Siitä huolimatta, että hän on aviomies, hän joka päivä norkoilee kyläkoulun pihalla kyttäämässä koulutyttöjä ja tekee tytöille rivoja ehdotuksia. Jotkut tytöt suostuvatkin hänen ehdotuksiinsa. Ne ovat yleensä yksinhuoltajaperheiden tyttäriä, eivät hyvien perheiden lapsia.
Millaisen miehen mallin hän antaa lapsilleen?
Voinko minä passittaa hänen lapsensa terapiaan?
Ihan varmasti lapset ovat terapian tarpeessa.
Entä kestääkö hänen avioliittonsa? Ottaako hänen vaimonsa eron?
KESTÄÄKÖ NAAPURIN MIEHEN AVIOLIITTO?
17
327
Vastaukset
- pedofiili mies
Kuule sinä soitat poliisille ja ilmiannat ton kaverin. Poliisi kyllä laittaa tytötkin kertomaan mitä se äijä heille ehdottelee jamillä rahoilla.
- ookko jammu?
Kaverin? Onko se äijä sinun kaverisi? Taidat olla bedoffiili ittekkin kun sen kaa olet kaveri!
- Mitä se sulle kuuluu
Naapurin mieähen avioliitto ei kylläkään kuulu sulle mitenkään, mutta jos hän selkeästi häiritsee lapsia, niin hänet kuuluu ilmoittaa poliisille. Se on sun velvollisuutesi, jos on kaikki kotona korvain väliss'.
Hänen lapsensakin tietysti saattavat tarvita terapiaa, kun isä ei ole aivollinen, mutta kaikista eniten terapiaa tarvitsee naapurin lasten isä. Kuten myös sinä, jos naapurin asiat ovat noin kiinnostavia.- huolestunut.
Mitä ihmettä!!! Tarvitsenko minä muka terapiaa? Kannan huolta lähimmäisitäni ja minulle tuommoista puhutaan. Paheksun!
- voi että!
huolestunut. kirjoitti:
Mitä ihmettä!!! Tarvitsenko minä muka terapiaa? Kannan huolta lähimmäisitäni ja minulle tuommoista puhutaan. Paheksun!
Minäkin olen tosi huolestunut. Kaikkea sitä tapahtuukin! Voi että!
- ryhristäyry
Naapurin äijähän on pedofiili eli rikollinen. Mitä tässä nyt epäselvää on? Tee vaikka nimetön ilmianto netin kautta poliisille. Pääasia että teet etkä taivastele.se on velvollisuutesi aikuisena sivustaseuraajana.
- Uskovainen Uu.
Me Uskovaiset olemme sitä mieltä, että nykyajan naiset ottavat avioeron aivan liian helposti. Sillä tavalla he rikkovat perheen ja lapsista tulee nuorisorikollisia ja ne alkavat käyttää huumeita ja kaikkea sellaista.
Perheen äidin velvollisuus on neuvotella seurakunnan Kirkkoherran kanssa. Kun he yhdessä rukoilevat, vaimon ei tarvitse ottaa avioeroa. - That's it
Rukoilla saa vaikka muoaliman tappiin asti, niin narsisti tai persoonallisuus- tai luonnehäiriöinen ei siitä miksikään muutu. - Ennen kuin älyää ruveta rukoilemaan itse.
- uskonto auttaa.
Rukoileminen on erinomainen keino saada avioliitto pysymään koossa. Esim. täällä meilläpäin on semmoinen perhe, jossa mies on usein matkatöissä, joskus pitkiäkin aikoja. Perheenäiti sillä aikaa aina lutkailee heidän kahden tyttärensä kanssa. Tytöt ovat iältään 15 ja 17 vee.
Äiti ja tyttäret ryyppäävät viinaa ja hakevat vieraita miehiä taloonsa ja siellä irstailevat usein koko yön. Kesällä parittelevat usein pihalla, olen nähnyt kun asun naapurissa.
Mutta he käyvät usein sunnuntaisin kirkossa ja kesällä telttakokouksissa.
Sen ansiosta heille ei ole tullut avioeroa vaan he ovat olleet naimisissa jo kohta 20 vuotta. - ennakkoluuloiselle.
Ei kaikki yksinhuoltaja perheet ole mitään huonoja perheitä.
- ...............
Joo, sehän tässä onkin tärkeintä että kestääkö sen miehen avioliitto. Ei hyvää päivää... poliisille ilmoitus pikimiten.
- seurakuntasisar
Tärkeintä on, että avioliitto kestää! Sen takia sen miehen vaimon pitää rukoilla yhdessä seurakunnan Kirkkoherran kaa.
Yhdessä nautittu Ehtoollinenkin voisi olla paikallaan. Kunhan eivät juo liikaa viiniä, se päihdyttää.
- JUST!
Minunkin täytyy nyt kyllä puuttua tähän alustukseen: OVATKO YKSINHUOLTAJIEN LAPSET HULTTIOITA? Tiedän kyllä niin monta "eliittiperhettä", joissa vanhemmat ovat yhdessä ja elävät muka niin onnellisina, mutta lapset ryyppäävät, käyttävät huumeita, varastelevat... Ja itse olen hyvin teini-iästänikin selvinnyt, kouluja käynyt ja vakituisen työpaikan saanut avioerolapsi!
- bsygoanalyydiggo
SINÄ olet kuin oletkin HULTTIO, kun kirjoittelet tänne! Tämän totean bsygoanalyydiggona.
- doggy-styleä
Voi se avioliitto ihan hyvin kestääkin, jos sen äijän eukko aina muistaa rukoilla ja olla kontillaan.
- maissemia ihalen
Mielestäni siinä on hyvät maissemat kun akka on nelinkontin perrse paljaana. Jos sen äijän eukko aina muistaa jakaa toosaansa ukolleen, niin voi se ihan hyvin kestääkin se niiten avio liitto.
- Täystyhjennys
Riippuu kuule ihan siitä, minkä näköinen mieähen naama on, jaksaako nainen katsella sitä. Mutta aloittajan aiheesta et ole ymmärtänyt yhtikäs mitään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1024867Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701353En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145