tiedätkö, että exäni, sinun nykyinen puolisosi pettää sinua. En tunne sääliä sillä taisitpa saada mitä pyysitkin.
sinä ykkösöitynyt kakkonen
197
773
Vastaukset
- Tiietään
No melkeen kaikkia ykköstyneitä kakkosia petetään jossain vaiheessa ja etenkin naispuolisia. Eihän tuossa mitään uutta ole. So what?
- Booring....
Eihän ole montaakaan kuukautta kun oli ihan sama aloitus ja samalla tekstillä. Katkeroitunut jäetty asialla?
- Läpinäkyvää
Booring.... kirjoitti:
Eihän ole montaakaan kuukautta kun oli ihan sama aloitus ja samalla tekstillä. Katkeroitunut jäetty asialla?
Kuulostaa ihan siltä että nimim. Booring on joku käräytetty ja jätetty pettäjämies, joko kakkosen tai ykkösen jättämä. Ei ole monessa pettämistarinassa täällä ollut asetelmaa että petoksen toinen osapuoli olisi petetyn ystävätär. Katkeroituminen on ihan ymmärrettävää mutta pettäminen ei. Mitä luuhaat täällä? Etsit oikeutusta teoillesi ja yrität puolustautua?
- onneavaan
Sanotaan että sitä saa mitä tilaa. H****a jospa nyt ymmärrät mitä teit toiselle naiselle?
- hohhoijaa taas
Ei naiset tee mitään, pelimies teki. Että naurettavaa kielenkäyttöä nettipalstoilla.
- kullanhimo
hohhoijaa taas kirjoitti:
Ei naiset tee mitään, pelimies teki. Että naurettavaa kielenkäyttöä nettipalstoilla.
Se arpoo "Lottoa". Kyllä jotakin voi onnestaa. Varma peli!
- hohhoijalle
Ilman, että tunnemme tapausta paremmin ei kannata arvostella kenenkään kielenkäyttöä. Edellisissä viesteissä ei ole alaarvoista tekstiä sanaakaan.
- hohhoijaa 2
Ja tuntematta tapausta paremmin voi(t) kutsua ykköistynyttä kakkosta h***aksi? Voi elämän kevät...
- onneavaan
hohhoijaa 2 kirjoitti:
Ja tuntematta tapausta paremmin voi(t) kutsua ykköistynyttä kakkosta h***aksi? Voi elämän kevät...
No voihan tosiaan, laskepa hohhoijaa h.. Jälkeiset tähet. En millään saa tähtien määrästä huorasanaa.
- hohhoijaa
onneavaan kirjoitti:
No voihan tosiaan, laskepa hohhoijaa h.. Jälkeiset tähet. En millään saa tähtien määrästä huorasanaa.
mitä muutakaan se voisi tarkoittaa? nyt yrität selittää pois nimittelyn?
- onneavaan
hohhoijaa kirjoitti:
mitä muutakaan se voisi tarkoittaa? nyt yrität selittää pois nimittelyn?
Hohhoijaa
Taisit olla liian kärkäs tuomitsemaan
Listaa nimiä alkaa Hoolla on kuusi kirjainta joista viiminen on a. Ei luulis olevan kovin vaikea.
huorasanassa on vain viis kirjainta. - !!!!!
onneavaan kirjoitti:
Hohhoijaa
Listaa nimiä alkaa Hoolla on kuusi kirjainta joista viiminen on a. Ei luulis olevan kovin vaikea.
huorasanassa on vain viis kirjainta.Voi tytöt.
Hohhoijaa vaan hurrasi muita naisia heitä sen enempiä tuntematta.
Ajatelkaa positiivisesti. - Ei sen kummempaa
!!!!! kirjoitti:
Voi tytöt.
Ajatelkaa positiivisesti.Irrotteluahan tämä palstailu on kaikille.
- *merkille pannut
onneavaan kirjoitti:
Hohhoijaa
huorasanassa on vain viis kirjainta.Hohhoijaa kirjoittelee kovasti näille palstoille olen huomannut. Petetty nainen, joka puolustaa pettäjämiestä henkeen ja vereen. Oma lehmä ojassa kun mies jatkaa pettämistä eikä halua nähdä totuutta että mies pitää pilkkanaan. So sad case!
- olet surkimus
!!!!! kirjoitti:
Voi tytöt.
Ajatelkaa positiivisesti.Lopeta sinäkin !!!!! täällä suojelemasta sitä pettämääsi naista jota itse eniten jatkuvasti loukkaat. Olet oikea silmänpalvoja, toinen käsi tekee toista ja toinen toista ja kaiken kiistät kaikille. Patologinen valehtelija. Elä toisin niin ei tarvitse valehdella noin paljon molempiin suuntiin.
