Oulun sinkut

oudoksunut

Missä voi törmätä Oulussa sinkkuihin(miehiin), sellanen hyvä bongaus paikka ?? Lenkillä niitä ei näy, ladullakaan en oo törmänny, kaupassakaan ei oo näkyny!

48

5482

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oudoksunut

      noo itseä ajatellen ni ikä haarukka vois olla joku 24-33

    • 21

      opiskelija, työläinen vai mikä... mut kai noita kaikkia kaupoissa näkee. tietysti nuoret syö pitsaa. etkö hae baareista?

      • Hei kirjoittaja 21

        Baareista EI löydy muuta ku YHDEN ILLAN PANOSEURAA!!

        EN ole kyllä koskaan baareista miestä ETSINYT ENKÄ ETSI!!

        Itselläni on seuraavissa täällä eli suomi24:n treffeissä, twoo.com:ssa, sinkkutreffit.fi:ssä, prime-date:ssa ja neffit.fi:ssä.

        Ja voin sanoa, että en ole mihinkään muuhun saanut viestiä, kuin tänne (YLI 35-vuotiailta miehiltä) ja twoossa (ULKOMAALAISILTA).

        Mietin myös sitä, että miksi miehille ULKONÄKÖ on TÄRKEÄMPÄÄ, kuin SISÄINEN KAUNEUS??

        Jos PINTALIITÄJÄ miehiä EI olisi NÄINKIN paljon, niin OLISIN LÖYTÄNYT itselleni sen OIKEAN jo AJAT SITTEN, mutta kun PINTALIITÄJÄ miehiä ON NIIN HELVETIN PALJON, niin HANKALA LÖYTÄÄ sitä OIKEAA!!

        ÄRSYTTÄÄ tuollaiset PINTALIITÄJÄT / SEKSIN VONKAAJAT!!


    • Jaa a, onhan tuosta aikaa kun on viimeksi oulus käyny... viime vuoden puolella vaikka kohtuu lähellä onkin. Mut joo baareista ainaskin löytyy... joskin siellä meininki on mitä on.
      Mikäli ettit raittiimpaa väkeä niin hankalaks vetää. Vaikka mä oonkin aika raitis joskin en absolutisti... mitähän ne paikat vois olla? No vaikka kahviot, harrasteet, ym. niin ja nettideitti on kans hyvä, sinne vaan ilmotusta kehiin ja valkkaamaan.

    • abbss

      No baarista nyt mihiä ei voi hakia, ellei sit pelkkää seksiä halua. Ja mitä tulee nuihin treffi palstoihin ni kuullu et varatut miehet haluaa seksiä. Kai se täytyy tyytyä siihen et kaupassa törmää tai lenkillä joskus. Tai kohtalokkaasti kirjaimellisesti törmää johonki :D Eli ei oo tietoa mistään sinkku tapahtumista?

      • ookkonää nirso

        Minä olen ollut treffipalstoilla parisen vuotta, mutta ilmeisesti naama ei vain kelpaa, koska mitään yhteydenottoja ei ole tullut. Varattu en ainakaan ole, koska en tähän ikään(26) mennessä ole ollut naisten kanssa missään tekemisissä.


      • you8y9089
        ookkonää nirso kirjoitti:

        Minä olen ollut treffipalstoilla parisen vuotta, mutta ilmeisesti naama ei vain kelpaa, koska mitään yhteydenottoja ei ole tullut. Varattu en ainakaan ole, koska en tähän ikään(26) mennessä ole ollut naisten kanssa missään tekemisissä.

        Minut saa vain ottamalla ite yhteyttä. Joo onhan tämä niin väärin mutta kun mä haluan että mies on se joka sen ensimmäisen viestin laittaa...
        Siis koittakaa nyt laittaa ite vaikka edes flirttiä niille naisille jotka jostain syystä kiinnostaa!


      • 90500
        you8y9089 kirjoitti:

        Minut saa vain ottamalla ite yhteyttä. Joo onhan tämä niin väärin mutta kun mä haluan että mies on se joka sen ensimmäisen viestin laittaa...
        Siis koittakaa nyt laittaa ite vaikka edes flirttiä niille naisille jotka jostain syystä kiinnostaa!

