MITEN HITOSSA MIEHEN SAA PUHUMAAN JA VASTAAMAAN?

Eijaksaei

MIes ei vastaa viesteihin, ei suoriin kysymyksiin. Miten miehen saa puhumaan ja selvittämään asiat?

35

120

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ovatko kidutus ja huumaaminen poissuljettuja? Jotkut suosittelee sensorista deprivaatiota - saa ainakin tuloksia jotka itse haluaa kuulla.

      Nim. miksi sen oven sulkeminen on niin vaikeaa.

    • femuvastaintaliike

      On asioita, joita äämille ei kerrota koskaan

      • Eiku liikkeen virallinen kanta on: miten naiset saa vaikenemaan ja lopettamaan turhanpäiväisen analysoinnin? Aiemmin nyrkki on toiminut, mutta aika vaatii sivistyneempiä tapoja.


    • määmy

      Korkeintaan lauseella "Olen kyllästynyt puhumattomuuteest, joten meidän on turha toisiamme kiduttaa. Erotaan"

      • Eijaksaei

        Ei olla suhteessa, mutta kyllä. Näin tein. Turha taistella tuulimyllyjä vastaan. Ei kelpaa seksi, ei mikään niin vittu antaa olla.


      • mm
        Eijaksaei kirjoitti:

        Ei olla suhteessa, mutta kyllä. Näin tein. Turha taistella tuulimyllyjä vastaan. Ei kelpaa seksi, ei mikään niin vittu antaa olla.

        Oisko näistä apua?

        Ölkaskjjjjhfggg??? Tai mitä viduu??? Kuka sä oot? Hihiiheh joo. Nyt pitää mennä.


    • ...

      Puhumaan kykenevien mykkien kanssa on turha tuhlata aikaansa.

    • hellitä

      Onhan se ylimielistä tai vammaista heittäytyä mykäksi jos on kerran kutsuttu puhumaan. Mutta minkäs teet. Sellaisia suomalaiset miehet on.

      • Tyypillistä suominaisen empatiakyvyttömyyttä: vaadin kaikkia lätisemään, koska itsekin lätisen mielelläni. Sun vuoro.


      • hellitä jo
        ttuplai kirjoitti:

        Tyypillistä suominaisen empatiakyvyttömyyttä: vaadin kaikkia lätisemään, koska itsekin lätisen mielelläni. Sun vuoro.

        "kaikkia lätisemään"?

        Asiat puhutaan kerralla selviksi eikä mussuteta koko ajan, mutta nurkissa ei voi mykkänä siipeillä. Jos on asiaa, niin se selvitetään heti, eikä 15 pv. Jos ei kiinnosta niin ulos. Mä en majoita enää yhtään tunnevammaista mykkää holistia.

        Sä voit olla tasan niin hiljaa kotonas kun vaan tahdot EVVK.


      • hellitä jo kirjoitti:

        "kaikkia lätisemään"?

        Asiat puhutaan kerralla selviksi eikä mussuteta koko ajan, mutta nurkissa ei voi mykkänä siipeillä. Jos on asiaa, niin se selvitetään heti, eikä 15 pv. Jos ei kiinnosta niin ulos. Mä en majoita enää yhtään tunnevammaista mykkää holistia.

        Sä voit olla tasan niin hiljaa kotonas kun vaan tahdot EVVK.

        Eikä puhuta. Asiat voi hyvin unohtaa ja jättää puhumatta - nyt ja 15 pv. Ja säkin voit lätistä kotonas ihan niin paljon kuin tahdot EVVK.


      • taksinkatollavilkkuu
        ttuplai kirjoitti:

        Tyypillistä suominaisen empatiakyvyttömyyttä: vaadin kaikkia lätisemään, koska itsekin lätisen mielelläni. Sun vuoro.

        Vittu jos mää laitan sille viestin, että tuukkonä hakeen mut duunista, kun lupasit, vai styyraanko taksilla himaan. Ni jos et vastaa, voit lätistä itekses. Empatiat saat hakea hanuristasi.


      • hellitä jo
        ttuplai kirjoitti:

        Eikä puhuta. Asiat voi hyvin unohtaa ja jättää puhumatta - nyt ja 15 pv. Ja säkin voit lätistä kotonas ihan niin paljon kuin tahdot EVVK.

        Miksi mies pitää kiinni oikeudestaan elää yksin toisen kanssa?
        Ja puhua vain itselleen mieleisistä asioista? Jos eletään yhdessä, niin on yhteiset pelisäännöt. Tai lähdetään eri teille.
        Heti jos pyydetään tekemään jotain ei niin kivaa - niin nainen on riistäjä ja femakko. Lellityt suomalaiset miehet.

