Lähtisitkö

Naaraslaiskiainen

sokkotreffeille jos pyydettäisiin?

26

141

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naaraslaiskiainen

      En lähtisi minäkään....

    • Star M

      Saattaisin lähteä. Riippuu kuka ne treffit on järjestänyt. Älyn haamun järjestämille treffeille en lähtisi.

      • Naaraslaiskiainen

        Sokkotreffit on nimenomaan sitä ettei tiedä kuka on vastassa. En lähtisi vaikka tuttava olisi buukannut.


      • Naaraslaiskiainen

        Pahimpia on tuttavien suositukset ja luulot siitä kuka kenelle sopisi. Treffiseura on taitolaji jossa ei aina onnistu. Sen sijaan toivoisin enemmän sellaisia välittömiä syömään drinksuille kutsuja ilman mihinkään sänkyyn tai seurusteluun välttämättä johtavia. Ihan vain jutusteluseuraa vaikka vähän tunnetuista tyypeistä. Taustoista tiedettävä hivenen muuten ei mitään mieltä tavata tuntemattomia.


      • Star M
        Naaraslaiskiainen kirjoitti:

        Pahimpia on tuttavien suositukset ja luulot siitä kuka kenelle sopisi. Treffiseura on taitolaji jossa ei aina onnistu. Sen sijaan toivoisin enemmän sellaisia välittömiä syömään drinksuille kutsuja ilman mihinkään sänkyyn tai seurusteluun välttämättä johtavia. Ihan vain jutusteluseuraa vaikka vähän tunnetuista tyypeistä. Taustoista tiedettävä hivenen muuten ei mitään mieltä tavata tuntemattomia.

        Kyllä tiedän mitkä sokkotreffit on mutta jos ne on järkännyt joku fiksuna pitämäni ihminen niin tuskin siitä mitään haittaa on vaikka menisikin. Eihän treffeille meno tarkoita sitä että pitää mennä naimisiin tai alkaa seurustella. Voihan sitä käydä kahvilla jonkun kanssa ja jutella niitä näitä. Jos ei natsaa, niin sitten ei natsaa. Big deal.


      • Naaraslaiskiainen
        Star M kirjoitti:

        Kyllä tiedän mitkä sokkotreffit on mutta jos ne on järkännyt joku fiksuna pitämäni ihminen niin tuskin siitä mitään haittaa on vaikka menisikin. Eihän treffeille meno tarkoita sitä että pitää mennä naimisiin tai alkaa seurustella. Voihan sitä käydä kahvilla jonkun kanssa ja jutella niitä näitä. Jos ei natsaa, niin sitten ei natsaa. Big deal.

        Juurikin niin. Naisihmisenä en tee ehdotuksia. Ei myöskään miehet niin ei edes pääse niitä näitä juttelemaan. Täällä sitten höpöttelen.


      • Star M
        Naaraslaiskiainen kirjoitti:

        Juurikin niin. Naisihmisenä en tee ehdotuksia. Ei myöskään miehet niin ei edes pääse niitä näitä juttelemaan. Täällä sitten höpöttelen.

        Ehkä olis syytä alkaa ehdottelemaan, sen sijaan että jumitat jossain ikivanhoissa "nais/mies -rooleissa". Vaikka meneehän se elämä netissäkin jos sitä haluaa.


    • kjbgdaq

      Kyllä olen käynytkin sokkotreffeillä. Niissä on se hyvä puoli, että tuleepahan ainakin joskus käytyä treffeillä ja tulee juteltua jonkun kanssa.
      Yleensähän esim. netin kautta kun tutustuu toiseen, niin se tutustuminen loppuu ennen kuin ollaan edes tavattu. Esim. kuvan vaihtamisen yhteydessä. Ei tunnu järkevältä mennä treffeille sellaisen kanssa josta tietää jo etukäteen ettei siitä voi kehittyä suhdetta esim. ulkonäkösyistä johtuen.
      Se johtaa siihen ettei oikeastaan tule koskaan käytyä treffeillä. Mutta sokkotreffejen ansiosta sentään joskus tulee sitäkin harrastettua.

    • Sokkotreffeille ei

      En enää.

      Joskus aiemmin kyllä kävinkin, mutta tapaamani naiset olivat joko täysin eri paria tai sitten odottivat jotain komeaa kundia.

