Miksi vierailet ihmisten gallerioissa?

niin?

Mitä sieltä kyyläät?

15

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin?

niin? Miksi kyyläät?

• niin tuulee.

Älä nouse tunturille
      sielä aina tuulee
      tuuli viepi menneshän
      ken siellä liikaa luulee.

• Nasdaq

Älyttömän hieno ja täysin oikea ajatelma.

Olin itse Storsteinfjälletillä ottamassa aurinkoa.

• Eniten käyn tsekkaamassa keskusteluja. Muistan, että toi osallistui johonkin hyvään keskusteluun silloin, että mitäs se sanoikaan tai mistäs se keskustelu löytyykään, mikä oli sen otsikko.Joskus galleria onkin suljettu siltä osin ja keskusteluja ei näy, enkä muistanut asiaa, ja sit olen tsekannut turhaan.

Toisiks eniten käyn kattomassa jos on kuva vaihtunut tai muuten jos en ole katsonut sen galleriaa (vähään aikaan).

Kolmanneks eniten varmaan sitä, että onko joku on-line-tilassa, vai joko se häipyi.

Tyydyttikö vastaukseni? :)

Miks puhua kyyläämisestä? Ahdistaako sinua ,jos kadullakin joku katsoo sinua päin?

• Harvakseltaan vierailen ja varmaan siksi, että se nyt vaan on semmonen tapa, että kun sattuu oikein mielenkiintoinen keskustelija jollakin palstalla juttusille, niin tulee vilkaistua, jos nyt profiili ei ole suljettu. Omani on, kun alkoi nyppimään kirjautumisongelmat.

Tuo kyylääminen on aika huono ilmaisu. Jos kaikille avoimen gallerian itselleen tekee, niin eiköhän se ole nimenomaan vierailujoita varten? Tulikin mieleen, että pitäis taas muutama profiili tsekata..

• zisel

Käyn stalkkeroimassa. Jos tykkään jonkun henkilön jutuista niin saatan käydä kattoo (sikäli jos mahdollista) että mitähän se on kirjotellut. Aika harvinaista kyllä että sitä teen, silti teen vierailuni kirjautumattomana ettei ne huomaa että stalkkeroin niitä :D

• syysyyllinen

Kerään tietoja,vakoilen ja teen tutkimuksia.
      Laita lisää tietoja itsestäsi !
      Kerro mokistasi, rahoistasi, seksuaalisista toiveistasi ja mielesi sisällöstä.
      Et voi estää minua mitenkään. Olen ovelin urkkija.

• Käyn katselemassa, josko niitä olisi jotenkin päivitetty. Utelias luonne ja silleen...

• Nasdaq

En käy gallerioissa, sillä ne ovat tylsiä. Tänään tosin kävin (en nyt muista nimeä), sillä mua kiinnosti maisemakuva.

En osaa päätellä mutta päättelin sen olevan Puijolta. En itse ole käynyt, koska minulla on selittämätön akrofobia.

• Nasdaq

Luulen akrofobian olevan sukua peniskateudelle. En tosin ole mikään kallonsahaaja.

• ...

Kenellä on paras profiilikuva. Ne tietysti tulee urkittua. ;-D

• Vierailen siellä, koska ne on siellä sitä varten olemassa. Miks ne muuten ois olemassa? Käsittämätön kysymys!!
      Saatan jopa oppia jotain uutta vierailessani.

• :D

Olet Jazuli! Jazuli käyttää usein sanaa kyylätä, hän kokee, että häntä kyylätään aivan vitusti :D

• ...

Huti meni, tuo sana on monen muunkin sanavarastoon kuuluva. :-)

• 8(
        ... kirjoitti:

Huti meni, tuo sana on monen muunkin sanavarastoon kuuluva. :-)

Älä kyylää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      248
      4078
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      128
      2343
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1491
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      968
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      129
      958
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      949
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      335
      889
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      867
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      790
    Aihe