        Minä olen ainakin ottanut yhteyttä kaikkiin kiinnostaviin, mutta yksikään ei ole viitsinyt edes vastata. Flirttejä en ole viitsinyt lähettää, koska ymmärtääkseni se on ihan turha toiminto.


      • Anonyymi
        you8y9089 kirjoitti:

        Minut saa vain ottamalla ite yhteyttä. Joo onhan tämä niin väärin mutta kun mä haluan että mies on se joka sen ensimmäisen viestin laittaa...
        Siis koittakaa nyt laittaa ite vaikka edes flirttiä niille naisille jotka jostain syystä kiinnostaa!

        voin sanoa sitte ku oot vuosia tykitelly flirttejä eikä sata viestiä sinne tai tänne edes riitä, ja tulis edes vastaus että et nyt oikeen oo vaan sitä mitä etin, mutta harvoin tulee mitään vastausta. niin mitäpä luulet säilyykö siinä mielenkiinto. ja en todellakaan oo ainut mies joka on hanskat heittäny tiskiin ku ikävä kyllä elämässä on muitakin juttuja mihin sitä aikaa pitää riittää


    • aina sama neuvo

      jos opiskelijat kelpaa niin lukusalit ja yliopisto...

    • oudoksunut

      No mulla opiskelut on jo takanapäin :/

    • Tänne eksynyt

      Tässä ainakin yksi oululainen mies, sinkkukin toistaiseksi. Käytkö baareissa tai ylipäätään missä liikut?
      Älä kerro tarkkoja osoitteita niin en ala stalkkaamaan. :D

      Kyllä lenkillä näkee jonkin verran naisia, mutta aika hankala niitä alkaa iskemään varsinkaan pimeällä tai jos nainen liikkuu kaksin kaverinsa kanssa tai sitten hujahdetaan toistemme ohi.

      Kieltämättä jos sosiaaliset ympyrät ei ole sellaiset että helposti törmää toisiin sinkkuihin ja opiskeluajat ovat takanapäin niin ei niitä kovin herkästi löydä.

    • oudoksunut

      Käyn baareissa, mutta joka v-loppu sinne en "vaivaudu" menemään :) Kyllä mulle nuo vanhemmat siis ihan papat alkavat juttelemaan, mut oishan se kiva jos nuoremmatkin uskaltautusivat :) Vaikka kysyä saako koiraa rapsuttaa, eli koiran kans kuleksin tuolla ja useasti kyllä kaverin ja hänenkin koiran kanssa :)

      • Tänne eksynyt

        Taidat olla jotain 25-vuotias?
        Käyn harvakseltaan baareissa enkä varsinkaan naista ole etsinyt lähiaikoina. En pidä baarien pinnallisesta meininkistä ja itsellä tulee vähän huvittanut olo kun miehen pitää "iskeä" eikä esimerkiksi tavallinen juttelu saata naista kiinnostaa tai nainen olettaa että mies yrittää iskeä.

        Jos kuljet koiran kanssa niin voi olla siinäkin ehkä kynnys taas suurempi aloittaa juttelu. Koirat ovat kyllä miellyttäviä otuksia ja joskus vitsailen jos koira on kovin innoissaan että "eihän tuo pure?" ;)

        Ehkä olen hieman "ujo" tutustumaan (pieni vitsi) vaikka helposti juttelua saatan aloittaa. Lenkillä käydessä ei tule kyllä mieleen vaikka ihan kivan näköisiä ja oloisia naisia tuleekin vastaan. Aika korkea odotusarvo ainakin minulla on että moni on varattu koska sellaista on sattunut.

        Mutta jos ajattelet tilannetta miehen kannalta niin aika vaikea on tehdä kahteen naiseen kahden koiran kanssa myöskään?


      • oudoksunut
        Tänne eksynyt kirjoitti:

        Taidat olla jotain 25-vuotias?
        Käyn harvakseltaan baareissa enkä varsinkaan naista ole etsinyt lähiaikoina. En pidä baarien pinnallisesta meininkistä ja itsellä tulee vähän huvittanut olo kun miehen pitää "iskeä" eikä esimerkiksi tavallinen juttelu saata naista kiinnostaa tai nainen olettaa että mies yrittää iskeä.

