Vaikuttavin foto

Nasdaq

48

148

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä toi mustapallo on? Magnettikuva sun aivoista...

• Nasdaq

Se on Telluksen kuu nimeltä kuu.

• keuk keuk;)

se o gentsun pää,eiku silmä!

• Nasdaq kirjoitti:

Se on Telluksen kuu nimeltä kuu.

Ai onks toi Tellu sun joku ystävä?

• Niin on. Melko pelottava jotenkin... vaikkei tuo kuva tuosta mihinkään karkaa.

• Ja tosiaan, tuo on kyllä hyvin vaikuttava kuva!!

• //Mies//

http://www.whiteswancelebrations.com.au/Website Images/Love Swan.bmp

• YÄK...meinas yrjöt lentää.

• et kai???

oon määkin nähny paljon kuvia!

• joo,

siinähän on meidän elämämme lähde.... vaikuttava on.

• diggaaaaan

speissiii

• ;)
      • ===

Joku vanha vatsasta päätellen. Yb?

• ??

alruna?

• arvaus1
        === kirjoitti:

Joku vanha vatsasta päätellen. Yb?

YB:llä on kapeampi uuma.Tuo on joku, joka on laihduttanut ja vatsaan jäänyt löysää. Jazuli?

• ...
        arvaus1 kirjoitti:

YB:llä on kapeampi uuma.Tuo on joku, joka on laihduttanut ja vatsaan jäänyt löysää. Jazuli?

No eipä ole mun napa siinä ei. Pieleen meni. :-)

• NIIN?

sxthsense? Se tosin sanoi, että sillä onpienet tissit?

• NIIN? kirjoitti:

sxthsense? Se tosin sanoi, että sillä onpienet tissit?

No ei ole :) Mä en laita kuvia todistellakseni laihuuttani tai lihavuuttani. Jos laitan, niin teen sen ööh.. kuten "jotain typerää" varten :)

http://www.youtube.com/watch?v=0y6DskdC2Bw

• ...
        ... kirjoitti:

No eipä ole mun napa siinä ei. Pieleen meni. :-)

Miksi mä sain miika, vaikka sanoin vain ettei ole mun napa? Vitun kusipää miinustelija! :-)

• ...
        sxthsens kirjoitti:

No ei ole :) Mä en laita kuvia todistellakseni laihuuttani tai lihavuuttani. Jos laitan, niin teen sen ööh.. kuten "jotain typerää" varten :)

http://www.youtube.com/watch?v=0y6DskdC2Bw

Niin kun meistä kaikki, typeryyttään. Siihin ei muuta hyvää syytä ole olemassa, selitelköön kuka mitä tahansa. :-)

• laihtunut??

alruna???

laihtunut?? kirjoitti:

alruna???

Väärin.

• ?
        ******* kirjoitti:

Väärin.

zisel?

? kirjoitti:

zisel?

Siinähän mietitte ja haukutte kuka.

• mitä?
        ******** kirjoitti:

Siinähän mietitte ja haukutte kuka.

Ketä muita on läskiksi haukuttu? Oletko kuitenkin weavery? Ei sitä ole läskiksi sanottu.

• ...

Kaunis vatsa. :-)

• ...
        mitä? kirjoitti:

Ketä muita on läskiksi haukuttu? Oletko kuitenkin weavery? Ei sitä ole läskiksi sanottu.

Minua on ainakin läskiksi sanottu useamman kerran. Mutten ole, joten rakit haukkuu ja karavaani kulkee. Tuollainen vatsa ei ole läskin vatsa. Se on selvää. :-)

• ...
        ... kirjoitti:

Minua on ainakin läskiksi sanottu useamman kerran. Mutten ole, joten rakit haukkuu ja karavaani kulkee. Tuollainen vatsa ei ole läskin vatsa. Se on selvää. :-)

Meni väärään kohtaan. Sori. :-)

• väärä ketju!

