Naisten ja miesten määrän epäsuhta

ihmettelijä5

Miten on mahdollista että nettiprofiileistä 3/4 on miehien tekemiä?
Missä ne loput naiset ovat, jos syntyvyys on jotakuinkin 50/50?

Periaatteessa samaa voisi ihmetellä myös ravintoloissa, mutta
ei aivan näin radikaalilla erolla. Ilmeisesti naissinkkuja ei kiinnosta
pariutua yhtä aktiivisesti kuin miehiä?

26

358

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulisija

juu aar rait.

• fgdfgdfg fg

Suuri osa profiileista on feikkejä, ja niistä ehkä suurin osa miesten tekemiä.

Ehkä naiset hakevat seuraa oikeasta elämästä, ei netistä eikä juottoloista. Työpaikoilta, harrastusten parista.

• 11+13

Eihän naiset yleisesti tee aktiivisesti seuranhaun suhteen juuri mitään. Monesti netissäkin korkeintaan sen profiilin. Moni kuitenkin odottelee kotonaan tai jossain muualla, että joku mies tulisi tekemään aloitteen. Ehkä joku sitten joskus tekeekin kun niitä viestejä täälläkin naisille päin ilmeisesti piisaa. Naisen kannalta voisi kuitenkin olla hyväksi olla myös itse aktiivisempi. Toisin päin kun kiinnostuneiden miesten skaala on liian iso verrattuna siihen mitkä näistä naista potentiaalisesti edes kiinnotavat.

• 17+17

Naisen on turha tehdä aloitetta miehelle, koska se ei johda mihinkään. On kokeiltu moneen kertaan. Jos mies käy ensin omassa profiilissani eikä lähetä viestiä niin tiedän jo, ettei hän kiinnostunut. Jos itse käyn ensin hänen profiilissaan ja laitan viestin tai flirtin niin ehkä 1/10 vastaa yhden kerran, toiseen viestiin ei enää ollenkaan.

Enkä tee aloitteita komeimmille miehille, joiden kriteereihin en mahdu tai muutenkaan netin komeimmille ja suosituimmille.Olen tehnyt aloitteita kuvattomille, ylipainoisille, lyhyille.. omat kriteerini liittyvät koulutukseen ja kirjoitustyyliin.

Ehkä jos miehet näkisivät muutkin naiset kuin ne suosituimmat (kauniit ja hoikat) niin täältä voisi syntyä pareja, mutta jos 90 % miehistä viestittelee vain 20 %:lle naisista niin kaikki jäävät yksin.

• 17+17 kirjoitti:

Naisen on turha tehdä aloitetta miehelle, koska se ei johda mihinkään. On kokeiltu moneen kertaan. Jos mies käy ensin omassa profiilissani eikä lähetä viestiä niin tiedän jo, ettei hän kiinnostunut. Jos itse käyn ensin hänen profiilissaan ja laitan viestin tai flirtin niin ehkä 1/10 vastaa yhden kerran, toiseen viestiin ei enää ollenkaan.

Enkä tee aloitteita komeimmille miehille, joiden kriteereihin en mahdu tai muutenkaan netin komeimmille ja suosituimmille.Olen tehnyt aloitteita kuvattomille, ylipainoisille, lyhyille.. omat kriteerini liittyvät koulutukseen ja kirjoitustyyliin.

Ehkä jos miehet näkisivät muutkin naiset kuin ne suosituimmat (kauniit ja hoikat) niin täältä voisi syntyä pareja, mutta jos 90 % miehistä viestittelee vain 20 %:lle naisista niin kaikki jäävät yksin.

Huonot kriteerit, rajaat aika suuren joukon potentiaalisesti hyviä miehiä pois noilla. Mutta eipä tässä maailmassa ole pakko kenenkään kanssa olla, oikeesti hyvä vaan jos osaa olla yksinkin. Mutta kokemuksen perusteella voin sanoa että kirjoitustyyli ja koulutus voivat olla vääriä ja silti paljon oikeampi muuten kuin moni kriteereihin mahtuva mies. Et vaan tahdo monen naisen tavoin nähdä vaivaa. Ehkä pitäisi unohtaa koko juttu yleensäkin naisten kanssa jos asenne on tällaista... olen lähes täysi heteroseksuaali, vain ERITTÄIN hyvä mies kelpaisi edes seksikumppaniksi, mutta voisi sekin näemmä olla antoisampaa ja helpompaa löytää tyydyttävä suhde jos on aina tällaista. Jos siis hakisi pelkästään netistä seuraa... onneksi on muitakin paikkoja missä kirjoitustyyli ja koulutus eivät ratkaise vaan että onko yleensäkin millään tapaa narsisti hyväksikäyttäjä vaikkapa.

• kaffe
        siipimikko2 kirjoitti:

Huonot kriteerit, rajaat aika suuren joukon potentiaalisesti hyviä miehiä pois noilla. Mutta eipä tässä maailmassa ole pakko kenenkään kanssa olla, oikeesti hyvä vaan jos osaa olla yksinkin. Mutta kokemuksen perusteella voin sanoa että kirjoitustyyli ja koulutus voivat olla vääriä ja silti paljon oikeampi muuten kuin moni kriteereihin mahtuva mies. Et vaan tahdo monen naisen tavoin nähdä vaivaa. Ehkä pitäisi unohtaa koko juttu yleensäkin naisten kanssa jos asenne on tällaista... olen lähes täysi heteroseksuaali, vain ERITTÄIN hyvä mies kelpaisi edes seksikumppaniksi, mutta voisi sekin näemmä olla antoisampaa ja helpompaa löytää tyydyttävä suhde jos on aina tällaista. Jos siis hakisi pelkästään netistä seuraa... onneksi on muitakin paikkoja missä kirjoitustyyli ja koulutus eivät ratkaise vaan että onko yleensäkin millään tapaa narsisti hyväksikäyttäjä vaikkapa.

Typerää sanoa jonkun ihmisen kriteerejä "huonoiksi".

Sinä et ehkä sovi jonkun kriteereihin, muttei se tee niistä huonoja.

Kriteerit eivät ole hyviä tai huonoja, ne ovat vain kriteerejä, ja jokaisella on omansa.

Kaikki eivät varmaankaan mahdu sinun kriteereihisi, tekeekö se niistä "huonoja"?

• M50+
        17+17 kirjoitti:

"Jos mies käy ensin omassa profiilissani eikä lähetä viestiä niin tiedän jo, ettei hän kiinnostunut."

Ei se ihan noin mene. Lopetin vierailut kirjautuneena, koska vierailut tulkitaan liian merkityksellisiksi. Vastavierailuja olen tehnyt kirjautunena ihan vahingossa. Johtopäätöksesi on luultavasti oikein, jos et vastaa lähellekään miehen toivekumppania.

Kiinnostavia naisia löytyy kymmeniä, mutta en edes yritä järjestää treffejä heidän kaikkien kanssa samaan aikaan. Suora lyhytsanainen treffiehdotus näyttää menevän suoraan roskiin, mutta kokemukseni mukaan yli puolet jatkaa keskustelua ja treffeille pääsee helposti.

• M50+ kirjoitti:

"Jos mies käy ensin omassa profiilissani eikä lähetä viestiä niin tiedän jo, ettei hän kiinnostunut."

Ei se ihan noin mene. Lopetin vierailut kirjautuneena, koska vierailut tulkitaan liian merkityksellisiksi. Vastavierailuja olen tehnyt kirjautunena ihan vahingossa. Johtopäätöksesi on luultavasti oikein, jos et vastaa lähellekään miehen toivekumppania.

Kiinnostavia naisia löytyy kymmeniä, mutta en edes yritä järjestää treffejä heidän kaikkien kanssa samaan aikaan. Suora lyhytsanainen treffiehdotus näyttää menevän suoraan roskiin, mutta kokemukseni mukaan yli puolet jatkaa keskustelua ja treffeille pääsee helposti.

Huh, kymmeniä kiinnostavia ehdokkaita, onnekas! Näiden kuukausien aikana, mitä profiilini on ollut esillä, olen itse löytänyt ehkä kymmenkunta kiinnostavaa miesprofiilia ja niistä kaikkiin en ole voinut ottaa kontaktia koska en ole mahtunut kriteereihin, eli jäljelle on jäänyt ehkä puolikymmentä potentiaalista. Jotka eivät ole johtaneet mihinkään.

