Mitä te, hyvä lukijat tekisitte?
Minä en vaan ymmärrä.
Olemme ollee naimisissa noi 3 vuotta. Yksi yhteinen pieni poika ja oma asunto.
Yhdessä olemme olleet jo kohta 8 vuotta. Riitoja tulee, mutta vaimoni on joka riidan yhteydessä halukas eroamaan sekä myymään asunnon.
Olemme jo sen verran vanhoja (40v)ikäisiä ettei pikku jutut pitäisi haitata.
Mutta kun menimme eks temppore hakemaan poikaamme isovanhempien mökiltä niin siellä oli vaimoni eks kumppani. siis ihan niin kuin kotonaan.
Vaimoni kertoi siitä jo matkalla sinne ns. varoittu. Mutta ei aiemmin.
Vaimollani ja exällä on 17v tytär. Pitää kait heidän jotain keskustella???
Minä ja vaimoni olemme tulleet toimeen hyvin, aina kun jotain radikaalia on tapahtunut. Tarkoitan sitä että ostimme oman asunnon ja poika tuli. Joka kerta sen jälkeen noin kaksi viikkoa meni hyvin. Minun näkökulmani mukaan.
Noitten jälkeen on tullut aikamoisia raivon puuskia. Jopa Poliisia on tarvittu asioiden selvittelyyn.
Usemmiten syy on mustasukkaisuus, vaimoni puolelta.
Isovanhemmat ovat sitä mieltä että voivat kutsua ketä tahansa heille ja mökilleen.
Vaimoni jätti tämän miehen minun vuokseni, ja on vaan vaikea kohdata.
On vaan aikaa paljon kulunut, joten olen ajatellut että hänelläkin alkais olla omaa perhettä. UUsein hän soittelee vaimolleni, ja aina vaan tyttären asoista.
Hirveitä riitoja jotka myös näkyvät yhteisessä 3v lapsessamma. Jatkuvaa eroamista ja asunnon myymistä vaimoni puolelta.
Miksi näin. Olenko tyhmä vain vaan itsekäs
1
192
Vastaukset
- niin kai sit.....
Siis oliko vaimosi viettämässä aikaa exän ja tytön kanssa vai mikä tässä on sulla ongelma? Miksi exä ei voisi olla siellä mökillä lapsensa kanssa? Luuletko että vaimollasi on suhde exän kanssa tämän takia?
Minun ja exäni ja mieheni välillä on aito ystävyys ja tein miehelle sen selväksi että exän kanssa on pidettävä välit hyvänä lasten takia ja se on käynyt meillä jo viimeiset 20 vuotta. Lapset aikuisia jo ja exäni on perheen jäsen, hän käy meillä usein viikonloppuina ja juhlissa jne...
Minulla ei ollut minkäänlaisia tunteita häneen eron jälkeen koska rakastin miestäni yli kaiken ja rakastin häntä koska hän oli kypsä ja viisas ottamaan vastaan exäni ja lapseni. Sinä ajat vaimosi muualle käyttäytymiselläsi. Muuta omaa käyttäytymistäsi ja ala olemaan hyvä ja tukeva aviomies ja lopeta nämä tyhmät riidat koska jos rakastat lastas ollenkaan niin tajuat että tämä on tuhoisaa hänelle. "jatkuvaa eroamista ynm... vaimon puolelta" no en mäkään jaksais ainasta riitaa ja me naisilla on vaisto lasten puolustamiseen niin kohta ne uhkailut tulee toteen jos ette muutu ja sovi asioita. Ittestäs on kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864650Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1793655Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.682096Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791288- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471094- 501000
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904