      Lisäksi on naisia joilla on vaikea ymmärtää että treffit ovat vain treffit ja on aika tukalaa jos miehen pitää yrittää väkisin tehdä vaikutus, mutta samalla ottaa rennosti.

      Miten voi ottaa rennosti jos pitää yrittää saada vaikutus aikaiseksi tai sitten yrittää seksuaalisesti herätellä kemioita?

      Osalla naisista menee myös jotkin ihmeelliset suojamuurit päälle jos huomaavat ettei mies ole juuri heidän tyyppiään eivätkä itse sitten osaa rentoutua ja viettää aikaa ettei vain mies ymmärtäisi väärin että he voisivat olla kiinnostuneita.

      Sitten oli parikin naista jotka olivat pyöreän mallisia vaikka alunperin oli se käsite että olivat normaalivartaloisia, mutta kai se johtuu siitä että normaalivartaloinen Suomessa alkaa olla vähän jo pyöreä.

      Pari naistuttavaa on yrittänyt myös minua ympätä yhteen jonkun tuttavansa kanssa ja en käsitä mistä on tullut se käsitys että olen joku pehmo-rauhallinen-perheenisä tyyppi joka haluaisi tavata vaikkapa juuri pyöreitä naisia tai sitten yh-äitejä.

      Tuossa nyt aika monta syytä minkä takia sokkotreffit ovat huono idea.

      Suurin syy kuitenkin on se että jos menet treffeille miehenä vain rennolla kaverityylillä niin sieltä saa vain kaverin. Eli pitäisi siis panostaa treffeille paljon jotta nainen saa kuvan sinusta seksuaalisesti haluttavana kumppanina ja itsevarmana miehenä. Mutta koska sokkotreffeissä ei tiedä toisesta osapuolesta mitään niin ei pysty olemaan juuri niin rento vaan pamahtaa se kaveri-vaihde päälle josta ei ole sitten paluuta.

      Naisilla tätä ongelmaa ei ole koska miehet pitävät heitä seksuaalisina olentoina olivatpa he aktiivisia vai passiivisa itse tai olivatpa rennon kaverillisia vai enemmän rennon seksuaalisia.

      Jos taas tiedät ihmisestä jotain niin osa paremmin varautua siihen mitä on luvassa varsinkin jos aiemmin olet tavannut toisen.

      Monet naiset eivät näytä tajuavan että miten heidän omat tunteensa syttyvät ja miten paljon sitten mies joutuu panostamaan treffeihin jotta ne tunteet syttyisivät koska naiset eivät itse panosta tai odottavat että siellä on joku joka vetää heti jalat ihan veteläksi ja pikkarit märiksi ekalla silmäyksellä.

      • Naaraslaiskiainen

        Miten paljon sitten mies joutuu panostamaan treffeihin jotta ne tunteet syttyisivät?

        Olen kyllä ihan hakoteillä miesten kanssa. Pitäisikö etsiä sitten itselle nainen? Olisiko kaikki niin paljon mutkattomampaa?


      • Sokkotreffeille ei
        Naaraslaiskiainen kirjoitti:

        Miten paljon sitten mies joutuu panostamaan treffeihin jotta ne tunteet syttyisivät?

        Olen kyllä ihan hakoteillä miesten kanssa. Pitäisikö etsiä sitten itselle nainen? Olisiko kaikki niin paljon mutkattomampaa?

        Todella paljon.
        Käytännössä seksuaslisen latauksen pitäisi olla koko ajan päällä ensihetkestä lähtien ja koskaan et ole varma miehenä oletko liian hyvökkäävä vai liian passiivinen.

        Se on kovin kaukana siitä "rennosta tutustumisesta" jota naiset painottavat muka. Sillä syntyy vain kavereita ja naisella onkin sitten näitä "kavereita" aika monta joiden kanssa ei sen enempää syntynyt.

        Jälkikäteen voi miehenä nähdä että missä vaiheessa tapaamista naisen kiinnostus laski ja lähti väärälle raiteelle.

        Naisilla ei ole tätä ongelmaa koska

        "Olen kyllä ihan hakoteillä miesten kanssa. Pitäisikö etsiä sitten itselle nainen? Olisiko kaikki niin paljon mutkattomampaa? "

        Tuota, ongelma on se että kyse on teidän tunteista ja teidän mutkallisuudesta.

