Miten ihminen selviää niin monista asioista, niin pienellä vaivalla.Kuinka siirtää tai käsitellä tunteita, joita ei ole koskaan edes osannut kuvitella olevan. Tiedän, että ero ei ole mikään kummallisuus nykyaikana ja näillä elämän ehdoilla, mutta se että jos eron saa ilman että sitä on tilannut, niin sitä on vaikea ymmärtää.
Olen nyt kolmatta viikkoa kulkenut kuin haamu pitkin elämääni.Olen katsellut seinää niin pitkään samassa paikassa, että tiedän joka ikisen virheen maalipinnasta .Olen tottunut hiljaisuuteen niin, että ihmisen puhe alkaa ärsyttää ja korvat lukittautuu. Päivät kuluu kassan takana itseään kooten. Kaverit on kaikonneet tai sitten se olin minä joka torjui heidät.En osaa sanoa enää, koska eilinen on yhtä samaa sumua kuin nyt hetki.Järki sammutti sydämeni kokonaan.Se kai toimii nyt vain pitäkseen minut hengissä.
Kukaan ei tunnu uskovan kuinka tosissani olen, kuinka väsynyt olen. Kyllä he näkevät sen aikanaan, kaikkihan tapahtuu aikanaan. Kun viimeksi kuuli ex-miehestäni hän komensi minua pyytämään anteeksi häneltä.En tehnyt sitä, ei ole mitään mitä pitäisi pyytää anteeksi, koska silloin pyytäisin anteeksi olemassa oloani. Ex-mieheni tilasi eromme, omilla sanoillaa ja teoillaan,Olenko katkera, ehkä hieman.Enemmän olen hämmentynyt, koska meitä ei erottanut toinen nainen, ei raha, ei rakkauden loppuminen. Meidät erotti toinen persoona.Kokonainen tuntemattomuus, sekalainen ryöppy epäilyksiä ja tekoja jotka sattuu vieläkin.
Minusta ei ole opettamaan, eikä minusta ole toisen itsetuntoa nostamaan,En osaa ottaa pois tapahtuneita tai ei tapahtuneita. Kun ihmismieli "sekoaa" niin järjellä ei ole enää sijaa.Siksipä suosiolla luovutin ja päästin irti, siitä osasta mikä liikkuu. Miksi en osaa päästää irti myös näistä varjoista. En pysty hahmottamaan edes lepääkö ruumiini vai sieluni, onko mieleni tyyni vai sotkeeko se tunnetta.TIedän vain sen, että tämä sota hävittiin jo ennen taistelua.
Toivon että jossain siellä elämäsi tiellä, saat voimaa koota itsesi uudelleen.Olen ylpeä siitä mitä meillä oli. Rakastan sinua aina, mutta minusta ei ole kantamaan niin raskasta taakkaa, kuin sinun sairautesi.En ollut valmis niin isoon yllätykseen, en siihen mitä se tekee meille, minulle. Kun hetkittäin palaan siihen päivään kun katosit, olisin toivonut että saisin kadota kanssasi. Jos minulla olisi riittänyt ymmärrys, mutta kaiketi se on se ihmisen toinen ääripää, halu säilyä hengissä.
Miten selvitä erosta, jota ei ole tilannut.
3
448
Vastaukset
- eräsvain
Voimia sinulle.
- kaksosen elämää
Sairaus joka muuttaa ihmisen kahdeksi erilliseksi ihmiseksi tekoineen ja ajatuksineen. Ei ole kenellekään toiselle se helppo.
Sairaushan vapauttaa aina tekijän teoistaan koska ei muista mitä toinen persoona teki.
Liian raskasta se on. ja usko ap. teit oikein. On tilanteita että se toinen persoona olisi voinut viedä vaikka hengen.
Haluat vain elää. Olen kokenut vastaavan elämäntilanteen ja tein samat päätökset. Kokoa itsesi pala palalta ja sure kokonaisena. Kyllä uusia ystäviä ja miehiä tulee. Käy välillä ihan rauhassa kävelyllä tai jotain, selkeyttää mieltä. Kyynel kerrallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161