka on itsenäinen eikä kenenkään ostotavaraa. Jos olisin mies niin hävettäisi vietävästi.

• Typerät vouhkaajat
        zoomzz oikein kirjoitti:

Luulen että nämä miehet jotka ostavat seksiä eivät tule koskaan tietämään mitä oikea ihmis suhde on. Vaaditaan ilotaloja ja puhutaan ammattilaisista, eikä ymmärreta että jokainen nainen maailmassa on jonkun äiti, tytär tai vaimo. Siis ajatelkaa hieman niillä aivoilla jotka ovat valahtaneet jalkojen väliin, ja lopettakaa jutut seksin ostamisesta sillä me eletään vuotta 2012 siis ei orjan aikoja enää. Ja antakaa naisille se arvo mikä niille kuuluu ihmisenä joka on itsenäinen eikä kenenkään ostotavaraa. Jos olisin mies niin hävettäisi vietävästi.

Sinun logiikkasi mukaan heteromiehen, joka ei kolmeakymppiä lähestyessään ole koskaan kokenut seksuaalista läheisyyttä naisen kanssa, pitää vain odotella "oikeaa ihmissuhdetta". Koska jos hän ikävissään turvautuu maksettuun syliin, hän ei enää ole kelpoinen "oikeaan ihmissuhteeseen" ja hänen "aivonsa ovat valahtaneet jalkojen väliin"?

Kerropa, minkä ikäinen itse olit sukupuolielämän aloittaessasi?

Jokainen seksiä myyvä on orja? Tämä ei pidä paikkaansa. Jos pitää, se on korjattava. Reilun yksinvaltiaan teesejä oli kolme - vain yhden luitte, sinä ja samanhenkinen edeltäjäsi.

• Onnellinen nainen
        Typerät vouhkaajat kirjoitti:

Sinun logiikkasi mukaan heteromiehen, joka ei kolmeakymppiä lähestyessään ole koskaan kokenut seksuaalista läheisyyttä naisen kanssa, pitää vain odotella "oikeaa ihmissuhdetta". Koska jos hän ikävissään turvautuu maksettuun syliin, hän ei enää ole kelpoinen "oikeaan ihmissuhteeseen" ja hänen "aivonsa ovat valahtaneet jalkojen väliin"?

Jokainen seksiä myyvä on orja? Tämä ei pidä paikkaansa. Jos pitää, se on korjattava. Reilun yksinvaltiaan teesejä oli kolme - vain yhden luitte, sinä ja samanhenkinen edeltäjäsi.

Typerät vouhkaajat
        Miksi sinulla ei sitten ole suhdetta kunnolliseen naiseen, tavallisesti sinun ikäisesi mies ei ole seksin osto tarpeessa. Luulisin että näillä mielipiteillä olet karkoittanut monen kunnon ihmisen tieltäsi, kun olet antanut kuvan itsestäsi kauppamiehenä seksissä. Älä todella luule edes että kukaan nainen on mitenkään mielissään jos joku tarjoaa rahaa hänelle asiasta mikä pitäisi olla normaalisti kunnossa hyvässä suhteessa ja molemmilla yhtäläinen halu olla toistensa kanssa. Loukkaantuisin jos joku alkaisi minulta kyselemään seksiä sellaista maksullista meinään, silloin en tuntisi edes itseäni ihmisen arvoiseksi, ja ajattelisin mikä minussa on vikana kun sellaisia tarjouksia tehdään.

Feministien asioista on miehillä usein huomauttamista, mutta jos ei meitä vahvoja naisia olisi ollut maailmassa ei olisi naisilla edes äänioikeutta, he eivät toimisi johtotehtävissä. eivätkä istuisi eduskunnassa joten nainen on samanarvoinen kuin mieskin ja jopa vielä terävämpikin kun hoitaa vielä nykyäänkin niin työnsä kuin kotinsakkin ja tälläisille sinä haluat ehdottaa maksullista seksiä, naisilla jotka käyvät työssä ei ole rahan puutetta ne ajat ovat ohitse.

• Typerät vouhkaajat
        Onnellinen nainen kirjoitti:

Typerät vouhkaajat
        Miksi sinulla ei sitten ole suhdetta kunnolliseen naiseen, tavallisesti sinun ikäisesi mies ei ole seksin osto tarpeessa. Luulisin että näillä mielipiteillä olet karkoittanut monen kunnon ihmisen tieltäsi, kun olet antanut kuvan itsestäsi kauppamiehenä seksissä. Älä todella luule edes että kukaan nainen on mitenkään mielissään jos joku tarjoaa rahaa hänelle asiasta mikä pitäisi olla normaalisti kunnossa hyvässä suhteessa ja molemmilla yhtäläinen halu olla toistensa kanssa. Loukkaantuisin jos joku alkaisi minulta kyselemään seksiä sellaista maksullista meinään, silloin en tuntisi edes itseäni ihmisen arvoiseksi, ja ajattelisin mikä minussa on vikana kun sellaisia tarjouksia tehdään.

Feministien asioista on miehillä usein huomauttamista, mutta jos ei meitä vahvoja naisia olisi ollut maailmassa ei olisi naisilla edes äänioikeutta, he eivät toimisi johtotehtävissä. eivätkä istuisi eduskunnassa joten nainen on samanarvoinen kuin mieskin ja jopa vielä terävämpikin kun hoitaa vielä nykyäänkin niin työnsä kuin kotinsakkin ja tälläisille sinä haluat ehdottaa maksullista seksiä, naisilla jotka käyvät työssä ei ole rahan puutetta ne ajat ovat ohitse.

Mistä sinä päättelet ikäni? Ja mikä se on, kerro toki.

Mistä sinä päättelet sukupuoleni?

• ssssssssssssssssssss

typerät vouhkaajat
        Minkätähden et ole jonkun naisen kanssa yhdessä kuten muut miehet, mistä sinä olet oppinut että pitää käydä huorissa

• umbro nylle

typerät vouhkaajat
        Miksi kolmikymppinen ei ole saanut sitten seksiä elämässään. Sairaus? pelko? aids veriteitä? ruma? adhd ? luulisi että tuossa iässä sitä jo olisi jotain kokemusta, ja jos ei ole, niin kunnolliset naiset eivät ole mikään pelastus siihen tilanteeseen. Ei kai se ole naisten syy jos jäkälä ei ole kokenut seksiä, ja silloin ei naisille jotka viettävät iltaa ravintolassa mennä myös esittelemään sellsisia. Naiset ovat myös ihmisiä, vai luulitko jotain muuta?

• hallinliijl

typerät vouhkaajat
        Ei ole minun vikani jos sinä et ole saanut seksiä , vaikka ikää on , se on vaan niin että kysymys on KENENKÄ LAPSI on kelvollinen sinun mielestäsi myymään sinulle seksiä, kenen perheen lapsista pitäisi kasvaa sinulle seksi objeksti, oletko tietoinen että se että sinulla ei ole seksi elämää on vaan sinun vikasi, ja siksi et voi vaatia että joku nuori nainen alkaisi tekemään töitä kuin huora, sillä nykyaikana naisten elämä on hieman erinlaista kun silloin kun he olivat riippuvaisia miehistä. Hyvin loukkaavaa mielestäni tuollainen seksi industri puhe, koita ajatella, jos olisit normaali ja sinulla olisi lapsi, kasvattaisitko hänet tulevaisuuteen miesten huvittajiksi. Jokainen huora maailmassa on jonkun tytär, vaimo tai äiti ja he ovat pakotettu tekemään näitä palveluja siksi että asuvat maissa missä naisen asema on nollassa. Ja täällä siis yksi kiimainen mies ehdottelee ilotaloja saman aikaisesti kun muu maailma yrittää saada naisten elämän ja talouden tasapainoon. Leiki seksi leikkisi tavallasi mutta älä ehdottele ilotaloja sillä niissätoimitaan vaan rahan puutteesta ja on naista alentavaa. Minä paskat välitän sinun haluistasi , mutta naisten elämä pitää saada siihen pisteeseen ettei kenenkään tarvitse myydä itseään.

• trrrreeeeeeeeeeebbb

Mistä sinä päättelet ikäni? Ja mikä se on, kerro toki.

Mistä sinä päättelet sukupuoleni?

typerät vouhkaajat
        Kukaan ei ole kiinnostunut iästäsi eikä sukupuolestasi ainoastaan mielipiteistäsi jotka osoittavat mikä olet ja mistä tulet. Olet hyvin säälittävä.

• 15+10

Luultavasti sinulta puuttuu vaimon, tyttären ja äidin lisäksi myös kyky empatiaan
        (googlaa netistä, mitä se tarkoittaa, katso samalla tunneäly)

• adfasdfasdf
        hallinliijl kirjoitti:

typerät vouhkaajat
        Ei ole minun vikani jos sinä et ole saanut seksiä , vaikka ikää on , se on vaan niin että kysymys on KENENKÄ LAPSI on kelvollinen sinun mielestäsi myymään sinulle seksiä, kenen perheen lapsista pitäisi kasvaa sinulle seksi objeksti, oletko tietoinen että se että sinulla ei ole seksi elämää on vaan sinun vikasi, ja siksi et voi vaatia että joku nuori nainen alkaisi tekemään töitä kuin huora, sillä nykyaikana naisten elämä on hieman erinlaista kun silloin kun he olivat riippuvaisia miehistä. Hyvin loukkaavaa mielestäni tuollainen seksi industri puhe, koita ajatella, jos olisit normaali ja sinulla olisi lapsi, kasvattaisitko hänet tulevaisuuteen miesten huvittajiksi. Jokainen huora maailmassa on jonkun tytär, vaimo tai äiti ja he ovat pakotettu tekemään näitä palveluja siksi että asuvat maissa missä naisen asema on nollassa. Ja täällä siis yksi kiimainen mies ehdottelee ilotaloja saman aikaisesti kun muu maailma yrittää saada naisten elämän ja talouden tasapainoon. Leiki seksi leikkisi tavallasi mutta älä ehdottele ilotaloja sillä niissätoimitaan vaan rahan puutteesta ja on naista alentavaa. Minä paskat välitän sinun haluistasi , mutta naisten elämä pitää saada siihen pisteeseen ettei kenenkään tarvitse myydä itseään.

Se oli Naisen puhetta! Hyvä!

• SelenaS.

Koska siinä tulee mieleen, että ilmeisesti sitä näyttää maksulliselta naiselta. Ja kuka sellaiselta haluaisi näyttää? Seksikäs ja huora ovat siis minun kirjoissani hyvinkin eri asioita.

Lisäksi jos seksiä vastaan tarjoaa drinkkejä, niin siinä menee aika hyvin arvokkuuden tunne, kun joku oikeasti luulee, että itsekunnioitus menee parin drinksun hinnalla.

Ja lisään vielä tähän puheenvuoroon, että sekin ottaa päähän, että seksiä ostavilla miehillä on se asenne, että kenet tahansa voi saada, jos tarpeeksi paksua setelitukkoa heiluttelee. Tarvitseeko edes sanoa, eihän se nyt ihan niin mene.

• Pois potkittavia

En minä ainakaan halua, että tuollaiset hyypiöt pyörivät kunnon ihmisten jaloissa. Koettavat nostaa omaa statustaan tekotarjouksillaan, ja yrittävät siinä ohessa kiertotietä lanseerata pedofiliaa muka normaalina asiana yhteiskunnalliseen keskusteluun.

• Yritäpä ymmärtää

Aniharva nainen haluaa, että häntä luullaan prostituoiduksi. Arvelisin, että useimmat prostituoidutkin haluavat töidensä ulkopuolella elää ihan semmoisena ihmisenä, jota ei katsota ja kohdella ostettavana lihakimpaleena.

Sinua seksinostoyritys ehkä vain hämmästytti nuorena miehenä, eikä sinulla ole ollut tarvetta sen jälkeen(kään) loukkaantua tuosta aiheesta. Aika moni nainen haluaa kuitenkin olla seksisuhteessa vain yhden miehen kanssa kerrallaan, ja aika moni tietää myös sen, kuinka loukkaavalta tuntuu, kun joku esimerkiksi pakit saanut huutaa h**raa perään tai käy väkisin kopeloimaan sillä mielellä, että kun tarpeeksi kärttää, varmasti nainen antaa periksi. Ja se, että kaikki ovat ostettavissa, on pelkkää viihteen muokkaamaa kuvitelmaa - maailmassa ovat tuhannet naiset kuolleet ja yhä kuolevat oman kätensä kautta tai murhan uhrina juurikin siksi, että eivät halua tulla myydyksi ja ostetuksi.

Ihmettele ihan rauhassa, jollet tosiaankaan ymmärrä, mikä siinä "niin pahaa" on. Sinun kannattaa kuitenkin miettiä saamiasi kommentteja siltä kannalta, että kommentoijilla on asiasta juuri se mielipide, minkä vuoksi se seksinostoyritys nähdään niin loukkaavana. Et kai sinä halua tulla nähdyksi hävyttömänä tolvanana vain sen vuoksi, ettet jaksa ymmärtää?

• kerttuli k

Tämä seksin ostaja täällä ei käsitä että me joilla on tyttäret puoli aikuisia emme ole koskaan ajatelleet että jokin seksin haluinen hyypiö tarjoaa heille likaisia rahojaan, ihan kuin jossain halvassa poketissa ennen vanhaan. Me koulutamme tyttäremme ja ja haluamme että heistä tulee onnellisia ihmisiä ja kelvollisia kansalaisia. Ja sehän on kansainvälisestikkin ollut tapeetilla että naisilla on oma vapaus päättää olemisistaan ilman kenenkään häirikön seksihaluisen miehen luullessa että eletään vielä aikaa kun hänen vaarinsa oli nuori , seteli tukku povitaskussa ja alistettiin naisia.

• kerttuliEduskuntaan!

kerrttuli k on aivan oikeassa. Ilotalot täytyy laillistaa ni ei tartte sokkona kysellä :)

• Typerät vouhkaajat

Täältä tulee yksi ääni!

• cccccccccccnnnnnn

kerttuli eduskuntaan
        Kuuuleppas oi mikä viisas ihminen oikein asiasta puhuu eikä asian vierestä hahhaa, niinlaillistaa pitää ne ilotalot että pääsee eroon näistä kärvä kaarloista

• hhht--hth

kerttuli eduskuntaan
        Ihan niin, mutta miksi pitäisi olla ilotalo, naiset ovat niin paljon parempia kun että olisivat jonkun miehen patjana rahasta, koittakaa nyt paskamulkut käsittää että me naiset emme halua yhtäkään ilotaloa maailmaan. Tälläiset hyypiös voisivat saada terapiaa että pystyisivät solmimaan suhteita ja olemaan seksi asioissa tunne peräisiä, ja ennenkaikkea ymmärtämään että nainen on liian hyvä ihminen hyväksi käyttöö. Mikä piru siinä on että nämä paskamulkut katsovat oikeudekseen kohdella ihmisiä kuten mulkku käskee.
        Luulisi että joskus voisivat ajatella naista ihan vaan noin ihmisenä eikö seksi objektina. Minä kyllä antaisin potkun suoraan nivusiin jos joku tulisi ehdottamaan minulle maksullista seksiä
        Hyi hullun touhua

• kerttuli 11
        cccccccccccnnnnnn kirjoitti:

kerttuli eduskuntaan
        Kuuuleppas oi mikä viisas ihminen oikein asiasta puhuu eikä asian vierestä hahhaa, niinlaillistaa pitää ne ilotalot että pääsee eroon näistä kärvä kaarloista

Ai ku miultakii joku koittais estaa seksii. Heti myyn!