        Aluksi nainen haluaa vain treffeille jonkun kanssa, mutta sitten alkaa kriteerit nousemaan ennen kaikkea tunnerintamalla jos on jo tavattu miehiä jotka käyvät kiinni kuin sika limppuun (en puhu nyt mistään fyysisestä kontaktista vaan juuri tuosta seksuaalisuudesta).

        Olisi miehenä todella helppo käydä kerrankin naisen kanssa treffeillä ja olla aluksi tosiaan vain tuttavia ja kavereita, mutta kun se vain johtaa tuttavuuteen ja kaveruuteen ellet sitten a. ole hemmetin uskomaton seksipakkaus b. painosta hieman naista ja yritä tehdä vaikutusta

        Sitten nainen vain toteaa että "kemiat ei kohtaa".

        Hankala kohdata jos nainen ei tee asialle sisäisesti mitään eikä käyttäydy sen mukaan vaan olettaa että se kaikki syntyy joko automaattisesti parin välille tai sitten siten että mies hurmaa naisen.

        Pelkkä tälläytyminen, paikalle saapuminen ja vitseille nauraminen ei tee minuunkaan naisessa vaikutusta, sen tekee yleensä aktiivisuus viedä asiaa eteenpäin että ihastus molemmin puolin voi syttyä.

        Sokkotreffeillä tuon mahdollisuus on äärimmäisen pieni koska naisen odotusarvot tunteille ja miehelle ovat armottoman kovat ja naisella kaikki mahdolliset suojamuurit päällä eikä hän voi käsittää sitä millainen rako miehelle on samalla olla rennon tuttavallinen ja rennon itsevarman seksikäs.


      • Naaraslaiskiainen
        Sokkotreffeille ei kirjoitti:

        Todella paljon.
        Käytännössä seksuaslisen latauksen pitäisi olla koko ajan päällä ensihetkestä lähtien ja koskaan et ole varma miehenä oletko liian hyvökkäävä vai liian passiivinen.

        Se on kovin kaukana siitä "rennosta tutustumisesta" jota naiset painottavat muka. Sillä syntyy vain kavereita ja naisella onkin sitten näitä "kavereita" aika monta joiden kanssa ei sen enempää syntynyt.

        Jälkikäteen voi miehenä nähdä että missä vaiheessa tapaamista naisen kiinnostus laski ja lähti väärälle raiteelle.

        Naisilla ei ole tätä ongelmaa koska

        "Olen kyllä ihan hakoteillä miesten kanssa. Pitäisikö etsiä sitten itselle nainen? Olisiko kaikki niin paljon mutkattomampaa? "

        Tuota, ongelma on se että kyse on teidän tunteista ja teidän mutkallisuudesta.

        Aluksi nainen haluaa vain treffeille jonkun kanssa, mutta sitten alkaa kriteerit nousemaan ennen kaikkea tunnerintamalla jos on jo tavattu miehiä jotka käyvät kiinni kuin sika limppuun (en puhu nyt mistään fyysisestä kontaktista vaan juuri tuosta seksuaalisuudesta).

        Olisi miehenä todella helppo käydä kerrankin naisen kanssa treffeillä ja olla aluksi tosiaan vain tuttavia ja kavereita, mutta kun se vain johtaa tuttavuuteen ja kaveruuteen ellet sitten a. ole hemmetin uskomaton seksipakkaus b. painosta hieman naista ja yritä tehdä vaikutusta

        Sitten nainen vain toteaa että "kemiat ei kohtaa".

        Hankala kohdata jos nainen ei tee asialle sisäisesti mitään eikä käyttäydy sen mukaan vaan olettaa että se kaikki syntyy joko automaattisesti parin välille tai sitten siten että mies hurmaa naisen.

        Pelkkä tälläytyminen, paikalle saapuminen ja vitseille nauraminen ei tee minuunkaan naisessa vaikutusta, sen tekee yleensä aktiivisuus viedä asiaa eteenpäin että ihastus molemmin puolin voi syttyä.

        Sokkotreffeillä tuon mahdollisuus on äärimmäisen pieni koska naisen odotusarvot tunteille ja miehelle ovat armottoman kovat ja naisella kaikki mahdolliset suojamuurit päällä eikä hän voi käsittää sitä millainen rako miehelle on samalla olla rennon tuttavallinen ja rennon itsevarman seksikäs.

        Siinä sitä syytetään naista passiivisuudesta ja siitä että nainen luulee että pelkästään viehättäväksi laittautuminen auttaa. Kyllä se yleensä miehen saa aktiiviseksi jos on kiinnostunut. Tunteista ei kannata paljon aluksi puhua. Luonteva kanssakäyminen kyllä voi edesauttaa asioitten etenemistä. Tosin on paljon ihmisiä jotka puhuvat vain kohteliaisuuttaan ilman mitään kiinnostusta ko. ihmiseen.


      • Vin Diesel

        "en käsitä mistä on tullut se käsitys että olen joku pehmo-rauhallinen-perheenisä"

        Ihmisten käsitys itsestään ja se kuva jonka oikeasti antaa muille ihmisille ei aina kohtaa.

        Kirjoituksesi perusteella olet varmaankin aika rauhallinen "pehmomies", mutta itse tunnet että sinussa on paljon muutakin mutta naiset eivät anna tilaisuutta sen esiintuomiseen koska näkevät heti vain sen rauhallisen pehmon ja tuomitsevat sinut siihen kategoriaan. Niin se on monilla introverteillä.


      • Sokkotreffeille ei
        Naaraslaiskiainen kirjoitti:

        Siinä sitä syytetään naista passiivisuudesta ja siitä että nainen luulee että pelkästään viehättäväksi laittautuminen auttaa. Kyllä se yleensä miehen saa aktiiviseksi jos on kiinnostunut. Tunteista ei kannata paljon aluksi puhua. Luonteva kanssakäyminen kyllä voi edesauttaa asioitten etenemistä. Tosin on paljon ihmisiä jotka puhuvat vain kohteliaisuuttaan ilman mitään kiinnostusta ko. ihmiseen.

        "Siinä sitä syytetään naista passiivisuudesta ja siitä että nainen luulee että pelkästään viehättäväksi laittautuminen auttaa."

        Koska naiset ovat passiivisia. He eivät tajua että odottavat mieheltä miehen roolia sekä omia tunteitaan lainkaan.

        "Kyllä se yleensä miehen saa aktiiviseksi jos on kiinnostunut."

        Siis mikä? Se että on tälläytynyt? Kuka ei ole tälläytynyt treffeille?
        Se ajatus juuri että se riittää ja mies tekee kaiken lopun on se mikä mätttää.

        "Tunteista ei kannata paljon aluksi puhua. "

        No totta vitusssa ei kannata. Mieshän on silloin munaton nössö.

        "Luonteva kanssakäyminen kyllä voi edesauttaa asioitten etenemistä."

        Onpa siinä termi "luonteva kanssakäyminen".
        Sillä saa kavereita, ei seksiä eikä suhdetta.

        "Tosin on paljon ihmisiä jotka puhuvat vain kohteliaisuuttaan ilman mitään kiinnostusta ko. ihmiseen. "

        Niin, aivan monella sen ratkaisee se onko mies esimerkiksi tarpeeksi seksikäs ekalla vilkaisulla tai ekoilla sanaanparsilla, mutta kuitenkin odotetaan "luontevaa kanssakäymistä".

        Naiset eivät vain tajua koska heidän oma tilanteensa on niin helppo noilal treffeilä. Tälläytyy vain ja saapuu paikalle.


      • Sokkotreffeille ei
        Vin Diesel kirjoitti:

        "en käsitä mistä on tullut se käsitys että olen joku pehmo-rauhallinen-perheenisä"

        Ihmisten käsitys itsestään ja se kuva jonka oikeasti antaa muille ihmisille ei aina kohtaa.

        Kirjoituksesi perusteella olet varmaankin aika rauhallinen "pehmomies", mutta itse tunnet että sinussa on paljon muutakin mutta naiset eivät anna tilaisuutta sen esiintuomiseen koska näkevät heti vain sen rauhallisen pehmon ja tuomitsevat sinut siihen kategoriaan. Niin se on monilla introverteillä.

        "Ihmisten käsitys itsestään ja se kuva jonka oikeasti antaa muille ihmisille ei aina kohtaa."

        Epä niin.

        "Kirjoituksesi perusteella olet varmaankin aika rauhallinen "pehmomies""

        En todellakaan ole.

        "mutta itse tunnet että sinussa on paljon muutakin mutta naiset eivät anna tilaisuutta sen esiintuomiseen koska näkevät heti vain sen rauhallisen pehmon ja tuomitsevat sinut siihen kategoriaan. Niin se on monilla introverteillä. "

        Ei minussa ole "paljon muutakin" vaan kyse on siitä että olen täysin toisenlainen mutta annan nähtäsäti tuon rauhallisen pehmomiehen vaikutelman.

        Enkä ole erityisen introvertti varmaan keskimääräistä suomalaista rohkeampi ulospäin.


      • Sokkotreffeille ei
        Sokkotreffeille ei kirjoitti:

        "Ihmisten käsitys itsestään ja se kuva jonka oikeasti antaa muille ihmisille ei aina kohtaa."

        Epä niin.

        "Kirjoituksesi perusteella olet varmaankin aika rauhallinen "pehmomies""

        En todellakaan ole.

        "mutta itse tunnet että sinussa on paljon muutakin mutta naiset eivät anna tilaisuutta sen esiintuomiseen koska näkevät heti vain sen rauhallisen pehmon ja tuomitsevat sinut siihen kategoriaan. Niin se on monilla introverteillä. "

        Ei minussa ole "paljon muutakin" vaan kyse on siitä että olen täysin toisenlainen mutta annan nähtäsäti tuon rauhallisen pehmomiehen vaikutelman.

        Enkä ole erityisen introvertti varmaan keskimääräistä suomalaista rohkeampi ulospäin.

        Kyse on siitä että todennäköisesti olen tottunut puhumaan naisille rauhallisen pehmomiehen tavoin sekä näytän ehkä ulospäin hieman sellaiselta.

        Se vain ei voisi olla kauempana siitä totuudesta.

        Mutta eihän naisia oikeasti kiinnosta tutustau muuhun kuin niihin vaikutelmiin ja pysyä sitten niissä.

        Ongelma on näissä se että olen aivan liian rennon kaveriillinen noissa vaikka pitäisi vain yrittää painaa päälle. Se varmaan lisää "pehmeyden" vaikutelmaa.


      • Panomies neuvoo
        Sokkotreffeille ei kirjoitti:

        Kyse on siitä että todennäköisesti olen tottunut puhumaan naisille rauhallisen pehmomiehen tavoin sekä näytän ehkä ulospäin hieman sellaiselta.

        Se vain ei voisi olla kauempana siitä totuudesta.

        Mutta eihän naisia oikeasti kiinnosta tutustau muuhun kuin niihin vaikutelmiin ja pysyä sitten niissä.

        Ongelma on näissä se että olen aivan liian rennon kaveriillinen noissa vaikka pitäisi vain yrittää painaa päälle. Se varmaan lisää "pehmeyden" vaikutelmaa.

        Naisia ei saa ajatella ihmisinä. Ei ne pidä sellaisesta. Naiseen pitää suhtautua kuin johonkin outoon, kiihottavaan lihapalaan johon haluaa kalunsa työntää vastusteluista huolimatta, mutta laillisuuden rajoissa pysytellen.

        Naista pitää osata vähän halveksia. Sellaisesta ne kiihottuu. Mies joka vaikuttaa siltä ettei tarvitse juuri sitä kyseistä naista on kiihottavampi kuin mies joka on vilpittömän kiinnostunut naisesta ja joka haluaa ymmärtää ja kuunnella.

        Pitää osata vedota naisten kaikkein eläimellisimpiin tunteisiin. Ei naisilla ole järkeä, joten turhan työn teet jos siihen yrität vedota. Puhu naisen pillulle äläkä aivoille.


      • Sokkotreffeille ei
        Panomies neuvoo kirjoitti:

        Naisia ei saa ajatella ihmisinä. Ei ne pidä sellaisesta. Naiseen pitää suhtautua kuin johonkin outoon, kiihottavaan lihapalaan johon haluaa kalunsa työntää vastusteluista huolimatta, mutta laillisuuden rajoissa pysytellen.

        Naista pitää osata vähän halveksia. Sellaisesta ne kiihottuu. Mies joka vaikuttaa siltä ettei tarvitse juuri sitä kyseistä naista on kiihottavampi kuin mies joka on vilpittömän kiinnostunut naisesta ja joka haluaa ymmärtää ja kuunnella.

        Pitää osata vedota naisten kaikkein eläimellisimpiin tunteisiin. Ei naisilla ole järkeä, joten turhan työn teet jos siihen yrität vedota. Puhu naisen pillulle äläkä aivoille.

