Huomenta!

zisel

Mulla on ainakin 4 puhelimen sim-korttia, 1 puhelimessa, 2 lompakossa siellä jossa on kolikoita ja 1 "jossain". Jätin sitten sen kortin puhelimeen eilen jonka numeroa en ajatellut kellekkään antaa ja nyt se on sitten kaikkien tiedossa. Voi vittu. Että R-kioskille taas sitten ostaa uutta. Nettiyhteys näköjään pätkii taas jatkuvasti, eli normipäivä. En muista eilisestä mitään muuta kun sellaset kohdat jotka just haluis unohtaa.

Blaaaah: http://www.youtube.com/watch?v=8gE7Ex2lnFY

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

      Lisäks mulla on reidet ja tissit ihan mustelmilla. Varmaan persekkin muttei jaksa alkaa tutkii sen kummemmin.

      • Tutki nyt kuitenkin. Ties vaikka se kadonnut sim-kortti löytyisi. ;-)


      • Puristelusta vai

        kaatuilusta?


      • zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Tutki nyt kuitenkin. Ties vaikka se kadonnut sim-kortti löytyisi. ;-)

        Siis sä olet mun irl kaveri! Mä olen kaikille kertonut että mun perseestä tulee sim-kortteja XD Kerran nimittäin heräsin ja kun menin vessaan niin mun perseestä putos sim-kortti. Vai olenko mä sen tännekkin jo kertonut? :D


      • zisel
        Puristelusta vai kirjoitti:

        kaatuilusta?

        Puristelusta. Sama tyyppi jonka jäljiltä mulla on ennenkin ollut tissit mustelmilla (sekä käsivarret). Reidet on yllätys, yleensä sen jäljiltä tosiaan on vain tissit ja käsivarret mustelmilla. Tällä tyypillä on muuten taipumusta pölliä mun pikkareita jostain syystä, pitääpä tarkistaa onko eiliset taas hävinnyt :D


      • zisel kirjoitti:

        Siis sä olet mun irl kaveri! Mä olen kaikille kertonut että mun perseestä tulee sim-kortteja XD Kerran nimittäin heräsin ja kun menin vessaan niin mun perseestä putos sim-kortti. Vai olenko mä sen tännekkin jo kertonut? :D

        Hys hys, ei kerrotakaan kaikille...


      • zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Hys hys, ei kerrotakaan kaikille...

        Sori :-/


    • no oikein hyvää huomenta vaan.. :)

      mää näin eilisellä kauppareissullani kävelytiellä lojumassa saunalahden sim-kortin,
      hitsi ku en hoksannu poimia talteen, oisin voinu lähettää sulle
      nii sun kokoelma olis kasvanu yhdellä,

      mur

      • zisel

        Saunalahden sim-kortteja ne just onkin! Mä olen ollut aina lojaali dna:lle mutta retkahdin muutaman kerran saunalahteen todetakseni että se on ihan perseestä (joka helvetin kerta kun puhelimella tekee jotain kun saldo on alle 5e niin se paska-palvelu laittaa tekstarin että "vittu sun saldos on lopussa, byhyy") Dna on paljon parempi. Se nainen sanoo yhden kerran puhelimessa että "saldoasi on alle 2,5 euroa" ja jättää sen jälkeen rauhaan.


      • zisel kirjoitti:

        Saunalahden sim-kortteja ne just onkin! Mä olen ollut aina lojaali dna:lle mutta retkahdin muutaman kerran saunalahteen todetakseni että se on ihan perseestä (joka helvetin kerta kun puhelimella tekee jotain kun saldo on alle 5e niin se paska-palvelu laittaa tekstarin että "vittu sun saldos on lopussa, byhyy") Dna on paljon parempi. Se nainen sanoo yhden kerran puhelimessa että "saldoasi on alle 2,5 euroa" ja jättää sen jälkeen rauhaan.

        mää olen kans dna:n kannattaja,
        muinaisesta radiolinjasta siihen vaihdoin joskus uuden kännykän hankkimisen yhteydessä.
        nykyään käytän aina operaattorintyrkyttäjille tekosyynä, et oon vasta hankkinut kytkykaupalla uuden kännykän, ei pysty vaihtamaan liittymää
        ku en vaan jaksa.

        mur


      • zisel
        murriperkele kirjoitti:

        mää olen kans dna:n kannattaja,
        muinaisesta radiolinjasta siihen vaihdoin joskus uuden kännykän hankkimisen yhteydessä.
        nykyään käytän aina operaattorintyrkyttäjille tekosyynä, et oon vasta hankkinut kytkykaupalla uuden kännykän, ei pysty vaihtamaan liittymää
        ku en vaan jaksa.

        mur

        Tuli muuten tosta mieleen että arvaa millä pääsee parhaiten eroon lehtimyyjistä? Siis ellei halua paiskata vaan luuria korvaan. Sillain että sanoo heti että "mun kaveri on lehtimyyjä ja tilaan sen kautta jos tilaan". Siihen ne ei sano mitään "muttakun..." :) Noh, prepaidilla ei ole ongelmia lehtimyyjistä mutta kuitenkin.


    • Irto-SImit on niitä, jotka säilytetään paikassa nimeltä talsi. Ne laitetaan talteen ja ikinä ei enää löydy. Perseestä en tosin ole katsonut :p

      • zisel

        Joo, tota vois lainata - "talsi" :D

        Katso vaan varmuuden vuoks perseestä jos ei meinaa löytyä. Tai voinhan mä sulle munia uuden jos kiinnostaa? :D


      • zisel kirjoitti:

        Joo, tota vois lainata - "talsi" :D

        Katso vaan varmuuden vuoks perseestä jos ei meinaa löytyä. Tai voinhan mä sulle munia uuden jos kiinnostaa? :D

        Totta kai kiinnostaa, anti mennä vaan. Sellasta mulla ei ennen ole ollutkaan. Kiitos jo etukäteen, sillä niin tärkeitä puheluita mulla ei ole että omaani alkasin tutkimaan :d


      • zisel
        bravo.bravi kirjoitti:

        Totta kai kiinnostaa, anti mennä vaan. Sellasta mulla ei ennen ole ollutkaan. Kiitos jo etukäteen, sillä niin tärkeitä puheluita mulla ei ole että omaani alkasin tutkimaan :d

        Ok, mä postitan sen sulle sitten. Kohta tästä pitää vessaan mennäkkin jo. Mutta älä sitten kerro kellekkään tästä ettei mun tarvii alkaa tehtailee niitä kaikenmaailman hyypiöille - ei munkaan perse mitään tehtailua kestä.


      • zisel kirjoitti:

        Ok, mä postitan sen sulle sitten. Kohta tästä pitää vessaan mennäkkin jo. Mutta älä sitten kerro kellekkään tästä ettei mun tarvii alkaa tehtailee niitä kaikenmaailman hyypiöille - ei munkaan perse mitään tehtailua kestä.

        Joo, yksilölliset toimitukset harvoille ja valituille. Suuri ilo ja kunnia, lämpimästi kiittäen jo etukäteen. Laitan sitten käyttäjäkokemukset mun olen muutaman puhelun sillä soitellut.


      • zisel
        bravo.bravi kirjoitti:

        Joo, yksilölliset toimitukset harvoille ja valituille. Suuri ilo ja kunnia, lämpimästi kiittäen jo etukäteen. Laitan sitten käyttäjäkokemukset mun olen muutaman puhelun sillä soitellut.

        Hyvä :) Se nimittäin ei ole mikään "mikätahansa"- sim kortti vaan siinä on sellanen luomu- tatsi. Sun eko-jalanjälki paranee ainakin 90% kun käytät mun sim-kortteja ja voit sitten katsoa hyvillä mielin alaspäin muita :)


        Ei vittu mä olen sairas :D


      • zisel kirjoitti:

        Hyvä :) Se nimittäin ei ole mikään "mikätahansa"- sim kortti vaan siinä on sellanen luomu- tatsi. Sun eko-jalanjälki paranee ainakin 90% kun käytät mun sim-kortteja ja voit sitten katsoa hyvillä mielin alaspäin muita :)


        Ei vittu mä olen sairas :D

        Älä nyt, on ihan oikein tuntea tervettä ylpeyttä omista tuotoksistaan :) Eimikätahansa SIM on statussymboli siinä missä joku muukin hyödyke.


      • zisel
        bravo.bravi kirjoitti:

        Älä nyt, on ihan oikein tuntea tervettä ylpeyttä omista tuotoksistaan :) Eimikätahansa SIM on statussymboli siinä missä joku muukin hyödyke.

        Mun täytyy lähtee käymään Alkossa. Joku helvetti juonut mun valkkarit täällä - hmmm... varmaan tv-lupatarkastaja käynyt :D


      • zisel kirjoitti:

        Mun täytyy lähtee käymään Alkossa. Joku helvetti juonut mun valkkarit täällä - hmmm... varmaan tv-lupatarkastaja käynyt :D

        Yksilöllinen sim-korttisi oli heewetin kallis, joten ostat varmaan jotain parempaa laatua. Joit ne itse, koska asiakkaiden viinat juova tv-lupatarkastaja on epämiellyttävä ajatus :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      413
      8867
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2384
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      37
      1748
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1619
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      86
      1380
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      359
      1201
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      18
      1073
    9. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      125
      1049
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1022
    Aihe