light limppari laihduttaa

...

pari kuukautta mennyt ja olen vähentänyt herkkuja ja korvannut niitä aspartaami limppareilla. 10 kiloa lähtenyt!!! TArkoitus jättää kokonaan herkut pois ja juoda vaan noita limppareita. Kyllä kohta on kesäkunnossa

4

536

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,..............

Mietipä minkä takia ylipäätään vedät jotain limppareita. Mene vierotukseen niin et kaipaa kohta mitään ällömakeaa.

• NOaspartam

Liika Aspartaamin käyttö on vaarallista, voit lukea siitä netistä.

• Tutkimustietoa

itseasiassa Teiteenkuvalehdessä oli jokin numero sitten tutkimus asiasta ja siinä todettiin aika yksiselitteisesti että light limut vain lihottavat sillä ne huijaavat kehoa luulemaan että sait juuri makeaa, mutta pian keholle selviää ettei sieltä mitään sellaista tule ja nostaa ruokahalua. Lisää ruokahalua joten syöt enemmän.

• hullu-ulla

Hampaat tuntuu kyllä kärsivän, mutta niin ne kärsivät tuoremehujen, marjojen ja hedelmienkin hapoista.
      Olen käyttänyt light-mehuja ja limsoja sekä makeutusjauhetta useita kymmeniä vuosia. Niin kauan kun niitä on ollut saatavilla. Makeutusaineen käytön aloitin vuonna 1972 ensimmäisen laihikseni seurauksena.
      Tosin monella tutullani jotka ei ole koskaan käyttäneet makeutusaineita on huonommat hampaat tai ei enää omat ollenkan suussa.
      Tyttäreni lopetti light-mehun ja limsan käytön hammalääkärin kehoituksesta.
      Nyt syön aamupalan, iltapäivällä lämpimän ruoan sekä illalla iltapalan. Mikä näistä jäisi pois jos aspartaami ei huijaisi elimistöäni himoitsemaan ruokaa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      285
      1164
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      286
      1028
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      920
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      889
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      839
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      74
      818
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      108
      692
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      578
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      561
    10. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      11
      508
    Aihe