Aloin tässä juuri miettiä, että millalista olisi kuolla jo nyt nuorena (ikää 33 vuotta) tai muuten vaan pian, ennen kuin on ollut kertaakaan sängyssä naisen kanssa.
Olis sekin aika noloa. Tai siis, jotenkin tuntuu että on ollut aika turha elämä. Eihän se mitään elämää ole, jos 33 vuotiaalla miehellä ei ole mitään kaduttavia "sekoiluja" naisten kanssa. Sehän on säälittävää ATM-elämää. Elämässä pitää välillä mennä vähän kylkimyyryssä, juoma läikkyen. Pitää vaan antaa mennä. Ei himmailu ole elämää.
Elämä on elämistä varten. Ja ainakin Matti Nykäsen mukaan "Elämä on ihmisen parasta aikaa". Voiko sitä paremmin sanoa? Miksi asia ei toteudu monelle sinkkumiehelle?
Tässä sitä istuu yksin kotona ja miettii viimeisen puolen vuoden aikana tulleita pakkeja. Ja sitä, ettei ole koskaan edes saanut. Jotenkin turhaa elämää, kun ei edes pysty elämään.
Mieti, jos kuolis ennen kuin sais...
14
215
Vastaukset
- looking for life
Niin, siis ainut asia mitä kadun on se, ettei ole tullut sekoiltua.
On sekin katumisen aihe... - :)))
Miten se kuolleena nolottaisi sinua?
Sen tunteen jaan, että elämä tuntuu turhalta. Mutta ei irtopanojen puutteen vuoksi, vaan että tarkoituksellista elämää on yhä vaikeampi saavuttaa. Tämä maa ja sen arvot ei ole lainkaan sama jossa kasvoin lapsuuteni. Olisi pitänyt syntyä 50-luvulla ja olisin voinut valita opiskelupaikaksi mikä eniten vain itseä miellyttää. Opiskelun jälkeen olisi odottanut varma työpaikka. Siinä sivussa olisin tutustunut kivaan naiseen johon rakastua. Olisin saanut rakentaa yhteiskuntaa johon oikeasti tuntuu kuuluvansa ja jossa asioihin voi myös vaikuttaa, rinnalla ihminen jota todella rakastaa.
Sekoilua? Sitäkö ihmiset vain kaipaavat. Maailma muuttuu yhä mielisairaammaksi ja epävarmemmaksi. Asioihin ei enää voi vaikuttaa. Valta on riistetty jonnekin kauas pois ja asiat vain tapahtuvat koska globalisaatio. Mutta ihmiset vain surevat etteivät ole saaneet sekoiltua tarpeeksi.
No, jos se Espanja kohta kaatuisi, kun ei se taida saada enää luottoa yksityisiltä markkinoilta. Sitten pyllähtää myös Italia ja päästään kaikki todenteolla SEKOILEMAAN! JEE!- looking for life
"Miten se kuolleena nolottaisi sinua?"
Ei mitenkään. Siksi kirjoitinkin avauksen, että ehdin nyt jo eläessäni katua asiaa. Jos vaikka ensi yönä kuolen sydänkohtaukseen tms.
"tarkoituksellista elämää on yhä vaikeampi saavuttaa..."
Tämä on osittain juuri sitä, mitä avaukseni yritti sanoa. On vaikea tehdä yksinäisestä elämästä tarkoituksellista, kun ei saa koskaan jakaa mitään kenenkään (lue: naisen) kanssa. Kumppanin löytäminen olisi iso, positiivinen juttu. - Ostetaan ja naidaan
Höpöhöpö, ei Espanja mitään kaadu siellä on halvat huoratkin. Nyt lähtee talous uuteen nousuun ja alkaa loputon riemukas kulutusjuhla ja orgiat!
- no jee
Ite oon just täysi-ikäistynyt, enkä seksin saralla ole sekoillut, on jäänyt parinkymmenen naisen kanssa muhinointiin... pitäiskö tässä muka alkaa sekoilla ettei menis nuoruus hukkaan? Luulis ettei tunteettomissa panoissa oo hirveesti kehumista, noista suuteloinneistakin olis voinu jättää 80% väliin.
- Naisasialooseri.
Moni ATM voi elää vanhaksi ukoksikin saamatta kertaakaan.
- -TSS-
Sodassa kuoli paljon nuoria miehiä, joista monella ei varmasti ollut mitään kokemusta naisen kanssa olemisesta.
- Naisasialooseri.
Kyllä, mutta sillioin ei ollutkaan seksuaalista liberalismia vaan myös kotona odottavat nuoret naiset olivat kokemattomia(paitsi ne sotavangeille ja saksalaisille reikäänsä jakaneet) ja myös rintamilta kotiin tulleet miehet olivat ja pysyivät kokemattomina ennen naimisiin menoa.
Seksiä ei tuolloin muutenkaan tuputettu joka tuutista vaan se kuului vain avioiliittoon ja vain lastenhankinta tarkoituksessa.
- miehenkuvotus
Kyllä minua enemmän harmittaa kuoleminen kokematta rakkautta. Haluasin kokea sen miltä tuntuu olla rakastettua ja rakastaa takaisin, edes pieni hetki. Mutta ei, se on varattau vain paremmille ihmisille. Minua ei pätkääkään kiinnosta vain panna, haluaisin rakastella.
- Panoa pilluputkeen
Älä nyt nirsoo. Meitsille riittää kyllä paneminenkin, kaikki kauniit teininaiset mites olis, ei tarvi rakastella.
- Hyvä ihminen
No noi atm liirumit jättäisin kyllä ihan omaan arvoon, mutta kyllähän se naisettmuus varmaan kuolinvuoteella vaivaisi itse kutakin.
Nyt muuten livillä ihan nätin oloinen 37v. brittikissa etsii miestä. Vaikuttaa tosin kyllä aika ronkelilta mimmiltä. Nainen on myös ikisinkku kuin myös! - Kuoltuasi olet kuollut
Ei sen jälkeen mikään nolota. Millään ei ole väliä, koska sinua ei ole enää olemassa.
- 12+3
Mieti jos et kuolis vaan loukkaantuisit tai sairastuisit vakavasti ja eläisit vuosikymmeniä tietäen, että sinulla oli mahdollisuus elää terveenä täyttä elämää mutta ryssit sen.
- looking for life
Sairastuin vakavasti jo 18-vuotiaana. Ehkä sen takia en koskaan pystynytkään panostamaan naisiin, kun itsetunto meni niin heikoksi. Tiesi, että on huonompi kuin muut (terveet) ihmiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203