        Taidat olla aikas nuori.


      • hellitä jo kirjoitti:

        Miksi mies pitää kiinni oikeudestaan elää yksin toisen kanssa?
        Ja puhua vain itselleen mieleisistä asioista? Jos eletään yhdessä, niin on yhteiset pelisäännöt. Tai lähdetään eri teille.
        Heti jos pyydetään tekemään jotain ei niin kivaa - niin nainen on riistäjä ja femakko. Lellityt suomalaiset miehet.

        Taidat olla aikas nuori.

        Ja siis ei voida yhteisesti sopia, et ollaan pääsääntöisesti hiljaa. Toisaalta kuinka moni pari sopii etukäteen kommunikoinnin määrän - useimmiten kumpikin vain olettaa. Miksi nainen pitää kiinni yksioikeudestaan jutella kaikki puhki?

        Taidat olla aika tyhmä.


      • taksinkatollavilkkuu kirjoitti:

        Vittu jos mää laitan sille viestin, että tuukkonä hakeen mut duunista, kun lupasit, vai styyraanko taksilla himaan. Ni jos et vastaa, voit lätistä itekses. Empatiat saat hakea hanuristasi.

        En vastaa vaan tulen hakemaan, kun kerran lupasin. Vastaukset saat hakea hanuristas.


      • taksinkatollavilkkuu
        ttuplai kirjoitti:

        En vastaa vaan tulen hakemaan, kun kerran lupasin. Vastaukset saat hakea hanuristas.

        Noni. Mut kun piti laittaa siks se viesti, olit myöhässä ja mää värjötin duunipaikan pihamaalla odottamassa. Puolli tuntia kylmissäni. Illalla syödään kylmää hanuria. Jos ei oo jotain, millä lämpii.


      • ;)
        ttuplai kirjoitti:

        Ja siis ei voida yhteisesti sopia, et ollaan pääsääntöisesti hiljaa. Toisaalta kuinka moni pari sopii etukäteen kommunikoinnin määrän - useimmiten kumpikin vain olettaa. Miksi nainen pitää kiinni yksioikeudestaan jutella kaikki puhki?

        Taidat olla aika tyhmä.

        Tais osua arkaan paikkaan.
        Sä olet jo ihan raivona.


      • ei hyvä
        taksinkatollavilkkuu kirjoitti:

        Noni. Mut kun piti laittaa siks se viesti, olit myöhässä ja mää värjötin duunipaikan pihamaalla odottamassa. Puolli tuntia kylmissäni. Illalla syödään kylmää hanuria. Jos ei oo jotain, millä lämpii.

        Jos te olette pari ja viha on noin molemminpuolista, niin miksi te olette yhdessä?
        Äijä ei voi laittaa edes viestiä, että "olen myöhässä, tulossa ollaan".
        Ja kauheaa sanallista mäiskintää...hajotatte turhaan toisenne.


      • ;) kirjoitti:

        Tais osua arkaan paikkaan.
        Sä olet jo ihan raivona.

        Nääh. Raivotessani mä olen hiljaa - tieteski. Leppoisana lätistään. Mut eihän se mene naisten päähän - ehkä jos Lorealin mainoksessa - siis jossakin siellä 300% pidemmän välissä - kerrottas asia niin johon uppoais.


      • taksinkatollavilkkuu kirjoitti:

        Noni. Mut kun piti laittaa siks se viesti, olit myöhässä ja mää värjötin duunipaikan pihamaalla odottamassa. Puolli tuntia kylmissäni. Illalla syödään kylmää hanuria. Jos ei oo jotain, millä lämpii.

        Jos se tykkää kylmistä naisista niin mikäs siinä.


      • taksinkatollavilkkuu
        ei hyvä kirjoitti:

        Jos te olette pari ja viha on noin molemminpuolista, niin miksi te olette yhdessä?
        Äijä ei voi laittaa edes viestiä, että "olen myöhässä, tulossa ollaan".
        Ja kauheaa sanallista mäiskintää...hajotatte turhaan toisenne.

        Viha? Mistä sä sen vetäisit?
        No jos se ny sua yhtään lohduttaa, niin ei me olla pari. Mut huumorintajun perusteella voitais hyvinkin olla, nääs kun on paljon kehnompiakin siinä lajissa.

        ttuplai on likimain sen sadan joukossa (mies?) täällä, jolla on vähäsen edes tyyliä. Eli hälle tyylipisteitä melkein 9. Hah. Lueppa siitä mulkvisti.


    • Ihan uteliaisuudesta: Millaisiin kysymyksiin mies ei vastaa?

      • Aloittaja.