Minulla on ollut sama periaate kuin jollain tuolla edellä, että jos mies on jo vieraillut profiilissani eikä ole ottanut yhteyttä niin olen alkanut tulkita että turha enää sen jälkeen laittaa viestiä.

• 2-2-2
        17+17 kirjoitti:

"Ehkä jos miehet näkisivät muutkin naiset kuin ne suosituimmat (kauniit ja hoikat) niin täältä voisi syntyä pareja, mutta jos 90 % miehistä viestittelee vain 20 %:lle naisista niin kaikki jäävät yksin."

Näin se todennäköisesti on. Ja monet niistä vuodatuksista, joita täällä on ja joissa haukutaan että naiset sitä ja naiset tätä, niin kyse on juuri tuosta 20%:sta. Ja muut eivät näille tyypeille ilmeisesti edes ole naisia. Tällainen käsitys itselläni on.

• emännyys
        17+17 kirjoitti:

Soot niin taivahan oikias..mialuummin nuot kärvistelevät puutteessa kuin sekuavat ikääsiinsä ja näköösiinsä naisiin.
        Vaikka mikä plösö pallinaama niin tihruaa nuarempia ja nätiimpiä sutturoita, notta kuala näppäimistölle tirskahtellloo.

• yksi osatekijä

Jos varattujen profiilit poistuisivat treffisivuilta, epäsuhta tasaantuisi melkoisesti.

• yli40M

Katsoin omasta maakunnasta treffiprofiilien määrän ikäluokassa 42-43v.

Miesten profiileja 87kpl
      Naisten 36kpl

Tästähän voisi päätellä että naiset voivat valita "parhaat päältä" koska jokaista naista kohti kaksi miestä, sekä 10 "varalla."

Mistä lie vanhollinen käsitys että miehen on aloite tehtävä.

• oisko tässä syytä

Ystäväpiirissäni ja työkavereissani naisvaltaisella alalla on paljon yksin eläviä naisia ikäryhmässä 40 , joko eronneita tai ei koskaan naimisissa olleitakaan.

Esim. samassa työtiimissä olevia naisia meitä on 7, joista kaksi on avioliitossa, yksi on täysin sinkku ja eronneita meistä on 4. Eli me "sinkut" asutaan yksin (yhdellä on vielä nuorisoa kotona, muiden lapset ovat aikuisia ja omillaan), on kiva asunto, auto, duuni, ystäviä. Matkustellaan ja harrastetaan.

Ne, jotka ovat suhteessa joskus olleet, esim. avioliitossa, ovat ERITTÄIN, erittäin kriittisiä miehen valinnassa, eikä se ole heille mikään välttämättömyys ollenkaan. Ellei löydy jotain superhypermaksihyvää, ei oteta mitään eikä ketään. Joskus toki joitan kivaa pikkujuttua mutta ei mitään vakavaa.

Naiset osaavat jostain syystä elää onnellista elämää myös ilman miestä.

• trnjr

Näinhän se on.
      Miehet ovat vain sellaisia, että hakevat helpoimman tien hameen alle.
      Naiset etsivät suurimmaksi osaksi ihan muualta kuin netin virtuaalimaailmasta.
      Harrastukset, työ, muu sosiaalinen kasvoista kasvoihin elämä tuottaa heille halutun tuloksen puolison valinnassa.
      He panostavat laatuun ja ovat valmiita käyttämään rahaa suhteen luomiseen toisin kuin netin käyttäjät,,,,,,mahdollisimman pienillä kustannuksilla pitäisi löytää huippu puoliso itselleen istumalla vain kotisoffalla.
      Eihän niin saisi sanoa mutta nyt on pakko sanoa,,,,,laatunaiset ovat varattuja tai muuten sinkkuja omasta tahdostaan,,,,jätetyt ja muuten toisenluokan ihmiset etsivät epätoivoisesti kumppania netistä,,,,,,tämä koskee myös miehiä.

• kirjoituksesi sontaa

Naiset ei käytä rahaa suhteen luomiseen ja etsimiseen.
        Nainen on passiivisempi olento, joka vain enemmänkin on, kuin toimisi aktiivisesti, naisissa on paljon liian arkoja ylipäätään tapaamaan miehiä missään, monet ei uskalla edes yksin lähteä mihinkään.

• itsenäinenN
        kirjoituksesi sontaa kirjoitti:

Naiset ei käytä rahaa suhteen luomiseen ja etsimiseen.
        Nainen on passiivisempi olento, joka vain enemmänkin on, kuin toimisi aktiivisesti, naisissa on paljon liian arkoja ylipäätään tapaamaan miehiä missään, monet ei uskalla edes yksin lähteä mihinkään.

Et siis tajua lukemastasi yhtään mitään?

Yleensä ottaen miehet tarvitsevat naista enemmän kuin naiset miestä.

Itse ainakin viihdyn omassa itsenäisessä elämässäni niin hyvin, etten ihan helpolla vaihda sitä yhdenkään miehen kotihengettäreksi passaamaan, paapomaan ja kassien tyhjennykseen.

• Antaa olla, ei kiinn
        itsenäinenN kirjoitti:

Itse ainakin viihdyn omassa itsenäisessä elämässäni niin hyvin, etten ihan helpolla vaihda sitä yhdenkään miehen kotihengettäreksi passaamaan, paapomaan ja kassien tyhjennykseen.

En minäkään tarvitse naista välttämättä suhteeseen, naisesta koituu monenlaista riesaa, mutta en ole niin yksinkertainen, että yleistäisin sen koskemaan kaikkia miehiä, kuten sinä teet naisten kohdalla.
        Olen tavannut monta naista, jotka ovat tarvinneet enemmän miestä, kuin minä heitä.

• itsenäinenN kirjoitti:

Totta... miksi kummankaan, naisen tai miehen pitäisi tyytyä johonkin muuhun kuin parhaaseen ystävään ja peittojen pöllyttäjään samassa paketissa. En voi väittää vastaan etteikö miehet olisi tyhmiä näissä asioissa, mutta eipä naisissakaan ole paljoa kehumista. Ihan oikeasti, katkeraksi pistää. Kassien tyhjennys ja ilmainen siivouspalvelu ei voisi vähempää kiinnostaa eikä paijauskaan jos ei ole rakkautta. Moni mies hehkuttaa panemista ja onhan se kivaa mutta mitä helvettiä, enemmän se tuntuu olevan ihmisille joku miehisyyden ja naisille kelpaamisen mittari jolla ei oikeasti tee mitään. En vaihtaisi tätä elämää jossa olen kerran saanut kunnolla kenenkään panomiehen elämän kanssa vaikka heillä riittää sitäkin mitä mää kaipaan, naisen lämpöä, paljon. Se rupeaa kuitenkin käymään ontoksi ja monella näkee kaikenlaista ongelmaa, seksitaudit sun muut on yhden tekeviä. Kaikenlaisia henkisesti jotain kaipaavia tai henkisesti rikkinäisiä/rikottuja panomiehiä tai vielä säälittävämpiä, niitä jotka luulee olevansa kovia jätkiä. Kadehdin korkeintaan sitä että niillä on joku nainen joka ehkä oikeasti välittää niistä vaikka lemppaisivat mäkeen. Ja loppupeleissä en kadehdi sitäkään kun tiedän että se nainen on ihan yhtä ulalla parinmuodostuksessa, odottaa että se oikea mies tulee tai että kasvaa vanhaksi ja kyllästyy koko touhuun kun se unelmien mies ei osaa tuoda itseään esille ja tehdä tarpeeksi aloitteita juuri sinun kanssa. Ehkä se unelmien miehesi teki jo jonkun naisen kanssa kaikkensa ja sen jälkeenkin vielä yritti mutta jossain vaiheessa tuli seinä vastaan vaikka mahdollisuuksia oli monia eikä päästänyt irti rakkauden kaipuusta.

Se on niin paljon helpompi olla tunnustamatta että on päälle viisikymppisenäkin henkisesti vielä lapsi ja todeta sitten vanhempana että nyt tuli jo elämä elettyä näin, ehkä ensi kerralla. Rahakaan ei tee onnelliseksi mutta harvalle ei kelpaisi se 10 miljoonaa puhtaana kätöseen, samalla tavalla parisuhdekaan ei tee sinällään onnelliseksi, mutta harvalle ei kelpaisi se rakkaus jonka tietää että pystyy todella helposti ja kivuttomasti rikkomaan lopullisesti muttei silti ole mitään syytä päästää irti. Eikä tarvitse mitään syytä, päästi irti tai ei. Älkää väittäkö ettei sen oikean löytäminen olisi hyvä juttu jos oikeasti olisitte valmiita ottamaan sen kaiken vastaan vaikka olisittekin tyytyväisiä yksinoloon. Valehtelette. :)

• itsenäinenN
        siipimikko2 kirjoitti:

Totta... miksi kummankaan, naisen tai miehen pitäisi tyytyä johonkin muuhun kuin parhaaseen ystävään ja peittojen pöllyttäjään samassa paketissa. En voi väittää vastaan etteikö miehet olisi tyhmiä näissä asioissa, mutta eipä naisissakaan ole paljoa kehumista. Ihan oikeasti, katkeraksi pistää. Kassien tyhjennys ja ilmainen siivouspalvelu ei voisi vähempää kiinnostaa eikä paijauskaan jos ei ole rakkautta. Moni mies hehkuttaa panemista ja onhan se kivaa mutta mitä helvettiä, enemmän se tuntuu olevan ihmisille joku miehisyyden ja naisille kelpaamisen mittari jolla ei oikeasti tee mitään. En vaihtaisi tätä elämää jossa olen kerran saanut kunnolla kenenkään panomiehen elämän kanssa vaikka heillä riittää sitäkin mitä mää kaipaan, naisen lämpöä, paljon. Se rupeaa kuitenkin käymään ontoksi ja monella näkee kaikenlaista ongelmaa, seksitaudit sun muut on yhden tekeviä. Kaikenlaisia henkisesti jotain kaipaavia tai henkisesti rikkinäisiä/rikottuja panomiehiä tai vielä säälittävämpiä, niitä jotka luulee olevansa kovia jätkiä. Kadehdin korkeintaan sitä että niillä on joku nainen joka ehkä oikeasti välittää niistä vaikka lemppaisivat mäkeen. Ja loppupeleissä en kadehdi sitäkään kun tiedän että se nainen on ihan yhtä ulalla parinmuodostuksessa, odottaa että se oikea mies tulee tai että kasvaa vanhaksi ja kyllästyy koko touhuun kun se unelmien mies ei osaa tuoda itseään esille ja tehdä tarpeeksi aloitteita juuri sinun kanssa. Ehkä se unelmien miehesi teki jo jonkun naisen kanssa kaikkensa ja sen jälkeenkin vielä yritti mutta jossain vaiheessa tuli seinä vastaan vaikka mahdollisuuksia oli monia eikä päästänyt irti rakkauden kaipuusta.

Se on niin paljon helpompi olla tunnustamatta että on päälle viisikymppisenäkin henkisesti vielä lapsi ja todeta sitten vanhempana että nyt tuli jo elämä elettyä näin, ehkä ensi kerralla. Rahakaan ei tee onnelliseksi mutta harvalle ei kelpaisi se 10 miljoonaa puhtaana kätöseen, samalla tavalla parisuhdekaan ei tee sinällään onnelliseksi, mutta harvalle ei kelpaisi se rakkaus jonka tietää että pystyy todella helposti ja kivuttomasti rikkomaan lopullisesti muttei silti ole mitään syytä päästää irti. Eikä tarvitse mitään syytä, päästi irti tai ei. Älkää väittäkö ettei sen oikean löytäminen olisi hyvä juttu jos oikeasti olisitte valmiita ottamaan sen kaiken vastaan vaikka olisittekin tyytyväisiä yksinoloon. Valehtelette. :)

Ensinnäkin, nimimerkille "Antaa olla, ei kiinn":
        Sanoin "yleensä" en "aina". Tottakai on naisia, jotka tarvitsevat miestä kuka mistäkin syystä, kiukuttelu on tässäkin asiassa turhaa.

Ja siipimikolle vastaus: En sanonut etten huoli ketään, mutta en myöskään huoli ketä tahansa. Suhde ei vain saa olla yksipuolinen, sen täytyy olla molemmille tyydyttävä.

