tossa miehen siskolla on suhde itseään puolet vanhempaan mieheen, mieheen jolla on perhettä Hän tossa avautui asiasta. Sunkaan hän ei ole tosissaan miehen kanssa, mutta kuulema kiva tolleen nuorena pitää hauskaa.
Aikani minä kuuntelin kunnes oli pakko laukoa omakanta asiasta. Otin oman perheen esimerkiksi, jotta saisin hänet edes pikkasen miettimään mitä voisi tapahtua kun rakkaille ihmisille kävisi pahasti.. miltä hänestä voisi tuntua, jos meidän perhe hajoasi samanlaisiin kuvioihin.
Eniten mua hämmästytti neidin asenne tuon miehen vaimoon.. "että onko se niin tyhmä ettei tajua kun mies myöhästelee ja puhuu palturia, laiskana ollut kotiäitinä". Sanoin että niin minäkin laiskana kotiäitinä olen ollut...
pakko oli kommentoida napakasti, että sitten kun neiti itse on pitkässä suhteessa, niin jaksaisko hän nuuskia puolison jokaista liikettä, epäillä joka sanaa,myöhästymistä ja nuuskia kalsaritkin päälle? Jos toiseen uskoo ja luottaa, niin onko siltikkin pakko epäillä? ja että jos sille epäily linjalle lähtee, niin kuinka kauan hän uskoo että suhde kestää? Kestäiskö hän olla epäilyksen alainen, tai jaksaisiko HÄN epäillä koko ajan? .. ei kuulema..
kerroin että minä ainakin uskon hänen rakkaan veljensä puheet, vai pitäskö epäillä??? vastaus: EEEEII!!! ei ***** sua koskaan pettäs tai valehtelis.... siihen minä sanoin että mistäs sitä koskaan tietää... voihan musta tulla samanlainen tyhmä vaimo mille hän nauraa maha vääränä nauraa... vaikka avioliittomme on hyvällä pohjalla, niin sitä ei koskaan tiedä mitä elämä eteen heittää, eikä me olla mitään spesiaaleja, ja että varmaan suakin naurattas mun tyhmyys, jos joskus jotain viilunkia veljes touhuais, tulisikko mulle nauraan mun tyhmyyttä??....ei missään tapauksessa, kuulema.. kysyin että miksi ihmeessä hän sitten nauraa sille pomon vaimolle? ...öööö... oli vastaus... tai miten neiti suunsa panis jos vaikka se olisinkin MINÄ joka menisin huoraamaan veljensä selän takana??? Huoraksihan sää mua sanoisit! vastaus: sehän olis ihan kamalaa, ethän sää voi sellasta tehdä! Ja jos se olis hänen veljensä hän kuulemma kurittaisi ja pahasti... sanoin vaan että miks et tee sitä pomolles, eikös se ole sillon sama asia??? ja että, ja miltäs tuntuis jos niin olis ja salaa nauraisin rakkaan veljes TYHMYYDELLE samanlaisen salarakkaan kanssa kun ite on, mitäs sitten musta ajattelisit??? et hyvällä varmaankiaan? samathan ne touhut on sullakin. joten pitäsikkö sitten suus kiinni jos sellasta kävis? Että pointsit siinä vaiheessa sinne kakkoselle, eikös vaan? hyväksythän sä sen pomoskin syrjähypyt.. miks et sitten meidän, jos sellasta kävis?!! Eli ethän sitten sitä tuomitse? Koska tilannehan olis periaatteessa AIVAN sama... ... ja että koittaa miettiä sellasen vastauksen joka ei menis ristiin omien touhujensa kanssa... eipä vastausta löytynyt.. hiljasta oli... eipä tämä nokkela uraohjus vastausta löytänyt.
Ainakaan minä en näe siihen syytä miksi minusta pitäisi tulla vainoharhainen asiasta joka voi vaikka joskus tapahtua... jos puoliso menee ja pettää, hän sen sitten tekee, ja jos huolimattomuuttaan kiinni jää niin lähteä saa.
