Elämäntapana.
Mitä olette mieltä tällaisista naisista ?
No ?
Houraaminen
10
95
Vastaukset
Yritätkö selvittää solmussa olevaa äitisuhdettasi vai miksi tämä levy on jääny päälle?
- Miten on ?
Yritätkö leikkiä Dazua vai omatuntoko se siellä kolkuttelee ?
No ? Miten on ? kirjoitti:
Yritätkö leikkiä Dazua vai omatuntoko se siellä kolkuttelee ?
No ?Yhden aloituksen asiasta ymmärtäisi, monta pitkin päivää ja iltaa todistaa omakohtaisuudesta. Pettikö tyttöystävä vai mikä mättää?
- Miten on ?
bravo.bravi kirjoitti:
Yhden aloituksen asiasta ymmärtäisi, monta pitkin päivää ja iltaa todistaa omakohtaisuudesta. Pettikö tyttöystävä vai mikä mättää?
Jaahas. Olet siis pettänyt tyttöystävääsi ja omakohtaisuus painaa. Arvasin.
Kerroppa vielä mikä muu on huonosti ?
No ? Miten on ? kirjoitti:
Jaahas. Olet siis pettänyt tyttöystävääsi ja omakohtaisuus painaa. Arvasin.
Kerroppa vielä mikä muu on huonosti ?
No ?Niin miksi tästä samasta aiheesta pitikään tehdä vaikka kuinka monta aloitusta samana päivänä palstalle?
- Miten on ?
bravo.bravi kirjoitti:
Niin miksi tästä samasta aiheesta pitikään tehdä vaikka kuinka monta aloitusta samana päivänä palstalle?
Miksi se häiritsee sinua, jos yhteiskunnallisesti valveutuneet kansalaiset keskustelevat asioista, jotka ovat faktaa. Haluatko kieltää sinua omakohtaisesti satuttavat aiheet, vai mikä tässä nyt mättää ?
- zz.................
Miten on ? kirjoitti:
Jaahas. Olet siis pettänyt tyttöystävääsi ja omakohtaisuus painaa. Arvasin.
Kerroppa vielä mikä muu on huonosti ?
No ?Aloittaja on näköjään henkisesti sairas avohoitopotilas ja kirjoittelee noita samantapaisia juttujaan sinne tänne.Parempi olla vaan kommentoimatta ja noteeraamatta mitenkään...
- Saat jos tahdot
zz................. kirjoitti:
Aloittaja on näköjään henkisesti sairas avohoitopotilas ja kirjoittelee noita samantapaisia juttujaan sinne tänne.Parempi olla vaan kommentoimatta ja noteeraamatta mitenkään...
Jos sä kaipaat jotain, Niin sun täytyy pystyä parempaan.
- heh,hee.
Taitaa neidille tulla munaton pääsiäinen.
- Näin on.
Eihän teistä ole mihinkään.
http://www.youtube.com/watch?v=CmXWkMlKFkI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514