light limppari laihduttaa

...

pari kuukautta mennyt ja olen vähentänyt herkkuja ja korvannut niitä aspartaami limppareilla. 10 kiloa lähtenyt!!! TArkoitus jättää kokonaan herkut pois ja juoda vaan noita limppareita. Kyllä kohta on kesäkunnossa

4

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,..............

Mietipä minkä takia ylipäätään vedät jotain limppareita. Mene vierotukseen niin et kaipaa kohta mitään ällömakeaa.

• NOaspartam

Liika Aspartaamin käyttö on vaarallista, voit lukea siitä netistä.

• Tutkimustietoa

itseasiassa Teiteenkuvalehdessä oli jokin numero sitten tutkimus asiasta ja siinä todettiin aika yksiselitteisesti että light limut vain lihottavat sillä ne huijaavat kehoa luulemaan että sait juuri makeaa, mutta pian keholle selviää ettei sieltä mitään sellaista tule ja nostaa ruokahalua. Lisää ruokahalua joten syöt enemmän.

• hullu-ulla

Hampaat tuntuu kyllä kärsivän, mutta niin ne kärsivät tuoremehujen, marjojen ja hedelmienkin hapoista.
      Olen käyttänyt light-mehuja ja limsoja sekä makeutusjauhetta useita kymmeniä vuosia. Niin kauan kun niitä on ollut saatavilla. Makeutusaineen käytön aloitin vuonna 1972 ensimmäisen laihikseni seurauksena.
      Tosin monella tutullani jotka ei ole koskaan käyttäneet makeutusaineita on huonommat hampaat tai ei enää omat ollenkan suussa.
      Tyttäreni lopetti light-mehun ja limsan käytön hammalääkärin kehoituksesta.
      Nyt syön aamupalan, iltapäivällä lämpimän ruoan sekä illalla iltapalan. Mikä näistä jäisi pois jos aspartaami ei huijaisi elimistöäni himoitsemaan ruokaa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3037
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      74
      2676
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2354
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2115
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1456
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1393
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1386
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1264
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13