Taalas on vain suomen osalta lainannut USA,n hihhulointimallia.
AGW teorian mukaan jokainen kausi on edellistä lämpimämpi, ja tähän päästään näpsäkästi tilastoja väärentämällä.
Taalaksen vesivärityöt elävät ihan omaa elämää, lämpötilat syntyvät pleikkarilla mallintamalla, ei niillä ole paljoo kosketuspintaa siihen mitä ulkona tapahtuu.
Pakkohan niitten oli myöntää että pääsiäinen oli ja on kylmä, mutta oottakaa
vain kun taalas lyö huhtikuun vesivärisuttauksensa ihailtavaksi kuukauden kuluttua, kylmä pääsiäinen on kadonnut johonniin, ehkä se käyttää termiä keskimääräinen, kun kaikkea kylmää voi kutsua keskimääräiseksi,
jolloin kaikkea lämmintä voi määritellä sanalla poikkeuksellinen.
Tuossa sanat eivät maksa mitään, ne vain luovat mielikuvia.
Mutta kyllä tavallinen ihminen lopuksi huomaa, ainakin siinä vaiheessa
kun ulkona on 10 astetta kylmempää kuin FMI,n mukaan pitäisi olla.
USA,ssakin maaliskuuhihhulointi.
Sähköteurastaja
1
<50
Vastaukset
- Eelis Permanen
Kyllä huhtikuusta on hyvin mahdollista tulla keskimääräsitä kylmempi Suomessa. Toukokuun alussa sen saamme lukea ITL sivuilta. Mutta lämpimiähän nämä huhtikuut nykyisin on, kun AGW lämmittää. Kuvitelkaa, kylminä vuosina Kaisaniemessäkin joskus huhtikuun keskilämpötila ollut miinuksen puolella. Ei sellaista nykyisin tapahdu, nythän on viileää ollut mutta ollaan vasta kuun alkukolmanneksella. On se lämminnyt niistä vanhan ajan kylmistä vuosista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724124Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o933552Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363279- 502765
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182279- 362058
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest221992- 201514
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121460Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321456