Jos oikeanlaista ja minulle sopivaa miestä ei tule vastaan, niin ei se minun maailmaani romahduta. Hakemalla en hae, mutta uskallan laittaa itseni likoon ja jos saan joltakulta pakit, niin en ajaudu epätoivoon. Yksinolo ei ahdista, olen sinut itseni kanssa, viihdyn elämässäni, pidän työstäni. En todellakaan ala suhteeseen siksi että tarvitsisin jotakin, vaan siksi että sen ihmisen kanssa on hyvä olla, kaikinpuolin.

Ja todellakin, sen oikean löytäminen olisi hyvä juttu.
        Sen oikean etsimisestä vain ei saa tulla elämän ainoa sisältö.

• Luovuttanut nainen
        siipimikko2 kirjoitti:

Itse ainakin olen valmis myöntämään, että vaihtaisin sinkkuuteni toimivaan ja rakastavaan parisuhteeseen koska tahansa. Mutta sellaisen löytyminen tuntuu olevan mahdotonta. En ole koskaan sellaista kokenut enkä enää oikeastaan usko, että tulen kokemaankaan. Mikään suhteistani ei ole kestänyt kauan eikä ole ollut lähelläkään sitä, mitä kutsuisin hyväksi ja rakkaudelliseksi suhteeksi.

Nyt olen ollut jo niin monta vuotta yksin, että olen jo tottunut tähän. Vaikka ei tämä yksin oleminen aina kivaa ole. Ja kun esim. tätä palstaa ja profiileja luen, niin joskus huomaan tuntevani suoranaista inhoa miehiä kohtaan. Sellaista en ole koskaan ennen tuntenut, enkä siitä tunteesta ollenkaan pidä. Mutta niin se vain on.

Kokeilisin varmaan naisia, jos se mitenkään olisi mahdollista. Mutta en ole koskaan tuntenut pienintäkään vetoa yhteenkään naiseen, eikä se edes ajatuksen tasolla innosta. Olen siis valitettavasti aivan umpihetero.

Kuulostaa ehkä turhan fatalistiselta, mutta ehkä kaikkia ei ole vain tarkoitettu hyvään parisuhteeseen, tai parisuhteeseen ylipäätään. :(

• Luovuttanut nainen kirjoitti:

Itse ainakin olen valmis myöntämään, että vaihtaisin sinkkuuteni toimivaan ja rakastavaan parisuhteeseen koska tahansa. Mutta sellaisen löytyminen tuntuu olevan mahdotonta. En ole koskaan sellaista kokenut enkä enää oikeastaan usko, että tulen kokemaankaan. Mikään suhteistani ei ole kestänyt kauan eikä ole ollut lähelläkään sitä, mitä kutsuisin hyväksi ja rakkaudelliseksi suhteeksi.

Nyt olen ollut jo niin monta vuotta yksin, että olen jo tottunut tähän. Vaikka ei tämä yksin oleminen aina kivaa ole. Ja kun esim. tätä palstaa ja profiileja luen, niin joskus huomaan tuntevani suoranaista inhoa miehiä kohtaan. Sellaista en ole koskaan ennen tuntenut, enkä siitä tunteesta ollenkaan pidä. Mutta niin se vain on.

Kokeilisin varmaan naisia, jos se mitenkään olisi mahdollista. Mutta en ole koskaan tuntenut pienintäkään vetoa yhteenkään naiseen, eikä se edes ajatuksen tasolla innosta. Olen siis valitettavasti aivan umpihetero.

Kuulostaa ehkä turhan fatalistiselta, mutta ehkä kaikkia ei ole vain tarkoitettu hyvään parisuhteeseen, tai parisuhteeseen ylipäätään. :(

Minulla on ollut hyviä suhteita, avioliittokin, mutta mikään niistä ei osoittautunut "loppuelämän suhteeksi". Sellainen olisi toiveissa mutta eipä sitä voi pakottaa. Naisia en minäkään pysty haluamaan kumppanikseni, valitettavasti. Valitettavaa se on siksi, että ystäväpiiriini kuuluu paljon aivan mielettömän ihania naisia.

