Mun naapuriin muutti sellanen turhan hyvän näkönen blondi viimesyksynä niin mä just hokasin mitä mä voin tehdä. Mä rupeen väittää kaikille että se on feikki - siis joku hologrammi tms. Tai sitten sanon että se on mun sivupersoona. Tai että se on oikeesti mies. Ei oikeen viitti ottaa niitä naapurimustamaalaamisen kahta vakioo käyttöön (juoppo ja mielisairas) kun tulee vähän niinkun kustua muuten omillekkin nilkoille.
JEEEEEEEEEE, kiitos! :D
Kerrankin palstasta on ollut hyötyä!
14
78
Vastaukset
- jups
Eli pidät itseäsi hyvänäköisenä naisena,jolle ollaan katellisia ja se joka sua väittää feikiksi ja sivunikiksi olisikin nainen? En usko. Mies se on, kun seuraa sen muita vainon kohteita.
- zisel
Tää mun avaus on puhtaasti juuri sitä mitä tossa lukee, siinä ei kertakaikkiaan ole mitään sivumerkityksiä tälläkertaa :) Ymmärrän kyllä että siitä tollasen käsityksen sait nyt kun luin sen uudestaan.
Kyllä mä olin vähän aikaa sellasen miehen kanssa joka haukku mut kaikille miespuolisille kavereilleen samaan aikaan kun oli mun kanssa - siis teki puheillaan mut mahdollisimman epäviehättäväksi kavereittensa silmissä. Harmi kun toi paljastu vasta myöhemmin - oisin muuten mennyt piruuttanikin antaa pildeä sen kavereille :)
- 4D tähti
Minunkin naapurissa asuu hyvännäköinen blondi, mut ei se haittaa.
- zisel
Joo, no sulla on eläminen sitten helppoa.
- zisel
Niin sellasta vielä että muistin eilen että mulla on mustikoita pakastimessa ja tein amerikkalaisen ohjeen mukaan mustikkamuffinsseja. Ne olis kuulunut tehdä sillain että ensin laittaa vuokaan sen taikinan ja sitten tunkee niitä mustikoita sinne taikinan joukkoon. Se oli liian hermojaraastava ajatus joten sain kuningasidean - ripottelin mustikat paperivuokien pohjalle ja heitin lusikallisen taikinaa päälle. Ne meni ihan pilalle :( Kauhee mustikkaliemi siellä pohjalla.
- 4D tähti
Miksei mustikoita voi vain laittaa taikinan sekaan? Amerikassa tietty joku haastaisi sut oikeuteen, jos joka muffinssissa eo ole yhtä monta mustikkaa. Mutta ei Suomessa, vaikka olisikin amerikkalainen ohje.
- zisel
4D tähti kirjoitti:
Miksei mustikoita voi vain laittaa taikinan sekaan? Amerikassa tietty joku haastaisi sut oikeuteen, jos joka muffinssissa eo ole yhtä monta mustikkaa. Mutta ei Suomessa, vaikka olisikin amerikkalainen ohje.
Siksi koska se taikina värjäytyy muuten siniseksi eikä ne maistu sillon enää samalta. Niitten pitää näyttää vaaleilta muffinsseilta joissa on sinisiä täpliä. En mä haasteen pelossa uskalla siellä jenkkifoorumilla jossa kirjottelen tästä mitään mainitakkaan.
- 4D tähti
zisel kirjoitti:
Siksi koska se taikina värjäytyy muuten siniseksi eikä ne maistu sillon enää samalta. Niitten pitää näyttää vaaleilta muffinsseilta joissa on sinisiä täpliä. En mä haasteen pelossa uskalla siellä jenkkifoorumilla jossa kirjottelen tästä mitään mainitakkaan.
Jo mustikat on jäisiä ja irti toisistaan ja nopeasti vaan sekoittaa ne taikinaan, niin ei ne mitään värjää.
Joo ei kannata jenkeille sanoa tuosta mitään. Muffiniohje voi kuulua jonkun maastakieltovientilain piiriin ja sen soveltaminen muualla uhata USA:n kansallista etua ja amerikkalaista elämäntapaa. - zisel
4D tähti kirjoitti:
Jo mustikat on jäisiä ja irti toisistaan ja nopeasti vaan sekoittaa ne taikinaan, niin ei ne mitään värjää.
Joo ei kannata jenkeille sanoa tuosta mitään. Muffiniohje voi kuulua jonkun maastakieltovientilain piiriin ja sen soveltaminen muualla uhata USA:n kansallista etua ja amerikkalaista elämäntapaa.Kyllä ne sen verran värjää vaikka kuinka olis jäässä että se taikina ei ihan vaaleaa ole - tulee sellanen sininen vivahde. Jäähän sun sormiinkin jäisistä mustikoista jälki jos niitä kädessä hetken pidät :)
- koulupuku
Koska sun opiskelut alkaa?
- zisel
En kerro :) Mistäs tiedät vaikka olis alkanut jo?
- ammatti koulu
zisel kirjoitti:
En kerro :) Mistäs tiedät vaikka olis alkanut jo?
Mitä siisseli opiskelee?
- ?
ammatti koulu kirjoitti:
Mitä siisseli opiskelee?
Joku päihdetyöntekijä, tms.liittyy narkkisten ja juoppojen katkohoitoon. Tukihenkilöksi tms.
Joo, ja sitten sä voit dissosioitua ja alkaa väittämään että se olin mä, joka niitä väitöksiä esitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393870Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3442997Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt101906Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23771- 65761