- kovaa menoa
olet surkimus kirjoitti:
Lopeta sinäkin !!!!! täällä suojelemasta sitä pettämääsi naista jota itse eniten jatkuvasti loukkaat. Olet oikea silmänpalvoja, toinen käsi tekee toista ja toinen toista ja kaiken kiistät kaikille. Patologinen valehtelija. Elä toisin niin ei tarvitse valehdella noin paljon molempiin suuntiin.
huipakkaa menoa täällä jokaikinen kirjoittaja saa maistaa nyt pampamtaikakaulinta...onneksi et pääse raapimaan !!!! kirjoittajalta silmiä päästä, pistähän jotain kielen alle niin osaat suhteuttaa tämän kohtauspaikan ja todellisen elämän...ei ole todellista vaan hupia ja jokaisen omia mietiskelyä
- tsottsot vauvaa
kovaa menoa kirjoitti:
huipakkaa menoa täällä jokaikinen kirjoittaja saa maistaa nyt pampamtaikakaulinta...onneksi et pääse raapimaan !!!! kirjoittajalta silmiä päästä, pistähän jotain kielen alle niin osaat suhteuttaa tämän kohtauspaikan ja todellisen elämän...ei ole todellista vaan hupia ja jokaisen omia mietiskelyä
Eihän tuollaiselta vellihousulta kukaan raaski mitään repiä. Toivoa voi vain että olisi saanut alapäänsä hoidettua kuntoon ennen uusia pöpöjä :) Tule selän taakse piiloon taas niin keksitään lisää uusia satuja puolisolle ettei suutu vellihousulle kun jäät taas kiinni, sehän uskoo mitä vaan uhottuaan ensin että sai jälleen olla viimeinen kerta :D Kovaa menoa: menepäs sinä sinne psykologisi pakeille tyyntymään.
- !!!!!
tsottsot vauvaa kirjoitti:
Eihän tuollaiselta vellihousulta kukaan raaski mitään repiä. Toivoa voi vain että olisi saanut alapäänsä hoidettua kuntoon ennen uusia pöpöjä :) Tule selän taakse piiloon taas niin keksitään lisää uusia satuja puolisolle ettei suutu vellihousulle kun jäät taas kiinni, sehän uskoo mitä vaan uhottuaan ensin että sai jälleen olla viimeinen kerta :D Kovaa menoa: menepäs sinä sinne psykologisi pakeille tyyntymään.
En taida mahtua sinun selän taakse piiloon, iitten vahvojen psyykelääkkeiden kanssa pitää olla tarkkana, ettet lopeta tai unohda. Tiedät itsekkin että alkaa huimata ja sekoittaa ajatukset.
Ulkoilu myös olisi hyväksi, kun aina istut täällä killittämässä konetta jää ulkoilu vähiin.
Jos alapäässäkin kihisee tiedät vanhastaan miten saat siihen apua.
Ja ajoissa nukkumaan tyttö! - tsottsot vauvaa
!!!!! kirjoitti:
En taida mahtua sinun selän taakse piiloon, iitten vahvojen psyykelääkkeiden kanssa pitää olla tarkkana, ettet lopeta tai unohda. Tiedät itsekkin että alkaa huimata ja sekoittaa ajatukset.
Ulkoilu myös olisi hyväksi, kun aina istut täällä killittämässä konetta jää ulkoilu vähiin.
Jos alapäässäkin kihisee tiedät vanhastaan miten saat siihen apua.
Ja ajoissa nukkumaan tyttö!Vatsasi ei tosiaankaan mahdu selkäni taakse, mutta henkisesti piilottelet naisten selän takana. Mitä sinusta olisikaan tullut jos en olisi sinua taas valheistasi pelastanut? Olen seurannut vuosia naisystäviesi ja perheenjäseniesi kohtaloja psyykelääkkeiden ja psykologien kanssa, noin se narsisti sekoittaa kaikkien päät. Onneksi minuun et pystynyt vaikuttamaan, koska näin aina lävitsesi. Mietitkö yhtään miksi pidin sinut aina kaukana? Sitä aina olet ruikuttanut: miksi aina torjun sinut? Siinä sinulle miettimistä jos et ole vielä tajunnut
Ei se tautisi muuten näpyt poistamalla lähde, törkeää salata se siltä naikkoseltasi. Kiitän luojaani ettet ehtinyt minuun niitä tautejasi tartuttamaan, tai omasta järjenkäytöstähän siinäkin oli kyse. - !!!!!
Vatsasi ei tosiaankaan mahdu selkäni taakse, mutta henkisesti piilottelet naisten selän takana. Mitä sinusta olisikaan tullut jos en olisi sinua taas valheistasi pelastanut? Olen seurannut vuosia naisystäviesi ja perheenjäseniesi kohtaloja psyykelääkkeiden ja psykologien kanssa, noin se narsisti sekoittaa kaikkien päät. Onneksi minuun et pystynyt vaikuttamaan, koska näin aina lävitsesi. Mietitkö yhtään miksi pidin sinut aina kaukana? Sitä aina olet ruikuttanut: miksi aina torjun sinut? Siinä sinulle miettimistä jos et ole vielä tajunnut
Ei se tautisi muuten näpyt poistamalla lähde, törkeää salata se siltä naikkoseltasi. Kiitän luojaani ettet ehtinyt minuun niitä tautejasi tartuttamaan, tai omasta järjenkäytöstähän siinäkin oli kyse.Voi kultaseni taas näet painajaisia.
Tässä työssä on pakkokin pitää valimatkaa asiakkaisiin. Potilaiksi en nimitä
asiakashan sinä olet.