Tästä tiukasta mielipiteestä mieheni sisko oli kauhuissaan... eipä ollut tullut ajatelleeksi sitä asiaa.. ja se ajatus myös kauhistutti kovasti että potkaisisin silmänräpäyksessä hänen rakkaan veljensä pihalle, jos käry joskus kävisi. "ihan oikeesti...eihän ***** sellasta sulle ikinä tekis... ei teidän perhe tuu ikinä hajoamaan, te ootte niin ihania yhessä" Kommentoin että mistäs sitä tietää kuinka kauan tämä autuus ja onni kestää, maailmassa tapahtuu kaikenlaista... Että luulekkona että ihmiset sen takia naimisiin menee että ne pettämään pääsis?
Lopuksi hän oli sitä mieltä että ei hänkään kyllä pitkässä suhteessa kävisi toista kyyläämään, ja tajusi myös että joskus itse voi olla se tyhmä lössähtäyt vaimo siellä kotona, että kannattas vähän miettiä sitä suhtautumista. koskaan kun tässä elämässä sitä ei voi tietää mitä elämä eteen heittää...
...JATKUU ....
Ripitin miehen siskon, kakkosena leikkijän! PRRkle!
5
141
Vastaukset
- vanne päässä!!!
Sitten vielä: meidän mukulatkin ovat tälle nuorelle tytön hupakolle tosi tärkeitä, ja tietää niiden olevan tärkeitä myös isälleen, totta kai! Mutta ajatus hajoavasta perheestä sai hänet kauhistelemaan... sanoin että mikäs siinä, kyllähän se voi hajota samanlaisista asioista, ja kuten neiti ilmaisi että jos pomon perhe vaikka hajoaisi, niin ei se hänelle kuulu, kun hän ei siihen kuulu, sanoin että hänen tulee sitten muistaa tuo sanomansa jos meille niin kävisi... sehän ei silloin hänelle kuuluisi jos vaikka minä tai veljensä huoraisi ympäri kyliä ja meidän perhe hajoaa, kun ei hän meidän perheeseen KUULU. Että osaisikkona siinä tilanteessa suhtautua asiaan ulkopuolisen silmin? Ei kuulema... sanoin vaan että eikös se sitten olis aika kaksinaismoralismia??? Aika vaikea tuomita ketään jos se kiva pomo harrastaa samaa touhua, ja itteekkin siinä sivussa huseeraa.
On se vaan jännä miten siitä "tuntemattomista" ei välitetä (lue: salarakaan vaimo ja kaksi heidän lastaan), ja ihmiset jotka tunnetaan niin onkin toinen ääni kellossa, silti lopputulos on aivan sama, kauheaa surua ja kärsimystä ympärille.
Sanoin vaan että jos siellä pikkupaikkakunnalla sitten jää tosta hommasta kiinni, niin ei sitten tule tänne itkemään, kun ihan hyvin tietää että siitähän nousisi järkyttävä haloo, kun se pomo on AIKA isossa ja näkyvässä roolissa pikkupaikkakunnalla (useampi sata alaista), ja että nielee sitten ne huora-puheetkin kylillä, koska se on se mitä ihan varmasti tapahtuu. Ihmiset tuomitsevat... mutta koskaan eivät itseään!!!
Ja tosiaan kannattaa myös miettiä sitä omaa osuuttaan, hän ei ole tosissaan, tämä vanhempi pomo kyllä on, ja hänellä on perhettä... kannattaako pelkän huvittelun vuoksi mennä riskeeraamaan noin isoa juttua? Jos tämä mies on niin TYHMÄ, niin se sitten on, mutta kestääkö hänen omatuntonsa yhden perheen surut ja kivut? Siinä on oikeasti miettimistä!
90% meistä naisista tulemme jossain elämän vaiheessa olemaan se lässähtänyt äiti siellä kotona, siis siellä kakkavaippojen keskellä. Se todella kaunis hehkeä, huoleton ja kimmoinen nuoruus kestää vain hetken, jossain vaiheessa alkaa vastuu ja elämä painamaan, eikä kaikki olekkaan niin huoletonta kun sillon 24 vuotiaana. Tälleen vanhempana nautitaan sitten muista asioista kuin siittä ikuisesta nuoruudesta ;D
Sitten oli pakko vielä lopuksi kysyä että mitäs hän tekis jos tulevaisuuden elämän rakkaus pettäis, jonka kanssa se perhe ois sitten perustettuna... Kamalatahan se kuulemma, ja ero tulis varmasti.. kysyin myös että oletko siinä vaiheessa tunteeton kakkosta kohtaan, vai pistelisitkö päreiksi molemmat? Molemmat kuulema... ei siihen voinu enää sanoa että kun eipä tohon voi kommentoida mitään, että mietippäs omalle kohdalles...
Kerroin myös miehen siskolle että meillä on veljensä kanssa sellanen sopimus, että jos muuanne pitää päästä huseeraamaan, niin sitten erotaan. Itse pidän sitä kunnia-asiana, ja TOIVON sydämeni pohjasta että samoin olisi myös miehelläni, hänen veljellään!
Toivon myös että tästä keskustelusta hän saisi vähän mietittävää!!! - Kokenut mies
Sulla tosiaan on vanne päässä. Relaa vähän :D
- ap.
hehe, ei pysty!!! Olen tosi tuliluontoinen, suora, periaatteen ihminen. mutta jos on huumorista kyse, niin ronskimpi olen kun tukkijätkä!
Se ikävä puoli minussa kuitenkin on että tärrrrräytän kyllä haisevan mielipiteeni liiankin helposti... ei pidä kysyä, jos vastausta pelkää tai ei halua kuulla, sopii minuun täydellisesti!
Joten taitaapa tuo vanne tuolla päässä pysyä ;) - kyyninen ex2
Yes, kakkosnaisen omaatuntoa ja empatiaa on helppo herätellä, saada paha olo aikaan ja itkukin tulee, mutta toivoisin että petturimies saisi saman herätyksen ja tuntisi saman pahan olon. Syyllisyyden kantavat aina ne kaksi naista; toinen on liian huono vaimo ja toinen liian herkkäuskoinen hyvä pano, mies yksinkertaisesti ottaa uudet naiset kiertoon kun entiset on rikottu. Ripittäkää niitä petturimiehiä!
Tässä nyt tuli sellainen aavistus että kirjoittajan miehestä tulee pettäjä, omalla erinomaisuudellaan ja periaatteillaan ylpeilevät rouvat yleensä omakohtaisesti saavat karvaasti kokea sen, että kyy onkin siinä omalla povella. Mutta en tietenkään tätä aloittajalle toivo, ihan hyvä että puutuit nuoren naisen typeryyteen, olisipa joku puuttunut minunkin, olisi monet itkut jääneet itkemättä. - ap.
niin, en missään vaiheessa sanonut että sellasta ei meidän kohdalle koskaan tapahdu, vaan tossahan on moneen otteeseen että KOSKAAN ei voi tietää mitä elämä tullessaan tuo! Jos mies pettää, SE sitten pettää! ja jos kiinni huolimattomuuttaan jää niin pihalle lentää! Ihan tolleen menin ja kirjoitin! Mutta en minä käy kalsareita haistelemaan ja niihin asentamaan jäljityslaitteita. Sitähän monet kakkoset tälläkin palstalla lällättää kuinka TYHMIÄ me vaimot olemme kun emme mitään tajua, samoin teki miehen sisko. Mielummin tyhmä kun turhasta vainoharhainen hullu! tai nurkissa hiiviskelevä kevytkenkä.
Myös sen kirjoitin, että sydänjuuriani myöten toivon mies pitää omasta puolestaan sopimuksesta kiinn,i että jättää, jos haluaa muualla huseerata. Minä ainakin omalta osaltani pidän sopimuksesta kiinni. Sinusta tai muista en tiedä, mutta minä en pystyisi elämään omantuntoni kanssa, se on se suurin syy rakkauden lisäksi joka minua aina tulee estämään.
Sanoin myös tossa tekstissa että ME EI OLLA MITÄÄN SPESIAALEJA!!! Joten ihan turha sinun on yrittää mitään erinomaisuutta korostaa, en ole sellaista edes sanonut! vai kateusko sellasita pisti kirjoittamaan. Älä koita lukea rivien välistä, koska sieltä et mitään löydä. Kysyä voi kyllä jos jokin asia askarruttaa, mutta eipä tässä kavereita olla hakemassa.
Olen tiukan periaattellinen ihminen! Syy on pitkälti siinä että elämä on sillä tavoin helpompaa kun tuuliviirinä poukkoilla ympäriinsä, tänään sitä ja huomenna toista... ihan miten sillä hetkellä sattuu itselleen sopimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse874684Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.722121Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 511044
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924