Ketkä harrastaa? missä harrastaa? kertokaa vähä?
Parkout
par
5
1153
Vastaukset
- par
Siis Parkour ;)
- Ver_Ta
Ite oon harrastanu vasta joku pari viikkoa, joten en osaa pahemmin mitään kertoa.. Mutta jos haluut lisää tietoo, niin käyppä kattoon sivulla www.parkour.fi Sieltä löytyy kaikenlaista asiaan liittyvää...
- milly b
Jyväskylässä ainakin on lajin vannoutuneita harrastajia ja vissiin pojat on aika pioneereja suomen parkour-touhussa! terkut vaan pertulle!
- Nousukas
Mä oon harrastanu sitä vasta jotain neljä päivää ja tosi siistii. Kokoaika oppii uusii temppui ja body kehittyy siin.
- kkp 91
meikä ajo eilen uusimmalla valtran raktoriilla
ja mien meen tänhään vielä kalhaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131