• lölmkjknm,,,,lko

ei pidä laillistaa...

• onkosenoin
        hhht--hth kirjoitti:

kerttuli eduskuntaan
        Ihan niin, mutta miksi pitäisi olla ilotalo, naiset ovat niin paljon parempia kun että olisivat jonkun miehen patjana rahasta, koittakaa nyt paskamulkut käsittää että me naiset emme halua yhtäkään ilotaloa maailmaan. Tälläiset hyypiös voisivat saada terapiaa että pystyisivät solmimaan suhteita ja olemaan seksi asioissa tunne peräisiä, ja ennenkaikkea ymmärtämään että nainen on liian hyvä ihminen hyväksi käyttöö. Mikä piru siinä on että nämä paskamulkut katsovat oikeudekseen kohdella ihmisiä kuten mulkku käskee.
        Luulisi että joskus voisivat ajatella naista ihan vaan noin ihmisenä eikö seksi objektina. Minä kyllä antaisin potkun suoraan nivusiin jos joku tulisi ehdottamaan minulle maksullista seksiä
        Hyi hullun touhua

Sinä se olet pahasti sairas ihminen. Yrität tasa-arvoa pakottaa maailmaan. Minkälaista? Miehet ja naiset ovat erilaisia. Jos et aiemmin ole ajatellut asiaa, niin nyt voisit vaikka aloittaa.
        Kaikkien siis pitäisi ajatella samalla tavalla, kuin sinä. Siinähän se yksilön oikeus pääseekin esiin. Potku nivusiin, jos ei asiat mene niinkuin SINÄ juuri haluat. Ajatteles, jos seksin ostaja ei sinulta saakkaan, sanoisi hän sinua limapilluksi ja potkaisisi nivusiin? Mutta siinähän ei olisi muuta pahaa, kuin se seksin osto yritys, vai? Mietippä hetki noita omia kiihkoilujasi ja ota sitten asia uudelleen esiin. Saat tuollaisella asenteella vain ihmiset reagoimaan agressiivisesti juttuihisi.

• 17+5onvarmaan22
        hhht--hth kirjoitti:

kerttuli eduskuntaan
        Hyi hullun touhua

Jaaha vai väkivaltaiseksi sitä ruvetaan. Ja miehiä kun syytetään siitä väkivaltaisuudesta ....

• normaali mies

Vain joku rikas urpo yrittää ostaa seksiä summamutikassa näkemiltään naisilta. Kyllä kai sitä jonkun prostituoidun löytäisi helposti jonkun kaupunginosan kadunkultamasta mainostamasta itseään. Totuus on että juurikaan kukaan opiskelija ei myy persettä jollekin vetovoimattomille urpoille jotka eivät kykene edes iskemään naisia. Ei vaikka näillä olisi kuinka rahaa. Harva on niin ahne tai kestäisi jonkun hirveän äijän höylättävänä olemista.

Raha ei kyllä tee tyhmää ja epätoivoista ihmistä onnelliseksi. Se on tämän tarinan opetus.

• Bordellimies

"Feministien asioista on miehillä usein huomauttamista, mutta jos ei meitä vahvoja naisia olisi ollut maailmassa ei olisi naisilla edes äänioikeutta"

Naisilla on äänioikeus, koska miehet ovat sen naisille myöntäneet. Aina jaksetaan vouhkata siitä, että Suomessa annettiin jo varhain äänioikeus naisille, mutta unohdetaan (tai sitten ei tiedetä), että samalla annettiin myös suurimmalle osalle miehiä äänioikeus.

• Niin että

kaikilla miehillä on Suomessa äänioikeus, kun hyvät miehet ovat sen heille antaneet. Miesten ei enää tarvitse raataa myöskään maaorjuudessa, kun hyvät aatelisherrat eivät sitä enää vaadi. Kylläpä nämä valtaapitävät miehet ovat olleet hyviä miehiä ja niin epäitsekkäitä.

• 15+10
        Niin että kirjoitti:

kaikilla miehillä on Suomessa äänioikeus, kun hyvät miehet ovat sen heille antaneet. Miesten ei enää tarvitse raataa myöskään maaorjuudessa, kun hyvät aatelisherrat eivät sitä enää vaadi. Kylläpä nämä valtaapitävät miehet ovat olleet hyviä miehiä ja niin epäitsekkäitä.

Niinpä,
        ihania miehet ovat kautta historian olleet; ahkeria, anteliaita, auttavaisia, empaattisia, epäitsekkäitä, pyyteettömiä, rakastavia, rauhantahtoisia, suvaitsevaisia, uskollisia...
        en nyt jaksa valehdella enempää....

• Mn

Ei siinä olekaan mitään kamalaa, ihan samaa mieltä olen kanssasi, että ostajahan siinä nolommalta vaikuttaa, kun luulee voivansa ostaa minut. Minulle on siis pari kertaa tarjottu rahaa seksistä. Olin asiasta lähinnä huvittunut, toisaalta se ajatus tuntui myös mukavalta, että seksistä kanssani oltiin valmiita maksamaan.

Varmasti jos ihan solkenaan tulisi ostotarjouksia, alkaisi jossain vaiheessa tympiä. Tai jos toinen ei usko etten ole ostettavissa. Näissä molemmissa tapauksissa uskoivat heti.

• 66666666699999999999

Liha kauppa kukoistaa, ja ja joku tonttu haluaa naida ja on niin höperö että vielä tarjoaa siitä rahaakin, kovaa ne pitää lärviä ammollaan vaan kun pitäisi olla naisen kanssa niin meni kauppa hommaksi, miksei näillä suurisuilla ole itseluottamusta silloinkin, kun muuten lärviään aukovat

• toisen tunteet

Se tarkoittaa sitä ettei sulla ap ole tunnetta siinä kohdin sielua. Tai se on yhdentekevä. Suurimmalle osalle naisista seksinosto (yrityskin) on törkeilyä ja loukkaavaa.

Jos sinulla ei ole tunnetta asiasta, niin älä halveksi toisen tunnetta loukkaantumisesta. Tunteetttomuutesi ei ole ainoa näkökanta asiaan.

• summasummarumsum

Yksikään normaali mies ei osta seksiä. Luonnonlaki toteutuu tässäkin; ne saavat, joiden on tarkoituskin saada, ostamatta.

Jos joku mies tulisi kysymään seksiä maksusta, vetäisin käsilaukulla päähän.
      Onneksi ei ole tullut, enkä aio jatkossakaan näyttää siltä, että niin kävisi.

• Yhteenlaskija

Ja muidenko ei tarvitse saada?
        Määrittele normaali, muun kuin seksinostamisen kautta.

• mies__85_.

Kyllä kaikilla on kuule oikeus seksiin ja jos suoraa käteistä vastaan niin mikäs siinä. Ja kyllä, sellaisia naisia on jotka ihan omasta vapaasta tahdosta käyvät liiketoimintaa tavarallaan. Jos mies ei halua ihmissuhdetta riesakseen, vaan pelkkää seksiä niin tässä on jo eräs potentiaalinen kohderyhmä. Naiset eivät tälläistä "pelkkää seksiä" idealogiaa voi ymmärtää jostakin syystä. Lieneekö syynä sitten se että naiset syttyvät kaunosanoista kun miehet heräävät visuaalisesta kiihokkeesta.

• siis mitä
        mies__85_. kirjoitti:

Kyllä kaikilla on kuule oikeus seksiin ja jos suoraa käteistä vastaan niin mikäs siinä. Ja kyllä, sellaisia naisia on jotka ihan omasta vapaasta tahdosta käyvät liiketoimintaa tavarallaan. Jos mies ei halua ihmissuhdetta riesakseen, vaan pelkkää seksiä niin tässä on jo eräs potentiaalinen kohderyhmä. Naiset eivät tälläistä "pelkkää seksiä" idealogiaa voi ymmärtää jostakin syystä. Lieneekö syynä sitten se että naiset syttyvät kaunosanoista kun miehet heräävät visuaalisesta kiihokkeesta.

"Kyllä kaikilla on kuule oikeus seksiin "........

Kuka niin sanoo, että ON oikeus. Tyyppillistä miesten hairatusta seksin perään, pateettista.

• ei siistiä
        mies__85_. kirjoitti:

Tavara on yleensä eloton, mutta ehkä sä puhutkin itsestäsi.

• 15+10
        siis mitä kirjoitti:

"Kyllä kaikilla on kuule oikeus seksiin "........

Kuka niin sanoo, että ON oikeus. Tyyppillistä miesten hairatusta seksin perään, pateettista.

Tottakai kaikilla miehillä(?)on oikeus seksiin.
        Yhteiskunnan pitäisi kustantaa kaikille sosiaalisesti, fyysisesti tai älyllisesti rajoittuneille ilmainen ilotalo vaikkapa kelan/ työvoimatoimiston / sosiaalitoimiston yhteyteen.
        Kaikki työttömät, sukupuolesta riippumatta, voisivat työskennellä siellä korvauksiensa vastineeksi.

• qwerölkqlwkejrlkjn
        15+10 kirjoitti:

Tottakai kaikilla miehillä(?)on oikeus seksiin.
        Yhteiskunnan pitäisi kustantaa kaikille sosiaalisesti, fyysisesti tai älyllisesti rajoittuneille ilmainen ilotalo vaikkapa kelan/ työvoimatoimiston / sosiaalitoimiston yhteyteen.
        Kaikki työttömät, sukupuolesta riippumatta, voisivat työskennellä siellä korvauksiensa vastineeksi.

No voi heleveta, miehillä?? Ite ainakin aion vanhana mummuna sitten ostaa Jaskalta 19v, joka työskentelee kunnan ilotalossa. Kyllä siinä kurtut hetkeksi suorenee, kun Jaska vähän mummua nuolaisee.. Hmm, sitä odotellessa..

• qqoeirpqoehjrqkj
        qwerölkqlwkejrlkjn kirjoitti:

No voi heleveta, miehillä?? Ite ainakin aion vanhana mummuna sitten ostaa Jaskalta 19v, joka työskentelee kunnan ilotalossa. Kyllä siinä kurtut hetkeksi suorenee, kun Jaska vähän mummua nuolaisee.. Hmm, sitä odotellessa..

Niin ja saapa myös pahasti kehitysvammaninen tyttärenikin käydä vähän istahtamassa hunks-sedän sylissä. Muutoin kun ei raukka varmaan kokea saisi. Mutta onhan hänellä oikeus. Ja vieläpä valtion kustantamana kerran viikossa lihaksikkaan sedän käsivarsille.. Ahh tätä onnea!

• 27
        qwerölkqlwkejrlkjn kirjoitti:

Siitä vaan. Mutta älä ala tekopyhäksi ja yritä kieltää miehiltä seksin ostoa.

• tusserlson

Millä perusteella kaikilla on oikeus seksiin?
      Missä laissa, tai edes luonnonlaissa niin määritellään?

Ne lisääntyvät joilla on siihen panoksia, joten ne myös saavat seksiä.
      Jos koiras on luonnossakin siipirikko vätys, se ei saa naarasta.

Vedä käteen vaan, siinä sulle seksiä.

• klsdlknlsdnv

"Ne lisääntyvät joilla on siihen panoksia, joten ne myös saavat seksiä."

Luepa tuo uudestaan tämän ketjun kontekstissa ja yritä miettiä mitä juuri sanoit.

• tusserlson

Ei rahallisia panoksia, dorka.

• ldvfnklnkldfnv

Tuo on sitten oma linjavetosi, mutta turha siinä vaiheessa puhua siipirikoista koiraista luonnossa. Ihmisillä raha on yksi niistä panoksista eikä suinkaa vähäpätöisin. Simpanssitkin ostavat seksiä ruoalla ja jos talitiaiset tuntisivat kaupankäynnin, rikkain uros veisi voiton kilpailussa naaraista.

Ei se ole mitään sattumaa, että työtön mies elää todennäköisemmin ilman naista kuin hyvätuloinen uraohjus. Eikä sattumaa ole sekään, että uraohjuksen todennäköisyys menettää naisensa on moninkertainen siinä vaiheessa kun duunipaikka menee alta ja rahantulo loppuu. Kaikki naiset eivät toki ole prostituoituja, mutta kaikkien naisten pariutumiskäyttäytymiseen vaikuttaa raha ja kumppanista saatava taloudellinen hyöty.

• oksetusta

Seksi ei ole ns. Maslowin tarvehierarkian osa. Jokainen, joka ostaa seksiä, tietää jo tuolloin, että tekee luonnon lakeja vastaan. Pähkinöillä ei paviaanikaan persettä saa, uroksen muut ominaisuudet ratkaisevat saannin.

Elämä -vaikka se onkin niin vaikeaa kestää- perustuu pohjimmiltaan aineettomiin asioihin. Itselleen voi toki, näinä huorien aikana -perustella asiaa parhaimmin päin itselleen kuinka vaan.

Oikea, kelpaava, naisten mielestä kiinnostava mies, saa seksiä ilman rahaa. Aina.

• Luontoiltamat

• korjausta

Seksi nimenomaan ON tarvehierarkian osa, siellä pohjalla hengittämisen, syömisen, nukkumisen ja muiden perustarpeiden kanssa samalla viivalla.

• korjausta

Ja kyllä, on tutkittu että jotkut eläimet nimenomaan maksavat seksistä. Tuovat syötävää yms. Uros naaraalle ;)

• Höpö höpö
        korjausta kirjoitti:

Seksi nimenomaan ON tarvehierarkian osa, siellä pohjalla hengittämisen, syömisen, nukkumisen ja muiden perustarpeiden kanssa samalla viivalla.

Jos ei hengitä, syö tai nuku, kuolee. Seksin puutteeseen ei ole ikinä kuollut yksikään ihminen.

• barbro nuuukana

Ihan hulluja mielipiteitä tältä ihmiseltä kun sanoo että on niitäkin jotka työskentelevät vapaaehtoisesti. Kukaan ei myy seksiä vapaaehtoisesti vaan siksi että ei ole muuta mahdollisuutta elämässä. Joten tämä mies ilotalo toivomuksillaan luulee että se olisi joku yksinkertainen suoritus naiselta myydä itseään. Tiedätkö kuinka monta kertaa he oksentavat alussa suorasta inhosta asiaa kohtaan johon heiät on pakotettu. Joten älä tule puhumaan vapaaehtoisista naimakoneista, niitä ei ole olemassa. ET ole vastannut vielä että kuka olisi kelvollinen sinun mielestäsi (omien sukulaistesi lisäksi) olemaan seksi objeksti rahasta jollekkin paskahousulle.Siis millaisen perheen lapsesta haluaisit tehdä huoran? Ikävää että tälläisiä haisevia jarruja vielä on olemassa, olin luullut että ne olisi jo eliminoitu aika päiviä sitten. Naisten oma elämä on heidän päätettävissään, ja naisen kohtaloa ei määrää mies, eikä hänen ystävänsä, nainen on vapaa tänään kärvä kalle ja nainen päättää ihan itse knen kanssa hän on.

