Miksi & miksi

Nasdaq

Miksi naisten avaruudellinen hahmotuskyky on niin heikko verrattuna miehiin? Onko nainen maa, joka on kiinnostunut vain omasta mahastaan, ja mies tämän kaiken yllä olematon taivas, visuaalinen harhakuva?

Ihmeellinen järjestys.

16

56

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq

Esim. se mua on aina jäytänyt, että vaikka tiedetään (noin pääpiirteittäin) missä ollaan, niin se ei muokkaa meitä (siis teitä naisia). Mies taas näkee syvälle, mutta on niin sfääreissä ettei ymmärrä näkemäänsä, tunne sitä.

Kummallista.

Onko elämässä jonkinlainen suunnitteluvirhe?

(Feiliä naurua)

• Nasdaq

Entä kumpi nainen on, syy vai seuraus?

Solutasolla nainen on äärimmäisen odottava, lähes stabiili, latentti.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Entä kumpi nainen on, syy vai seuraus?

Solutasolla nainen on äärimmäisen odottava, lähes stabiili, latentti.

Pelkkä oleminen on käsittääkseni äärimmäisen raskasta.

(Naurua DNA:lta)

• Mä en tiedä. Mulla jäi yhteen kouluun pääseminen kiinni tosta, ettei ollut riittävästi avaruudellista hahmotuskykyä. No hyvä niin, loppujen lopuksi. Mutta tuli mieleen vaan yhtäkkiä.

Tosin, no. Ei päässyt velikään arkkitehtikouluun ton takia. Että ei se ole sukupuolesta kiinni.

Joo, mä tiedän, että sä tarkoitat muuta, mutta annoin esimerkin just tästä avaruudellisen hahmotuskyvyn puutteesta ;)

Mä luulen, että se on aikojen saatossa mennyt vain näin, johtuen just siitä, että naisella se maailma on sen oman (pallo)mahan ympärillä konkreettisesti, muuten ei ole elämää tai elämä ei jatku. Naiset ei kokenut tarpeelliseksi tähytä tähtiä, kun kiinnosti enemmän ne tähdet omien lasten silmissä tai jotain.. :)

• Nasdaq

Somaa proosaa. Mä olen hirveen proosallisella päällä. Mä niin kuin näen tähtiä.

(Naurua)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

(Naurua)

Mä kuulin tän biisin eka kertaa Berliinissä. Se oli sellanen clubi, jossa jengi notku ja veti cinnareita, tabuja. Siellä oli ihan vitun kuuma, ja ständillä runkkas plattoja dj Detroit Red Wings lippis päässä.

Sitten me siinä notkuttiin.

http://www.youtube.com/watch?v=_8sNI194y08

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Mä kuulin tän biisin eka kertaa Berliinissä. Se oli sellanen clubi, jossa jengi notku ja veti cinnareita, tabuja. Siellä oli ihan vitun kuuma, ja ständillä runkkas plattoja dj Detroit Red Wings lippis päässä.

Sitten me siinä notkuttiin.

http://www.youtube.com/watch?v=_8sNI194y08

Mulla on etäisiä muistikuvia siitä että se oli vessapanojen kehto. Jotenkin tuli mieleen, että nämä jengit täällä ymmärtävät unisexin päälle.

(Uniseksuaalista naurua)

• y.b off
        Nasdaq kirjoitti:

(Naurua)

Ihan tosissani olin, enkä yrittänyt mitään proosaa.. :) Tota miettinyt ennenkin, niinku varmaan moni muukin.

• Nasdaq
        y.b off kirjoitti:

Ihan tosissani olin, enkä yrittänyt mitään proosaa.. :) Tota miettinyt ennenkin, niinku varmaan moni muukin.

Ainosataan proosan vuoski mä jaksan käydä täällä ihmettelemässä. Mikään muu syy kuin tämä ei ota tulta.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Ainosataan proosan vuoski mä jaksan käydä täällä ihmettelemässä. Mikään muu syy kuin tämä ei ota tulta.

"Ainosataan"

"vuoski"

(Naqurua)

• Nasdaq kirjoitti:

Jos mä kirjoitan/kirjoittaisin proosaa, mä pitäisin huolen että sen proosan sisin ja syvin olemus olis eniten totta, mitä missään mun jutuissa ikinä on, vaikka kirjoittaisin tyyliin smurffeista. Koska muuten se proosa olis kuin kauniit koristeelliset kehykset, ilman itse taulua.

Mutta siksipä mä en täällä kirjoita proosaa, ei tämä ole mulle proosa-paikka. :)

• ..
        yybee kirjoitti:

Jos mä kirjoitan/kirjoittaisin proosaa, mä pitäisin huolen että sen proosan sisin ja syvin olemus olis eniten totta, mitä missään mun jutuissa ikinä on, vaikka kirjoittaisin tyyliin smurffeista. Koska muuten se proosa olis kuin kauniit koristeelliset kehykset, ilman itse taulua.

Mutta siksipä mä en täällä kirjoita proosaa, ei tämä ole mulle proosa-paikka. :)

"Tämä ei ole mulle proosa-paikka" Siis mikä tämä? Miehen logiikka?

• .. kirjoitti:

"Tämä ei ole mulle proosa-paikka" Siis mikä tämä? Miehen logiikka?

Siis netti ylipäätään ei ole, mulle :)
        Jollekin voi ollakin.
        Mut nyt tuleepi vieraita...Proosallisesti :P

Moro..

• X ✿

Toi on ärsyttävää kaupunkilegendaa. Naisilla on ihan yhtälailla avaruudellista hahmotuskykyä, mutta ne käyttää sen arkielämässä erilaisiin juttuihin. Oikeisiin rakennus hommiin ja kokonaisuuden (myös syyn ja seurauksen) ylläpitämiseen.
      Nainen pyörittää arkea jalat maassa ja rakentaa maailmansa käden ulottuville. Toisilla fysiikan pienuus määrää sen, toisille sanotaan, ettei nainen saa tehdä isompaa maailmaa " koska niin vaan on". Ja päinvastoin, harva mies ymmärtää pitkää perspektiiviä. Syytä ja seurausta. Mies usein miten vain tekee.

Mies voi leijailla tähdissä ja nähdä avaruuden toiselta suunnalta, koska pojat kasvatetaan siihen. Niillä on lupa unelmoida, haihatella ja tavoitella tähtiin - ja mennä sinne. Tyttölapsilta vaaditaan aina enemmän ja realiteettiä. Kuuliaisuuttaa ja kiltteyttä. Tyttölapsi ei saa tapella, poikalapsi saa.

Eikä tähän liity mitenkään se, että olen inisööri ja nainen.
      Tottakai massana meissä on eroa (hyvä niin), mutta noin yleisesti se on myös kasvatus ja kuttuuri kysymys. Ja siis myös harhaa, me käytetään se sama ominaisuus eri tavalla.

• y.b off

Jep, juuri näin.

• Nasdaq

En ole kaupunkilainen, joten en voi olla legendaa. Jo kaupungin hahmottaminen tekee minulle vaikeaa, sillä pidän yksinkertaisista, jäsennellyistä argumentoinneista enemmän kuin visuaalisuudessa onnahtelevasta proosasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      134
      5432
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3892
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2490
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2067
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1833
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      25
      1739
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1660
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      51
      1621
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      30
      1574
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      40