        Jos kuljet koiran kanssa niin voi olla siinäkin ehkä kynnys taas suurempi aloittaa juttelu. Koirat ovat kyllä miellyttäviä otuksia ja joskus vitsailen jos koira on kovin innoissaan että "eihän tuo pure?" ;)

        Ehkä olen hieman "ujo" tutustumaan (pieni vitsi) vaikka helposti juttelua saatan aloittaa. Lenkillä käydessä ei tule kyllä mieleen vaikka ihan kivan näköisiä ja oloisia naisia tuleekin vastaan. Aika korkea odotusarvo ainakin minulla on että moni on varattu koska sellaista on sattunut.

        Mutta jos ajattelet tilannetta miehen kannalta niin aika vaikea on tehdä kahteen naiseen kahden koiran kanssa myöskään?

        Aikalailla joo sen ikäinen :) Joo baarit on kyllä niin pintaliitäjä paikkoja. Kyllä minä baarissa tykkään jutella tuntemattomille miehille, jos ne ei nyt liian humalassa ole :D
        no kyllä ite rohkeana tyttönä voisin mennä jutteleen kahdelle miehelle jos satun lenkillä näkemään :)


      • Tänne eksynyt
        oudoksunut kirjoitti:

        Aikalailla joo sen ikäinen :) Joo baarit on kyllä niin pintaliitäjä paikkoja. Kyllä minä baarissa tykkään jutella tuntemattomille miehille, jos ne ei nyt liian humalassa ole :D
        no kyllä ite rohkeana tyttönä voisin mennä jutteleen kahdelle miehelle jos satun lenkillä näkemään :)

        Sulla on koira siinä turvana jos menet juttelemaan varmaankin. Ite joutuu pelkäämään että jos ei pure koira niin emäntä saattaa purra. ;)

        Baareissa juttelen kyllä minäkin tuntemattomille. Se mikä siinä vaivaa on usein se kynnys molemmin puolin joka rasittaa sekä se että pitäisi yrittää toista iskeä. Olen välillä vähän vaivaantunut niissä tilanteissa ja mielestäni sitä juttua pitää jatkaa sitten vaikka kahvikupillisella.
        Lisäksi illan aikana tapaa naisia, jotka ovat turhan huppelissa makuuni.


      • oudoksunut
        Tänne eksynyt kirjoitti:

        Sulla on koira siinä turvana jos menet juttelemaan varmaankin. Ite joutuu pelkäämään että jos ei pure koira niin emäntä saattaa purra. ;)

        Baareissa juttelen kyllä minäkin tuntemattomille. Se mikä siinä vaivaa on usein se kynnys molemmin puolin joka rasittaa sekä se että pitäisi yrittää toista iskeä. Olen välillä vähän vaivaantunut niissä tilanteissa ja mielestäni sitä juttua pitää jatkaa sitten vaikka kahvikupillisella.
        Lisäksi illan aikana tapaa naisia, jotka ovat turhan huppelissa makuuni.

        No yleensähän se emäntä on ketä kannattaa varoa ;) No ei mulla se iskeminen mitenkään päällimmäisenä ole mielessä kun juttelen, oon vaan ihan omaitseni :) Toki sitten jos jälkeenpäin haluaa nähä niin en kyllä numeroa ole kysynyt koska pelkään olevani liian suorapuheinen :D Monet miehet kun ei tykkää että nainen on niin aloitekyvyllinen :D


      • Tänne eksynyt
        oudoksunut kirjoitti:

        No yleensähän se emäntä on ketä kannattaa varoa ;) No ei mulla se iskeminen mitenkään päällimmäisenä ole mielessä kun juttelen, oon vaan ihan omaitseni :) Toki sitten jos jälkeenpäin haluaa nähä niin en kyllä numeroa ole kysynyt koska pelkään olevani liian suorapuheinen :D Monet miehet kun ei tykkää että nainen on niin aloitekyvyllinen :D

        Miten niin ei tykkää? :P

        Totta kai ne tykkää. Enemmän mies siinä menee hämilleen jos nainen alkaa ehdotella menemistä joko meille tai teille.

        Puhelinnumeron antamisessa ja kahvikutsun esittämisessä ei ole mitään väärää ja jos on niin miehessähän se vika on.


      • oudoksunut
        Tänne eksynyt kirjoitti:

        Miten niin ei tykkää? :P

        Totta kai ne tykkää. Enemmän mies siinä menee hämilleen jos nainen alkaa ehdotella menemistä joko meille tai teille.

