Bianchi Camaleonte 2

shegrik

11

1641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18 - 16

      Kakkospyöräksi kaupunkiin, kun varsinaisesti ajetaan maantiepyörällä, ok. Mutta ainoaksi pyöräksi en tuota ostaisi. Bianchilla on esiemrkiksi Via Nirone fiksumpi valinta.

      • tanethc

        erimieltä!bianchi itsellä ainakin toiminut joka säällä moitteetomasti ja jopa talvellakin oli hyvä ajaa vaikkei uskoisi ohuista renkaista huolimatta!


    • shegrik

      Via Nirone menee yli budjetin ja toisekseen en tarvitse täyttä maantiepyörää,enimmäkseen kuitenkin kaupungissa..Ajattelin että tuo olisi sellainen kompromissi...

      • Mukavuus ennen kaikk

        Heti kun mennään kuntoilupuolelle, niin kannattaa katsella droppitankoisia. Ajomukavuus on niin paljon parempi. Entä tuo Konan Honky Tonk?


      • Tuokin parempi
        Mukavuus ennen kaikk kirjoitti:

        Heti kun mennään kuntoilupuolelle, niin kannattaa katsella droppitankoisia. Ajomukavuus on niin paljon parempi. Entä tuo Konan Honky Tonk?

        http://www.bikeshop.fi/Felt_Z95/ekauppa/pFEZ95/&listpos=13

        Samalla nettikaupalla on Felt'in hinnat alkaen pyörässä kuituhaarukka. ( Muita osia ei sitten kannata hehkuttaa. :) )


    • tarpeeseen

      Leveämpää rengasta peliin, ei tuollaisilla nakeilla oikein pärjää mökkiteillä eikä kaupungin rotvalli- ja nupukivihelvetissä. Laadukas leveä sliksi rullaa vastoin yleistä käsitystä erittäin hyvin myös maantiellä.

      Tästä sulle paremmin tarpeita vastaava pyörä:

      http://www.larunpyora.com/product_info.php?cPath=129&products_id=224

    • Tarkennus:

      - 21-28mm on ok
      - leveämmissä max paine ja renkaan rungon rakenne vaikuttaa

    • ICdR

      Minulla on ollut kaksi vuotta Camaleonten III-versio ja omassa pyörässä häiritsevin tekijä oli liian lyhyt stemmi (eli ohjaustangon kannatin). Tämä kun vaihtui pidemmäksi alkoi maantiepyöräily sujumaan hydridillä.

      Varaudu kalliiseen pyöränhuoltoon, jos kilometrejä kertyy lähemmäksi 10k! Minulla meni huollossa uusiksi takapakka, kaksi eturatasta kolmesta, uudet ketjut, uudet kumit alkuperäisten Hutchinson-kumien tilalle (Suomessa ei ole alkuperäisten Bianchi-kumien maahantuojaa) ja muu normaali keväthuollon säätökohteet.

      €190!

      Kyllä kirpaisi. Olisi pitänyt kieltäytyä takapakan, eturattaiden ja ketjun vaihdosta tällä kertaa.

      Kumien leveys on 28 mm.

      • Uusavuttomuus

        Periaatteessa nuo huoltokohteesi ovat ihan normaaleja 10k ajetulle pyörälle. Olisit vaan säästänyt huomattavasti/saanut paremmat osat jos itse osaisit tilata tarvittavat osat ja asentaa...


      • Tätä mieltä
        Uusavuttomuus kirjoitti:

        Periaatteessa nuo huoltokohteesi ovat ihan normaaleja 10k ajetulle pyörälle. Olisit vaan säästänyt huomattavasti/saanut paremmat osat jos itse osaisit tilata tarvittavat osat ja asentaa...

        Miksi pitäisi osata itse huoltaa, kun sitä varten on ihan omat ammattilaiset eli polkupyörämekaanikot. Uusavuttomuus on sitä, että ei osaa keittää kananmunia tai kuoria appelsiineja.


    • //////

      Itselläni on 2011 Camaleonte II. Ihan hyvä fillari, mutta kompromissi toki. Sen verran olen innostunut, että maantietykki tulee kaveriksi. Camaleontella sitten kaupunkiin, lasten kanssa jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe