tummanruskea kääpiölassie tyttö juoksentelee pitkin kemiä,keminmaa,torniota.havainnoista voi soittaa 0451279190
nähty 19.3 kemin ajoksella ja keminmaa halpahallin luona.
kateissa shetlanninlammaskoira
8
209
Vastaukset
- ....................
21.3 nähty ajoksen saarien luona merellä
- ...--..-...-
uinut koiraa, maby?
- vietnam freaks ass.
parpaque soos...
- koira ihminen
tähän viesteihin VOISI VASTATA asiallisesti,koiran omistajalla todella suuri huoli koirastaan joka eksynyt toisten matkasta :( koira on kuitenkin vasta pentu joka on yksin ilman kodin ja emännän lämpöä, Katja toivon suuresti että koirasi löytyy, ja ne jotka koiran näkee LAITTAKAA NUMERO OMAAN PUHELIMEENNE JA SOITTAKAA OMISTAJALLE !!! näin voi olla että saadaan sessu omaan kotiinkin joku päivä
- 34545trwrree
"tähän viesteihin", ettei vääremmin voisi enää sanoa. "tähän viestiin" tai "näihin viesteihin" ovat suomea. Siellä taas joku 6:n arvosanoilla menestynyt yrittää päteä kun ei omassa elämässä ole onnistunut.
- Slippery Slope
34545trwrree kirjoitti:
"tähän viesteihin", ettei vääremmin voisi enää sanoa. "tähän viestiin" tai "näihin viesteihin" ovat suomea. Siellä taas joku 6:n arvosanoilla menestynyt yrittää päteä kun ei omassa elämässä ole onnistunut.
Työtön lastentarhan opettajako?
- koira ihmmeinen
34545trwrree kirjoitti:
"tähän viesteihin", ettei vääremmin voisi enää sanoa. "tähän viestiin" tai "näihin viesteihin" ovat suomea. Siellä taas joku 6:n arvosanoilla menestynyt yrittää päteä kun ei omassa elämässä ole onnistunut.
se on ihan vitun sama,jos et osaa suomen kieltä ,vai ookko jotu mutu ettet ymmärrä,pieniä kirjoitus virheitä taitaa tulla ihan jokaisella,mutta musut ja mutut eivät tajua mitään ,että tieroksi vaan sulle pätevä suomenkielen harjoittaja!!!!!
- ....................
koira ihmmeinen kirjoitti:
se on ihan vitun sama,jos et osaa suomen kieltä ,vai ookko jotu mutu ettet ymmärrä,pieniä kirjoitus virheitä taitaa tulla ihan jokaisella,mutta musut ja mutut eivät tajua mitään ,että tieroksi vaan sulle pätevä suomenkielen harjoittaja!!!!!
Noita v.itun kielipoliiseja löytyy aina jostain tunkiolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466