        Puhelinnumeron antamisessa ja kahvikutsun esittämisessä ei ole mitään väärää ja jos on niin miehessähän se vika on.

        No otappa miehistä selvää :D Menee se saalistuksen maku? Eikö siis yömyssyjä saa miehelle ehdottaa?


      • Tänne eksynyt
        oudoksunut kirjoitti:

        No otappa miehistä selvää :D Menee se saalistuksen maku? Eikö siis yömyssyjä saa miehelle ehdottaa?

        Voithan sinä ehdottaa, mutta mies voi olettaa että haluat vain seksiä tai että haet muutenkin baareista seksiä.
        Totesin vain että millainen suorapuheisuus ei ehkä tehoa miehiin.

        Ei kyse ole saalistuksesta vaan siitä että jos etsit vakavampaa suhdetta niin se että nainen on aloitekykyinen ei ole sama asia kuin suorapuheinen.

        Itse en ainakaan jaksa saalistaa erityisemmin ketään.


      • oudoksunut
        Tänne eksynyt kirjoitti:

        Voithan sinä ehdottaa, mutta mies voi olettaa että haluat vain seksiä tai että haet muutenkin baareista seksiä.
        Totesin vain että millainen suorapuheisuus ei ehkä tehoa miehiin.

        Ei kyse ole saalistuksesta vaan siitä että jos etsit vakavampaa suhdetta niin se että nainen on aloitekykyinen ei ole sama asia kuin suorapuheinen.

        Itse en ainakaan jaksa saalistaa erityisemmin ketään.

        Tottahan tuo kyllä on, eli kahville siis voi pyytää :) Ehkä joka ens kerralla törmään mukavaan mieheen :)


      • Tänne eksynyt
        oudoksunut kirjoitti:

        Tottahan tuo kyllä on, eli kahville siis voi pyytää :) Ehkä joka ens kerralla törmään mukavaan mieheen :)

        Törmäsit jo ;) mutta onhan tämä baariin verrattuna tosi arveluttava paikka, heheh. :D


      • oudoksunut
        Tänne eksynyt kirjoitti:

        Törmäsit jo ;) mutta onhan tämä baariin verrattuna tosi arveluttava paikka, heheh. :D

        No en ole kirjaimellisesti törmännyt ;P


      • Tänne eksynyt
        oudoksunut kirjoitti:

        No en ole kirjaimellisesti törmännyt ;P

        Et ehkä kirjaimellisesti -enkä tiedä miten usein käyt täällä, mutta todennäköisyys että tulen juuri tänne palstalle just tänä iltana ja näen otsikon jossa puhutaan oulun sinkuista on mahdottoman pieni.

        Joten voimme kutsua sitä hyvällä omalla tunnolla "törmäykseksi". Toinen vaihtoehto on "kohtalo". :D


      • oudoksunut
        Tänne eksynyt kirjoitti:

        Et ehkä kirjaimellisesti -enkä tiedä miten usein käyt täällä, mutta todennäköisyys että tulen juuri tänne palstalle just tänä iltana ja näen otsikon jossa puhutaan oulun sinkuista on mahdottoman pieni.

        Joten voimme kutsua sitä hyvällä omalla tunnolla "törmäykseksi". Toinen vaihtoehto on "kohtalo". :D

        Tää on mun ihan eka kerta! Menetin tänään neitsyyteni tälle keskustelu palstalle :)
        Voipa siis olla kohtaloa :)


    • One of the lost ones

      Oululainen sinkkumies täällä hei. Kumppanin etsinnän suhteen itsellä on aika pitkälti samanlainen ongelma naisten suhteen. Tutkinnon suorittamisen ja työelämään siirtymisen jälkeen sosiaalinen elämä on ollut hyvin köyhää. Valtaosa kavereista ovat pariskuntia/perheellisiä, jotka eivät kotoaan mihinkään halua lähteä. Baareissa voisin käydä mutta aina sinne mieluummin menisin kaverin kanssa kuin yksin. Baaritarjontakin on Oulussa hyvin suppea. Salilla ja jumpissa kyllä törmää paljonkin naisiin mutta siellä keskustelun aloitus tuntuu katseitten kohtaamisista huolimatta ylitsepääsemättömän vaikealta.

      Työyhteisössä kaikki naiset ovat vanhempia ja perheellisiä, joten sitäkään kautta kumppania ei tule löytymään.