Jo toiset push upit tässä ketjussa.Koko päivä puhuttu pushupeista ja sitten linkitätte TÄNNE?! Menkää vastailemaan toiseen ketjuun (sulla on muuten tyhjää liiveissä näköjään)

• riskibisnes
        ... kirjoitti:

Et sä Jazuli ole läski. Sä olet riski. Tai enintään roteva. Sulla on leveä selkä ja komea olemus.Sellainen nainen sä olet. Hyvä,että sulla on pitkä mies. Hänen rinnallaan olet naisellinen silti varmaankin.

• ...
        riskibisnes kirjoitti:

Et sä Jazuli ole läski. Sä olet riski. Tai enintään roteva. Sulla on leveä selkä ja komea olemus.Sellainen nainen sä olet. Hyvä,että sulla on pitkä mies. Hänen rinnallaan olet naisellinen silti varmaankin.

En ole riskikään, olen pulleahko. Sekin pulleus on sellaista josta pääsee eroon, jos vaan panostaa. Riski ei pääse riskiydestään eroon, kuten minä pulleudesta. Riski on aina riski. Hiukan eri asioita mielestäni vielä riski ja pulleahkokin, kuten läski ja pulleakin. Tai riski ja läski. :-)

Naisellisuus ei ole koosta kiinni vaan olemuksesta noin muuten.

• ...
        ... kirjoitti:

En ole riskikään, olen pulleahko. Sekin pulleus on sellaista josta pääsee eroon, jos vaan panostaa. Riski ei pääse riskiydestään eroon, kuten minä pulleudesta. Riski on aina riski. Hiukan eri asioita mielestäni vielä riski ja pulleahkokin, kuten läski ja pulleakin. Tai riski ja läski. :-)

Naisellisuus ei ole koosta kiinni vaan olemuksesta noin muuten.

Ja roteva on raamikas ja isoluinen jo alkujaankin, minä olen siroluinen. Siinäkin on melkoinen ero. On sillä merkitystä millä sanoilla ihmistä kuvailee. :-) Olkaapas tarkkoja.

Vai tunnetko yhtään rotevaa aikuista joka on kulkenut koon 34 vaatteissa, niiden ollessa isoja? Jos joku lapsi kulkisi niissä vaikkapa 10 vanhana, se olisi aika iso kaveri ja voisi puhua riskistä. Rotevuus on minusta jokseenkin luontaista ei hankittua pyöreyttä ja siitä luontaisesta ei pääse eroon, kuten hankitusta ominaisuudesta.

• riskibisnes
        ... kirjoitti:

Ja roteva on raamikas ja isoluinen jo alkujaankin, minä olen siroluinen. Siinäkin on melkoinen ero. On sillä merkitystä millä sanoilla ihmistä kuvailee. :-) Olkaapas tarkkoja.

Vai tunnetko yhtään rotevaa aikuista joka on kulkenut koon 34 vaatteissa, niiden ollessa isoja? Jos joku lapsi kulkisi niissä vaikkapa 10 vanhana, se olisi aika iso kaveri ja voisi puhua riskistä. Rotevuus on minusta jokseenkin luontaista ei hankittua pyöreyttä ja siitä luontaisesta ei pääse eroon, kuten hankitusta ominaisuudesta.

Valitettavasti minusta nainen on roteva ja riski, jos hänen keskivartalonsa ympärysmitta ilman tissejä on 95. Vaikka hän ei olisi aina ollut roteva ja vaikka pystyisi laihduttamaa ei-rotevaksi. Luista en puhunut mitään.

• ...
        riskibisnes kirjoitti:

Valitettavasti minusta nainen on roteva ja riski, jos hänen keskivartalonsa ympärysmitta ilman tissejä on 95. Vaikka hän ei olisi aina ollut roteva ja vaikka pystyisi laihduttamaa ei-rotevaksi. Luista en puhunut mitään.

Sinulla on sitten väärin ymmärretyt termit. Sille mä taas en mahda mitään, jos et sä ymmärrä mitä kikäkin termi oikeasti pitää sisällään. :-)

Pullukka on oikea termi, noi loput vääriä.

• No niin, poukkoilin kuin pupu minäkin. Sun alkuperäista aloitusta ajatellen.

The Killers - Human (Djs From Mars Remix)
      http://www.youtube.com/watch?v=ZIMZGiP8BvY

*ja tutkii peloissaan omaa napaansa - kuinkas muutenkaan *

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe