Valintatilanne

Kuvitteelinen tilanne: Olet haaveielmassa suhteesta, vaan kuinka valitsisit.

A) haluat kerrankin olla villi ja vapaa, vaikka tiedätkin sen tuovan tullessaan mahdollisia sydän suruja. Annat sydämen viedä, ajelehdit tunteiden vallassa...vaikkakin tiedät sen kuplan poksahtavan ja tippuvasi vielä kovalle maanpinnalle kylmään määilmaan yksin ja hyljättynä. Mutta mitä siitä, sehän on vasta sitten joskus,,,

B) otat varmemman päälle ja katsot kaukaa ja harkiten. Ehkä suunnittelet jo etukäteen asioita. Mietit tarkkaan ja valikoit. Suhteeseen et saa ehkä sellasta ihanaa loistokkuutta ja tunteiden paloa, mutta kaikki toimii ja tunnet olevasi rakastettu. Olet helpossa suhteessa, mikään ei voi mennä vinksalleen, koska olet järjestänyt asiat niin.

28

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pus-kis out.

      Haluaisin B, toimin A.

      • Molempi parempi

        Tarve vaihtelee mielialojen mukaan. Yleensä ei yksinkertaisesti jaksa A:ta, jollion toteutan B:n. Sen sijaan reissuilla ym. kun on enemmän aikaa, on A usein parempi vaihtoehto.


    • B ei missään tapauksessa, ilman paloa ei ole mitään. Jos suhde alkaakin ilman paloa, mihin kestäessään voi yhtään tasaantua? Kämppäkaveruuteen tai muuhun vastaavaan kyrsimisgeneraattoriin.

      Siis A, vaikka en tiedä miksi olisi niin, että yksin ja hyljättynä lopulta kärvistelisin. Voihan niin käydä, mutta siitä lähdetään ettei käy.

      • Voi suhde alkaa hitaasti ja palo syttyä myöhemmin, kuin yllättäin huomaakin olevansa keskellä palavaa rakkautta. Tai en tiedä, en varmaan usko sellaseen itsekään. Epäilen tässä kaikkee..


      • kipsu-liini kirjoitti:

        Voi suhde alkaa hitaasti ja palo syttyä myöhemmin, kuin yllättäin huomaakin olevansa keskellä palavaa rakkautta. Tai en tiedä, en varmaan usko sellaseen itsekään. Epäilen tässä kaikkee..

        Jonkun verran ainakin pitää heti kyteä, muuten juttu on joku muu kuin rakkaussuhde.


    • hitsataakoyhteen:)))

      A... koska silloin tunnet eläväsi ja suhteella on mahdollisuus jatkua pitkääään, koska välissä on se yhteen hitsaava kipinä:))

      • Ootkos ihan mig-hitsari? Silloin voisin uskoo hitsin pitävän.Mutta kyl sen sen palon tarvii, ellei jopa roihun.


      • no oletko nyt
        kipsu-liini kirjoitti:

        Ootkos ihan mig-hitsari? Silloin voisin uskoo hitsin pitävän.Mutta kyl sen sen palon tarvii, ellei jopa roihun.

        se kirpela?


      • no oletko nyt kirjoitti:

        se kirpela?

        En ole. Vaan Cookos.


      • kipsu-liini kirjoitti:

        En ole. Vaan Cookos.

        Minäkin olen ihmetellyt, miksi valitsit itsellesi uuden nimimerkin, jonka vuoksi sinua luullaan Kirpelaksi?


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Minäkin olen ihmetellyt, miksi valitsit itsellesi uuden nimimerkin, jonka vuoksi sinua luullaan Kirpelaksi?

        En saa Cookosta auki ja en saa tältä puljulta tunnuksia. Näkyyhän tuo Cookos olevan, ihme kyllä olemassa.

        Siis..Kirpelä
        Kipsu-liini--> ei muistuta yhtään toisiaan ja en tunne koko Kirpelää.


    • hitsataakoyhteen:)))

      Tuli on hyvä renki, mutta huono isäntä, siinä kiteytyy aika paljon...jos liian kauan palaa, voi tulla pahaa jälkeä ja ryöstäytyä käsistä. Mutta, mutta roihun laannuttua hallitusti, se kipinä ja sen elossa pitäminen, niin hyvää jälkeä syntyy:))

      • No oi..olihan filosofvista, juu..sillee se menee. Jos vaan ei oo märät puut :(


      • hitsataakoyhteen:)))
        kipsu-liini kirjoitti:

        No oi..olihan filosofvista, juu..sillee se menee. Jos vaan ei oo märät puut :(

        miten puu ja hitsaus sopii yhteen, veikkaanet ylikäry käy:))


      • hitsataakoyhteen:))) kirjoitti:

        miten puu ja hitsaus sopii yhteen, veikkaanet ylikäry käy:))

        en tiedä, vaikka oonkin kiinalaisessa puu-lohikäärme. Mut oon itsekin hitsannut ja käräyttänyt sen raudan liialla hiillostamisella joten ei tullu siitäkään mittää! Ei se taipunut niin kuin oisin halunnut :-(


      • kipsu-liini kirjoitti:

        en tiedä, vaikka oonkin kiinalaisessa puu-lohikäärme. Mut oon itsekin hitsannut ja käräyttänyt sen raudan liialla hiillostamisella joten ei tullu siitäkään mittää! Ei se taipunut niin kuin oisin halunnut :-(

        ei ku siis takonut..menee puurot ja vellit nyt sekasin :D


    • sxth

      Aah. Taidan olla melko viileä. Sisältä voin palaa poroksi, mut päälle ei näy. En suunnittele etukäteen, olen enemmänkin impulsiivinen. Vaikea yhtälö molempia.

      • Olet kaiketi tunteesi patoava. Se polttaa sielun.


      • kipsu-liini kirjoitti:

        Olet kaiketi tunteesi patoava. Se polttaa sielun.

        BUAHAHAHAA! Miltäs näyttää >:)


      • sxthsens kirjoitti:

        BUAHAHAHAA! Miltäs näyttää >:)

        Kummallinen näkemys, enpä ymmärrä. On kuollut, muttei ookkaa ;-¤..no sellasta kait siellä hesassa.


    • Olen aina valinnut ensimmäisen vaihtoehdon. Ylensä ne suhteet ovat sitten olleet lyhyitä ja myrkskyisiä. Vaan jotkut niistä ovat osottautuneet harmonisiksi ja pitkäaikaisiksi, niin kuin tämä nykyinen.

      Minusta ei ikinä olisi B-vaihtoehdon harkitsevuuteen. Joko hommassa on kipinää heti tai sitä ei tule ikinä olemaan. En ainakaan muista kokeneeni mitään välimuotoja.

      • Aika hienoa...voi kun osaiskin noin elää. Että ei murentuisi itse palasiksi. Herkän ihmisen on suojeltava itseään.


    • Naaraslaiskiainen

      Vain kaksi vaihtoehtoa? Noistako pitäisi valita?

      • Sentään kaksi vaihtoehtoa ..vois olla huonomminkin??


    • huittisen typy

      Miksi vaivautua edes vastaamaan kuvitteelliseen kysymykseen/tilanteeseen?

      • Laiskuus on laiskiaisen tauti sekin , he-hee


    • En valitse kumpaakaan.

      • Ai ahaa..no et sitte valitse. Oot ollu mun Cookos-sivulla vuoskaudet kaverina, sitä et varmaan muistanut?
        Joten paree valita :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      174
      1578
    2. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1501
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1442
    4. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      8
      1147
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      74
      983
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      276
      950
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      223
      932
    8. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      86
      873
    9. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      823
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      147
      814
    Aihe