Tutkimus: pieni nälkää on hyväksi

uusinta uutta

"Nälkä laittaa rasvat liikkeelle"

"Terveelle ihmiselle pieni nälkä tekee vain hyvää. Professori Marja Mutasen nälässä elimistö alkaa käyttää energiavarastojaan eli rasvakudosta. Kun rasvakudos lähtee nälän vuoksi liikkeelle ja vaihtuu, se pysyy notkeana."

http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2012040415415452_lh.shtml

Tämä on jo pitkään tutkittu asia ja mm. hiiret joita pidettiin pikku nälässä elivät vertaisryhmää kauemmin.

löytyikö nyt syy siihen miksi nälkäpelkoiset (ja liikunnanvastaiset) VHH:laiset ovat niin lihavia? VHH:llahan ei tule koskaan nälkä koska aina syödään jo ennakkoon. Syödään vaikka elimistö ei ruokaa kaipaakaan.

Kaikki mikä laittaisi rasva-aineenvaihduntaan vauhtia on VHH-kuurissa kiellettyä. Jotain lääketieteelle tuntemattomia sokerinpolttovaiheita kyllä tyrkytetään tietämättömille.

Makaaminen ja television katsominen on sallittua. Ja netissä spämmäily. Sekä rasvan syönti, koska sitä syödessä ei tarvi edes pureksia kuten esim. leipää syödessä..

4

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoikka vhh

Olen todennut tämän myös omakohtaisen kokemuksen mukaan, mutta etkös väittänyt täällä, että jos oma kokemus jostain asiasta, on se valhetta?

Koen mielekkäämäksi sen, että on vhh:ta noudattava entinen lihava kuin lautasmallilla syövä nykyinen lihava.

Oletko sinä nykyinen lihava joka olet katkeroitunut hitaaseen painonpudotukseen lautasmallilla, vihaat liikuntaa ja oletat siksi että muutkin inhoavat sitä, olet jatkuvati katkera ja vihainen kaikille? Lisäksi pidät omaa pahaa oloasi karppaajien syynä, kun karppaus on niin helppoa ja laihtuminen ripeätä? Kuuluuko sinusta laihtumiseen kituminen, kieltäymys, kärsimys ja katumus syömisen synnistä?

Olen ollut vhh:lla jo monta vuotta ja laihtunut ilman mitään vaikeuksia tai kitumista ihannepainooni ja juuri tuo pikku nälkä ehtii tulla, ennen kuin on ruoka-aika. Pikku nälkä kertoo että on aika syödä jotain. Entisenkaltainen lähes tajuttomuus nälän yllättäessä oli aina lautasmalliruokavaliolla, mutta karpatessa tulee tosiaan vain pikkuinen nälän tunne noin kolme kertaa päivässä.

• uusinta uutta

Sanoin että oma kokemus on valhetta jos sen yleistää koskemaan kaikkia ja jos se sotii sitä vastaan minkä tiedetään yleisesti olevan totta tietyllä kapealla toleranssilla. Todettakoon että ihmiselimistössä ei kaikki toimi mainitulla kapealla toleranssilla vaan kirjo voi olla todella laaja.

Jos kokemuksesi koskee vain sinua ja ehkä jotakuta muutakin eikä sodi mainittua yleistä tietämystä vastaan niin silloin on mahdollista että kokemuksesi on todellinen.

Jos et tunne olevasi nälkäpelkoinen ja liikunnanvastainen lihava VHH:lainen niin miksi vuodatat? Heistähän aloituksessa puhuttiin. Vai osuiko kalikka?

Jos sinä olet VHH:lainen jolle tulee joskus nälkä niin olet todella harvinainen olento. Niitä ei ole täällä ollut vuosiin, niitä on ilmaantunut tänne vasta nyt kun herätettiin ihmettelyä siitä miten outoa on että pitää syödä vaikka ei ole nälkä ja jatkaa niin vuodesta toiseen.

Eikö sinusta ole merkillistä että niitä alkaa ilmaantua vasta nyt, tähän asti he ovat kaikki vakuuttaneet että VHH:lla ei ole koskaan nälkä?

Minusta se on niin merkillistä että en keksi sille muuta syytä kuin että VHH:laiset ovat valehdelleet tässä asiassa monta vuotta.

• hoikka vhh

Jos kokemuksesi koskee vain sinua ja ehkä jotakuta muutakin eikä sodi mainittua yleistä tietämystä vastaan niin silloin on mahdollista että kokemuksesi on todellinen.

No mun oma kokemus on että olen laihtunut 30kg pelkästään karppaamalla. Se on mun oma kokemus, toisten kokemus eikä sodi yleistä tietämystä vastaan.

• uusinta uutta
        hoikka vhh kirjoitti:

No mun oma kokemus on että olen laihtunut 30kg pelkästään karppaamalla. Se on mun oma kokemus, toisten kokemus eikä sodi yleistä tietämystä vastaan.

Sen sijaan 1-tyypin diabeteksesta parantuminen sotii yleistä totuutta vastaan: tapauksia ei tunneta. Silti niille, jotka eivät usko niin käyneen, sanotaan tällä palstalla että "koska sinulla ei ole VHH-kokemusta et voi tietää".

Tällaista taustaa vasten kasvaa välttämättä skeptisyys. Ja etenkin iljettää se että kokemuksen nimissä ratsastamalla pyritään manipulointiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2415
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1397
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      76
      1230
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      6
      1152
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      865
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      860
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      44
      713
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      84
      693
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      26
      668
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      656
    Aihe