light limppari laihduttaa

...

pari kuukautta mennyt ja olen vähentänyt herkkuja ja korvannut niitä aspartaami limppareilla. 10 kiloa lähtenyt!!! TArkoitus jättää kokonaan herkut pois ja juoda vaan noita limppareita. Kyllä kohta on kesäkunnossa

4

536

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,..............

Mietipä minkä takia ylipäätään vedät jotain limppareita. Mene vierotukseen niin et kaipaa kohta mitään ällömakeaa.

• NOaspartam

Liika Aspartaamin käyttö on vaarallista, voit lukea siitä netistä.

• Tutkimustietoa

itseasiassa Teiteenkuvalehdessä oli jokin numero sitten tutkimus asiasta ja siinä todettiin aika yksiselitteisesti että light limut vain lihottavat sillä ne huijaavat kehoa luulemaan että sait juuri makeaa, mutta pian keholle selviää ettei sieltä mitään sellaista tule ja nostaa ruokahalua. Lisää ruokahalua joten syöt enemmän.

• hullu-ulla

Hampaat tuntuu kyllä kärsivän, mutta niin ne kärsivät tuoremehujen, marjojen ja hedelmienkin hapoista.
      Olen käyttänyt light-mehuja ja limsoja sekä makeutusjauhetta useita kymmeniä vuosia. Niin kauan kun niitä on ollut saatavilla. Makeutusaineen käytön aloitin vuonna 1972 ensimmäisen laihikseni seurauksena.
      Tosin monella tutullani jotka ei ole koskaan käyttäneet makeutusaineita on huonommat hampaat tai ei enää omat ollenkan suussa.
      Tyttäreni lopetti light-mehun ja limsan käytön hammalääkärin kehoituksesta.
      Nyt syön aamupalan, iltapäivällä lämpimän ruoan sekä illalla iltapalan. Mikä näistä jäisi pois jos aspartaami ei huijaisi elimistöäni himoitsemaan ruokaa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      998
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      298
      860
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      77
      748
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      701
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      655
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      646
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      44
      617
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    Aihe