Kuinka monta prosenttia uskot Ratikkakuskin

;)

jutuista?

29

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NO 110% JA OMISTA JUTUISTA USKON VÄHINTÄÄN 2000%

      • Eli noin

        viidennes ratikan jutuista uppoaa sinuun, näin nopeasti laskettuna?


      • Eli noin kirjoitti:

        viidennes ratikan jutuista uppoaa sinuun, näin nopeasti laskettuna?

        ollaan ratikan kanssa poliittisesta näkökulmasta katsottuna hyvin samanlaiset, ratikka uskoo kokoomukseen ja mie diktaturismiin.


    • zisel

      Oikeasti? 99,9 %

      On se vittu että mä olen niin ihmeellinen tapaus ettei kukaan usko mun juttuja. Sitten kun mä rupeen käyttäytyy sen mukaan, eli että mun elämä ja kokemukset on jotenkin ainutlaatusia niin kohta tullaan sanoo että "mikä vittu sä luulet olevas?? luuleksä tosiaan että noi sun jutut on jotenkin ainutlaatusia". Mitä mun pitäis sitten tehdä? No kai tällä palstala sitten on niin vitun urpoa porukkaa ettei nää tiedä mistään mitään joten jos kerron että kävin kaupassa niin nää on ihan että "ei vittu! oikeesti?? en usko!"

      • Sulla tuli

        pilkku väärään kohtaan.

        Missä sun juttuja ei uskota, kyllä mä ainakin uskon.


      • zisel
        Sulla tuli kirjoitti:

        pilkku väärään kohtaan.

        Missä sun juttuja ei uskota, kyllä mä ainakin uskon.

        Ei täällä palstalla kukaan usko mitään mitä mä sanon. Kaikki on 100% totta. Ehkä mä en kerro tänne rehellisesti sotuani ja kotiosotettani mutta kaikki mitä kirjotan pitää paikkaansa ja on tapahtunut mulle itselleni.


      • Sulla tuli kirjoitti:

        pilkku väärään kohtaan.

        Missä sun juttuja ei uskota, kyllä mä ainakin uskon.

        Pitäisikö meidän rehellisten kansalaisten oppia tuosta epäuskosta jotain?


    • Nasdaq
      • Hei, minä ainakin haluan uskoa kaiken, mitä kirjoitat. Mutta miksi se on jatuvasti niin vitun vaikeaa?


    • Tällä(kin) estradilla voisi kysyä että miksi pitäisi nimenomaan uskoa sen sijaan että vain ottaisi osaa hyvään stooriin? Tällähän ei pohjimmiltaan ole mitään tekemistä uskomisen kanssa, ellei lukija ole ihan pihalla.

      Tämä palsta, kuten kaikki muutkin palstat, on vain näyttämö jolla esiintyy erilaisia hahmoja. Osa roolihahmoista on hyvinkin identtisiä näyttelijöidensä kanssa, osa hahmoista taas on erittäin onnistuneita roolisuorituksia, mutta tutustumatta oikeasti roolihahmon takana olevaan näyttelijään et voi ikinä tietää mihin kohtaan em. rooliakselia kyseinen hahmo osuu.

      Tulee mieleen otsikot tän jonkun tv-sarjan Sepon hirttäytymisestä, "tuntui kuin joku läheinen olisi kuollut" tms. This is Apollo calling, Houston you have a problem...

      • Kiitos! ;-)

        Minäkin aloitin nettielämäni joskus 90-luvulla ja olen vuosien saatossa huomannut, että kun kasvonpiirteet eivät pehmennä sanomisia, niin kyyti on kylmää. Niin hyvässä kuin pahassakin. Tosin jos pahaa tekisi, niin keksisin tervehenkisemisiä harrasteita.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Kiitos! ;-)

        Minäkin aloitin nettielämäni joskus 90-luvulla ja olen vuosien saatossa huomannut, että kun kasvonpiirteet eivät pehmennä sanomisia, niin kyyti on kylmää. Niin hyvässä kuin pahassakin. Tosin jos pahaa tekisi, niin keksisin tervehenkisemisiä harrasteita.

        Ai niin, unohdin sanoa että tietenkin uskon sinuun :D

        Ei vaan, juurikin niinkuin sanoit, ilman kasvoja tulee vastaan lähinnä ääripäitä, hyvässä ja pahassa, mutta onneksi merkit näytöllä harvemmin kykenee satuttamaan oikeasti :)

        Vaan mua vieläkin hämmentää noi iltapäivälehtien otsikot tv-Sepon kuolemasta ja ihmisten kokemuksista suhteessa siihen... Mä kyllä pakenen todellisuutta minkä kerkiän kaikin mahdollisin tavoin, mutta ihan niin skutsissa mäkään en oo että tv-hahmo Sepon hirttäytyminen sävähdyttäisi...


    • Mihis japanilainen vaimo on hävinnyt?

    • Henna-täti

      Yhtäpaljon kuin ziselin?

      • meinasin sanoa et oon puristellu yhden hennan tisseja kunnes muistinkin sen olleen hanna :( no siitä onkin jo lähes 30 vuotta et ei yhen kirjaimen heitto paha oo.


      • monte24 kirjoitti:

        meinasin sanoa et oon puristellu yhden hennan tisseja kunnes muistinkin sen olleen hanna :( no siitä onkin jo lähes 30 vuotta et ei yhen kirjaimen heitto paha oo.

        no ok 26 vuotta sitten, ei tartte alkaa pilkkuja nussimaan.


      • monte24 kirjoitti:

        no ok 26 vuotta sitten, ei tartte alkaa pilkkuja nussimaan.

        ei ku 1985 eli 28 vuotta sitten loppukesästä


      • monte24 kirjoitti:

        ei ku 1985 eli 28 vuotta sitten loppukesästä

        mut sehän on 27 jumalavite sentään, vai oliko se 84


      • On sulla ollut
        monte24 kirjoitti:

        ei ku 1985 eli 28 vuotta sitten loppukesästä

        myrskyisä nuoruus..


      • On sulla ollut kirjoitti:

        myrskyisä nuoruus..

        se oli saimaanrannalla, siekö siinä hanna?


      • zisel
        monte24 kirjoitti:

        se oli saimaanrannalla, siekö siinä hanna?

        Ei vittu monte :D


      • zisel kirjoitti:

        Ei vittu monte :D

        se ol miun silloisen naisystävän paras kaveri


    • zisel

      Mutta asian sivusta sen verran että mä en alkais olee yhdenkään äijän kanssa joka ei tule toimeen monten kanssa.

      • Minä tulisin

        toimeen. Ostaisin sille kiipeilypuun kotiin ja banaania joka päivä :)


      • zisel
        Minä tulisin kirjoitti:

        toimeen. Ostaisin sille kiipeilypuun kotiin ja banaania joka päivä :)

        Jaa no mä olen jo varattu. Seurustelen nykyään Martinan kanssa ja Martina ja monte tulee hyvin juttuun.


      • Niin...
        zisel kirjoitti:

        Jaa no mä olen jo varattu. Seurustelen nykyään Martinan kanssa ja Martina ja monte tulee hyvin juttuun.

        onhan martinalla kokemusta viidakosta..


      • zisel kirjoitti:

        Jaa no mä olen jo varattu. Seurustelen nykyään Martinan kanssa ja Martina ja monte tulee hyvin juttuun.

        Kun sä bongaat noin taitavasti itselles puolison, suosittele jotakuta kun ei itse keksi. Muutkin vois olla kiitollisia parittamispalvelusta.


      • zisel
        bravo.bravi kirjoitti:

        Kun sä bongaat noin taitavasti itselles puolison, suosittele jotakuta kun ei itse keksi. Muutkin vois olla kiitollisia parittamispalvelusta.

        En mä nyt kerkee jaarittelee sun kanssa kun mä puhun Martinan kanssa puhelimessa :)


      • zisel kirjoitti:

        En mä nyt kerkee jaarittelee sun kanssa kun mä puhun Martinan kanssa puhelimessa :)

        no peekele, olis rittäny että kerrot kuka "Martina" on mulle sopivaa jaaritteluseuraa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      151
      2702
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      179
      1578
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1463
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      132
      1453
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1207
    6. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      42
      1165
    7. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1142
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1140
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1127
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      76
      1012
    Aihe