• korjausta
        Höpö höpö kirjoitti:

Jos ei hengitä, syö tai nuku, kuolee. Seksin puutteeseen ei ole ikinä kuollut yksikään ihminen.

Pistäpä vaikka googleen Maslowin tarvehierarkia. Turha väittää vastaan pelkällä mutupohjalla.

• 17+4
        barbro nuuukana kirjoitti:

Ihan hulluja mielipiteitä tältä ihmiseltä kun sanoo että on niitäkin jotka työskentelevät vapaaehtoisesti. Kukaan ei myy seksiä vapaaehtoisesti vaan siksi että ei ole muuta mahdollisuutta elämässä. Joten tämä mies ilotalo toivomuksillaan luulee että se olisi joku yksinkertainen suoritus naiselta myydä itseään. Tiedätkö kuinka monta kertaa he oksentavat alussa suorasta inhosta asiaa kohtaan johon heiät on pakotettu. Joten älä tule puhumaan vapaaehtoisista naimakoneista, niitä ei ole olemassa. ET ole vastannut vielä että kuka olisi kelvollinen sinun mielestäsi (omien sukulaistesi lisäksi) olemaan seksi objeksti rahasta jollekkin paskahousulle.Siis millaisen perheen lapsesta haluaisit tehdä huoran? Ikävää että tälläisiä haisevia jarruja vielä on olemassa, olin luullut että ne olisi jo eliminoitu aika päiviä sitten. Naisten oma elämä on heidän päätettävissään, ja naisen kohtaloa ei määrää mies, eikä hänen ystävänsä, nainen on vapaa tänään kärvä kalle ja nainen päättää ihan itse knen kanssa hän on.

Älä suotta projisoi omia tuntemuksiasi muihin ja yleistä ajatusmaailmaasi. Olen varma, että ylivoimaisesti suurin osa kaikista prostituoiduista on sellaisella ajatusmaailmalla varustettuja, ettei seksi ilman tunteita puhtaasti fyysisenä suorituksena ole heille minkäänlainen ongelma. Ei tarvitse oksentaa sen enempää kuin fysioterapeutin tarvitsee oksentaa ruman vanhan naisen lonkkaa jumpatessaan.

• millienin soppi
        17+4 kirjoitti:

Älä suotta projisoi omia tuntemuksiasi muihin ja yleistä ajatusmaailmaasi. Olen varma, että ylivoimaisesti suurin osa kaikista prostituoiduista on sellaisella ajatusmaailmalla varustettuja, ettei seksi ilman tunteita puhtaasti fyysisenä suorituksena ole heille minkäänlainen ongelma. Ei tarvitse oksentaa sen enempää kuin fysioterapeutin tarvitsee oksentaa ruman vanhan naisen lonkkaa jumpatessaan.

17 4
        Niin puhuu ihminen joka elää omien egoistisien mielikuviensa vallassa. Älä kuule viitsi verrata mihinkään fysioterapeutteihin yhdyntää.Ihminen joka on henkisesti alikehittynyt saatttaa saada tälläisiä mielikuvia, kun ei osaa ajatella laajemmin asiaa. Kuka haluaisi tähän ammattiin vapaa ehtoisesti, ja millaiset vauriot siitä jää jokaiseen naiseen joka on ollut pakotettu tekemään vastoin luonnettaan seksi kauppoja pystyäkseen maksamaan esim vuokransa. Ja se joka sanoo että se on ammatti siinä kun muutkin ei tiedä näiden tyttöjen elämästä mitään.
        Minä olen tavannut hyvin monta tälläistä naista työni merkeissä ja voin sanoa että eräiden vaurioita ei tulla koskaan parantamaan. Joten kaikki tämä vaan yhden mul´kun vuoksi. Laittakaa energia järkeen sen sijaan että se on housuissa. kai sitä aikuinen ihminen voi johdatella halujaan, ja älkää tulko puhumaan onnellisista huorista, silloin kun ette tunne asioiden taustaa edes ettekä ole nähneet millaisia ihmisistä tulee tässä ammatissa.
        Joten sinä joka olet niinkärkkäänä julistamassa seksin myyntiä. Sinullehan on ehdotettu oman perheen naisten alotusta, sillä lailla saat nähdä miten onnellinen sun mutsisi onkaan kun alkaa myymään tavaraansa, sillä jos se on sinulle niin tärkeä ammatti niin aloita omistasi.
        Kirja vihje, Rosario on kuollut.

• Möslöwin tarve
        korjausta kirjoitti:

Voi olla tarve hierarkian osa, mutta ei sen puutteeseen kuole. Ethän sinä mukulanakaan mitään tarvinnut - korkeintaan omaa kättä. Itse voin omasta puolestani sanoa että voin olla ilman seksiä loppuelämäni tai seksin kanssa. Ihan sama minulle. Ihmisen etuoikeus eläimiin nähden onkin että elämässä voi olla muutakin. Läheisyys on se A ja O ja sitä voi olla ilman hikistä jyystämistä.
        Mutta minä olenkin nainen, joten nyt miehet(ja ehkä osa naisistakin) voi sanoa miten en ymmärrä heidän riippuvuuttaan ;)

• 15+10
        17+4 kirjoitti:

Hienoa,
        jos prostituoitujen ajatusmaailma on niin kehittynyt, että tunne-elämä puuttuu kokonaan?
        Sittenhän voisi hommaa hoitaa robotit?

• korajusta
        Möslöwin tarve kirjoitti:

Voi olla tarve hierarkian osa, mutta ei sen puutteeseen kuole. Ethän sinä mukulanakaan mitään tarvinnut - korkeintaan omaa kättä. Itse voin omasta puolestani sanoa että voin olla ilman seksiä loppuelämäni tai seksin kanssa. Ihan sama minulle. Ihmisen etuoikeus eläimiin nähden onkin että elämässä voi olla muutakin. Läheisyys on se A ja O ja sitä voi olla ilman hikistä jyystämistä.
        Mutta minä olenkin nainen, joten nyt miehet(ja ehkä osa naisistakin) voi sanoa miten en ymmärrä heidän riippuvuuttaan ;)

Siellä tarvehierarkian pohjalla se nyt kuitenkin on, ihmisen elinehtojen joukossa. Sitä on ihan turha kiistää, ja se tuossa aiemmissa korjauksissa korjattiin. Varmasti yksittäinen ihminen pärjää ilman seksiä, mutta jos yhtäkkiä pitäisi olla harrastamatta seksiä ollenkaan, voit kuvitella mitä siitä seuraisi: melkosia aggressioita...

• oho?

Minkähän takia moni mies lasauttaa turpiin toista miestä, joka kouraisee tyttöystävää pe*seestä ja kysyy hintaa? Ja miksi mies lasauttaa turpaan naista, joka jakaa pe*settä muillekin miehille? Kun se seksin osto ja myynti kerran on miesten mielestä niin oikein, kivaa ja hyvää ja imartelevaa...

• dflövmlönmlönm

Mistä lähtien seksin osto ja myynti on ollut synonyymi pettämiselle parisuhteessa?

• oho?
        dflövmlönmlönm kirjoitti:

Mistä lähtien seksin osto ja myynti on ollut synonyymi pettämiselle parisuhteessa?

En väittänytkään, että on. Mutta jos seksin ostaminen ja myyminen on arvoneutraalia tai positiivista ja jokaiselle sopivaa, niin eihän ostajan/ myyjän siviilisäädyllä pitäisi olla väliä. Ja eiköhän suuri osa niitä ostajatarjokkaista pyörittele sormusta taskussaan.

• tehtekhnka
        oho? kirjoitti:

En väittänytkään, että on. Mutta jos seksin ostaminen ja myyminen on arvoneutraalia tai positiivista ja jokaiselle sopivaa, niin eihän ostajan/ myyjän siviilisäädyllä pitäisi olla väliä. Ja eiköhän suuri osa niitä ostajatarjokkaista pyörittele sormusta taskussaan.

Etkö osaa ajatella muuten kuin joko/tai? Seksin ostaminen ja myyminen on ainakin minun mielestäni (kuten oletettavasti useimpien muidenkin) sopivaa vapaille ihmisille tai sellaisille, joilla on lupa tai hyväksyntä kumppaniltaan. Silloin ei ole kellään ulkopuolisella natkuttamista asiaan.

Esim. itse ollaan puhuttu että jos toinen meistä ei jostain syystä joskus pysty pysyvästi enää toista tarpeeksi tyydyttävää seksiä (lue yhdyntää) tarjoamaan, molemmille on ok, että toinen hakee seksiä muualta, jos niin itse haluaa. Ostamalla tai muuten.

• killerille

oho
        minä lasauttaisin itse, jos minulle tehtäisiin ehdotus myynnistä. Eiköhän se ole niin että kaikki muutkin kauppiaan ilmoittavat ja mainostavat tavaraansa mediassa, joten te jotka loukkaatte kunnollisia ihmisiä katselkaa huorien ilmoituksia niitä on lehdet täynnä ei muuta kun soittaa ja tilata aika , vai ettekö ole saaneet vielä kännykkääkään itsellenne. Sillä röyhkeyden huippu on kysellä seksiin ostoa ventovierailta ihmisiltä. Mikä teissä ostajissa on oikein vikana. Muut miehet saavat olla naisen kanssa ilmaiseksi, mutta te haluatte näyttää mahtianne tarjoamalla rahaa, ihan niinkuin naisilla ei sitä olisi omastakin takaa, niillähän on työpaikat.
        Millä vuosisadalla te olette.

• 16+8
        killerille kirjoitti:

oho
        minä lasauttaisin itse, jos minulle tehtäisiin ehdotus myynnistä. Eiköhän se ole niin että kaikki muutkin kauppiaan ilmoittavat ja mainostavat tavaraansa mediassa, joten te jotka loukkaatte kunnollisia ihmisiä katselkaa huorien ilmoituksia niitä on lehdet täynnä ei muuta kun soittaa ja tilata aika , vai ettekö ole saaneet vielä kännykkääkään itsellenne. Sillä röyhkeyden huippu on kysellä seksiin ostoa ventovierailta ihmisiltä. Mikä teissä ostajissa on oikein vikana. Muut miehet saavat olla naisen kanssa ilmaiseksi, mutta te haluatte näyttää mahtianne tarjoamalla rahaa, ihan niinkuin naisilla ei sitä olisi omastakin takaa, niillähän on työpaikat.
        Millä vuosisadalla te olette.

"joten te jotka loukkaatte kunnollisia ihmisiä katselkaa huorien ilmoituksia niitä on lehdet täynnä ei muuta kun soittaa ja tilata aika"

Ei ole kun se on nykyään laitonta. Jos olisi, niin eipä olisi edes näitä pieniä ongelmia asian suhteen kun asiakas ja palveluntarjoaja löytäisivät toisensa ilman ongelmia.

• b8 9m yt bnhu
        16+8 kirjoitti:

"joten te jotka loukkaatte kunnollisia ihmisiä katselkaa huorien ilmoituksia niitä on lehdet täynnä ei muuta kun soittaa ja tilata aika"

Ei ole kun se on nykyään laitonta. Jos olisi, niin eipä olisi edes näitä pieniä ongelmia asian suhteen kun asiakas ja palveluntarjoaja löytäisivät toisensa ilman ongelmia.

16 8
        Kyllä nitä on kun osaa lukea rivien välistä, taas yksi seksiä kaipaava joka todella ei näytä tietävän yhtikäs mitään.
        Katseleppa ilmoituksia lehdissä, jos olet hiemankaan välkky niin ymmärrät , vaikka toisaalta jos olisit toisenlainen olisi sinulla jo iki oma nainen.

• vai mitä?

Ap:jOliko tää sun mainos?
      Eikös se ollut niin, että sä olet myyjä?

• bbggggeeeeeeeee

luulen ettei ollut ap n mainos vaan ihan typerä juttu. Joku puutteessa ja haluaa ilotalon, ajattelematta mikä ala arvoinen merkitys sillä olisi nykyisen yhteiskunnan toimintaan, siinä ihminen joka ei ole seurannut aikaansa.

• <3

Kyllä mies seksiä saisi ilman rahaakin, jos hänellä olisi enemmän itseluottamusta.

• riispelto

Doc
      Et kai jaksa ymmärtää että naisilla jotka ovat kunnollisia on kunnia olla myös sitä, kukaan kunnon nainen ei halua olla sen näköinen että mies luulee heidän myyvän sexiä, sillä se ei ole muuta kun naista alentavaa, kysellä josko hän myisi sexiä, sillä kukapa haluaisi olla niin halpa ihminen että joku tekee sellaisia ehdotuksia. Sillä sehän on se halvin tapa naisen kohtaamisessa. Naiset eivät ole pakotettuja myymään sitä, heillä on kunniallinen työ josta saavat palkan , siis eivät tarvitse sellaisia kysymyksiä, ja jos nyt olisi niin että he todella olisivat myyntinaisia niin markkinointi olisi kunnossa. Loukkaavaa jos menee iltaa viettämään ja joku typerys tlee sellaisin esityksin, naiselle jolla on kunnia ja ei halua sellaista mainetta. Hävetköön typerät miehet tavasta joka loukkaa kunnollista naista

• inhottaako?

"Et kai jaksa ymmärtää että naisilla jotka ovat kunnollisia on kunnia olla myös sitä, kukaan kunnon nainen ei halua olla sen näköinen että mies luulee heidän myyvän sexiä, sillä se ei ole muuta kun naista alentavaa, kysellä josko hän myisi sexiä, sillä kukapa haluaisi olla niin halpa ihminen että joku tekee sellaisia ehdotuksia."

Yritätä epäsuorasti kertoa sen, että naiset pohjimmiltaan inhoavat seksiä, kaikenlaista seksuaalista kanssa käymistä miehen kanssa, miehiä, miesten sukupuolielimiä. Tästähän on kysymys.

• XXXASFASF

Miksi kaikki puhuu että huora myy itsensä eikä vain palvelua joka oisi verrattavissa esim. hieronta tai parturi kampaaja. Minusta myös ilotalot pitäisi laillistaa vaikka itsellä ei olekaan tarvetta mennä sinne koska voin kuvitella naisen tai miehen jolla oisi tarve mies tai nais huoriin. Yhteiskunnan käsitys huoraamisesta on vain niin negatiivinen että sitä pidetään pahana asiana vaikka ammatti siinä missä muutkin palvelu ammatit. Kuvitelkaa myös tilanne jossa mies tarjoaa treffeillä naiselle illallisen hienossa ravintolassa ja maksaa taksin kotiin vain se seksi mielessä, ja illallisen jälkeen he harrastavat seksiä joka ei tyydytä naista eikä miestäkään oikeen innosta tavata uudestaan koska nainen ei persoonallaan mielyttänyt niiin eikö oisi helpompaa mennä vain prostituoidun naisen luo heittää seteli tuppo koiraan ja harrastaa seksiä ilman minkään laisia kynttilä illallisia.,

• qwinn

xxxasfasf
        Niin kai sinun mielestäsi on asia ihan okay, mutta etkö voisi ehdottaa omille naisillesi, äidillesi, vaimollesi tai tyttärellesi tätä ammattia, kun sinut on näköjään kasvatettu ajattelemaan noin itsekkäästi toisista ihmisistä.
        Minä en ainakaan ole synnyttänyt tyttäriäni tähän maailmaan siksi että heistä tulisi jotain huoria jotka jakavat seksiä miehille joilla ei ole tunteita edes, minun tyttärieni tunne elämää ei koskaan saa noin ajatteleva ihminen pilata.
        Vertaat seksiä hierontaan ja että se olisi palveluammatti, kenen lapset sitten olisivat kelvollisia pilaamaan tunne elämänsä sinun likaisen rahatukkusi tähden, vaan että sinulla nyt sattuu naitattamaan, eikö ole mielestäsi liian typerää ajatella noin. Naisilla on normaalisti tunteet siihen mieheen jota se rakastavat ja silloinhan seksi on heille luonnollista, mutta ihmistä ei ole luotu tekemään palveluja kropallaan, ja varsinkin miten se toimii oikeastaan kun se oikea tunne startaa juuri seksi halut luonnollisesti, joten pitäisikö heidän sitten käyttää jotain liukastus aineita että homma toimii. Kuule lue naisen anatomiaa että hieman pääset jyvälle mitä seksi oikeastaan on. Sinulla näyttää olevan vaan omat halut tässä asiassa ja ei ajatustakaan että kuka olisi niin paljon alistettu ihminen että alkaisi touhuun sinun kanssasi jonkun seteli nipun toivossa. Mutta jos sinä niin kovasti suosittelet naisen alentamista markkinoilla joka on maksanut yhteiskunnalle paljon ihmisten henkisen tilan huononemisessa kun on ollut pakko olla mukana tässä ns ammatissa---niin ala toki omista naisistasi, jos sinulla on tytär niin mikä ettei, isäpappa voi antaa neuvoja miten miestä viihdytetään, jos on vaimo niin siitä vaan, kai sille vaimolle kelpaa ne setelitukut, ja ehkäpä vanha äitikin voisi saada jonkun asiakkaakseen, sillä tottakai sinun kodissasi on ollut nämä mielipiteet aina kun kerran niitä viljelet. Sinulle on saman tekevää kenen elämä menisi pilalle tuollaisten miesten vuoksi kunhan seksi halusi vaan tulee tyydytettyä.
        Etkö todellakaan ole hengannut mukana kehityksessä mitä maailssa tapahtuu. Ja mikä vika sinussa oikein on kun probageeraat seksin myyntiä, samaan aikaan kun koko maailma haluaa sen loppuvan. Nainen tienää omat rahansa kunniallisessa työssä, ja ei ole tarpeessa sinun setelinippuihisi.Ja ihan naurettavaa tuo selityksesi missä naisen persoona ei miellyttänyt, olisikohan niin että sinunlaisesi ihmisen persoona ei varmana miellytä ketään naista. Puhut läpiä päähäsi ja alennat naista niin että vinkuu. Sinun seksi tarpeesi eivät ole niin tärkeät että siinä tarvittaisin kenenkään naisen apua, ota ja lue hiemaan yhteiskunta oppia ja myös historiaa näistä asioista että opit huomaamaan että me eletään 2012 vuotta . Glopaali maailma tarvitsee jotain muuta kun seksi työläisiä, sillä seksi kuuluu rakkauteen kahden ihmisen välillä, mutta siitähän sitä ehkä et tiedä mitään.

• 15+10

Setelituppo koiralle,
        sitten saat tehdä mitä vaan?
        Ei tarvitse puhua, ei edes yrittää olla inhimillinen.
        Jos se on käsityksesi ihmissuhteista ja seksistä, otan osaa....

• SeksinOstajako?

"Kuvitelkaa myös tilanne jossa mies tarjoaa treffeillä naiselle illallisen hienossa ravintolassa ja maksaa taksin kotiin vain se seksi mielessä, ja illallisen jälkeen he harrastavat seksiä"

Itseasiassa Suomen siveyspoliisi tulkitsee tuollaisenkin tilanteen "seksin ostamiseksi", ainakin jos kyseessä on 16-17 vuotias. Koska seksin osto tuomioon riittää että toinen on saanut jotain "taloudellista hyötyä" mikä ei siis ole välttämättä rahaa, vaan esim. autokyyti.

Eli seksin osto tuomioon riittää että annatte tyttöystävällenne autokyydin kotiin ja illalla rakastelette, niin siveyspoliisin mielestä olette ostanut seksiä, koska tyttöystävänne on saanut taloudellista hyötyä!

• hyyyyyikoi

seksin ostajako
        No nyt vetelet aika isoilla vaihteilla, ihan niin ei asia ole.

• bbbbbbbbbpppjnnn

katselin tuota lenkkiä ja siinä ei ollut muuta kun feministi vihaa, siis suomalainen mies ei tiedä mikä on feministi, niillä näyttää olevan ihan väärä kuva siitä. Ja sitten se miten naiset matkustavat caanaan itseään panettamaan, miksi eivät saisi tehdä niin onhan heillä vapaa valta tehdä oman itsensä kanssa miten haluaavat. ja sitten laitetaan feminismin tilille kaikki se jossa mies tuntee itsensä sivuutetuksi. Ai miten ihana asia onkaan tasa arvo ja oma vapaus , ja en voi käsittää edes mitä jollain äijän käppyrällä on siitä murisemista vieraiden naisten elämästä.

• vain rakkaudesta.

Naisellakin on se kyky kiihottua, se ei sormia napsauttamalla kenen tahansa edessä tapahdu vaan tunnetta täytyy olla miestä kohtaan että halu syttyy.

Kaikki muu "antaminen" on naiselle vastenmielistä. Siihen kykenee vain hu-orat ja paatuneet vanhat rouvat. Muille naisille se on hyvin vaikeaa.

Minäkin elän juuri siksi sinkkuna kun pystyn seksiin vain kuumana ja rakkaudesta. Tulisi jo parisuhteessa ongelmia. Ei nainen mistään setelitukosta kiihotu, outo luulo teillä miehet jos näin oletitte.

• ....................

Vaikka seksi on sinulle hyvin vaikeaa, ei se ole samanlaista kaikille muille naisille. Me naiset olemme hyvinkin erilaisia, et voi niputtaa meitä sen mukaan millainen itse olet. Yksi tykkää yhdenlaisesta, toinen toisenlaisesta seksistä. Yksi kiihottuu yhdesta jutusta, toinen toisesta. Kolmas molemmista ja vielä kymmenestä muustakin tavasta. ;9

• 9:nappiin
        .................... kirjoitti:

Vaikka seksi on sinulle hyvin vaikeaa, ei se ole samanlaista kaikille muille naisille. Me naiset olemme hyvinkin erilaisia, et voi niputtaa meitä sen mukaan millainen itse olet. Yksi tykkää yhdenlaisesta, toinen toisenlaisesta seksistä. Yksi kiihottuu yhdesta jutusta, toinen toisesta. Kolmas molemmista ja vielä kymmenestä muustakin tavasta. ;9

kyllä se vaan on tunne peräistä normaalilla naisella tuo seksi, siis halut ei tule sormia näpäyttämällä, mutta sittenhän on niitäkin olemassa joilla on vaan juuri tämä seksi päässä aamusta iltaan, ja sitä olen aina ihmetellyt, miten ne jaksaa, sillä itselleni en voisi kuvitellakkaan sellaista elämää, ja väliaikaisia kumppaneita, hyvä seksi on miehen kanssa joka osaa käsitellä naista oikein, ja josta pitää paljon.

• vanjan tallissa
        .................... kirjoitti:

..................
        Seksi ei ole minulle mitenkään vaikeaa pikku sinä. Nautin siitä täysin siemauksin ja usein, mutta minulla sattuu olemaan MIES joka osaa naisen anatomian prikulleen ja rakastan häntä koko sydämmestäni. Ja se rakkaus sytyttää sellaisen palon tunteissa ettet osaa arvatakkaan
        Joten seksi sinänsä on ihanaa mutta se ei saa olla pääasia elämässä, ja siitä ei pitäisi puhua koko ajan , sillä siitä jauhaminen sammuttaa sen kipinän joka on syttymässä.
        Sitten on varmaan erinlaisia ihmis ryhmiäkin, sillä minun tuttavani elävät saman kaltaisissa suhteissa kun itse elän, sillä meillä kaikilla ottaa nuppiin seksin myymis aloitukset näillä sivuilla.
        Onnellinen pari suhde tekee naisesta täyteläisen eikä tarvitse hakea keinotekoisia virikkeitä.

• köh
        vanjan tallissa kirjoitti:

..................
        Seksi ei ole minulle mitenkään vaikeaa pikku sinä. Nautin siitä täysin siemauksin ja usein, mutta minulla sattuu olemaan MIES joka osaa naisen anatomian prikulleen ja rakastan häntä koko sydämmestäni. Ja se rakkaus sytyttää sellaisen palon tunteissa ettet osaa arvatakkaan
        Joten seksi sinänsä on ihanaa mutta se ei saa olla pääasia elämässä, ja siitä ei pitäisi puhua koko ajan , sillä siitä jauhaminen sammuttaa sen kipinän joka on syttymässä.
        Sitten on varmaan erinlaisia ihmis ryhmiäkin, sillä minun tuttavani elävät saman kaltaisissa suhteissa kun itse elän, sillä meillä kaikilla ottaa nuppiin seksin myymis aloitukset näillä sivuilla.
        Onnellinen pari suhde tekee naisesta täyteläisen eikä tarvitse hakea keinotekoisia virikkeitä.

No sinäpä tarkkaan tiedät tuttaviesi seksielämän! Taidat vain olettaa.

• näinpä

Tässä on kyse siitä että miehellä ja naisella tulee olla oikeus olla kiihottunut ryhtyessään seksiin. Miksi naisen oletetaan pystyvän ilman kiihottumista kun ei mieskään pysty?

• 13+3

Sitä varten on liukuvoide. Ja entäpä muunlainen seksi? Miksi hieromalaitosten käteenvetoakin paheksutaan, vaikka se ei poikkea muusta hieronnasta kuin hierottavan alueen osalta?

• ÖÖöÖÖÖ
        13+3 kirjoitti:

Sitä varten on liukuvoide. Ja entäpä muunlainen seksi? Miksi hieromalaitosten käteenvetoakin paheksutaan, vaikka se ei poikkea muusta hieronnasta kuin hierottavan alueen osalta?

Sitä varten on liuku voide, voi hyvä sylvi. Kuka normaali ihminen laittaa liuku voidetta itseensä jos ei edes kiihoitu ensin, siinähän se onkin luullaan että nainen kun vaan laittaa liuku voidetta niin sillä sipuli.
        Kyllä sitä pitää tuntea halua seksiin ja sen halun mukana tulee liukuvoiteet omasta takaa.
        Joten siinä taas näki miten helkkarin typeriä juttuja, muka liukuvoidetta, ei se luonto sitä niin ole järjestänyt. Jos mies on hyvä rakastaja niin siinä ei liukuvoiteita kaivata, vaan huonojen rakastajien kanssa se on paikallaan.

• 10+2
        ÖÖöÖÖÖ kirjoitti:

Sitä varten on liuku voide, voi hyvä sylvi. Kuka normaali ihminen laittaa liuku voidetta itseensä jos ei edes kiihoitu ensin, siinähän se onkin luullaan että nainen kun vaan laittaa liuku voidetta niin sillä sipuli.
        Kyllä sitä pitää tuntea halua seksiin ja sen halun mukana tulee liukuvoiteet omasta takaa.
        Joten siinä taas näki miten helkkarin typeriä juttuja, muka liukuvoidetta, ei se luonto sitä niin ole järjestänyt. Jos mies on hyvä rakastaja niin siinä ei liukuvoiteita kaivata, vaan huonojen rakastajien kanssa se on paikallaan.

Niin miksikö prostituoitu laittaisi liukkaria? Jotta voisi harrastaa seksiä ok ilman omaa kiihottumista.

• love=make love

Mies kiihottuu katselemalla ketä tahansa vähäpukeista naista.

Nainen kiihottuu rakastuessaan johonkin tiettyyn mieheen.

Nainen ei kiihotu rahatukosta vieraan hyypiön kourassa mutta jokunen nainen kykenee näyttelemään sen verran että rahatukko vaihtaa omistajaa.

Huom: miehet ei välitä yhtään nauttiiko nainen oikeasti vai feikkaako vaan. Se on ollut se suurin pettymys tässä elämässä. Useimmat naiset eivät pysty näyttelemään kiihottumista.

• Einoinsimppeliä

Ei ei, vaikka sinun pitää olla rakastunut kiihottuaksesi, et voi väittää niin kaikkien muiden naisten puolesta. Muille riittää vähempikin. ;)

• nimim erkki

miehet ei välitä. t. olen mies ja välitän, joskus en edes saa jos nainen ei näytä nauttivan. yleistys kunniaan.
        ja vielläkö iltalehden paskatutkimus pyörii täällä liikaa pornoatapittaneiden runkkareiden mielessä. onhan tuo ikävää, ettei tutkimuksia tajuta vaan ne luetaan niinkuin itse halutaan ymmärrettävän.

on multakin yritetty seksiä ostaa, vaatteita ja viinaa vastaan. vai seuraa.. en tiedä, hetkosia sitä mietinkin, et meen poreammeeseen istuskelee nautiskelemaan laatu juomista ja muuten kynimään typerän homon.. mutta en sitten kehdannut.
        onhan näitäkin, jotka menevät seuraksi, ovat viekkaita, nyhtävät rahat ja häipyvät.

totta on julmettua, että jotkut ''miehet'' luovat meille herrasmiehille, sellaisen peruskuvan naisen mielessä. että omaa tyydytystä me vain haemme. runkkaamme itsemme toisen keholla. pilu on mielessä, heti kun ekan kerran naisen näkee. sekin harmittaa että monet naiset kuvittelevat, että jos yritän lähestyä heitä, on minulla taka-ajatuksia.. vaikka haluaisin vain tutustua kyseiseen ihmiseen. harmittaa myös naiset, jotka eivät kieltäydy vaan kiehnäävät, koska kuvittelevat että olen vain sen tietyn asian perässä vaikka tahtoisin vain tehdä tuttavuutta. siksi harvoin tutustun hameväkeen juottoloissa. helpompaa internetissä, kun saa kunnolla keskustellakin. mutta onneksi viellä on arvokkaita ihmisiä, jotka ymmärtävät muunkin päälle kuin sen mistä televisio ja kaikki muu media meille kokoajan toitottaa. olet huono, tyhmä ja pois sivistyksestä jos et ajattele seksiä ja seksuaalisuutta.

oletteko koskaan ajatelleet, miten hienoa kuvaa ja esimerkkiä annatte jälkipolvillenne? kaikki nyt tietävät, ettei ole kovinkaan arvostettavaa tai viisasta (vanhemmiten,) pyöriä irc-gallerioissa ja kuvake.neteissä, tissit paljaana perse pystyssä. yrittää näyttää brittney spearsilta yms. seksillä myyvästä turhuus julkkiksesta, ''laulajasta.'' mutta koska olet ruma ja ernu jos et näin tee, etkä saa hyväksyntää.. niin tottahan sinä sen pakollisen perC herun sinne internettiin laitat. HÄVETKÄÄ.
        ja vielä mietitte, että mistä näitä seksinostajia sikiää. kun kuvat on pelkkää seksiä.

järjenkäyttö ei ole VIELÄKÄÄN sallittua.
        alapeukuttakaa heruttajat, minä kestän sen.

• eräs nainen
        nimim erkki kirjoitti:

miehet ei välitä. t. olen mies ja välitän, joskus en edes saa jos nainen ei näytä nauttivan. yleistys kunniaan.
        ja vielläkö iltalehden paskatutkimus pyörii täällä liikaa pornoatapittaneiden runkkareiden mielessä. onhan tuo ikävää, ettei tutkimuksia tajuta vaan ne luetaan niinkuin itse halutaan ymmärrettävän.

on multakin yritetty seksiä ostaa, vaatteita ja viinaa vastaan. vai seuraa.. en tiedä, hetkosia sitä mietinkin, et meen poreammeeseen istuskelee nautiskelemaan laatu juomista ja muuten kynimään typerän homon.. mutta en sitten kehdannut.
        onhan näitäkin, jotka menevät seuraksi, ovat viekkaita, nyhtävät rahat ja häipyvät.

totta on julmettua, että jotkut ''miehet'' luovat meille herrasmiehille, sellaisen peruskuvan naisen mielessä. että omaa tyydytystä me vain haemme. runkkaamme itsemme toisen keholla. pilu on mielessä, heti kun ekan kerran naisen näkee. sekin harmittaa että monet naiset kuvittelevat, että jos yritän lähestyä heitä, on minulla taka-ajatuksia.. vaikka haluaisin vain tutustua kyseiseen ihmiseen. harmittaa myös naiset, jotka eivät kieltäydy vaan kiehnäävät, koska kuvittelevat että olen vain sen tietyn asian perässä vaikka tahtoisin vain tehdä tuttavuutta. siksi harvoin tutustun hameväkeen juottoloissa. helpompaa internetissä, kun saa kunnolla keskustellakin. mutta onneksi viellä on arvokkaita ihmisiä, jotka ymmärtävät muunkin päälle kuin sen mistä televisio ja kaikki muu media meille kokoajan toitottaa. olet huono, tyhmä ja pois sivistyksestä jos et ajattele seksiä ja seksuaalisuutta.

oletteko koskaan ajatelleet, miten hienoa kuvaa ja esimerkkiä annatte jälkipolvillenne? kaikki nyt tietävät, ettei ole kovinkaan arvostettavaa tai viisasta (vanhemmiten,) pyöriä irc-gallerioissa ja kuvake.neteissä, tissit paljaana perse pystyssä. yrittää näyttää brittney spearsilta yms. seksillä myyvästä turhuus julkkiksesta, ''laulajasta.'' mutta koska olet ruma ja ernu jos et näin tee, etkä saa hyväksyntää.. niin tottahan sinä sen pakollisen perC herun sinne internettiin laitat. HÄVETKÄÄ.
        ja vielä mietitte, että mistä näitä seksinostajia sikiää. kun kuvat on pelkkää seksiä.

järjenkäyttö ei ole VIELÄKÄÄN sallittua.
        alapeukuttakaa heruttajat, minä kestän sen.

Haluan vain sanoa että olen samaa mieltä kanssasi herrasmies Erkki. On hyvä että kuulen teidänkin puoleta älykästä kommenttia. Olen itse nuori ja minua häiritsee myöskin median luoma kuva ihmisesta.
        Mutta yritä siinä sitten etsiä älykästä keskutelu kumppania, kun nykyaikana "normaali" ihminen on aivoton.

• oo.

Kyllä luulen että hän puhuu meidän kaikkien naisten puolesta, joten jos nyt olet tavannut jonkun sellaisen joka kiihoittuu samalla lailla kun mies niin nymfomaaneja on aina ollut, ja tulee olemaan. Normaali nainen on varustettu tunne elämältään toisin kun mies, hänen on oltava rakastunut ennenkuin haluaa olla sängyssä miehen kanssa, mutta onhan toki muutamia jotka ovat kuin miehet kelpaa kuka hyvänsä, mutta enemmistä naisista haluaa tunteen mukaan.

• naisen logiikka...?

No jos niitä "nymfomaaneja" on aina ollut, niin eihän hän sitten kaikkien naisten puolesta puhu?

Mun mielestä jumala tai evoluutio on hoitanut tämän jutun huonosti, kun monilla naisilla pitää olla tunteita voidakseen harrastaa seksiä...tylsää.

• rija nnn
        naisen logiikka...? kirjoitti:

No jos niitä "nymfomaaneja" on aina ollut, niin eihän hän sitten kaikkien naisten puolesta puhu?

Mun mielestä jumala tai evoluutio on hoitanut tämän jutun huonosti, kun monilla naisilla pitää olla tunteita voidakseen harrastaa seksiä...tylsää.

naisen logiikka
        Entäs mitäs olisi tästä maailmasta tullut jos naiset olisivat yhtä helposti vietäviä seksi halujensa kanssa, kuinka monta asiaa olisi erillä lailla, joten siinäkin näkee että se aina riippuu naisesta, kun näitä nymfoja on olemassa niin miehet haluaa että kaikkien muidenkin naisten pitäisi olla selllaisia.
        Mielestäni hyvä että naisesta on tullut hieman erinlainen kun miehestä näissä asioissa. Miltä näyttäisi kun sukupuolivietti johtaisi kaikkia toimintojamme. En edes viitsi ajatella----inhottaa.

• hormoniharmoni

En mä ole tuollaista sääntöä kuullut, että naisen pitää olla rakastunut harrastaakseen seksiä miehen kanssa. Se voi tuntua siltä, että kaikilla muilla naisilla menee asiat just kuin sinulla, tai että sinun tapasi on normaali, mutta et sinä siellä muiden naisten housuissa tai pikemminkin aivoissa ole ollut.

Olet tainnut käsittää asian hieman väärin. Nimittäin onhan totta että rakastuneena haluaa enemmän seksiä ja seksi on yleensä nautittavampaa siinä olotilassa. Mutta niin se on miehilläkin. Seksivietti useimmilla ihmisillä on kuitenkin niin vahva, että ei siihen rakastumista tarvita. Kyllä se ihan monille "normaaleille" (ja normaalia ihmistähän ei ole, se kannattaa muistaa) naisille on ihan tuttu tunne että panettaa joskus niin että naapurin kaljamaha kaljupääkin kelpaisi. Toisilla toki hormonit vaikuttaa voimakkaammin kuin toisilla, yksilölliset erot ovat tässäkin suuremmat kuin sukupuolten väliset. Aseksuaaleja eli seksiä täysin haluamattomiakin ihmisiä löytyy sekä miehistä että naisista, se on se nymfomaanin vastakohta. Nymfomaani ei ole sellainen, jota silloin tällöin himottaa hirmusti, tai joka pystyy harrastamaan seksiä muulloinkin kuin rakastuneena, vaan sellainen jolle seksi on jo ongelmallisen jatkuvasti mielessä, pakkomielle.

• isabella marvin
        hormoniharmoni kirjoitti:

En mä ole tuollaista sääntöä kuullut, että naisen pitää olla rakastunut harrastaakseen seksiä miehen kanssa. Se voi tuntua siltä, että kaikilla muilla naisilla menee asiat just kuin sinulla, tai että sinun tapasi on normaali, mutta et sinä siellä muiden naisten housuissa tai pikemminkin aivoissa ole ollut.

Olet tainnut käsittää asian hieman väärin. Nimittäin onhan totta että rakastuneena haluaa enemmän seksiä ja seksi on yleensä nautittavampaa siinä olotilassa. Mutta niin se on miehilläkin. Seksivietti useimmilla ihmisillä on kuitenkin niin vahva, että ei siihen rakastumista tarvita. Kyllä se ihan monille "normaaleille" (ja normaalia ihmistähän ei ole, se kannattaa muistaa) naisille on ihan tuttu tunne että panettaa joskus niin että naapurin kaljamaha kaljupääkin kelpaisi. Toisilla toki hormonit vaikuttaa voimakkaammin kuin toisilla, yksilölliset erot ovat tässäkin suuremmat kuin sukupuolten väliset. Aseksuaaleja eli seksiä täysin haluamattomiakin ihmisiä löytyy sekä miehistä että naisista, se on se nymfomaanin vastakohta. Nymfomaani ei ole sellainen, jota silloin tällöin himottaa hirmusti, tai joka pystyy harrastamaan seksiä muulloinkin kuin rakastuneena, vaan sellainen jolle seksi on jo ongelmallisen jatkuvasti mielessä, pakkomielle.

Hormoniharmoni
        Kiitos vaan kovasti esitelmästä. Minun on silti vaikea uskoa että seksi ohjaisi niin valtavasti ihmistä. Ja sitten mitä tulee naseen , niin voit lukea hieman naisen anatomiaa, biologiaa ja spykettä, niin tiedät mitä tarkoitan. Ja tuo nymfomaani on myös sana jonka opin jo eka luokalla koulussa joten, ei mielestäni valistamisen arvoinen asia.
        Sitten voi kyllä keskustella normaalista ja epänormaalista ja niissä on eroja. Esim enin osa naisista syttyy rakkaudesta mieheen, joten jos 92% tekee näin niin siitä tulee normi eikö niin, ja ne puuttuvat prosentit sitten ovat eri tapaisia seksuaalisia ihmisiä. Joten olen itse nainen ja tiedän mistä naiset puhuvat kahvitauoilla töissä, välitunnilla koulussa, ja kaikilla on haaveena suuri rakkaus, miksi he haluavat rakkautta jos naapurin äijäkin kelpaa. Sitten olen huomannut eri yhteiskunta luokissa suuren eron seksuaalisessa käyttäytymisessä.
        Vielä senkin että mies jolla vaan on seksi mielessä aamusta iltaan ei koskaan ole lukenut yhtäkään kirjaa, ei ota koskaan osaa yhteiskunnallisiin debatteihin, mutta on hyvä saamaan väännetyksi vaikkapa puheet veroilmoituksesta seksiin, jollain kummallisella tavalla.
        Minulle ja ystävilleni on selvyys että mies jonka kanssa ollaan intiimejä on se jota rakastetaan.
        Sittenhän on näitä naisia myöskin joilla on seksi halut hiemaan suuremmat kun mitä muilla, ja sitä olen miettinyt miten paljon psyykkinen olotila vaikuttaa siihenkin. Joten nainen syttyy rakkaudesta mieheen, mies syttyy vaan vaikka joku sanoisi jonkun sanan joka viittaa seksiin.
        Onni että olen löytänyt partnerin joka osaa naisen kokonaisuudessaan eikä pilaa seksiä inhottavilla jutuillaan.

• isabella marvin
        isabella marvin kirjoitti:

Hormoniharmoni
        Kiitos vaan kovasti esitelmästä. Minun on silti vaikea uskoa että seksi ohjaisi niin valtavasti ihmistä. Ja sitten mitä tulee naseen , niin voit lukea hieman naisen anatomiaa, biologiaa ja spykettä, niin tiedät mitä tarkoitan. Ja tuo nymfomaani on myös sana jonka opin jo eka luokalla koulussa joten, ei mielestäni valistamisen arvoinen asia.
        Sitten voi kyllä keskustella normaalista ja epänormaalista ja niissä on eroja. Esim enin osa naisista syttyy rakkaudesta mieheen, joten jos 92% tekee näin niin siitä tulee normi eikö niin, ja ne puuttuvat prosentit sitten ovat eri tapaisia seksuaalisia ihmisiä. Joten olen itse nainen ja tiedän mistä naiset puhuvat kahvitauoilla töissä, välitunnilla koulussa, ja kaikilla on haaveena suuri rakkaus, miksi he haluavat rakkautta jos naapurin äijäkin kelpaa. Sitten olen huomannut eri yhteiskunta luokissa suuren eron seksuaalisessa käyttäytymisessä.
        Vielä senkin että mies jolla vaan on seksi mielessä aamusta iltaan ei koskaan ole lukenut yhtäkään kirjaa, ei ota koskaan osaa yhteiskunnallisiin debatteihin, mutta on hyvä saamaan väännetyksi vaikkapa puheet veroilmoituksesta seksiin, jollain kummallisella tavalla.
        Minulle ja ystävilleni on selvyys että mies jonka kanssa ollaan intiimejä on se jota rakastetaan.
        Sittenhän on näitä naisia myöskin joilla on seksi halut hiemaan suuremmat kun mitä muilla, ja sitä olen miettinyt miten paljon psyykkinen olotila vaikuttaa siihenkin. Joten nainen syttyy rakkaudesta mieheen, mies syttyy vaan vaikka joku sanoisi jonkun sanan joka viittaa seksiin.
        Onni että olen löytänyt partnerin joka osaa naisen kokonaisuudessaan eikä pilaa seksiä inhottavilla jutuillaan.

Huomaan että minulla tuli paljon virheitä tekstiin, kone ei ota aina joka lyönnillä, uusi pian. Ajattelin vaan sanoa sen jo etukäten ennenkuin joku huomauttaa minullekkin kuten jollekkin toiselle teki ja sai hänet lopettamaan. Niin että olen tietoinen virheistä.

• liana raat....n

Hormoniharmoni
        Et ole kuullut sääntöä. En minäkään , mutta opiskellut monet vuodet biologiaa, ja kukapa se voisi laittaa säännöt. Mutta niin vaan on että nainen on tunne ihminen ja haluaa rakastella tunteen kanssa ei teknillisesti. Sinä taas näytät luulevan että kaikki on kuten sinä itse suuret halut, kelpaa naapurin möhömaha pahimmassa tarpeessa, ja että seksi jotenkin on pääasia elämässä. Pah.
        Luule minun puolestani mitä haluat, muta lue naisesta mitä on kirjoitettu niin ymmärrät mitä tarkoitan. Samalla huomautan että en arkoita mitään seksilehtien palstoja vaan ihan tieteellistä tekstiä. Nyt minun osalta loppu tämä juttu. Tiedän mistä puhun, sinä puhut omasta itsestäsi.

• tuttulyyli
        liana raat....n kirjoitti:

Hormoniharmoni
        Et ole kuullut sääntöä. En minäkään , mutta opiskellut monet vuodet biologiaa, ja kukapa se voisi laittaa säännöt. Mutta niin vaan on että nainen on tunne ihminen ja haluaa rakastella tunteen kanssa ei teknillisesti. Sinä taas näytät luulevan että kaikki on kuten sinä itse suuret halut, kelpaa naapurin möhömaha pahimmassa tarpeessa, ja että seksi jotenkin on pääasia elämässä. Pah.
        Luule minun puolestani mitä haluat, muta lue naisesta mitä on kirjoitettu niin ymmärrät mitä tarkoitan. Samalla huomautan että en arkoita mitään seksilehtien palstoja vaan ihan tieteellistä tekstiä. Nyt minun osalta loppu tämä juttu. Tiedän mistä puhun, sinä puhut omasta itsestäsi.

Juujuu, lääkkeet taisi jäädä ottamatta, kun taas yrität esiintyä monena.

• hormoniharmoni

Hormoniharmoni

Ole hyvä, mielellänihän minä! "Seksi ohjaisi niin valtavasti ihmistä" - se on juuri niillä nymfomaaneilla niin, tuskin muilla "niin valtavasti" ohjaa. Eli olet oppinut sanan muttet ilmeisimmin sen merkitystä. Ekalla luokalla tuskin oikein sisäistää vielä tällaista termiä, ja pelkkä sana ei riitä tietoon, pitää tietää sanan merkitys, jotta voi käyttää sitä oikein.

Enin osa naisista syttyy rakkaudesta mieheen, ihan oikein ymmärsit, muuten pointti taisi mennä ohi. Rakkaudesta syttyvät lähes kaikki, ja suurin osa lisäksi ihan silkasta himosta. Kokemuksesi ovat ystäväpiiriltä kuultuja: eiköhän aika harva ystävilleenkään kovin tarkasti omasta seksielämästään ja seksuaalisuudestaan kerro. Voin kuvitella ettei kukaan varsinkaan kaltaisesti hyvin ahtaasti seksuaalisuudesta ajattelevan ihmisen seurassa kerro täyttä totuutta asioistansa. Seksuaalisuus on hyvin hyvin intiimi asia, ei siitä avauduta ihan kenelle tahansa, ei edes parhaalle ystävälle.

Hyvä ja itselle sopiva partneri on ihan a ja o naiselle, joka ei kovin helposti syty, onnea siitä sinulle!

• hormoniharmoni
        liana raat....n kirjoitti:

Hormoniharmoni

Hmm...taidat vastailla minulle eri nimimerkeillä. Luulen että kaikki on kuten minä, missä kohtaa niin väitän? Juurihan sanoin että seksuaalista halukkuutta on hyvin erilaista, osalla se on voimakkaampaa kuin toisilla. Ettei vain olisi pientä kateutta ilmassa, kun noin kimpaannuttaa?;) Ei seksi ole minulle pääasia elämässä, vaan sille nymfomaanille, jonka määritelmää et ole ymmärtänyt.

Olet opiskellut monta vuotta biologiaa? Epäilenpä että nukuit ne kouluvuodet.;) Oikeasti, vähän turhaa jankata näköjään sinulle, kun et oikein ymmärrä lukemaasi, hoet vain samoja asioita. Toisessa ketjussa sanot että sinulla on lukihäiriö, ehkä kannattaisi joko pysyä poissa liian hankalista keskusteluista tai sitten lukea oikein ajatuksella uudestaan. Lukihäiriöönkin löytyy apuja, suosittelen harjoittelemaan!

• oma minäni

Hmm...taidat vastailla minulle eri nimimerkeillä. Luulen että kaikki on kuten minä, missä kohtaa niin väitän? Juurihan sanoin että seksuaalista halukkuutta on hyvin erilaista, osalla se on voimakkaampaa kuin toisilla. Ettei vain olisi pientä kateutta ilmassa, kun noin kimpaannuttaa?;) Ei seksi ole minulle pääasia elämässä, vaan sille nymfomaanille, jonka määritelmää et ole ymmärtänyt.

Olet opiskellut monta vuotta biologiaa? Epäilenpä että nukuit ne kouluvuodet.;) Oikeasti, vähän turhaa jankata näköjään sinulle, kun et oikein ymmärrä lukemaasi, hoet vain samoja asioita. Toisessa ketjussa sanot että sinulla on lukihäiriö, ehkä kannattaisi joko pysyä poissa liian hankalista keskusteluista tai sitten lukea oikein ajatuksella uudestaan. Lukihäiriöönkin löytyy apuja, suosittelen harjoittelemaan!

Onko sinulla itselläsi vainoharha jotenkin, olen juuri lukenut juuri tätä ketjua, ja huomannut että teitä on kahta eri ryhmää toiset tietävät asioista ja niille yritetään todistaa että he olisivat sairaita ja ottaisivat lääkkeensä, ja että heillä on "lukihäiriö" ilmeisesti väärin lyönti jollain.
        Ja sitten ovat nämä jotka puhuvat vaan asioista jotka ovat lähtöisin heidän omista kokemuksistaan elämästä, ja väittävät että niin on kaikilla ihmisillä.
        Ihmiset joilla on enemmän tietoa yritetään karkoittaa sivuilta halvoilla menetelmillä, ja sehän on hyvin tyypillistä tälle ryhmälle toisen sortaminen , sillä tietoa ei koskaan kaipaa se joka ei ole tottunut keskustelemaan muualla kun keittiön pöyän ääressä.
        Ei kai sinun asiasi ole suositella täällä ihmisille harjoittelemista jos jollain on todella häiriö, luulen että sellainen ihminen on jo turvautunut apuun ennen automaattisten tietojen käyttäminen oli mahdollista. Kehoitat myös alentavasti tätä ihmistä ettei osallistuisi keskusteluihin, ja lukemaan asian kunnolla, olisiko mitenkään mahdollista että juuri sinun kapsiteettisi ei ehkä riitä ymmärtämään asioita joista hän kirjoittaa, minä ainakin olen ymmärtänyt joka sanan ja ei ollut mitenkään edes vaikeaa. Sitten syytät ihmisiä että yrittävät esiintyä eri nimimerkeillä , entäs sitten jos niin olisikin, eikös pääasia ole sanan valta ja mielipiteet siis nimimerkki on vaan siksi kun joku on oltava siinä ruudussa että tekstin saa napsauttaa menemään, joten siinäkin olet taas mollaamassa ihmisiä joilla on saman tyylisiä mielipiteitä ja vainoharhaisen tavalla jo kirjoitatkin että se on niin. Niin kauan kun nimimerkki ei ole pakollinen olemaan se yksi ja sama niin minä ainakin laitan joka kerralla mitä mieleen tulee. Ja selvänäkiänäkin yrität olla, jopa tiedät että on sama tyylikin, vaikka jokainen muu näkee että samanlaisissa ajatuksissa on niin mies kuin nainenkin. Eiköhän sinun itsesi ole paras ottaa omat lääkkeesi kun näyttää siltä että tärinäsi alkaa yltymään. Minä haluan olla oikeuden mukainen ja en kärsi katsella jos jotain haukutaan hänen ominaisuuksistaan. Kaikilla ihmisillä on SAMA ARVO ja mahdollisuus olla täällä olivatpa he millaisia hyvänsä. Onhan sinullakin esim äänestys oikeus, vai onko?

• Kirjahylly

Hormoniharmoni

Minä olen tavannut kohta viisikymmenvuotisen elämäni aikana ison liudan naisia, jotka eivät tarvitse Suurta Rakkautta seksin harjoittamiseen. Totta kai semmoinen on monen mielestä mukavinta seksiä (minunkin mielestäni), mutta monelle riittää se, että himottaa, tilanne on kaikin puolin sopiva ja saatavilla on tarpeeksi mukava mies. Tunnenpa muutaman sellaisenkin naisen, joka onnellisesta parisuhteestaan huolimatta on tehnyt syrjähypyn tai useamman ihan fyysisistä syistä.

Missä ihmeen koulussa sinä opit ekalla luokalla sanan "nymfomaani"? Kerropa, niin otan selvää siitä, kuka sinua opetti ja minkä OPSin mukaan.

• hormoniharmoni
        oma minäni kirjoitti:

Onko sinulla itselläsi vainoharha jotenkin, olen juuri lukenut juuri tätä ketjua, ja huomannut että teitä on kahta eri ryhmää toiset tietävät asioista ja niille yritetään todistaa että he olisivat sairaita ja ottaisivat lääkkeensä, ja että heillä on "lukihäiriö" ilmeisesti väärin lyönti jollain.
        Ja sitten ovat nämä jotka puhuvat vaan asioista jotka ovat lähtöisin heidän omista kokemuksistaan elämästä, ja väittävät että niin on kaikilla ihmisillä.
        Ihmiset joilla on enemmän tietoa yritetään karkoittaa sivuilta halvoilla menetelmillä, ja sehän on hyvin tyypillistä tälle ryhmälle toisen sortaminen , sillä tietoa ei koskaan kaipaa se joka ei ole tottunut keskustelemaan muualla kun keittiön pöyän ääressä.
        Ei kai sinun asiasi ole suositella täällä ihmisille harjoittelemista jos jollain on todella häiriö, luulen että sellainen ihminen on jo turvautunut apuun ennen automaattisten tietojen käyttäminen oli mahdollista. Kehoitat myös alentavasti tätä ihmistä ettei osallistuisi keskusteluihin, ja lukemaan asian kunnolla, olisiko mitenkään mahdollista että juuri sinun kapsiteettisi ei ehkä riitä ymmärtämään asioita joista hän kirjoittaa, minä ainakin olen ymmärtänyt joka sanan ja ei ollut mitenkään edes vaikeaa. Sitten syytät ihmisiä että yrittävät esiintyä eri nimimerkeillä , entäs sitten jos niin olisikin, eikös pääasia ole sanan valta ja mielipiteet siis nimimerkki on vaan siksi kun joku on oltava siinä ruudussa että tekstin saa napsauttaa menemään, joten siinäkin olet taas mollaamassa ihmisiä joilla on saman tyylisiä mielipiteitä ja vainoharhaisen tavalla jo kirjoitatkin että se on niin. Niin kauan kun nimimerkki ei ole pakollinen olemaan se yksi ja sama niin minä ainakin laitan joka kerralla mitä mieleen tulee. Ja selvänäkiänäkin yrität olla, jopa tiedät että on sama tyylikin, vaikka jokainen muu näkee että samanlaisissa ajatuksissa on niin mies kuin nainenkin. Eiköhän sinun itsesi ole paras ottaa omat lääkkeesi kun näyttää siltä että tärinäsi alkaa yltymään. Minä haluan olla oikeuden mukainen ja en kärsi katsella jos jotain haukutaan hänen ominaisuuksistaan. Kaikilla ihmisillä on SAMA ARVO ja mahdollisuus olla täällä olivatpa he millaisia hyvänsä. Onhan sinullakin esim äänestys oikeus, vai onko?

Tottakai täällä kirjoittelee ihan kaikentasoisia ihmisiä, sen kyllä huomaa varmasti jokainen. On vain tavattoman turhauttavaa keskustella ihmisen kanssa, joka ei jaksa keskittyä ollenkaan lukemaan vastapuolen kirjoituksia. Ei ole järkeä jatkaa, kun itse kerron omat tietoni, ja vastapuoli vain jankkaa samaa "nainen syttyy rakkaudesta eikä mistään muusta" -mantraansa, pelkkien omien kaveripiirikokemustensa perusteella.

Lukihäiriö ei sulje pois älykkyyttä, mutta ei se sitä myöskään takaa. Tunnen useammankin lukihäiriöisen ihmisen, joiden kirjoituksesta häiriön huomaa, mutta myös älykkyyden. He eivät sorru perusteettomaan jankkaukseen ja täysin asian vierestä olevaan jauhamiseen, vaikka ilmaisu ei aina kovin selkeää ole.

Selvänäkijän taitoja en tarvitse siihen että bongaan kirjoituksesi. Niistä löytyy vain se tismalleen sama tyyli, jota en tässä käy erittelemään.

• hormoniharmoni
        oma minäni kirjoitti:

http://www.vaestoliitto.fi/seksuaalisuus/tietoa-seksuaalisuudesta/naiset/anatomia_ja_fysiologia/naisen-seksuaalifysiologiaa/

Googlailinpa hieman, ja tässä sinulle alkuun luettavaa. Jos et jaksa lukea, niin lainaan olennaisimman lauseen: "Jokainen nainen on yksilöllinen myös seksuaalisen halunsa syntymisen suhteen." Se on ollut minunkin pointtini tässä keskustelussa, nainen ei siis tarvitse välttämättä rakastumista harrastaakseen nautinnollista seksiä.

• Kaarlo ahola.raita

Tottakai täällä kirjoittelee ihan kaikentasoisia ihmisiä, sen kyllä huomaa varmasti jokainen. On vain tavattoman turhauttavaa keskustella ihmisen kanssa, joka ei jaksa keskittyä ollenkaan lukemaan vastapuolen kirjoituksia. Ei ole järkeä jatkaa, kun itse kerron omat tietoni, ja vastapuoli vain jankkaa samaa "nainen syttyy rakkaudesta eikä mistään muusta" -mantraansa, pelkkien omien kaveripiirikokemustensa perusteella.

Lukihäiriö ei sulje pois älykkyyttä, mutta ei se sitä myöskään takaa. Tunnen useammankin lukihäiriöisen ihmisen, joiden kirjoituksesta häiriön huomaa, mutta myös älykkyyden. He eivät sorru perusteettomaan jankkaukseen ja täysin asian vierestä olevaan jauhamiseen, vaikka ilmaisu ei aina kovin selkeää ole.

Selvänäkijän taitoja en tarvitse siihen että bongaan kirjoituksesi. Niistä löytyy vain se tismalleen sama tyyli, jota en tässä käy erittelemään.

Hormoniharmoni
        Onko sinulla jokin syy vainota täällä ihmisiä, kai muistat että ei ole ensimmäinen kerta kun sinun vainoamistasi vieroksutaan.

Yritä nyt hyvä ihminen ymmärtää että kaikilla on omat mielipiteensä asioista, älä viitsi keksiä enää juttujasi yhdestä ja samasta ihmisestä, jota jonkun asian vuoksi et hyväksy
        . Anna jokaisen ihmisen pitää oma mielipiteensä asioista, sinulle näyttää olevan tärkeää saada viimeinen sana ja jos et onnistu niin vika on muissa.
        No ehkäpä onnistuit tyhmyydelläsi TAAS pudottamaan jonkun täältä.
        Sillä kukaan sivistynyt ihminen joka haluaa vaihtaa mielipiteitä ei jaksa sinunlaisesi jankuttajan kanssa. Sinähän suorastaan vainoat ja yrität saada ihmisiä täältä pois.
        Tärise rauhassa, kukaan TERVE ihminen ei kerta kaikkiaan jaksa tuollaisen linkki liisan kanssa, sinä et edes halua keskustella , sinä haluat loukata ihmisiä ja pidät tukenasi joitain linkkejä. Säälittävää.
        Minäkin sanon että nainen syttyy rakkaudesta, ja naisen kuva on aina sytyksissä.

• horhar
        Kaarlo ahola.raita kirjoitti:

Hormoniharmoni
        Onko sinulla jokin syy vainota täällä ihmisiä, kai muistat että ei ole ensimmäinen kerta kun sinun vainoamistasi vieroksutaan.

Yritä nyt hyvä ihminen ymmärtää että kaikilla on omat mielipiteensä asioista, älä viitsi keksiä enää juttujasi yhdestä ja samasta ihmisestä, jota jonkun asian vuoksi et hyväksy
        . Anna jokaisen ihmisen pitää oma mielipiteensä asioista, sinulle näyttää olevan tärkeää saada viimeinen sana ja jos et onnistu niin vika on muissa.
        No ehkäpä onnistuit tyhmyydelläsi TAAS pudottamaan jonkun täältä.
        Sillä kukaan sivistynyt ihminen joka haluaa vaihtaa mielipiteitä ei jaksa sinunlaisesi jankuttajan kanssa. Sinähän suorastaan vainoat ja yrität saada ihmisiä täältä pois.
        Tärise rauhassa, kukaan TERVE ihminen ei kerta kaikkiaan jaksa tuollaisen linkki liisan kanssa, sinä et edes halua keskustella , sinä haluat loukata ihmisiä ja pidät tukenasi joitain linkkejä. Säälittävää.
        Minäkin sanon että nainen syttyy rakkaudesta, ja naisen kuva on aina sytyksissä.