      "Ratkaisuksi" tähän olen pohtinut maiseman vaihtoa. Muutto esimerkiksi pääkaupunkiseudulle toisi varmasti piristystä elämään. Eihän se tietenkään takaisi kumppanin löytymistä mutta tarjontaa siellä on varmasti moninkertainen määrä. Baareissakin on paljon enemmän valinnan varaa ja osa niistä ovat profiloituneita hieman vanhemmalle asiakaskunnalle.

      Samantyylisiä ongelmia siis tuntuu olevan yli sukupuolirajojen ja kenties Oulussa on pian taas yksi laatumies vähemmän :)

      • Tänne eksynyt

        Pääkaupunkiseudulla voi olla vielä vaikeampi tutustua ihmisiin vaikka sinkkunaisia siellä on esimerkiksi pilvin pimein ja tosiaan valikoimassa on enemmän valinnanvaraa. Enkä viittaa tässä "laatuun" vaan ihan siihen tosiasiaan että niitä poikkeustapauksia on enemmän siellä joukossa ja sopiva todennäköisempi löytää kuin pienemmästä joukosa.

        Baarivalikoima on mielestäni ihan ok Oulussa, tosin ongelmana taitaa olla löytää aika jolloin ne eivät ole tyhjillään ettei niissä käy ketään ja toisaalta ole ihan täynnä että keskusteluja on vaikea aloittaa.
        Lisäksi valitettavan moni baari tuntuu olevan täynnä vonkaajia joka pilaa pelin niin naisilta kuin muilta miehiltäkin.

        Onhan työelämässä tietysti vaikea tutustua ja aika moni tosiaan on jo kolmekymppisenä perheellinen tai vähintään avoliitossa.


    • oudoksunut

      Pitäskö sitten tämänkin laatunaisen vaihtaa paikkakuntaa ;D

    • kaiken kokenut.

      Oulussa tunnetuimmat sinkkujen kohtaamispaikat ovat Rotuaarin pallo. Siihen pallolle mennään istumaan, hiljalleen lähennytään toisia, ja lopuksi voidaan siirtyä läheiseen kahvilaan, jos seura on miellyttävää.

      Toinen paikka, missä oululaiset sinkut kohtaavat, on Stockmannin herkku. Siellä on sinkkuja joka lähtöön, ja erityisesti lihatiski on oikea rakkauden alttari. Tätäkin siis kokeilemaan.

      • oudoksunut

        Täytyy varmaan tuo stokkan lihatiski lähtä katsastaan :)


      • Tänne eksynyt

        Ihan uutta minulle.

        Ihmekkös sitä on sinkku ja heitä ei löydy mistään kun kaikki ovat noissa kahdessa keräilypisteessä.


    • Tänne eksynyt

      Mtikä sinun kriteerit muuten on miehille?
      Aattelinpahan vain kysäistä.

      • oudoksunut

        Juu en minäkään oo kuullu et sinkut siellä parveilee :D Ei mulla nyt mitään erikoisia kriteereitä ole, kunnollinen suomalainen mies :) Mut sekin on ehkä liikaa vaadittu, ku sinkkuna oon :D


      • Tänne eksynyt
        oudoksunut kirjoitti:

        Juu en minäkään oo kuullu et sinkut siellä parveilee :D Ei mulla nyt mitään erikoisia kriteereitä ole, kunnollinen suomalainen mies :) Mut sekin on ehkä liikaa vaadittu, ku sinkkuna oon :D

        Ei pahat kriteerit. En tiedä sovellunko niihin. Ehkä en ole tarpeeksi "suomalainen". ;)

        Äiti ;) joskus sanoi että nukkuma-aika lähenee ja se taitaa mulla koittaa tässä piakkoin. Ei sillä että seura haukotuttaisi. Yömyssykään ei olisi juuri nyt pahitteeksi. :D

        Heitä viestiä jos satuit kiinnostamaan ja kerro itsestäsi jotain. Testataan vaikka joku pallon läheinen kahvila tai Herkun herkut.
        [email protected]


      • oudoksunut
        Tänne eksynyt kirjoitti:

        Ei pahat kriteerit. En tiedä sovellunko niihin. Ehkä en ole tarpeeksi "suomalainen". ;)

