Olen 16v ja kilpailen tänä kesänä 17-vuotiaiden sarjassa 700g keihäällä. Olenkin hankkimassa 700g keihästä,jonka hintaluokka olisi max 250e. Olen harrastanut keihäänheittoa valmennuksen kanssa vasta syksystä ja tavoite tälle kesälle on 55m. Olen harkinnut Nemethin 700g kilpakeihään ostoa, joka maksaa noin 250e. Onko tällä Nemeth keihäällä ja esim, Flying finn tai joillain muulla halvemmalla keihäällä käytännössä kuinka suuri ero?
Keihäsmallien erot
5
1653
Vastaukset
- hans b.
Morjens,
kysypäs täältä: http://www.facebook.com/groups/47390843196/
Ja hyvää heittokesää! - kysäisenpä vaan
Paljonkos muuten olet pitkä? Kysyn ihan vaan mielenkiinnosta, kun en tiedä valmentavatko seurat jos ei ole yli 180cm pitkä?
- Keihäänheittäjä
Olen yli 185cm pitkä.
- R.V.
"valmentavatko seurat jos ei ole yli 180cm pitkä?"
En ymmärrä miksi eivät valmentaisi? Maailmassa on paljon yli 80 m heittäjiä, jotka ovat alle 180-senttisiä. - minä9873465
Nemethillä ja flying finn kepillä on kyllä aivan valtava ero! Nemetti on melkein "mahdoton" saada hyvään asentoon mutta kun siinä onnistuu tulee ilmaisia metrejä reilusti. Itekkään en sitä montaa kertaa asentoon ole saanut, vaikka ennätys seiskalla jäi lähemmäksi 70 kuin 65 metriä. Kuitenkin lähes kaikkien 17-sarjan kärkiheittäjien ennätykset on heitetty sillä tai nordic eaglella, jotka molemmat ovat samantyyppisiä liitokeihäitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791