Joo otsikko on todella perverssin kuuloinen, mutta miten muka itse nimeäisitte ongelmani :D?
Eli ollaan kavereiden kanssa käyty salilla nyt viikon jokaisenä päivänä ainakin tunnin ja hikoilua on ollut todella paljon. Huomasin, että salilla jossa käymme ei ole semmosta ns. jalkoväliprässiä (oma nimetykseni tälle laitteelle) joten en saa jalkoväliläskejä poistettua, miten minun kannattaisi toimia? Olen pyöräillyt varmaan niin pitkään kun itseni tunnen ja hölkkäillyt jne, mutta jalkoväli hinkkaa silti, mitä reeniä kannattaisi tehdä?
Joo ja sitten jos ei ole viisaita vastauksia niin kannattaa pitää naurut sun muut trollaukset omana tietonaan :) Kiitos !
Kolo jalkoväliin
3
308
Vastaukset
- -
Läski ei pala paikallisesti joten vaikka sillä jalkoväliprässillä tekisitkin jotain niin se ei polta läskiä sieltä ongelma alueelta.
Jaloille hyvä liike on yksinkertaisesti kyykky. Sitä rupeat tekemään niin varmasti kiristyy jalat. - Vinkki
Ymmärrän täysin ongelmasi, mutta sanon nyt ihan suoraan että ne loitontaja ja lähentäjä laitteet salilla kannaattaa unohtaa kokonaan. Ne työstävät aivan minimaalisia lihaksia jaloissa. Ne ovat ajantuhlausta silloin kun halutaan yleisesti ottaen kiinteyttää jalkoja ja tällöin pitäisi keskittyä kokonaisvaltaisiin jalkaliikkeisiin jotka hyödyntävät mahdollisimman monta eri lihasta jaloissa. Tämän tyyppisiä liikeitä ovat mm jalkaprässi leveällä ja kapealla asennolla, kyykky, askelkyykky, suorinjaloin maastaveto ja reisien ojennuslaite. Kaikkien liikkeiden kohdalla kannattaa harjoitella tekniikkaa ennen kuin lisää painoja ja ainoastaan oikealla tekniikalla ja kunnon vastuksella aikaansaadaan tuloksia.
Kannattaa kuitenkin muistaa että vaikka treeni on erittäin tärkeätä kiinteytymisen kannalta ainoastaan pienentämällä rasvaprosenttia kropassasi pääset eroon ylimääräisestä läskistä eli myös tästä reisien hankaamisesta yhteen ongelmasta. Oikealla ruokavaliolla ja salitreenillä saat rasvaprosenttia laskettua, mutta se vaatii pitkäjänteisyyttä, sillä rasvaa ei ole mahdollistaa polttaa paikallisesti vaan kroppa päättää itse mistä rasva lähtee. - sdgfbhjnkljkn
viikko sinänsä on lyhyt aika. mutta lähentäjä ja loitontaja liike taikka laite on kyllä tärkee, et sitä ei aivan pois kannata jättää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634