fluori

nukkunut kemian tunn

mistä saisi puhdasta fluoria missä muodossa se olisi ja saako sitä puhtaana lainkaan?

9

147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keminörtti

Fluori on halogeeni.Halogeenit ovat reaktiivisia alkuaineita.Mielestäni vain jalokaasut esiintyvät täysin puhtaana luonnossa.

En ole aivan varma, mutta happi esiintyy ainakin kaksi atomisena luonnossa eli muodossa O2.Esiintyisikö fluori sitten muodossa F2.

• Näin se on

"vain jalokaasut esiintyvät täysin puhtaana luonnossa." Ei se nyt ihan noinkaan ole. Lue vaan lisää kemiaa.

Sitäpaitsi aloittaja ei tainnut mainita että olisi luonnosta lähdössä fluoria etsimään.

• Mariiiiiiiiiiiiiiiii
        Näin se on kirjoitti:

"vain jalokaasut esiintyvät täysin puhtaana luonnossa." Ei se nyt ihan noinkaan ole. Lue vaan lisää kemiaa.

Sitäpaitsi aloittaja ei tainnut mainita että olisi luonnosta lähdössä fluoria etsimään.

Mikset ääliö sitten vastannut aloittajan kysymykseen, jos kerran tiedät vastauksen ???

• keminörtti
        Näin se on kirjoitti:

Fluori on reaktiivinen, joten se ei todennäköisesti esiinny täysin puhtaana. Todennäköisesti sitä esiintyy jossakin yhdisteessä.

• Eikö muka?
        Mariiiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

Mikset ääliö sitten vastannut aloittajan kysymykseen, jos kerran tiedät vastauksen ???

Korjasin vain erään vastaajan väitteen. Alkuperäinen kysyjä taas tiedusteli mistä sitä fluoria saa, eikä kiinnostus riitä alkaa sitä selvittämään. Saa kai sitä kommentoida itse kommenttejakin eikä vaan alkuperäistä kysymystä?

• Mulla on akne
        Eikö muka? kirjoitti:

Korjasin vain erään vastaajan väitteen. Alkuperäinen kysyjä taas tiedusteli mistä sitä fluoria saa, eikä kiinnostus riitä alkaa sitä selvittämään. Saa kai sitä kommentoida itse kommenttejakin eikä vaan alkuperäistä kysymystä?

> Saa kai sitä kommentoida itse kommenttejakin eikä vaan alkuperäistä kysymystä?

Miten se auttaa alkuperäistä kysyjää?

• Kauanko jatketaan?
        Mulla on akne kirjoitti:

> Saa kai sitä kommentoida itse kommenttejakin eikä vaan alkuperäistä kysymystä?

Miten se auttaa alkuperäistä kysyjää?

Siten että korjasin virheellisen tiedon minkä vastaaja kertoi alkuperäiselle kysyjälle. Että kyseinen vastaus ei ihan täyttä faktaa ollut. Onko se niin vaikea tajuta?

• erkki esimerkki

esimerkkejä tuosta yhdisteestä kiitos.

• vipipedia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      14
      2276
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      45
      1870
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe