Jos olisin yksinvaltias, saattaisin hyvinkin
1. laillistaa ilotalot
2. kriminalisoida l-tkittelun
3. säätää 900 euron kansalaistulon
Lempeä ja iloa
18
138
Vastaukset
- lagom-tyyppi
Olet ehkä reiluimman oloisia yksinvaltiaskandidaatteja jonka kirjoituksia olen vähään aikaan lukenut. Tuo kriminalisointi olis ehkä aika ekstriimiä.
- Reilu yksinvaltias
Ei kahta ilman kolmatta.
- Eilen..
juuri tuli dokumentti ihmiskaupasta, jossa Moldovasta tuotu nainen vietiin Turkkiin. Yritti karkuun, mutta tippui kolmannesta kerroksesta ja halvaantui alapäästään. Parittajat kävivät hakemassa naisen, eikä asiakkaita eli raiskaajia haitannut lainkaan että nainen laski tarpeensa alleen.
Toinen tapaus oli kun nainen kuskattiin Saudi-Arabiaan bordelliin ja kun raiskaajat eivät halua käyttää kondomia, niin nainen tuli raskaaksi ja samalla hänen hintansa tuplaantui, kun raiskaajamiehet tykkäävät jostain kumman syystä enemmän raskaana olevasta uhrista. Sitten kun nainen oli viimeisillään, sänkyyn tehtiin aukko, josta naisen maha roikkui ja asiakasraiskaajat saivat jatkaa tekojaan.- objection!
Suomessahan asiat hoidettaisiiin tietysti samalla lailla kuin noissa mainitsemissasi korkeakulttuureissa, joissa ihmisoikeudet ovat kovassa huudossa.
- Mies1985
Kauheita juttuja mutta miten se liittyy tuohon aloitukseen?
Vertailet nyt seksiorjuutta ja ammatinharjoitusta? - Saksa on
objection! kirjoitti:
Suomessahan asiat hoidettaisiiin tietysti samalla lailla kuin noissa mainitsemissasi korkeakulttuureissa, joissa ihmisoikeudet ovat kovassa huudossa.
on eräs tärkeimpiä päämääriä ihmiskaupan uhreille, siellähän ilotalot (raiskaustalot) ovat laillisia. Googleta, wikipediasta löytyy englanniksi.
- Ikävä kyllä
Mies1985 kirjoitti:
Kauheita juttuja mutta miten se liittyy tuohon aloitukseen?
Vertailet nyt seksiorjuutta ja ammatinharjoitusta?niitä ei voi erottaa toisistaan, asiakkaatkaan (mahdolliset raiskaajat) eivät erota.
- Linkki tutkimukseen
Ikävä kyllä kirjoitti:
niitä ei voi erottaa toisistaan, asiakkaatkaan (mahdolliset raiskaajat) eivät erota.
http://www.vastuuviikko.fi/2009/mita-on-ihmiskauppa/kysynta--naiskaupan-sivuutettu-ongelma-2008/
- Mies1985
Saksa on kirjoitti:
on eräs tärkeimpiä päämääriä ihmiskaupan uhreille, siellähän ilotalot (raiskaustalot) ovat laillisia. Googleta, wikipediasta löytyy englanniksi.
Saksa on iso maa; kyllähän sinne mahtuu. Ei se sitä tarkoita että ilotalojen laillisuus olisi aiheuttanut sen. Suomessa taksien toiminta on valvottua ja säädeltyä mutta ei se silti tarkoita sitä etteikö pimeitä takseja olisi omine ongelmineen; sama asia.
- Mies1985
Mies1985 kirjoitti:
Saksa on iso maa; kyllähän sinne mahtuu. Ei se sitä tarkoita että ilotalojen laillisuus olisi aiheuttanut sen. Suomessa taksien toiminta on valvottua ja säädeltyä mutta ei se silti tarkoita sitä etteikö pimeitä takseja olisi omine ongelmineen; sama asia.
Sikäli tuo asia ei minua kiinnosta. Ilotalojen naisethan ovat satojen tai tuhansien miesten painamia (tai aika monen joka tapauksessa). Tulisi varmaan jotenkin likainen olo sellaisesta.
Mies voi ihan yhtä hyvin (paremmin) vilautella seteleitä jollekin 16-vuotiaalle neitsyelle. - punaniskainen juntti
Linkki tutkimukseen kirjoitti:
http://www.vastuuviikko.fi/2009/mita-on-ihmiskauppa/kysynta--naiskaupan-sivuutettu-ongelma-2008/
Artikkelin kirjoittaja on nainen yksin, eli hän on puolueellinen.
- siitä vain
Mies1985 kirjoitti:
Sikäli tuo asia ei minua kiinnosta. Ilotalojen naisethan ovat satojen tai tuhansien miesten painamia (tai aika monen joka tapauksessa). Tulisi varmaan jotenkin likainen olo sellaisesta.
Mies voi ihan yhtä hyvin (paremmin) vilautella seteleitä jollekin 16-vuotiaalle neitsyelle.Teikäläisiähän saatiikin juuri kiinni.
http://www.hs.fi/kotimaa/Kymmentä miestä epäillään satojen tyttöjen häirinnästä ja hyväksikäytöstä /a1305557441245 - pläääää...
Sitä on sitten oikein sivisetty itseään.
Mies1985 kirjoitti:
Mies voi ihan yhtä hyvin (paremmin) vilautella seteleitä jollekin 16-vuotiaalle neitsyelle.Seksin ostaminen (tai sen yrittäminen) alaikäiseltä on laitonta käsittääkseni...ja hyvä niin.
- Reilu yksinvaltias
Keskustelu tyrehtyi. Yksinvaltijuutta siis kaivataan. Valtuuksia odotellessa.
- fasdfadsfadsf
Pistä sitten ilotalokulut verovähennyskelpoiseksi kun kerran alat lakeja säätämään.
Rikkaille ei mitään tuollaista mutta rikkaat voisivat veroillaan maksaa invalidien ja muiden yksinäisyydestä kärsivien seksipalvelut.
"1. laillistaa ilotalot"
Siitä vain kunhan laki pitää huolen prostituoitujen oikeuksista.
"2. kriminalisoida l-tkittelun"
Eikö herjaus ole jo laitonta?
"3. säätää 900 euron kansalaistulon"
Kannatan, vaikka ei tuo mikään iso korotus olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706