Onko kukaan kokeillut? Mitä vaikutuksia on ollut? Jos saisi tästä pienen keskustelun aikaiseksi :) Kyseessähän on siis aktivoitu vihreä savi :
http://kauppa.ruohonjuuri.fi/juotava-savi/ARGITA-8018968030160/dp
Juotava savi
MiinaLee
2
929
Vastaukset
- shivanen
ei muuta ku kokeilemaa, sillähän se selviää. Itsekin olen aikonut kyseistä tuotetta ostaa :)
- pussi kassissa...
Minäkin hurahdin sitä ostamaan eilen, mutta en ole viellä juonut. Kuka ehtii ensin kokeilla?
Aloitin siis pH-ruokavalion, jossa elimistöä muokataan emäksiseksi.
Alku drinkkinä olen juonut ruokasooda vettä ja kaskummaa, alkoholi ei maistu ollenkaan ja tupakkakin on vastenmielistä. Hyvä, sillä niitä ei tulisikaan käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051044
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 43482
- 45472