Jos sinä "putosit" täältä, niin eiköhän se johdu ihan siitä, että sinulla itselläsi ei ole enää mitään perusteita eikä järkevää sanottavaa asiaan. En minä kenenkään mielipiteitä ole kieltänyt, väitteen vain kumonnut. Ei naisten seksuaalisuus ole mielipideasia, hyvänen aika sentään!

Sinua harmittaa näköjään todella kovasti, ettet pysty asiasta enää keskustelemaan, kun kumosin väittämäsi.Väittämien kumoaminen ei ole vainoamista, vaikka se sitä alakynteen jäänyttä keskustelijaa harmittaisikin.

LInkkien antaminen ja etsiminen on niiden perusteluidensa tukemista, sitä ei ole se että jankkaa samaa lausetta viesti toisensa perään. Jos sinä tuosta linkistä noin kovasti loukkaannuit, niin se on kyllä ihan oma häpeäsi. Kannattaisi ehkä sitä itsetuntoa vähän kasvatella sen sijaan että omasta harmituksestaan syyttää muita ihmisiä.

• 15+10
        naisen logiikka...? kirjoitti:

Jumalatkin voivat tehdä virheitä(?)
        En ole myynyt ruumistani, enkä sieluani, vaikka minua ainakin panettaa paljon ja usein, toteutan itseäni aika pienillä tunteilla,
        fysiologia tärkeämpää...

• x x x x M P

Oma minäni
      Kiitos sinulle , paremmin ei voisi ilmaista, ja kiitos myös yksityisestä viestistäsi joka lohdutti.
      Siirrytään "sinne" olen löytänyt ositteen jonka annoit.
      Olen samaa mieltä bordeline asiasta, joten jatketaan toisaalla.

• ...............

:D Meni taas kerran jauhot suuhun siis. Arvasin :)

Tuo höpötys on yksi joka sinut paljastaa. Ei täällä yksityisiä viestejä edes pysty lähettelemään, jos ei kirjoita rekisteröityneenä. Ja miksi yleensäkään lähettäisit niitä itsellesi?

• ..

Ei siinä pidä itteensä ottaa, kyseessä vaan on tapaus joka ei oo tottunu mahollisesti ilmaseks saamaan.

• J K

VAI NIIIN

• ajomies ei kiirehdi

paras osto oli aikoinaan nuornamiehenä taluttelin isotissitä tyttöä kotiinpäin ja grillin kohdalla ajattelin kokeilla antaako painaa suoleen joten menimme kioskille ja käsi kädessä sanoin että 2 grillimakkaraa ja kortonkipakka kiitos, nainen ei lähtenyt käsikynkästä mihinkään joten tiesin että pääsee kitapurjetta kutitteleen peniksellä. eli grillimakkaran verran meni ns voiteluun tahi ostoon miten sen kukin ottaa. kortongit ostin tietty ihan vaan kun ammattimiehellä täytyy olla työkalut ja pihinä miehenä kastoin palasta pari kertaa niin on aina kotiinpäin ja aamulla ennenkuin nainen ehti livahtaa, sipaisin koipeen takaapäin kun en ilennyt viinahuurija naamalle hönkäillä mutta lasti irtosi kuitenkin kiitettävästi, halpa ilta oli.

• suominainen

ei ole mitään muuta, kuin rahan perässä juokseva pyrkyri.
      Eniten tarjoavalle lohkeaa, vaikka persettä.

• O - O

Seksin ostotarjous loukkaa varmaan naista ja saa hänet tuntemaan itsensä halvaksi ihan missä ympäristössä tahansa. Todennäköisesti summat eivät edes ole suuren lottovoiton kokoisia.

Järkyttävää on mielestäni se, että seksinostotarjouksia tehdään myös alaikäisille esim. kadulla kulkiessa. Monet tytöt kasvavat täyteen pituuteensa jo 11 - 13-vuotiaina, eikä tytön tarvitse olla provosoivasti pukeutunut joutuakseen seksinostotarjouksen kohteeksi. Eikä tilanne ole yhtään sen hyväksyttävämpi, vaikka olisikin.

Jotain pitäisi tehdä, että em. toiminta saataisiin pysäytetyksi. Miten se onnistuisi?

Se, että aikuinen tekee toiselle aikuiselle ehdotuksia ravintolassa tai baarissa, on mielestäni toinen juttu. Jos miehellä (tai naisella) on tavoitteena saada seksiseuraa, miksei siitä voisi keskustella? Mielestäni on epäreilua esim. ottaa vastaan tarjoilua ja antaa ymmärtää, että yhteinen seikkailu voisi olla mahdollinen, ja ilmoittaa illan lopuksi, ettei olekaan.

Itse sain pikkutyttönä pari tarjousta kaupungilla. Tilannetta helpotti se, että voin keskustella asiasta kotona vanhempieni kanssa.

Aikuisena en ole saanut seksinostotarjouksia, mutta ehdotuksia kyllä. Kun olen kieltäytynyt, mies on voinut jatkaa etsintäänsä toisaalla. Minusta se on ihan ok. Pari kertaa on hetken aikaa leikitelty ajatuksella, millaisesta summasta suostuisin. Molemmilla kerroilla todettiin, etteivät miehen rahat riittäisi - enkä usko, että mies olisi saanut vastinetta rahoilleen, jos olisi tarjonnut sellaisen summan että olisin ryhtynyt edes harkitsemaan asiaa. - Sanotaan, että kaikella on hintansa. En ole varma.

• Jos seksistä tarjotaan rahaa, niin yleensä se tarjoaja voi katsoa itseensä, ei se kelle tarjotaan. Toki on tapauksia, missä nainen saattaa pukeutumisellaan ja olemuksellaan antaa väärän kuvan itsestään, ja tällöin en menisi nostamaan syyttävää sormea miestä vasten, mutten naistakaan. Onhan naisella oikeus pukeutua miten haluaa ja käyttäytyä kuten tahtoo, mutta on myös otettava huomioon että joku voi tulkita sen väärin.

Mutta on paljon tapauksia, missä ihan normaalisti pukeutuneelta ja käyttäytyvältä naiselta yritetään ostaa palveluita. Henkilökohtaisesti en ole tällaisesta itse loukkaantunut, vaan käyttänyt Geishan muistelmista tuttua lausetta "Jos minulla olis hinta, sinulla ei olisi varaa maksaa sitä", hymyillyt ja lähtenyt pois.

Itsestään epävarma nainen ottaa tuollaisen itseensä. Tai sellainen, joka tietää näyttävänsä vosulle ja joku toinen sitten vahvistaa asian tarjoamalla rahaa. Toki ymmärrän suuttumuksenne myös, eikähän se kivalle tunnu, mutta häntä pystyyn. Mitä väliä jos joku mies tekee itsestään naurunalaisen?

Ja miksei seksiä saisikin ostaa? Prostituutiossa ei ole mitään väärää jos siinä ollaan ns. yksityisyrittäjänä, siis että myy itseään itse, eikä niin että joku toinen myy sinua. Ja tosiaan, miehillä on himoja. Miksi pitäisi koko ilta baarissa lämmitellä jotakuta, maksaa juomia, takseja ja ties mitä, jos löytää jostain maksullisen naisen, jolta saa suht. samalla hinnalla ja paljon helpommin ja pikimmiten. Ei se tee miehestä epätoivoista seksihullua, vaan se osoittaa että mies haluaa pesää, mutta ei jaksa/on laiska tavoittelemaan sitä. Eikä se ole väärin. Lainkaan.

Joten nyt hullut akat siellä ruudun takana, hillitkää itsenne. Asioista on mielipiteitä, ja se teidän mielipide ei ole yksi ja oikea. Kannattaa muistaa ottaa huomioon sekin. Mies ei aina taroita alentaa ketään, jos tarjoaa rahaa. Sen voisi yrittää ottaa niinkin, että olet jopa niin ihana, että mies on valmis maksamaankin.

• ...

täällä meikataan nyt sen takia että kun miehet tajuaa sen et kadulta saa maksullisen samaan hintaan kuin baarissa juottamalla, syöttämällä ja kuskaamalla naisen joka ei myy itseään. siinähän menee kaikkien naisten illan maksajat hakeen pian kadulta panonsa ja naiset joutuu maksaan omat iltansa

• Ostakaa lammas

En pukeudu, enkä ole ikinä pukeutunut kuin huora (minihameisiin ja tiukkoihin tissipaitoihin) niin silti on tullut "tarjouksia"

Kyllähän se loukkaa, kun olet mennyt baariin vaan tanssimaan ja tapaamaan ihmisiä etkä myymään itseäsi!

Mitään muslimiasua en silti päälleni laita, vaikka siihen tämä maailma onkin menossa

• Ehdoton ei

Ensimmäisellä kerralla minuakin nauratti, kun vieras mies kysyi seuralaiseltani mitä tuollainen nainen maksaa. Sen jälkeen olen tajunnut asian monine lieveilmiöineen eikä tilanteessa ole enää mitään huvittavaa.

Ystävättäreni työskenteli vuorotyössä hoitajana ja palasi usein töistä kotiin juuri parhaaseen myyntiaikaan. Hän ei voinut mitenkään vättää hinnan kyselijöitä ja niinpä hän muutti ulkomaille.

En muuten koskaan seurustelisi miehen kanssa, joka on käynyt maksullisissa. Tietenkään sitä ei voi heti tietää, mutta mielipiteistä voi päätellä paljonkin. On miehiä, jotka eivät anna mitään. He vain odottavat mitä nainen antaa.

• ....

ainaha joka tavaralle hinta löytyy jotku maksaa enemmän jotku vähemmän

• ehdoton ei

Suurin osa naisista ei myy itseään koskaan, missään olosuhteissa, millään hinnalla. Suurin osa ihmisistä ei myy mitään muutakaan elintään millään hinnalla. Suomessa ei ole myöskään kenelläkään niin huonosti asiat, että taloudellisessa mielessä edes tarvitsisi. Täytyy olla aikamoinen huldahuoleton jos sellaista yrittää itselleen uskotella.

PS. Tämän keskustelun miehistä en haluaisi tavata livenä yhtäkään.

• Stetson ja bootsit

Itse koin jotenkin epämielyttävänä asiana kun alle 40v. mies tuli ehdottelemaan seksiä ja lupaili rahaakin. Itse olin silloin hieman yli 30v. ja jotenkin miehenä se tapaus pitkään vaivasikin. Silloinen naisystäväni näki/ kuuli kyseisen tilanteen ja oli jopa hieman mustasukkainen kun olisi vientiä jopa miesten kanssakin kun selkänsä kääntää...
      Jos kyseessä olisi ollut nainen, olisi tilanne sikäli sama eli en olisi lähtenyt mukaan! En osannut koskaan "yhdenyön juttuja" sisäistää naisten kanssa!

• mÖICV

Seksi on intiimi yksityisasia.Ostotarjous tekee siitä tavaran/palvelun, jonka voi ostaa kuten puhelinliittymän, dildon tms. Nykyaikana ihmisillä on tapana sanoa/kysyä ventovierailta melkein mitä vaan sylki suuhun tuo eikä kukaan tajua loukkaavansa ketään. Mun yksityisyyttä se ainakin loukkaisi, mullahan on oma syyni olla ravintolassa tai missä olenkin enkä ole siellä kauppaamassa itseäni. Toinen kammottava asia on nämä kaupungilla ja kauppakeskuksissa hengaavat Fortumin, Vapaankierron ym. kaupittelijat. Kun ne vaan seisoisivat niillä ständeillään, mutta kun ne tuppaa ihmisten päälle.

• paheksujat

Jokainen hetero nainen aidosti haluaisi myydä itseään ja olla kenen kanssa haluaa milloin haluaa ja niin monen kanssa kun haluaa.

Mutta kaikki sen oppii että silloin tulee tosi huono maine ja se paheksuttavana oleminen ei ole kivaa.

Johonkin noiden kahden väliin pitää tehdä oma kompromissi.

• ....

Noh jos se positiivisesti pitää ottaa niin sitten näen itseni varmaan jotakuinkin noin pukeutuneena kuin nuo tuossa videossa http://www.youtube.com/watch?v=RQa7SvVCdZk&ob=av3e, kiinnostavana, tasokkaana maksullisena. Tai jotain tuonne päin. Enkä sitä paitsi pidä itseään myyneitä mitenkään huonompina ihmisinä.

Kiintoisaa miksi ihmiset yhdistävät nämä baareihin tai ravintoloihin. Kyllähän ihan selvinpäin oleva ihminen voi tosissaan haluta maksullista seksiseuraa, jossa kummallakin on järki mukana, eikä mitään sähellystä.

Toki jos ihan selväjärkinen, selvinpäin oleva ja muuten fiksusti käyttäytyvä ihminen tulee ehdottamaan rahasta, niin saatan aluksi varmaan hämmentyä ja ottaa loukkaavana. Ajattelen varmaan että se on sama kuin se huorittelisi minua.

Mutta voihan tuon tosiaan positiiviseksikin kääntää, vaikken mihinkään tarjouksiin suostuisikaan. Eri juttu osaatko sen kääntää positiiviseksi kun se tulee ihan puun takaa ja yllättäen.

• 15+10

Olen aikuinen nainen,
        en pukeudu mielestäni mitenkään provosoivasti, silti on seksin ostotarjouksia tullut vastaan kadulla, kauppakeskuksissa, torilla ihan päiväaikaan.
        Torjun kohteliaasti, silti olen saanut kuulla joskus painokelvotonta palautetta.

• Eiii raaahaaalla

Tuolla seksistisellä senssisivuiolla (6 kirjainta) nuoret miehet antaa vain rahasta. Esittäytyvät opiskelijaksi tai innttipojaksi. Haloo! Eihän tavallinen ihminen senssisivuilla ekana kerro asemaansa. Miltä kuulostaisi " Nuori 19v muurari hakee... Tai "Hei, 18v puhelinmyyjä tässä etsii.. :) Eikö kuulosta naurettavalle? Odottavat, että tyrkytetään rahaa. Kun ei sitten ymmärrä tarjota, niin sanotaan suoraan " 500€ :lla suostun mihin vaan"

• nimim erkki

tulee mieleen 70's showssa; ashton kutcher miettii työkaverinsa kanssa, kun työkaveri oli mennyt tykkäämänsä naisen suihkun taakse piiloon ja sai näin nopeat lähtöpassit.. johon kutcher tokaisee ''jos minun suihkussani olisi alaston nainen, niin en kyllä harmistuisi.'' tai jtn sinne päin.

miesten ja naisten erot. mitä niitä sen enempiä pohdiskelemaan. tottahan ne naiset kelaakin, että onpas säälittävä äijä. mutta aika loukkaavaa tuollainen toiminta.

• horhar

Olisitko innoissasi, jos suihkussasi olisi vaikka alaston Johanna Tukiainen? Tai joku ihan kuka tahansa epämiellyttävä nainen? Eli ei ne miehet sen erilaisempia ole kuin naisetkaan, väittäisimpä ettei kuka tahansa mies olisi innoissaan jos kuka tahansa nainen olisi hänen suihkussaan alasti.

Ja taas, kyllä vapaa seksinpuutteessa oleva nainen innostuisi ajatuksesta, jos suihkussa olisi alaston adonis. Ei sukupuolilla nyt NIIN paljon eroja ole. ;)

• 16
        horhar kirjoitti:

Olisitko innoissasi, jos suihkussasi olisi vaikka alaston Johanna Tukiainen? Tai joku ihan kuka tahansa epämiellyttävä nainen? Eli ei ne miehet sen erilaisempia ole kuin naisetkaan, väittäisimpä ettei kuka tahansa mies olisi innoissaan jos kuka tahansa nainen olisi hänen suihkussaan alasti.

Ja taas, kyllä vapaa seksinpuutteessa oleva nainen innostuisi ajatuksesta, jos suihkussa olisi alaston adonis. Ei sukupuolilla nyt NIIN paljon eroja ole. ;)

No kyllä oikeasti epämielyttäviä naisia on niin hirveän vähän, että ei olisi edes vähän innoissaan. Jos ollaan edes suurin piirtein samassa ikäryhmässä -10v .. 20v niin ei hirveemmin haittaisi.

• Utopia, tulevaisuus

Kyllä minua ainakin loukkaa, jos minuun suhtauduttaisiin kuin johonki kauniiseen esineeseen, jonka hinta on tingittävissä. Onhan tuollainen kysely törkeää, suorastaan yksityisyyteen kajoamista.

Mietipä nyt absurdia tilannetta tai sairasta tulevaisuudenkuvaa, jossa tuntematon ohikulkija kysyy vaikka yhdessä kulkevalta pariskunnalta, josko tältä vaimopuoliskolta irtoisi satasella. En minä tällaista näkisi mitenkään normaalina saati hyväksyttävänä. Jos tällaiseen kyselyyn pitäisi suhtautua tyynen rauhallisesti, olisi ihmisarvo kieltämättä jotenkin muuttunut.

• Tiedetty tapaus.

Täällä päin liikuskeli kerran mies jonka uhriksi joutui sekä serkkuni että kaverini miestensä kanssa. Serkkuni ja kaverini miehelle siis mies oli tokaissut "Tiedätkös mistä täältä huoria saa?" Ja kun molemmat miehet vastasivat "Enpä tiedä" niin mies kysyi "Mistä sinä TUON olet sitten löytänyt?!"

Melko monelle pariskunnalle tässä kaupungissa tuo mies teki tuota aikoinaan.
        Päivällä ja yöllä. Eikä kukaan suhtautunut vihaisesti, naureskelivat vaan.

• ....................
        Tiedetty tapaus. kirjoitti:

Täällä päin liikuskeli kerran mies jonka uhriksi joutui sekä serkkuni että kaverini miestensä kanssa. Serkkuni ja kaverini miehelle siis mies oli tokaissut "Tiedätkös mistä täältä huoria saa?" Ja kun molemmat miehet vastasivat "Enpä tiedä" niin mies kysyi "Mistä sinä TUON olet sitten löytänyt?!"

Melko monelle pariskunnalle tässä kaupungissa tuo mies teki tuota aikoinaan.
        Päivällä ja yöllä. Eikä kukaan suhtautunut vihaisesti, naureskelivat vaan.

No kylähulluha tuollainen on tai sitten kerjäsi turpaansa. Noita riittää, eikä nyt varsinaisesti ketjun aiheeseen kuulu. Ihan hauska juttu sinänsä.

• yksikaksi

Eipä ole koskaan kukaan yrittänyt seksiä ostaa. Niinpä olen sitten ostanut itse vaihtelevalla menestyksellä.

• Nelly..

Onhan se niin, että useimpia naisia loukkaa seksinostoyritykset. Itse olen pari sellaista joskus saanut (olin nuori ja nätti, mutta kyllä suht asiallisesti pukeutunut). Silloin teini-ikäisenä se oli kyllä suoraansanottuna melko ällöttävä kokemus, mutta se johtui todennäköisesti jo ihan siitä, että mies oli isäni ikäinen ja humalassa. Joskus vanhempana toisen kerran otin asian lähinnä huumorilla. Itsehän mies siinä huono vaikutelman antoi.

Täytyy kyllä sanoa, etten ymmärrä toisten naisten suoranaista raivoa seksinostoyrityksiä vastaan. Eihän tollaset nyt hetkauta naista, jolla on hyväitsetunto. Aika pikku juttuja oikeesti.
      Ja se suuri paheksunta prostituituja ja prostituutiota kohtaan.. Ymmärrän että jossain maissa prostituutioon kuuluu mafiat ja muu naisten hyväksikäyttö ja alistaminen, mutta Suomessa siitä ei taida pääosin olla kyse. Haluaisin myös tietää, mistä ne suureen ääneen prostituution tuomitsevat naiset tietävät prostituoitujen elämästä ja suhtautumisesta omaan seksuaalisuuteensa niin hyvin? Onko se taas vaan näitä musta tuntuu puheita?
      Ja ei, en osaa sanoa onko prostituutiosta enemmän haittaa vai hyötyä. Sitähän on ollut historian läpi aina olemassa, joten kai sille oikeasti vaan tarvetta löytyy.

• akkahki

Eipä se kovin mairittelevaa ole saada ostotarjouksia yleensä epämiellyttävän näköisiltä miehiltä - vaikka ei se sen kivemmalta tunnu jos mies miellyttääkin omaa silmää. En pukeudu tai käyttäydy provosoivasti enkä ole omasta mielestäni edes erityisen kaunis.
      Hyvät ihmiset, jos haluatte ostaa seksiä niin kääntykää ammattilaisten puoleen ja jättäkää meidät muut rauhaan. EN OLE KAUPAN. Kyllä tässä maassa on joku pielessä että tuommoisia ehdotellaan pahimmillaan keskellä päivää.

• Häydidi

Joo toi juttu tosta maksamispolitiikasta? Miksi noilla tunteilla ja rahoilla pitää aina pedata ensin, että saa fjoosaa? Eikö naisia paneta vai mikä on? Miksi mäkin aina ujostelen sanoa kaikille naitavanvietävän kauniille friiduille että lähetäänkö panee? Niitä on metrossa aamuisin, töissä päivisin, kaupankassalla iltaisin ja joka puolella! Panettaa perkeleesti ja kesä tulee. Tämä kaveri tarttee toista leikkikaveria. Ei rahasta, eikä ikuisesta rakkaudesta vaan ihan naimisenilosta, seurasta ja oppimisesta!

• kdfgjldgkldfk
        Häydidi kirjoitti:

Joo toi juttu tosta maksamispolitiikasta? Miksi noilla tunteilla ja rahoilla pitää aina pedata ensin, että saa fjoosaa? Eikö naisia paneta vai mikä on? Miksi mäkin aina ujostelen sanoa kaikille naitavanvietävän kauniille friiduille että lähetäänkö panee? Niitä on metrossa aamuisin, töissä päivisin, kaupankassalla iltaisin ja joka puolella! Panettaa perkeleesti ja kesä tulee. Tämä kaveri tarttee toista leikkikaveria. Ei rahasta, eikä ikuisesta rakkaudesta vaan ihan naimisenilosta, seurasta ja oppimisesta!

Takuulla niitä ei paneta yhtä paljon.

• kysymysmerkki ?

On sellainen loukkaavaa, miltä itsestäsi tuntuisi, jos sinua pidettäisiin h*orana ?

• Näin se menee

Kyllä naisesta tuntuu että on aika surkea tapaus jos mulkusta
      pitää maksaa... Siis nainen ei kertakaikkiaan halua olla niin
      mitättömän näköinen ettei terskaa saa ilman että rahaksi ryhtyis.

Naiset ovat vain oppineet saamaan ilmaiseksi ja juuri silloin kun
      sattuu panettaan ja yleensä vielä juuri siltä urokselta jota sattuu
      himoitsemaan juuri silloin. Näin se vain menee.

• son of a bitch

Mummuni oli kerran nuorena tyttönä Helsingissä piikana. Hän oli ollut jossain käymässä ja palaili kotiin iltasella, kun oli jo vähän hämärää. Joku mies oli siinä pysäyttänyt hänet ja kysäissyt: "Paljonko maksais?" Mummu oli silloin joku viidentoista ja ujo ja arka kuin mikä, eikä varmasti näyttänyt millän tapaa prostituoidulta. Tiedä sitten mistä oli äijälle tullut mieleen kysyä. Mummu oli kuitenkin saanut saman tien alleen tuhannen jalkaparia ja poistunut paikalta hyvin äkkiä. Tämä oli sitä 50-luvun alkupuolta.

• .....

Niin, eihän tämä mikään nykypäivän juttu ole, vaikka moni niin haluaisi ajatella.

Aina on ollut prostituutiota, aina on ollut naisia jotka suostuvat seksiin rahasta tai muista vastapalveluksista, aina on ollut miehiä jotka tarjoavat rahaa seksistä.

Ja kyllä - aina on ollut myös naisia, jotka maksavat seksistä. Harvemmassa toki kuin miehiä, mutta aina heitäkin on ollut.

Aina näitä kaikkia edellämainittuja tulee myös olemaan, paheksutaan sitä tai sitten ei. Ihminen on ihminen, ei se siitä mihinkään muutu.

• Jaahassoo

Jos kohde on pukeutunut jollain tavalla törkeästi (ei seksikästä, se on eri asia) ja häneltä pyydetään seksiä rahaa vastaan, tulee hänen odottaa tällaisia kommentteja.

Jos kohde pukeutuu siveämmin, voi ostaja olla epätoivoinen ja saada jonkinlaista namia samana iltana tai saada helpon saaliin.
      Näissä tapauksissa pitäisi siis tutkia että miltä itse näyttää ja onko ostaja kovinkin jakava - ei pidä valitella ennen kuin ymmärtää tilanteen.

• nuorineiti27

Pukeudun niin kuin haluan, tuskin erityisen provosoivasti.

Jos muuten mukavalta ja kiinnostavalta mieheltä alkaa tulla seksin ostoehdotuksia, ensin säälittää, sitten huvittaa, ja keskustelu loppuu siihen.En edes vastaa, muutun vain niin viileänasialliseksi, että tarkoitus menee perille.

Ei ole ollut tarvetta myydä seksiä. Rakastelen, siis rakastelen, sellaisen miehen kanssa jota kunnioitan ja josta pidän.

Ymmärrän hyvin, että moni nainen loukkaantuu. Itse en loukkaannu.

Reppanoita, ei kannata.

• 10+16

Ihmiset eivät kovin hyvin ymmärrää itseään ja omia reaktioitaan eri asioissa, sillä he ovat oppinneet jo lapsuudessa hyvin ehdotomia ajatuksia "oikeista" ja "vääristä", ja nämä ajatukset hallitsevat heidän toimintaa vahvasti. Vivahteita tietenkin on, kuten näemme tässäkin ketjussa, mutta yleisesti ottaen kovinkaan moni ei ole tietoisia siitä miten ajatukset heihin vaikuttavat.

Opitut ajatukset luovat ongelmia elämään, sillä ne alkavat määrittelemään elämänvalintoja muissakin asioissa, ja erään lukemani kirjan mukaan tämä johtaa siihen että ihmisen oma tahto vajoaa tieodottomuuteen tämän takia. Ajatukset asettuvat mieleen ulkoisiksi tahdoiksi oman tahdon sijaan.

Tuo kirja kuvailee ongelman todella tarkalla tavalla, ja siitä löytyvän tiedon varassa oppii tarkastelemaan ajatuksia mielessään. Kun ajatus löytyy, siitä tulee tietoiseksi ja siksi sen voi valita pois. Sitä ennen se vaikuttaa toimintaan tiedottomuudesta, eli toisin sanoen ihminen toimii kuten ohjelmoitu robotti. Ajatuksia paljastaessa tietoiusuus omasta itsestä ja tahdosta kasvaa, ja jossakin vaiheessa ulkoisista ajatuksista pääsee vapaaksi kokonaan. Todella hyvä ja toimiva kirja, kannattaa lukea! Lisää sivulla www.alkuajatus.org

• Sammaa oon miettiny itekki että mikä siinä suoraan kysymisessä on nii kamalaa :D Ite otan lähinnä kohteliaisuutena sen jos joku asiallisesti ehottaa maksuseksiä. Mutta jos eka on antanu jollekki pakit ja sitte se ehottaa rahahommia nii sitte se on vaa lähinnä todella tökeröä, epätoivosta ja säälittävää vonkaamista.. Ja kyllähä sitä huoraamista baarissa näkkee monestikki, mies maksaa illan ja naiselta heruu tai toisinpäin, mutta eikö se kuitenki ois kaikille helepompaa ja halavempaa ku löis suoraa tuohet kouraan, nusasis kertaalleen eikä tarvis kärsiä nii rapulaa ku kännisekoilusta johtuvaa morkkistakaa... :D

• Jagsög Minegenkuk

Minä lähden ensi viikolla Tallinnaan.

En sano miksi.

• Minulta kysyttiin tovi sitten baarissa, että paljonko maksaa. Olin pukeutunut hyvinkin arkisesti, en yhtään paljastavasti. En nyt loukkaantunut, miksi loukkaantua? Tiedän itse mitä olen ja mitä en ole. Totesin vaan: "Anteeksi vaan, mutta mä en ole maksullinen." Asia oli sillä selvä. Ja tiedän tasan tarkkaan, että ulkomuodostani ei voinut tällaista päätellä. Oli päättänyt vain kokeilla onneaan.

• voitteko

lopettaa termien ihana hellä kaunis rakastelu käyttämisen??
      Aivan helvetin imelän vastenmielistä kuultavaa.
      Jos muijani käyttäisi tuonkaltaisia termejä, heittäisin eukon mäelle
      alta aikayksikön.

• On vaihtojen aika

Suhteenne loppu on siis jo aika hilkulla. Monet sietävät pahempaakin.

• Maksuton nainen

Pukeutumisen suhteen voisin kertoa: minulle on pari kertaa ehdotettu maksua seksistä. Molemmilla kerroilla olin ihan tavallisesti pukeutunut, farkut ja teepaita, toisella kerralla talvipukimissa ulkovaatteissa. Olen myös joskus pukeutunut hyvinkin seksikkäästi, silloin ei tarjottu rahaa, muuten kyllä sain huomiota. ;)

Jotta ei se pukeutuminen tosiaankaan aina ole se avainasia.

Aiemmin täällä Suomi24:llä mainitessani siitä että minulta on yritetty ostaa seksiä, ja koin sen hieman huvittavana sekä myös osin kohteliaisuutena, joku hyökkäsi kimppuuni ja väitti että "ostaja aisti minun olevan huonoitsetuntoinen ja valmis myymään itseäni". :D Mitäpä siihen sanotte, kaikkiko nämä tässäkin ketjussa ostoyrityksiä maininneet naiset koette itsenne sellaisiksi, ja ihanko totta seksiä ostavilla on tällaisia näkijänkykyj? :D Ei välttämättä tarvitse vastata, mutta juohtuipa mieleeni tuokin kummallinen mielipide.

• biibelbaabel

Ei siitä kannata suivaantua jos joku ehdottaa maksullista, melkein aina se kertoo vain sen miehen hölmöydestä tai humalan asteesta.

• Naisodjfgijolf

Se on loukkaavaa. En ole esine jonka voi ostaa käyttöönsä. Btw, minulla ja miehelläni on yheiset rahat jos se aiheeseen liittyy (joku väitti kaikkien naisten olevan maksullisia jollain tapaa). Minä olen ihan yhtä "maksullinen" hänelle kuin hän minulle.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3437
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3117
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2366
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1637
    Aihe