Olen vähän aikaa sitten alkanut hoitaa yhtä ihanaa yksityistä 170 cm holsteiner ruunaa meidän tallilla, me sovittiin sähköpostin kautta että alkaisin hoitaa sitä pari kertaa viikossa. Ilmoituksessani luki myös että haluaisin ratsastaa hoitamisen lisäksi ja omistaja sanoi myös että saisin kokeilla ratsastaa sillä myöhemmin. Mutta olen aika lyhyt (n. 156 cm) Mutta osaan hallita isojakin hevosia, ratsastan yleensä 165cm torihevosella, jota myös hoidan:) Hän on tosi kiva ihminen, mutta ei näköjään usko että olen tarpeeksi hyvä ratsastamaan, vaikka ei edes ole nähnyt minun ratsastavan.. Sillä hän on tehnyt ilmoituksen että etsii jotakin vuokraamaan hänen ruunaansa.. Tai sitten se on rahasta kiinni. Miten saisin hänet vakuutettua siihen että todella osaan ratsastaa? Haluaisin kovasti päästä ihanan hoitsuni selkään
Minun ihana hoitsuni
Help me =)
2
60
Vastaukset
- mörkö
Kysy asiaa hevosen omistajalta kasvotusten. Jos hän on kerran luvannut, että saat koittaa ratsastaa, niin kysy, että miksi hän ei sittenkään anna lupaa. Voit myös kertoa vuokraaja ilmoituksesta. Viimeistään silloin omistajan pitäisi kertoa totuus. Toivottavasti pääset ratsastamaan hoitsullasi! :)
- Help me=)
Niin, hän ei ole sanonut että en saa, mutta hän ei vain ole sanonut siitä mitään, ja se ilmoitus, luulen että hän haluaisi rahaa ratsastuksesta.. Eli en ole oikein viitsinyt kysyä, mutta kai sitä pitäisi sillä en millään jaksaisi odottaa hänellä ratsastamiseen!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112722Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän171720Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2671608Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue271268Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271139Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411062Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?831031RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022