HEI METSÄSTÄJÄT!!

Löytyykö täältä metsästäjiä, ketä asuisi lähellä turunseudun ympäristöä, joka harrastaa metsästystä..?? Olisin suuresti kiinnostunut ostamaan riistaa, jos löytyisi joku metsästäjä, ketä kiinostaisi näin yksityiselle ihmiselle sitä riistaa myydä. Arvostan suuresti sitä, että saisin tuoreena riistaa, jota ei kaupasta löytyisi, sen lisäksi, että niissä ei myöskään ole säilöntäaineita tai marinaadeja. Minulla on laaja erityisruokavalio, enkä voi syödä mitä tahansa lihaa. Kaupasta tulee ostettua suurimmilta osin lammasta, joskus muuta tuontilihaa, syön mm. paljon tonnikalaa.
Jos nyt joku metsästäjä tämän ilmoitukseni näkee ja kiinnostui asiasta, ota minuun yhteyttä. Ja myös muut, ketkä haluaa muuten keskustella, joistain näihin asioihin liittyen, saa toki kirjoitella kanssani. Kaikki ruokaan ja ravintoon liittyvä on minua aina kovasti kiinnostanut.

3

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eioo metästysaika

Metsästäjät on nyt "kesälomilla" metsästyksestä. Jos et satu tietämään niin on metsästysajat, ne on sellasia aikoja kun eri riistalajeja saa metsästää.
      Nyt ei saa metsästää mitään syömäriistaa. 10.8.- 28.2. on metsästysaikaa, tuon ajan puitteissa saa eri syömäriistoja metsästää.

• Kiitos infosta ja selvennyksestä! En itse asiassa oo sitä ajatellut..

• makkara

Saitko jo lihaa sisääsi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11185
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5318
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2555
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2246
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1771
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1674
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1256
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1076
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      103
      995
    Aihe