        Äiti ;) joskus sanoi että nukkuma-aika lähenee ja se taitaa mulla koittaa tässä piakkoin. Ei sillä että seura haukotuttaisi. Yömyssykään ei olisi juuri nyt pahitteeksi. :D

        Heitä viestiä jos satuit kiinnostamaan ja kerro itsestäsi jotain. Testataan vaikka joku pallon läheinen kahvila tai Herkun herkut.
        [email protected]

        katsotaanpa jos innostun viestimään ;)


      • Tänne eksynyt
        oudoksunut kirjoitti:

        katsotaanpa jos innostun viestimään ;)

        Toisaalta jos käy niin ettet laita viestiä niin aion pysäyttää jokaisen koiran kanssa vastaantulevan neidon pyytäen että saako koiraa rapsuttaa. ;)

        Eihän täällä montaa tuhatta voi olla.

        Elämä on valintoja ja joskus pienestä innostuksen solisevasta purosta voi kasvaa suuri kiinnostuksesta kohiseva koski. ;D

        Alkaa mennä niin runolliseksi että minun on aika mennä tervehtimään nukkumattia.


      • oudoksun
        Tänne eksynyt kirjoitti:

        Toisaalta jos käy niin ettet laita viestiä niin aion pysäyttää jokaisen koiran kanssa vastaantulevan neidon pyytäen että saako koiraa rapsuttaa. ;)

        Eihän täällä montaa tuhatta voi olla.

        Elämä on valintoja ja joskus pienestä innostuksen solisevasta purosta voi kasvaa suuri kiinnostuksesta kohiseva koski. ;D

        Alkaa mennä niin runolliseksi että minun on aika mennä tervehtimään nukkumattia.

        No lupaan laittaa viestin ;) Pääset helpommalla vaivalla :D


      • Anonyymi
        Tänne eksynyt kirjoitti:

        Toisaalta jos käy niin ettet laita viestiä niin aion pysäyttää jokaisen koiran kanssa vastaantulevan neidon pyytäen että saako koiraa rapsuttaa. ;)

        Eihän täällä montaa tuhatta voi olla.

        Elämä on valintoja ja joskus pienestä innostuksen solisevasta purosta voi kasvaa suuri kiinnostuksesta kohiseva koski. ;D

        Alkaa mennä niin runolliseksi että minun on aika mennä tervehtimään nukkumattia.

        Väärin! Sano sille koiralle, että onpas sinulla söpö emäntä. Ja kysy, saako sitä rapsuttaa!


    • mitähän tähän keksis

      Löytääkö etsivä?

      Heitämpä vastakymysyksen, että mistä teitä mukavia alle 25v sinkkunaisia löytää?

      Hiihtoladuilla kun ei kovin useasti oman ikäisiä näy muutako pariskuntina, nekin harvakseltaan. Lenkillä ei kovin jaksa talvella kulkea kun on tuo hiihtokin keksitty ja koiraa kun ei omista. Eikö ne baarit ole pariskuntia varten?? Kaupoissa sitten on naisia välillä yksinkin, mutta eiköhän seuraavan hyllyn jälkeen mies ole mukana.

      Jaa pitää varmaanki joku päivä pyörähtää stokan lihatiskillä, jos siellä sattuisi törmäämään teihin kunnollisiin nuorempiin naisiin, taikka viimeistään sitten jätskikioskeilla kesällä. =)

      • oudoksun

        Entiedä löytääkö etsivä, ellei etsi ei voi löytää, mutta niinhän ne sanoo myös että etsivä ei löydä, en tiedä.. No hiihämässä joo oon nähny paljonkin miehiä, mut niillä on ollu niin kova vauhti ni ei oo kerenny ajattelemaankaann sitä asiaa :) Mulla tosin ei yksin tule lähdettyä hiihtämään, et sillon kyllä on kaveri mukana :)

        Ja minä oon kaupassa aina yksin, ellen sit kaverin kans, mut sillonki omat on reitit :)


    • One of the lost ones

      Jos ilta/yöelämässä meinaa jonkun tavata niin olen edelleen sitä mieltä, että se on pääkaupunkiseudulla selvästi helpompaa. Itse olen pari kertaa Helsingissä käynyt sellaisissa oikein viihtyisissä aloittelupaikoissa. Musiikki soi taustalla ja siellä pystyi hyvin keskustelemaan. Poke piti huolen dresscodesta ja paikalla oli pelkästään hyvinpukeutuneita ihmisiä. Tunnelma oli rento ja mukava. Siinä mielessä olin ennakkoluulojeni uhri, että odotin paikan asiakkailta veemäistä käyttäytymistä mutta sainkin osakseni iloisia katseita ja hymyjä! Tällaisia paikkoja ei ole Oulussa yhtään. 1bar on hieman ehkä sinne päin mutta se on selvästi pienempi ja ahtaampi paikka. Nämä olivat monta kertaa isompia ja niissä pystyi vaihtamaan paikkaa ja kiertelemäänkin. Itse olisin viihtynyt siellä vaikka koko illan. Oulussa tulee käytyä oikeastaan vain Apollossa. Siellä on mukava käydä katsomassa livebändejä ja tarvittaessa Gloriaan pääsee keskustelemaan. Tivoli ja Dione ovat liian teinipaikkoja ja Kaarlen tuntuu sokkeloisuutensa vuoksi aina liian ahtaalta. Jos humppapaikkoja ei lasketa niin aika vähänä ne vaihtoehdot tuppaavat olemaan.

      Heh, en tietenkään voi mennä aloittajalle suosittelemaan muuttoa Oulusta :) Kukin tekee omat valintansa siinä vaiheessa, kun sosiaalinen elämä tuntuu kiertävän samaa vanhaa kehää ja kotikaupungin kuvaannollinen takki ammottaa tyhjyyttään.

    • Mies - laske ikä

      Mistä Oulusta löytyy 28,5 vuotiaita sinkkunaisia. Optimi-iän kaava vaimoehdokkaalle on:

      Naisen ikä vuosina= (miehen ikä / 2 ) 9

      Tosi vaikea löytää sopivan ikäisiä meneviä liikunnallisia sinkkunaisia Oulusta. Pitäis varmaan muuttaa etelään, kun ei enää edes Stockmannin Herkkuun ole asiaa kun pitivät jotain stalkkerina kun siinä lihatiskin edessä yhden lauantain päivystin...ja vieläkin on pakastin puolillaan pihvilihaa :(

      Mutta minkä ikäinen olenkaan?

      • Menikö oikein?

        nää oot 39


      • Mies - laske ikä
        Menikö oikein? kirjoitti:

        nää oot 39

        Kyllä. Ensimmäisen asteen yhtälön oikea ratkaisu on 39v.

        Tämän ikäkaavan kertoi amerikkalainen ukkomies, joten vastuu on kuulijalla.


      • Liian nuori
        Mies - laske ikä kirjoitti:

        Kyllä. Ensimmäisen asteen yhtälön oikea ratkaisu on 39v.

        Tämän ikäkaavan kertoi amerikkalainen ukkomies, joten vastuu on kuulijalla.

        Huh, hyvä ettei oo ihan kaikki matikantunneilla opittu ehtiny unohtua :D


    • eurollako

      Bumpataanpa vanhaa aihetta ylös :-)

      Feceen on avattu pieni, mutta tiivis ryhmä, jossa sinkut järkkäävät omakustanteisia tapahtumia; kahvittelua, ulkoilua, eräilyä jne jne. Tapahtumat on kiva tapa tutustua uusiin ihmisiin ja saada seuraa. Jos kyllästyttää deittipalstat tai sen "oikean" metsästys kaupassa niin vaihtehtojakin on:

      https://www.facebook.com/groups/1136899289674411/

      Jos olet aktiivinen sinkku niin mukaan vaan. Eurosinkuthan on toiminut etelässä jo pitkään. Ikähaaruka on ~ 18 - 70 v. :-)

    • puhuvaihminen

      Onko Oululaiset sinkkuihmiset jotenkin ahdasmielisiä tai sisäänpäin kääntyneitä? Ihan normi small talk saa suun auki ja toisesta näkee että hän on hirveän vaivautunut. Ihan sama onko vastapuolella mies tai nainen. Mikä kevysessä keskustelussa tuntemattoman kanssa on niin vaikeaa Oulussa, hmmm....

    • Anonyymi

      Mistä kapakasta täältä irtois arkena toosaa? Jos vaikka jäis illalla ylimääräistä aikaa.

      T. Työmatkalainen

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1668
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1146
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1044
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      13
      924
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      31
      817
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      255
      778
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      749
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      59
      719
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      706
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      208
      706
    Aihe