pari kuukautta mennyt ja olen vähentänyt herkkuja ja korvannut niitä aspartaami limppareilla. 10 kiloa lähtenyt!!! TArkoitus jättää kokonaan herkut pois ja juoda vaan noita limppareita. Kyllä kohta on kesäkunnossa
light limppari laihduttaa
4
459
Vastaukset
- ,..............
Mietipä minkä takia ylipäätään vedät jotain limppareita. Mene vierotukseen niin et kaipaa kohta mitään ällömakeaa.
- NOaspartam
Liika Aspartaamin käyttö on vaarallista, voit lukea siitä netistä.
- Tutkimustietoa
itseasiassa Teiteenkuvalehdessä oli jokin numero sitten tutkimus asiasta ja siinä todettiin aika yksiselitteisesti että light limut vain lihottavat sillä ne huijaavat kehoa luulemaan että sait juuri makeaa, mutta pian keholle selviää ettei sieltä mitään sellaista tule ja nostaa ruokahalua. Lisää ruokahalua joten syöt enemmän.
- hullu-ulla
Hampaat tuntuu kyllä kärsivän, mutta niin ne kärsivät tuoremehujen, marjojen ja hedelmienkin hapoista.
Olen käyttänyt light-mehuja ja limsoja sekä makeutusjauhetta useita kymmeniä vuosia. Niin kauan kun niitä on ollut saatavilla. Makeutusaineen käytön aloitin vuonna 1972 ensimmäisen laihikseni seurauksena.
Tosin monella tutullani jotka ei ole koskaan käyttäneet makeutusaineita on huonommat hampaat tai ei enää omat ollenkan suussa.
Tyttäreni lopetti light-mehun ja limsan käytön hammalääkärin kehoituksesta.
Nyt syön aamupalan, iltapäivällä lämpimän ruoan sekä illalla iltapalan. Mikä näistä jäisi pois jos aspartaami ei huijaisi elimistöäni himoitsemaan ruokaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418