mies kahden naisen välillä

alannismorriseeeee

Hei,

Haluaisin mielipiteenne seuraavaan:

Rakastuin 2 vuotta sitten mieheen, joka oli naimisissa. Olin kakkosnainen vuoden, kunnes mies humalassa kertoi vaimolleen että on rakastunut toiseen. Heille tuli pienimuotoinen ero, mutta yrittivät uudestaan pienen lapsen takia. Mies ei jättänyt minua rauhaan vaikka yritti, enkä minäkään osannut lähteä. Heille tuli toinen ero, nainen muutti toiselle paikkakunnalle lapsen kanssa. Me yritimme suhdetta, mutta mies alkoi oireilla kovasti ikääväänsä lasta kohtaan, ja hän koki, ettei voinut olla kanssani onnellinen, koska koko suku oli tekoaan vastaan, ja lapsi on niin pieni, ettei hän kestänyt siitä eroa. Vuosi on heidän erostaan, ja he taas yrittävät uudestaan. Mies ei EDELLEENKÄÄN jätä minua rauhaan, mutta minulla on tullut nyt vihan seinä vastaan. Hän yrittää kokoajan päästä lakanoihin ja sanoo rakastavansa minua, ja jos heillä ei nyt onnistu, niin haluaa minut, mutta haluaa silti kuulema yrittää onnistuvatko he.

Olen todella väsy ja mase ja olen sotkenut elämäni tämän miehen myötä ihan totaalisesti. MIehen vaimokin on kärsinyt tuhat kertaa enemmän kun minä tai kukaan, ja hän haluaa yhä luottaa mieheen, ja näköjään ei kannata.

Vihani on niin suuri, että mietin kokoajan että vaimon pitää tietää. Se ei silti taida olla minun asia kertoa?

Kysymys on, teenkö asialle jotain vai en?

15

2871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hroqwih

Hei. Hyvä että olet huomannut että tästä miehestä ei hyvää seuraa. En tiedä miten on järkevintä toimia, mutta voin kertoa miten itse toimisin.

Sinuna toimisin varmaankin niin, että sanoisin että jos tuollainen ei lopu, niin otan yhteyttä vaimoon. Ja jos vielä yrittäisi lakanoihini päästä, todellakin toimisin niin. Tilanne voi nimittäin olla niinkin, että vaimo on antanut viimeisen mahdollisuuden, ja mies surutta hyväksikäyttää tämän uudelleenrakentunutta luottamusta.

Sekä sinä että tuo vaimo ansaitsette kunnon miehet. Siinäkin olisi syytä jo kertoa vaimolle, että haaskaa aikaansa tuollaiseen limanuljaskaan, kun hänelläkin olisi mahdollisuus käyttää aikaansa itseensä ja uuden parisuhteen etsintään.

Itse tekisin niin siis että yhdestä varoituksesta ilmottaisin, mutta en todellakaan tuomitsisi jos ilmottaisit jo nyt. Naista on jo loukattu pahimmalla tavalla, tuo lisäinfo tuskin häntä romahduttaisi, vaan parhaassa tapauksessa vaimo saattaisi päästä eteenpäin elämässään ja löytää sen tosirakkauden. Sanotaanko näin, jos olisin kyseinen vaimo, haluaisin tietää. Kaikki eivät halua, mutta on hyvin hankala arvioida tuollaista tuntematta ihmisiä.

Perheenrikkomisen moraalia älä mieti sekuntiakaan. Mies on jo itse ihan tietoisesti pyrkinyt rikkomaan perheensä, sinä viestintuojana et ole se rikkoja, mies on itse tekijänä se rikkoja. Plus mikään ei ole kamalampaa kuin elää lapsuus tuollaisen suhteen alla, ihan oikeasti, lue vaikka uskottomuus palstalta miten toisen vanhemman jatkuva pettäminen (niin että itse on tajunnut, ja äiti/isä on sulkenut silmänsä toisen teoilta) on moniin vaikuttanut. Aivan kamalan surullista luettavaa. Parempi erossa, kun toinen aisankannattajana, mitä tulee lapsiperheisiin.

• hhuuttthh

Ei sinun tarvitse kertoa miehen vaimolle, eiköhän jo tiedä minkälaisen miehen kanssa on tekemisissä.

Sinuna tekisin mieheen todellisen pesäeron. En vastaisi puhelimeen tai s-posteihin.

Jos mies soutaa ja huopaa, niin mitä se tekee esim. vuodenpäästä. Aivan samaa kuin nyt eli soutaminen ja huopaaminen.

Sitten, jos sinä päästät miehen elämääsi, oletko ihan varma ettei hän tee samaa temppua sinulle, kun rakastuu uuteen henkilöön.

Itse olen päättänyt aikoinani sen, että jos en ole miehelle ykkönen heti suhteen alusta asti, saa mies mennä menojaan.

Jokainen tekee päätöksen itse ja sen kanssa on elettävä.

• 3 + 3

Sinä olet miehen elämän tärkein ihminen. Lapsi on miehen elämän tärkein ihminen. Ja vaimo on miehen elämän tärkein ihminen. Hän ei voi olla onnellinen ilman kaikkia teitä.

Miten mies voisi pitää teidät kaikki?

• Ex-vaimox2

Eiköhän vaimo jo tiedä miehensä metkut. Tuskin vaimo luottaa mutta haluaa yrittää lapsen takia. Irtaudu itse koko sopasta ja jatka elämääsi. Anna miehen hoitaa oma soppansa ja etsi itsellesi arvoisesi mies. Olet miehelle ikuinen kakkonen, sen olet jo nähnyt. Viaton lapsi ei ole syyllinen isänsä sotkuihin mutta on isän ansainnut joten jo lapsen ja vaimon vuoksi sinuna lopettaisin kaiken miehen kanssa. Vaimon osa ei todellakaan ole helppo tuossa tilanteessa mutta pelko lapsen kasvattamisesta yksin saa hänet yrittämään vielä. Kyllä vaimokin omat ratkaisunsa tekee ja on luultavasti antanut miehelleen viimeisen mahdollisuuden. Jos sekin päättyy eroon, ei mies välttämättä palaa luoksesi. Tai jos palaa niin hyvinkin saattaa tehdä sinulle samoin kuin vaimolleen nyt jos löytää uuden... ja luultavasti löytääkin kun ei pysty olemaan uskollinen.

• 2133333333333333

Minä taas sanoisin että kerro naiselle.

Kyllä jokainen, itseään arvostava nainen haluaa tietää jos ukko pettää. Minäkin haluaisin että jos mieheni on pettänyt minua jonkun kanssa, tulisi siitä kertomaan.

Minä en halua elää pettävän ukon kanssa, haluan kunnollisen sellaisen.

Joten sanoisin että kerrot. Sitten et enää vastaa miehelle.

• Löyhkä

Kyllä on naista taas vedätetty ja viedään kun pässiä narussa.Missä naiset on teidän itsekunnioituksenne kun alistutte tälläsiin suhteisiin ja useamman kerran.Toisen aviomies ei voi olla vapaata riistaa muuta kun niille jotka tälläisiä suhteita metsästelee.Anna perheelle mahdollisuus selvittää asiansa ja vetäydy taka viistoonn.Sinähän sitä sontasoppaa hämmennät

• PolyAm

Taas ollaan pettämässä ympäriinsä. Miksette aikuiset ihmiset voi olla avoimesti kimpassa ja hoitaa suhteitanne rehellisesti? Jos on kahteen naiseen suhteessa niin sitten on. Se on oikein hyvä olotila.

• järki käteen

Tavallinen tarina. Mies etsii seikkailuja tylsän avion ulkopuolelta. Ei tule jättämään vaimoaan. Vaikka puhuu ummet ja lammet rakkaudesta, älä usko. Ainoastaan TEOT puhuvat. Jos suostuu HETI eroon, on tosissaan. Yrittää vaan pitkittää teidän suhdetta valheillaan. Lopeta heti, olet muuten koukussa ja elämäsii piloilla.
      Mies EI eroa, ainoastaan jos VAIMO jättää hänet. Sitten saat nyyhkivän äijän itsellesi - jolla ei ole rahaa, ei asuntoa ja etsii pian uuden sinun tilallesi.
      JÄTÄ HETI!

• Joillain miehillä on voita leivän molemmin puolin, monilla taas ei mitään.

Miksi ne varatut miehet aina kiinnostaa naisia vaikka vapaitakin olisi vaikka millä mitalla?

Onko niin monet naiset vain samalla tavalla typeriä? Pelimiehen paskanlässytykset uppoaa, sitten ollaan "kakkosnaisena" varatun miehen kanssa, mutta vapaat miehet eivät kelpaa.

• vapaanainen1980

lässyttäkää te vapaatkin niin olis mukava. miksi vapaat ja kunnolliset miehet on niin pirun tylsiä? ite ainakin kaipaan sähinää seksiin ja arkeen. niin valitettavan monta kertaa vaan on ollut niin, ettei sitä omaa puoliskoa vaan löydy.

• foxyfoxy
        vapaanainen1980 kirjoitti:

lässyttäkää te vapaatkin niin olis mukava. miksi vapaat ja kunnolliset miehet on niin pirun tylsiä? ite ainakin kaipaan sähinää seksiin ja arkeen. niin valitettavan monta kertaa vaan on ollut niin, ettei sitä omaa puoliskoa vaan löydy.

Sanopa muuta! Ei ne vapaita oliskaan, jos eivät olis tylsiä. Selvähän se, että tarjonta ja kysyntä kohtais kovalla kolinalla - mutta oikeesti... En mä ainakaan halua parisuhteeseen jonkun "sopivan ja mukavan" kanssa siks, että pitäis olla parisuhteessa jonkun vapaan kanssa. En mä tarvi parisuhdetta, maitoa saa kaupasta ilman, et tarvii ostaa lehmää... Alusvaatelaatikossa mulla on monta paria "sopivia ja mukavia" alkkareita, mutta en mä niiden kanssa parisuhteeseen halua!

• Väsyksissä

Mulla on hieman samanoloinen tilanne, miehellä on pieni lapsi, mutta ei ole naimisissa kyseisen naisen kanssa eikä oman kertomansa muutenkaan tekemisissä naisen kanssa kuin vain lapsen tapaamisasioissa. Luin kirjoituksesi ja tunteeni ovat vaan samanlaiset kuin sinulla, eli olen kakkonen, lapsi on ensimmäinen. Vajaan vuoden olen tätä showta kokenut ja kuulostellut selityksiä siihen miksi näemme niin harvoin, kun lapsen tapaamisajatkin on niin hankala sopia. Itse olen miettinyt samaa, että voisinko mennä tämän naisen puheille juttelemaan asioista ja lähinnä tähän lapsen tapaamiseen liittyen, mutta ehkä sen asian selvittäminen kuuluu lapsen isälle, jota olenkin neuvonut menemään lastenvalvojan juttusille, mutta tämä miesystäväni ei ole neuvosta "vaaria" ottanut. Itse olen myös ratkaisujen edessä, kun näemme miesystäväni kanssa vielä harvemmin hänen harrastuksistaankin johtuen ja olen hänelle ilmaissutkin miltä minusta tämän meidän "seurustelumme" tuntuu. Jos hän ei tee asioiden eteen jotakin ja myös rupea joustamaan, aion sanoa hänelle hyvästi. Samaa suosittelen sullekin, kun olet jo noin monta kertaa sen miehen koukussa ollut ja ehkä hän juoksee vain sen seksin perässä sinun luokse. Kiitos ja anteeks!

• nuotio

Jokainen on oman onnensa seppä..

• itse päätät elämästä

Ap haluaa saada huomiota ja että joku välittää ja rakastaa. Sitten se takertuu ensimmäiseen joka vähän vilkasee ja itkee kun mies ei olekaan hänen pauloissa. Tämä oli karrikoidusti sanottu.

Kannattais sanoa miehelle suorat sanat että se on loppu nyt ja kieltää yhteydenpidon. Ap muutenkin voisi keskittyä omaan elämäänsä joka tuolla tavoin menee hukkaan. Toki se on hänen oma valinta. Mutta jos tykkää niin sitten ei kannata itkeä toisista naisista.

Ei se mies, ap, sinusta välitä. Hänkin vain haluaa olla haluttu ja saada huomiota ja ottaa kummastakin suhteesta kiva irti. Kun alkaa ahdistaa hän keskittyy taas enemmän toiseen. Aikuinen vastuuntuntoinen mies ymmärtäisi itsekin lopettaa tuollaisen pelleilyn ja tehdä tilanne selväksi. Sitähän voi erota ja lapsi yhteishuoltoon. Mutta muista että vaikka mies jättäisi vaimonsa lopullisesti sinun takia, hän voi jälleen kohdata jonkun mielenkiintoisen eikä taaskaan osaa päättää kumman kaa olis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      13
      2537
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      76
      2358
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1334
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      117
      1194
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      75
      1142
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      266
      1099
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      939
    8. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      7
      936
    9. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      11
      894
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      54
      816
    Aihe