• jaska jokunen
        Luovuttanut nainen kirjoitti:

Ymmärrän hyvin tuon inhontunteen vastakkaista sukupuolta kohtaan ja itsekin kammoksun niitä tuntemuksia. En ole koskaan uskonut että ajattelisin mitään erityisen pahaa naisista, mutta mitä kauemmin on ollut yksin ja mitä useammin tullut torjutuksi, niin sen myötä tulee myös noita ei-toivottuja ajatuksia. Tietysti yritän aina taistella niitä vastaan ja pidän ne mahdollisimman hyvin omana tietonani.

Muistan kuinka vuosia sitten erotessani suhtauduin positiivisesti tulevaan. Kaverinikin rohkaisi ja sanoi että "aina herrasmies seuraa saa". Uskoin häntä silloin, mutta hiljalleen kun toivo hiipui niin taisi hiipua myös se herrasmiesmäisyys. Ainakin se kaiken vilpittömin osa siitä.

• 12+3
        jaska jokunen kirjoitti:

Ymmärrän hyvin tuon inhontunteen vastakkaista sukupuolta kohtaan ja itsekin kammoksun niitä tuntemuksia. En ole koskaan uskonut että ajattelisin mitään erityisen pahaa naisista, mutta mitä kauemmin on ollut yksin ja mitä useammin tullut torjutuksi, niin sen myötä tulee myös noita ei-toivottuja ajatuksia. Tietysti yritän aina taistella niitä vastaan ja pidän ne mahdollisimman hyvin omana tietonani.

Muistan kuinka vuosia sitten erotessani suhtauduin positiivisesti tulevaan. Kaverinikin rohkaisi ja sanoi että "aina herrasmies seuraa saa". Uskoin häntä silloin, mutta hiljalleen kun toivo hiipui niin taisi hiipua myös se herrasmiesmäisyys. Ainakin se kaiken vilpittömin osa siitä.

Oletko harkinnut, että antaisit mahdollisuuden myös vähemmän kauniille naiselle?

Yksikään normaali mies ei jää ilman naista, mikäli hän hyväksyy jonkun muunkin kuin nuoren, kauniin ja hoikan.

• jaska jokunen
        12+3 kirjoitti:

Oletko harkinnut, että antaisit mahdollisuuden myös vähemmän kauniille naiselle?

Yksikään normaali mies ei jää ilman naista, mikäli hän hyväksyy jonkun muunkin kuin nuoren, kauniin ja hoikan.

Olet varmaan oikeassa, ainakin lähestulkoon, mutta hyväksyminen tai tyytyminen ei taida olla kovin hyvä lähtökohta suhteeseen? En minäkään haluisi olla se osapuoli joka "hyväksytään" kunhan vaan riittävästi tingitään kriteereistä.

Kun kirjoitin noista ei-toivotuista inhontunteista, niin ei ne ole vastapuolen ikään tai ulkonäköön sidoksissa. Sinkkuna tulee liikaa katsottua toista sukupuolta ikäänkuin yhtenä isona ryhmänä ja silloin jotkin ikävät piirteet saattavat korostua. Näin käy varmasti naisillekin?

• roselli

Kummallista, että miehet kuvittelevat jokaisen vapaan naisen olevan jotenkin epätoivoinen tai epävarma, ja odottavan vain että joku poimii mukaansa. Kenen tahansa pitäisi kelvata, ja jollei ehdotukset tuota tulosta, niin vika on naisessa.
      Ei naisen tarvitse valita ketään miestä. Moni valitsee mieluummin vapauden, kuin kenet tahansa puutteenalaisen miehen.

Aloittaja on täysin oikeassa arvellessaan, ettei naissinkkuja pariutuminen kiinnosta samassa määrin kuin miessinkkuja.

• Todennäköisesti yksinäisistä ihmisistä se 3/4 on miehiä.

Kun parisuhteessa olevia on yhtä paljon molemmissa ja miehiähän on kymmeniä tuhansia enemmän.

Syntyvyys ei ole 50/50 vaan se on ollut vuosikymmeniä niin että 50 naista kohden syntyy 52-53 miestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      13
      2537
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      76
      2358
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1334
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      117
      1194
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      75
      1142
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      266
      1099
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      939
    8. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      7
      936
    9. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      11
      894
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      54
      816
    Aihe