Ylätakareidet??!

takareisiprobleemo

Millä helv*llä saan noi kuntoon?? Peppu on ihan ok ja muukin kroppa mutta ku pikkuhousuissa tai bikineissä itseään kattoo peilistä takaapäin niin noi takareidet on kammottavat! ei alhaalta 10-15 cm polven yläpuolelta koska oon juossu ja tehny takareisii laitteella salilla mutta se ei ota noin ylös eikä peppuliikkeet, joita myös oon tehny, noin alas!! auttakaa..tyylii ainoo kohta mun kropas mikä ei nyt kyllä tyydytä yhtään :(( Eli siis ihan pakaroiden alapuolel oleva kohta n. 10-15 cm alas pepusta...mitat mulla on 161 cm, 54 kg et normaalit kyllä

9

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harvinaista.

Ei lihasmassa takareisien keskikohdalla. Kyllä mulla ainakin on se korkein kohta.

• hmm hmm

Teetkö takareisilaitteella oikeilla liikeradoilla ja säädöillä?

Teetkö reiden ojentaja ja loitontajaliikkeitä? entä jalkaprässiä? Maastavetoa suorin jaloin?

• korjaus edelliseen
        hmm hmm kirjoitti:

Teetkö takareisilaitteella oikeilla liikeradoilla ja säädöillä?

Teetkö reiden ojentaja ja loitontajaliikkeitä? entä jalkaprässiä? Maastavetoa suorin jaloin?

Teetkö reiden lähentäjä ja loitontajaliikkettä?

• alotintänketjun.com

Teen lähentäjii ja loitontajii mut eihä ne tonne taakse ota? siit ympärilt tietty auttaa..liikeradast takareisilaittees en sit tiiä mut kyl se nyt aina ihan takareisii ottaa, alemmas vaa ku misä toi kohta on..:o ei se nii "keskellä" takareittä oo, ylempänä..pepun alla. äh :/

• hmm hmm

Se täytyy varmaan vaan kokeilla eri liikkeitä takareisille. Takareisiä voi myös tehdä hihnan avulla alataljassa. Kyykyt mielestäni ottaa myös pakaroihin.

• -Body-

Suorin jaloin maastavetoja...kannattaa tutustua tekniikkaan kunnolla. Ottaa myös persuksiin kivasti :)

• tjn
    • Vinkki

Vaikka olet normaalipainoinen rasvaprosenttisi voi silti olla suhteellisen korkealla tai ainakin sen verran korkealla että ongelmakohtia on edelleen. Pienentämällä rasvaprosenttia kropassasi pääset eroon ylimääräisestä läskistä. Oikealla ruokavaliolla ja salitreenillä saat rasvaprosenttia laskettua entisestään, mutta on hyvä muistaa että rasvaa ei ole mahdollistaa polttaa paikallisesti. Oikealla dieetillä ja treenillä voi edesauttaa rasvanpolttoa mutta loppujen lopuksi kroppa päättää itse mistä rasva palaa. Ne alueet kropassa joissa on alkujaan ollut enemmän rasvaa kuin muualla niin niissä tulee olemaan rasvaa vielä pitkään sen jälkeen kun muu kroppa alkaa näyttämään suhteellisen kiinteältä. Eli pitkäjänteisyyttä tarvitaan. :)

Muutama erittäin hyvä liike takareisille on leveä jalka-asento vinossa jalkaprässissä, suorinjaloin maastaveto sekä läpiveto taljassa. Kaikkien liikkeiden kohdalla kannattaa harjoitella tekniikkaa ennen kuin lisää painoja, sillä jos oikea tekniikka puuttuu niin liikkeestä ei ole mitään hyötyä ja voi myös helposti satuttaa itseään.

• Voihan se

niinkin olla, että jos kankkuset ovat suhteettoman hyvin kehittyneet, niin reidet näyttävät ohuilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe