Olen viime kesän ja talven aikana tutustunut lajiin käymällä otteluissa ja television välityksellä, poikani (9 ja 12 v.) ovat innostuneita aloittamaan uuden harrastuksen mutta isänä olen huolestunut asiasta kun olen seurannut tätä keskustelupalstaa. Onko tosiaan näin että harrastajat kautta maan katkeroituvat näin pahasti ja yhteisen tekemisen ja lajin kehittämisen sijaan vain haukkuvat toisiaan ja etsivät virheitä muista? Itse olen toiminut yli 30 vuotta jääkiekon, lentopallon, judon ja enduron parissa. Missään näistä lajeista en ole törmännyt näin käsittämättömään porukkaan, tämä oikeasti laittaa ajattelemaan että koitan keksiä lapsilleni jonkun muun lajin jotteivat he ole muutaman vuoden kuluttua täällä kirjoittelemassa herjauksia toisiin pelaajiin ja seuroihin liittyen. Minut on opetettu pienestä asti kunnioittamaan vastustajaa.
Outoa porukkaa
7
430
Vastaukset
- ysikki9
Ja kuvittelet että muutama örvelö Suomi24-sivuilla antaa mistään lajista todellista kuvaa? Käy mielummin teitä lähellä olevan jengin treeneissä haistelemassa ilmapiiriä niin selviää onko laji jälkikasvullesi sopiva.
- mene paikalle
Juu, en todella lähtisi lajin julkisuuskuvaa ruotimaan anonyymin keskustelupalstan perusteella.
- tuu_baa
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10556503
Ei kannata kyllä lätkää lähteä pelaamaan jos tosiaan perustelut on 24suoli. Muita mainitsemisia lajeja en jaksanut kahlata koska oletan että samaa tuubaa löytyy kuin täältä. - 0+0
mee ny poikies kans pelaan vaikka maahockeyta ja jää sinne perkele!
tämä laji ei tarvi sun kaltaisia ihmisiä jotka roikkuu netissä lukemas muiden kirjotuksia.
mee harjoitteleen.
kumma tyyppi. - uttiv aakatsiah
samaa mieltä, etti ittelles ja lapsille uus laji.
mulle kateus on aina ollu se polttoaine josta ammennan voimia, et jaksais huomiseen ja sit joku "huolestunu isä" tulee kertoon etten sais nimettömänä haukkua muita.
koita ny kuule sinäki vähä miehistyä ja riipase vaikka tohon W-calanda topicin alle joku kunnon myrkytys esim. Wolvojen nettisivuista.
Se voimantunne mikä siitä tulee on kyllä sanoinkuvaamaton , unikin tulee illalla helpommin. - 16+3
Junnuturnauksissa ollaan kyllä ainakin näennäisesti aika hyvää pataa eri seurojen kesken. Samoin eri seurojen junnut tuntee toisiaan melko hyvin leireillä ja turnauksissa tutustuneina, ja ovat Facebookissa kavereita toistensa kanssa yli seurarajojen.
Tämä keskustelupalsta ei anna oikeaa kuvaa siitä minkälaista on olla mukana junnupelaajana ja vanhempana amerikkalaisen jalkapallon parissa. - 57+99
Vi**u tääl on kyl tyhmää porukkaa..Huhhuh. Suomijefun murheenkryyni koko palsta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760