        Hei, kyllä minä olen tuon tajunnut tietysti. :D
        Näkeehän sen jo noista ylemmistä teksteistäni kun kerron että pitää väkisin tehdä se vaikutus ja naiset eivät ymmärrä noita eläimellisen puolensa tunteita.

        Mutta asia on helpompi puhua kuin sitten toteuttaa käytännössä jos on tottunut käsittelemään naisia herrasmiehinä.
        Voisi sanoa että minulla on liikaa naisia ollut tuttavina jne.

        Parhaiten ehkä pärjäisin jos saisin sen verran statusta että voisin esiintyä jossain puvussa rennosti kaulukset hieman auki ja vetää sellaista rennon coolia roolia.

        On vain hankala kun oma ulkonäkö ei heti tee vaikutusta naiseen ja luonteesta löytyy se sopeutuvainen mies joka kuitenkin tahtoisi nimenomaan rennosti tutustua naiseen.

        Mutta kun samalla pitäisi vetää sitä seksuaalisen vetävän miehen roolia jota ei vain joko jaksa tai sitten ei ole tarpeeksi tottunut siihen.


    • Lähtisin, vaikka ennakkoasenteeni olisikin vähän nuiva. Olen joitain puolivillaisia paritusyrityksiä joutunut kokemaan, ja aina minua ihmetyttää, mitä kavereideni päässä on liikkunut, jos he ovat tulleet siihen johtopäätökseen että minä ja sokkotreffikumppani voisimme mitenkään olla pareja.

      Kuitenkin, jos joku olisi nähnyt sen vaivan että saisi jonkun lähtemään minun kanssani treffeille, niin mikäs siinä. Eipä siinä kai mitään menettäisi, vähän aikaa ja kahvirahat. Sitä paitsi, ei koskaan tiedä vaikka joku tuttava kerrankin onnistuisi osoittamaan hyvää ihmistuntemusta.

      • Naaraslaiskiainen

        Menen jo. Tässä yksi syy tai seuraus miksi olen sinkku. Minäkin tätänykyä nuiva ja ehdä vähän no ############.


    • 8777

      Lähtisin, jos nainen olisi edes naamalta tuttu ja ystävieni järkkäämä. En lähtisi jos edellä mainitut kriteerit eivät toteudu, enkä muutenkaan naisesta mitään tietäisi, ts. kuvaton profiili treffeissa, ja niukasti tietoa profiilissa.

    • laiska

      Riippuu pyytäjästä. Jos joku luotettava kaveri tai tuttu suosittelisi jotain naista, niin saattaisin mennä. Eihän siinä menettäisi muuta kuin hieman aikaa.

    • Henkilön taustat pitäisi ainakin tietää (oikea koulutus), ulkonäköä ei kuitenkaan ole pakko paljastaa (lihavuus on kuitenkin sellainen turn-off että ei kelpaa), että suostuisin lähtemään. Lähtökohtaisesti esim. fysiikan/matematiikan/tietojenkäsittelytieteen maisterin tutkinto tai sopiva tekniikan alan tutkinto, tai tohtorin tutkinto näissä aineissa olisi varma syötti, jolla minut saa liikkeelle. Parempi kuitenkin tohtorin tutkinto, sillä itselläni on kuitenkin enemmän koulutusta kuin tohtorilla, kun on pari maisteritason tutkintoa vaativilta aloilta muuta omatoimista opiskelua.

      • uimamaisteri

        Naisilla jotka eivät osaa derivoida ja integroida ei tee mitään.


    • :)))

      En, koska 99,9 % todennäköisyydellä se nainen olisi joku normaali, jonka kanssa minulla ei olisi lopulta mitään yhteistä ja molemmat olisivat vain vaivautuneita. Pitäisi tietää enemmän naisen ajatuksista, että nainen sattuisi kuulumaan siihen prosenttiin tai promilleen, joka minulle saattaisi sopiakin.

    • Joo, mutta huomattavan suurella todennäköisyydellä ne tapaamiset jää kyllä siihen yhteen ainoaan kertaan. Ei sen puoleen en oo tainnut koskaan olla sokkotreffeillä niin etten olis tiennyt yhtään mitään etukäteen, kerrottuna tai muuten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1668
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1146
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1044
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      13
      924
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      31
      817
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      255
      778
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      749
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      59
      719
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      706
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      208
      706
    Aihe