Sain juuri yllättävän tekstiviestin, että Ladyline Pikku Huopalahti olisi tänään lopettanut toiminnan.
Tarkoitus oli mennä jumpalle tänään. Tietääkö kukaan mitä on tapahtunut ja miksi näin yllättäinen sulkeminen? Hiukan erikoista asiakkaita kohtaan?
Kuukausimaksut veloittettu ja maksettu kuun loppuun asti.
LADYLINE PIKKU HUOPALAHTI LOPETTI TÄNÄÄN ??!!
25
2411
Vastaukset
- ihmettelen myös sama
samaa ihmettelen, ei mitään selitystä asiaan. Lady Line pikku-huopalahden nettisivut on poistettu myös. Myrtsi ja Kantsu tarjoavat viestin mukaan jäsenyyden jatkoa, mutta mikähän hinta kyseessa.
Olisiko kenelläkään asiaan mitään tietoa!- ee
sama ihmetyksen aihe täälläkin. kävin viimeksi tiistaina, eikä mitään ollut havaittavissa.
- eieieiei
kävin torstaina ja ei yhtään mitään merkkiä asiasta.
- ihmettelijä lisää
Mun oli kanssa tarkotus mennä sinne tänään... Todella outo juttu. Facebook sivut lopetettu myös. Ihme, ettei kuun loppuun asti ole voitu pitää auki. Tämänkö takia tuotteita ei oltu tilattu lisää ja tavaraa myytiin alennuksella...
- ihmettelen :I !!
JOs ei mitenkään mahdollista ottaa yhteyttä sinne työntekijöiden tai ylipäätään ladylinin johonkin henkilöön/ vetäjään esim muun paikkakunnan ladyline toimistoon ja saada sitä kautta vastauksia, niin yhteys vaikkapa poliisiin siis jos asiaan ei muuten saa selvyyttä ja omat sijoitetut rahat kiinnostaa, kuulostaa oudolta. On se ihme ettei ihmiset osaa omassa päässä miettiä mihen sitä olla yhteydessä kun maksettu palvelu ei toteudu. Itse yrittäisin ottaa yhteyttä @ tai puhelimitse ladylinen johonkin toimipisteeseen jos tämä kyseinen toimipiste ei vastaa...
- Ladylinekävijä
Tuolla sivulla kirjoittavat että tiedotetta valmistellaan: http://www.ladyline.fi/fi/toimipisteet/pikkuhuopalahti. Oikeassa yllälaidassa. Outo juttu, mutta kaipa ne palauttaa sen viimeisen suoraveloituksen, eikai siinä muutakaan vaihtoehtoa ole??
- Soitin sinne
Yritin koko aamun soittaa keskukselle kunnes äsken vastattiin Myyrmäestä... Toiminta tosiaan on loppunut, sen enempää en syitä kysellyt. Aika outoa. Minäkin olen maksanut jo huhtikuun maksun ja kyselin rahojen palauttamista mikä olisi vähintäänkin suotavaa. Käskettiin ottamaan yhteyttä sähköpostilla [email protected]
Tuossa tulevassa tiedotteessa(?) varmaan kerrotaan sitten lisää, toivon ainakin niin.- Lady Line viestintä
LADY LINE TIEDOTTAA
Pikku Huopalahden Lady Line yrittäjä on joutunut sulkemaan toimipisteensä. Niin ketjulle kuin yrittäjällekin tuli yllätyksenä näin nopea liiketoiminnan alasajo ja olemme siitä äärimmäisen pahoilamme.
Olemme lähettäneet asiakkaillemme sähköposti- ja SMS tiedotteet asiasta lauantai aamuna.
Nyt talouteen ja maksuihin liittyviä asioita hoitaa konkurssipesän selvitysmies. Lähetämme sähköisen asiakastiedotteen heti viikon alussa jossa on ohjeet miten toimia.
Suoraveloitusmaksu Lady Linessa koskee aina kuluvaa kuukautta, eli tämän kuun maksut ovat koskeneet maaliskuun kuntoiluaikaa.
Muut pääkaupunkiseudun Lady Line keskukset palvelevat Pikku Huopalahden asiakkaita.
- Jumppailija
Itse ajattelin siirtyä Hakaniemen LadyLinelle treenailemaan. Tänään kävinkin jo kyselemässä asiasta josko samalla hinnalla saisin jatkaa. Hakaniemessä on muutenkin paljon laajempi ryhmäliikuntatarjonta, joten olin miettinyt siirtymistä sinne jo aikaisemmin :)
- Lee Ka
Firman ovessa on lappu, jonka mukaan se on suljettu konkurssin vuoksi.
- TH
TOSI harmillista, olin juuri löytänyt itselleni täydellisen paikan käydä treenaamassa ja hakemassa samalla muutenkin hyvää oloa.. Isot keskukset ja muut joissa tunneille pitää ilmoittautua kaksi viikkoa etukäteen jotta mahtuu mukaan eivät oikein innosta. Harmittaa!!
Tökerösti hoidettu, olisi suljettu sitten vasta kuun vaihteessa tms..
Sattuuko kukaan tietämään vetääkö Kristoffer muualla zumbaa? Niitä tunteja jään eniten kaipaamaan.- Toiveikas
Minulla ainakin meni tämän vuoksi maku koko liikuntaketjuun. Eikä nuo ehdotetut keskukset han samalla suunnallakaan satu olemaan kuin tämä oli.
Toivotaan, että joku rohkea avaa uuden yksityisen liikuntakeskuksen tilalle ja nappaa entisen paikan parhaimmat ohjaajat mukaansa....
- Tuija N.
Lady Line Kannelmäki ja Myyrmäki kutsuvat kaikki Lady Line Pikku Huopalahden asiakkaat tutustumaan palveluihimme ma 26.3.- pe 30.3.2012. Asiakaspalvelumme on avoinna ma- to klo 13.00- 20.00 ja pe klo 10.00- 18.00.
Lisätietoja palveluistamme: [email protected] tai 040 545 6810.
Tervetuloa! - Pikku Huopis
ks. facebookista ryhmä: Missä jatketaan? Sinne voi infota, jos joku meistä ex-jäsenistä löytää hyvän liikuntapaikan ja ohjaajat. Olisi mukavaa, jos ohjaajatkin ilmottasi sinne fb-ryhmään , jos pitävät tuntejaan meilläpäin.....
- naismainen nainen
No eipä ollut ihan ensimmäinen Lady Line joka kupsahti. Yt Kivisaaren taikakoskestus....
- Lady Line Malmi
Lady Line Malmi palvelee mielellään Pikku Huopalahden asiakkaita samoilla sopimusehdoilla, tervetuloa tutustumaan ja kysymään lisää! Latokartanontie 4, 00700 Helsinki.
Lisätietoja hyvinvointikeskuksestamme: [email protected], 044 3600 733 - llhakaniemi
Lady Line Hakaniemi tarjoaa Pikku Huopalahden asiakkaille asiakkuutta entisillä sopimusehdoilla. Tervetuloa tutustumaan runsaaseen ryhmäliikuntatarjontaamme sekä nauttimaan vanhan, nostalgisen talon upeista jumppatiloista! Bussi numero 23 tulee Pikku Huopalahden tienoilta suoraan keskukselle. Osoitteemme on Kolmas Linja 2, 00530 HKI.
Soita 045-2026505 / Pirjo Kausiala, Lady Line Hakaniemi - Lisää tietoa kiitos
Viitaten ylläolevaan Lady Line viestintä nimimerkin viestiin "Lähetämme sähköisen asiakastiedotteen heti viikon alussa jossa on ohjeet miten toimia." Milloinkohan se tiedote saapuu? Minulla on kahden vuoden määräaikainen sopimus tehtynä, joten onkohan ok vain lopettaa kuukausimaksut ilman muita toimia? En halua jatkaa muissa Lady Line keskuksissa vaan ajattelin siirtyä toiseen ketjuun.
- e
Hei,
minulle ainakin oli tullut sähköposti jo lauantai-iltana. Ei siinä sen enempää asiasta. Pyydettiin palauttamaan kulkukortit.
Maksuthan on menneet suoraveloituksena, eivätkä ne jatkossa enää tule menemään. Joten eiköhän se loppunut siihen. - joops...
Minä kyllä haluaisin rahani takaisin niiltä päiviltä jotka nyt maaliskuussa jäivät käyttämättä.... saas nähdä...
- 8+7
Tuntui jo silloin, kun keskus avattiin niin töykeältä ja kalliilta paikalta, että tutustumiskäynti riitti.
Ei ihme, että meni nurin. - Treenipaikkaa vailla
Lady Line oli sijaintinsa puolesta minulle täydellinen! Toivottavasti nuo maksuasiat/-korvaukset sujuvat, mutta nyt pitäisi keksiä vielä missä jatkaa jumppaamista.... Mites muut paikat? SATS, Elixia, Fressi? Onko kokemuksia???
- ei enää lady linea
Lady linen etusivulla oli tiedote:
http://www.ladyline.fi/fi/arkisto/pikku_huopalahti
Eli konkurssipesän kautta pitäisi hoitaa, jos haluaa rahojaan takaisin... - HH
Katsokaaa facebookista Missä jatketaan?. Siellä vinkkejä entisille LL Pikku Huopalahtelaisille
- frida88
Myyn/vuokraan siis jäsenyyteni Ladyline Hakaniemeen! Muutamaksi kuukaudeksi tai pidemmäksi ajaksi. Olen lähdössa ulkomaille työharjoitteluun eikä ole käyttöä avaimella. Hinta on 69 euro/ kuukausi.
Ota yhteyttä jos kiinnostaa:) [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam35797Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6734- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676