        No kerran laittoi väärän väriset sukan pyykkikoneeseen eikä suostunut vastaamaan kun kysyin miksi teit näin.


      • puskalisko
        Aloittaja. kirjoitti:

        No kerran laittoi väärän väriset sukan pyykkikoneeseen eikä suostunut vastaamaan kun kysyin miksi teit näin.

        siis kysymys oli se että miksi laitoit sukat pesukoneeseen?


      • Näin on.
        puskalisko kirjoitti:

        siis kysymys oli se että miksi laitoit sukat pesukoneeseen?

        Astianpesukoneeseen ei mahtunut.

        Hähä xD


    • jess.

      ota ero mies tekee sinulle jotain mitä ei voi kertoa tai sitten sinä kuvittelet mitä sattuu.

    • Noh, ainakin tiedän tapauksen, missä nainen näytteli ja manipuloi niin hyvin, että eräs mies katkaisi naiseen toistuvasti välinsä ja toinen päätti odottaa, että nainen lopettaisi näyttelemisen ja alkaisi puhumaan rehellisesti.

      Eli kyse lienee tällä kokemuspohjalla naisen puhumiskyvyttömyydestä enemmän, kuin miehen puhumattomuudesta.

    • ~cissi~

      Ei miehiä saa pakottaa ja painostaa puhumaan, eihän naisiakaan saa painostaa seksiin.

      • arvokas mies

        Mielestäni tähä on ihan kohtuullista että miestä ei saa painostaa puhumaan. Tämä on sitä tasa-arvoa.


    • olet inkvisiittori

      Olet varmaan joku inkvisiittori ja miehesi tajua että jos hän vastaa kyllä tai ei se tulee olemaan löymäase häntä vastaan. Siksi hän ei viisaasti vastaa.

    • puskalisko

      onko sen pakko?

    • Saamalla hänet jolloin konstilla tuntemaan ettei ole heikoilla teidän välisessä kanssakäymisessä. Kun vaikenee, ei tarvi myöntää mitään itselle ikäviä asioita. Selkäranka vähissä ellet sitten ole loukannut häntä jotenkin ja hän mököttää.

      • pakoon sellaisia

        Eih, mököttävät miehet.Kuolkaa sukupuuttoon! Mököttävä mies on äärimmäisen epämiehekäs olio. Huh!


      • :D
        pakoon sellaisia kirjoitti:

        Eih, mököttävät miehet.Kuolkaa sukupuuttoon! Mököttävä mies on äärimmäisen epämiehekäs olio. Huh!

        Jep! Mököttäminen kuuluu pikkutytöille. Alahuuli pitkällä ja "nyt mää möksötän" :D


    • ei-tuppisuu

      Minua on aina ärsyttänyt keinotekoinen, mustavalkoinen ajattelu, jossa ajatellaan että mies on aina tietynlainen mies ja nainen tietynlainen nainen. Miehiä on moneksi niin kuin naisiakin. Jos joku mies ei puhu eikä pukahda eikä osaa käsitellä esim. tunteitaan, ei se tarkoita sitä, että kaikki miehet ovat samanlaisia. Sama pätee naisiin: tunnen kymmeniä ERILAISIA naisia. Tunnen myös naisia, jotka menevät heti lukkoon jos yrittää puhua tunnepitoisista asioista. Ja nyt en tarkoita mitään tunkeilevaa keskustelua intiimeistä asioista vaan tavallista puhetta tyyliin "mitä sinä ajattelet siitä että aviopari ei koskaan kunnolla käsittele suhteeseensa liittyviä asioita?" Olen itse elänyt avioliitossa, jossa minä tunsin olevani "nainen" ja vaimoni (nykyään ex) "mies" - noin stereotyyppisesti ymmärrettynä. - Vasta nyt kun olemme eronneet, ovat ex-vaimoni lukot auenneet, ja niinpä suhteemme onkin nykyään erittäin läheinen, paljon läheisempi kuin avioliittomme aikana. Olemme hyviä ystäviä. Näin on hyvä; en ikipäivänä haluaisi tuhota ystävyyttämme muuttamalla saman katon alle hänen kanssaan.

      Sitä paitsi, me kaikki - niin akat kuin ukot - joskus mökötämme ja varmasti ainakin joskus puhumme sielumme kyllyydestä. Taitaa lisäksi olla niin, että me suomalaiset emme oikein ole oppineet avoimen puhumisen kulttuuria. Tässä suhteessa meillä lienee paljon opittavaa vaikkapa ruotsalaisilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      444
      9834
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2506
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      59
      1967
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1719
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1452
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1389
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1288
    8. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      146
      1265
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      22
      1229
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe