Onko suurin syy sinkkuuteen se, että emme mene sinne missä olisi muita ihmisiä?
Aina sinkku
8
222
Vastaukset
- oikeassa olet
Ehdottomasti ainakin minulla. Toinen suuri syy on se, että olen huono tutustumaan. Kuitenkin jos olisin tarpeeksi ihmisten ilmoilla, niin en todennäköisesti olisi sinkku. Tytöt pitävät lärvistäni ilmeisesti jonkin verran ja olen normaalipainoinen.
- hsdghs
Mulla varmaan on. Aika noloo änkeytyä jonnekki minne ei kuulu tai missä ei oikeen tunne ketään. Mä tuun töistä kotiin ja käyn sit illalla lähi kaupassa jossa kukaan ei ole lähentynyt.
Sitä paitsi naisen aloite on vähän kaks piippunen juttu et haluaako sitä edes. Toisaalta se ois kivaa ja imartelevaa, mut jos sellanen oikeesti sattus ni menisin paniikkiin. Naama menis aivan punaseksi ja ehkä pyörtysin lattialle. Joten ei aivovammaa tänne kiitos
ps. tosta naisten lähentymisestä on joitain kokemuksia ja tuntuivat ikävä kyllä erittäin vaivaannuttavilta. Ärsyttää kun ei osaa ottaa sellasta luontevasti- ööö....
"Mulla varmaan on. Aika noloo änkeytyä jonnekki minne ei kuulu tai missä ei oikeen tunne ketään."
Miten sitä tutustuu kehenkään jos ajattelee tuolla tavalla. Itsestäni kaikista paras tutustumistapa onkin se, että kukaan ei tunne toisiaan. On todella mielenkiintoista jutella henkilön kanssa jota ei tunne. Eihän sitä koskaan tiedä miten mielenkiintoisen ihmisen kanssa päätyy juttelemaan. Eikun rohkeasti vain ihmisten ilmoille ja tutustumaan mielenkiintoisiin ihmisiin.
Vieläkö nimerkki kaappari sekoilee. Muistakaa, että kyseessä on mies kun provoaminen kunnolla alkaa.
- Marko 40 vee
Voi pikku gloriana sä oot sitten ihana!
Voi kun sun kanssa pääsis ihan oikeesti "polkemaan" ....
- mr indifference
Ehkä, mutta uskoisin myös että tällä palstalla roikkuminen edesauttaa sitä.
- -TSS-
Minä olen asunut Helsingissä 18v, siis suurimman osan aikuisiästäni, olen siis nyt 40v, ja olen kahlannut Helsingin yöelämää niin paljon kuin mahdollista. Tosin, iän myötä tahti on viime vuosina hiljentynyt.
Silti, kaiken tämän ajan olen ollut sinkku eikä todellakaan ole ollut kyse mistään että en olisi mennyt ihmisten ilmoille. Varmastikin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.132537Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant762358- 2021334
- 1171194
- 751142
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2661099Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211939Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,7936Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �11894Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54816