on vähän niinkuin mä - se on meikillä siedettävän näkönen mutta ilman meikkiä aika kauhea.
Kuva jossa olen just herännyt eikä mulla ole sitäkään vähää meikkiä mitä Lady Gagalla on niissä sen "mukailmanmeikkiä"- kuvissa: http://www.aijaa.com/v.php?i=004569935741.jpg
Sitten meikin kanssa (kuva on rakeinen kun kameran asetukset oli päin vittua jostain syystä) : http://www.aijaa.com/v.php?i=000118678330.jpg
Toi Lady Gaga
20
<50
Vastaukset
- Mitähän meinaat
No eipä ollut paljoa eroa kuvilla.
- zisel
Nyt mä en ole ihan varma imarteletko sä mua?
- Tosi on
zisel kirjoitti:
Nyt mä en ole ihan varma imarteletko sä mua?
Öö .. en ;)
- zisel
Tosi on kirjoitti:
Öö .. en ;)
Jaa, no haista sitten paska :P
- Näin siinä kävi
zisel kirjoitti:
Jaa, no haista sitten paska :P
Just kun kerkisit olemaan päiväni piristys.
Törkeätä kielenkäyttöä nuori neiti. - zisel
Näin siinä kävi kirjoitti:
Just kun kerkisit olemaan päiväni piristys.
Törkeätä kielenkäyttöä nuori neiti.Totuus on ruma ei voi mitään.
- Näinpä näin
zisel kirjoitti:
Totuus on ruma ei voi mitään.
Voihan se ollakkin. Kuvat oli kuitenkin ihan hyviä.
- zisel
Näinpä näin kirjoitti:
Voihan se ollakkin. Kuvat oli kuitenkin ihan hyviä.
Kiitos!
- toinen sivusta.
zisel kirjoitti:
Kiitos!
Puheet koalan nokastasi pitävät - täysin paikkansa :)
- zisel
toinen sivusta. kirjoitti:
Puheet koalan nokastasi pitävät - täysin paikkansa :)
Aijaa :D
- Toteaja.
Lienee ain ut ero teidän välillä on, et Gagalla on vähän enemmän pätäkkää.
- zisel
Gaga on varastanut mun identiteetin :P
- Toteaja.
zisel kirjoitti:
Gaga on varastanut mun identiteetin :P
Niin voi olla, joten vedä se oikeuteen ja vaadi korvausta 50 000 000 dollaria, niin sen jälkeen sullakin on pätäkkää, ettekä enää eroa toisistanne mitenkään :D
- zisel
Toteaja. kirjoitti:
Niin voi olla, joten vedä se oikeuteen ja vaadi korvausta 50 000 000 dollaria, niin sen jälkeen sullakin on pätäkkää, ettekä enää eroa toisistanne mitenkään :D
Vois koittaa muuten. Mä sanon että Gaga on pöllinyt kaiken multa - samoin Salkkarit. Gaga jäljittelee mun identiteettiä ja Salkkareissa tehdään aina kaikki sitämukaa mitä mä tänne kerron - katkasuhoidot jne.
Nyt on mun aika saada maksu! - Toteaja.
zisel kirjoitti:
Vois koittaa muuten. Mä sanon että Gaga on pöllinyt kaiken multa - samoin Salkkarit. Gaga jäljittelee mun identiteettiä ja Salkkareissa tehdään aina kaikki sitämukaa mitä mä tänne kerron - katkasuhoidot jne.
Nyt on mun aika saada maksu!Ehkä Pasilakin on varastanut sun identiteetin?
- zisel
Toteaja. kirjoitti:
Ehkä Pasilakin on varastanut sun identiteetin?
Miten niin? Kerro lisää niin voin lisätä sen mun haastelistaan!
- Kiva otsis
tuossa ekassa. Myötäilee kulmakarvoja
- Siis tarkoittaa
tokassa kuvassa
- zisel
Mä niiiin häpeen huomenna tätä mun yhtäkkistä paljastelua joten pakko poistaa noi kuvat. Tällähetkellä tuntuu että whatever mutta huomenna vituttaa.
Hyvä etten ehtinyt näkee mitään kuvia, koska olen aina kuvitellut sut Lady Gagan näköseksi ja mun makkarin seinät on tapetoitu LG:n kuvilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078