Pääsiäislahja.

zisel

Aattelin ilahduttaa teitä ja latasin Lapinlahden lintujen "Kaikkien aikojen parhaat"- levyn kokonaisuudessaan vimeoon. En tiedä tykkäättekö LLL:sta mutta ainakin ne biisit sopii meille hyvin :D

https://vimeo.com/39819793

Biisilista (näkyy myös videon alapuolella) :

1. Lipputangon nuppi

2. Köyhän taivas

3. Miksei asioista puhuta

4. Edes kerran

5. Älä pure mun ananasta

6. Pikkumiesten laulu

7. Kalliossa

8. Tuoli kaatuu

9. Tapasin naisen

10. Tyttö huutaa Hii!

11. Mun puutarhassa

12. Saako niin tehdä

13. Lääketiedettä vai elokuvia

14. Äideistä rumin

15. Sateet tulevat

16. Työtön, hullu ja eläkeläinen

17. Elämä janottaa

18. Sedät jaksaa heilua

19. Vanha suomalaisten poikain vitutuslaulu

11

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pääsiäislahja?

Miksi minun pitäisi tukea makoilevia stallareita ja muuta paskasakkia vain siksi, että olemme suomalaisia?

Kävitkö pienenä virpomassa? Ostivatko vanhempasi sinulle suklaamunia ja pääsiäislahjoja(?)?

• zisel

Tottakai kävin virpomassa - rahat tai henki tyylillä.

• saatana lipputangonnupin takia salasana meni väärin

• hei matkiiks se biisin lopussa paavo väyrystä???

• zisel

Nyt meni kyllä ohi... Sähän taisit Lapinlahden linnuista tykätä vai muistanko väärin? Laitoin sulle muuten kuvan tulee, piti laittaa sen naturellin seuraksi kuva meikin kanssa että saat ikäänkuin pyyhittyä verkkokalvoiltas sen naturellin, mutten sitten laittanutkaan. Nappasin tänäaamuna ennenkun ees tukkani harjasin :D

• zisel
        monte24 kirjoitti:

hei matkiiks se biisin lopussa paavo väyrystä???

En tiedä... ei ole tullut mieleenkään.

• zisel kirjoitti:

Nyt meni kyllä ohi... Sähän taisit Lapinlahden linnuista tykätä vai muistanko väärin? Laitoin sulle muuten kuvan tulee, piti laittaa sen naturellin seuraksi kuva meikin kanssa että saat ikäänkuin pyyhittyä verkkokalvoiltas sen naturellin, mutten sitten laittanutkaan. Nappasin tänäaamuna ennenkun ees tukkani harjasin :D

vastattu

• zisel
        monte24 kirjoitti:

vastattu

Samoin. Mä lähden nyt sinne kauppaan (sanoin postissa että lähen). Nähään illalla jos nähdään!

• sxth

Kiitos :) Ajoittain kuuntelen kun linnut laulaa niin "tyyliin" sopivasti :D

• sxth

1. 9. ja 18 joita olen linkittänyt joskus tänne. Ja sitten joku jonka nimeä en muista. Ehkä kuuntelemalla selviää.

• 4D tähti

En ala mitään. Pitäisi olla myös Aimon Virsi.

(Huom. jos joku yleensä tekee jotain, niin ei kiitetä siitä mitä on tehty, vaan valitetaan siitä mikä on tehty väärin.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      59
      14216
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      37
      4143
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      48
      2386
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      154
      2249
    5. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      340
      1785
    6. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      108
      1652
    7. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      29
      1504
    8. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      203
      1454
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      62
      1206
    10. 102
      1204
    Aihe