http://www.bikeshop.fi/Bianchi_Camaleonte_2/ekauppa/pBICAMA2/&listpos=0
Mitä mieltä kyseisestä pyörästä ja onko kokemuksia?Tulisi itselle sellaiseen kevyeen kuntoilukäyttöön kaupungissa/taajamassa enimmäkseen,jonkin verran maantieajua sekä myös mökkitietä pitäisi päästä ajamaan.
Bianchi Camaleonte 2
11
1588
Vastaukset
- 18 - 16
Kakkospyöräksi kaupunkiin, kun varsinaisesti ajetaan maantiepyörällä, ok. Mutta ainoaksi pyöräksi en tuota ostaisi. Bianchilla on esiemrkiksi Via Nirone fiksumpi valinta.
- tanethc
erimieltä!bianchi itsellä ainakin toiminut joka säällä moitteetomasti ja jopa talvellakin oli hyvä ajaa vaikkei uskoisi ohuista renkaista huolimatta!
- shegrik
Via Nirone menee yli budjetin ja toisekseen en tarvitse täyttä maantiepyörää,enimmäkseen kuitenkin kaupungissa..Ajattelin että tuo olisi sellainen kompromissi...
- Mukavuus ennen kaikk
Heti kun mennään kuntoilupuolelle, niin kannattaa katsella droppitankoisia. Ajomukavuus on niin paljon parempi. Entä tuo Konan Honky Tonk?
- Tuokin parempi
Mukavuus ennen kaikk kirjoitti:
Heti kun mennään kuntoilupuolelle, niin kannattaa katsella droppitankoisia. Ajomukavuus on niin paljon parempi. Entä tuo Konan Honky Tonk?
http://www.bikeshop.fi/Felt_Z95/ekauppa/pFEZ95/&listpos=13
Samalla nettikaupalla on Felt'in hinnat alkaen pyörässä kuituhaarukka. ( Muita osia ei sitten kannata hehkuttaa. :) )
- tarpeeseen
Leveämpää rengasta peliin, ei tuollaisilla nakeilla oikein pärjää mökkiteillä eikä kaupungin rotvalli- ja nupukivihelvetissä. Laadukas leveä sliksi rullaa vastoin yleistä käsitystä erittäin hyvin myös maantiellä.
Tästä sulle paremmin tarpeita vastaava pyörä:
http://www.larunpyora.com/product_info.php?cPath=129&products_id=224 - Tarkennus:
- 21-28mm on ok
- leveämmissä max paine ja renkaan rungon rakenne vaikuttaa - ICdR
Minulla on ollut kaksi vuotta Camaleonten III-versio ja omassa pyörässä häiritsevin tekijä oli liian lyhyt stemmi (eli ohjaustangon kannatin). Tämä kun vaihtui pidemmäksi alkoi maantiepyöräily sujumaan hydridillä.
Varaudu kalliiseen pyöränhuoltoon, jos kilometrejä kertyy lähemmäksi 10k! Minulla meni huollossa uusiksi takapakka, kaksi eturatasta kolmesta, uudet ketjut, uudet kumit alkuperäisten Hutchinson-kumien tilalle (Suomessa ei ole alkuperäisten Bianchi-kumien maahantuojaa) ja muu normaali keväthuollon säätökohteet.
€190!
Kyllä kirpaisi. Olisi pitänyt kieltäytyä takapakan, eturattaiden ja ketjun vaihdosta tällä kertaa.
Kumien leveys on 28 mm.- Uusavuttomuus
Periaatteessa nuo huoltokohteesi ovat ihan normaaleja 10k ajetulle pyörälle. Olisit vaan säästänyt huomattavasti/saanut paremmat osat jos itse osaisit tilata tarvittavat osat ja asentaa...
- Tätä mieltä
Uusavuttomuus kirjoitti:
Periaatteessa nuo huoltokohteesi ovat ihan normaaleja 10k ajetulle pyörälle. Olisit vaan säästänyt huomattavasti/saanut paremmat osat jos itse osaisit tilata tarvittavat osat ja asentaa...
Miksi pitäisi osata itse huoltaa, kun sitä varten on ihan omat ammattilaiset eli polkupyörämekaanikot. Uusavuttomuus on sitä, että ei osaa keittää kananmunia tai kuoria appelsiineja.
- //////
Itselläni on 2011 Camaleonte II. Ihan hyvä fillari, mutta kompromissi toki. Sen verran olen innostunut, että maantietykki tulee kaveriksi. Camaleontella sitten kaupunkiin, lasten kanssa jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374876- 823476
- 302943
- 612905
- 72689
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552260- 371742
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 181671
- 161574