Hae vaan taas ihan reilusti apua harhoihisi.
Ihan tyypillinen oire Fregolin syndroomassa, mielessäsi sekoitat ihmiset ja näet kaikki yhtenä ja samana henkilönä. - tsottsot vauvaa
!!!!! kirjoitti:
Voi kultaseni taas näet painajaisia.
Tässä työssä on pakkokin pitää valimatkaa asiakkaisiin. Potilaiksi en nimitä
asiakashan sinä olet.
Hae vaan taas ihan reilusti apua harhoihisi.
Ihan tyypillinen oire Fregolin syndroomassa, mielessäsi sekoitat ihmiset ja näet kaikki yhtenä ja samana henkilönä.Luuletko tuon hämäävän ketään? Olet suomi24:n palstalla sen verran tuttu pukki seksiseuraa etsimässä että kaikki sinut tuntevat. Tuollaistahan sinä kerroit eksvaimostasi: sekopää. Eksnaisystävästäsi: psyykelääketapaus. Nykyinen naisystävä: juoksee psykologilla, narsisti jne. Kaikki muut ovat mielestäsi sairaita paitsi sinä, joka olet patologinen valehtelija ja narsisti ja pahimman luokan petturi.
Et enää pysty muuhun kuin heittämään tuollaista roskaa? Tuntuuko pahalta kun löytyi ihminen joka ei mennyt lankaan ja sait maistaa omaa lääkettäsi? :) - !!!!!
Luuletko tuon hämäävän ketään? Olet suomi24:n palstalla sen verran tuttu pukki seksiseuraa etsimässä että kaikki sinut tuntevat. Tuollaistahan sinä kerroit eksvaimostasi: sekopää. Eksnaisystävästäsi: psyykelääketapaus. Nykyinen naisystävä: juoksee psykologilla, narsisti jne. Kaikki muut ovat mielestäsi sairaita paitsi sinä, joka olet patologinen valehtelija ja narsisti ja pahimman luokan petturi.
Et enää pysty muuhun kuin heittämään tuollaista roskaa? Tuntuuko pahalta kun löytyi ihminen joka ei mennyt lankaan ja sait maistaa omaa lääkettäsi? :)No jopas juttuja keksit tsotti!
Mihin lankaan ja kuka ex?
Erikoisen hurjia unia näet. Täytyy oikein miettiä noita antamiasi vaihtoehtoja mikä
voisin olla. Saako soittaa kaverille jops saan vinkkejä?Kiitos kun kerroit tyttökaverin lääkärissä juoksuista.
Kerro ny vielä kuinka mun vaimo jakselee. Tunnut tietävän nämä asiat paremmin kun minä.
En hämää ketään olen liian rehellinen ja avoin puheissani.
Hauskaa illanjatkoa minun on pakko mennä töihin taas. - tsottsott vauvaa
!!!!! kirjoitti:
No jopas juttuja keksit tsotti!
Mihin lankaan ja kuka ex?
Erikoisen hurjia unia näet. Täytyy oikein miettiä noita antamiasi vaihtoehtoja mikä
voisin olla. Saako soittaa kaverille jops saan vinkkejä?Kiitos kun kerroit tyttökaverin lääkärissä juoksuista.
Kerro ny vielä kuinka mun vaimo jakselee. Tunnut tietävän nämä asiat paremmin kun minä.
En hämää ketään olen liian rehellinen ja avoin puheissani.
Hauskaa illanjatkoa minun on pakko mennä töihin taas.Jos tuo saa olosi tuntumaan paremmalta niin leikitään vaikka noin ;) Lävitsesi nähdään surkimus, taisikin sattua pahemmin kuin arvelin.
- !!!!!
tsottsott vauvaa kirjoitti:
Jos tuo saa olosi tuntumaan paremmalta niin leikitään vaikka noin ;) Lävitsesi nähdään surkimus, taisikin sattua pahemmin kuin arvelin.
Ikävää kun tilasi on taantunut tuohon pisteeseen, oletko yhtäkkiä jättänyt lääkkeesi?
Psyykelääkkeitä ei saa lopettaa noin vaan, hitaasti vierettamalla olisit lääkärisi ohjeiden mukaan vähentänyt.
Alat näkemään taas harhoja. Viimeksi taisit nähdä seinienkin lävitse, nyt minun.
Voisinpa auttaa, onneksi ystäväsi osaavat toimia kun vaivut psykoosiin. - tsottsott vauvaa
!!!!! kirjoitti:
Ikävää kun tilasi on taantunut tuohon pisteeseen, oletko yhtäkkiä jättänyt lääkkeesi?
Psyykelääkkeitä ei saa lopettaa noin vaan, hitaasti vierettamalla olisit lääkärisi ohjeiden mukaan vähentänyt.
Alat näkemään taas harhoja. Viimeksi taisit nähdä seinienkin lävitse, nyt minun.
Voisinpa auttaa, onneksi ystäväsi osaavat toimia kun vaivut psykoosiin.Jatka vain, ei tuo mitään auta. Yrität siirtää huomion taudistasi ja petoksistasi ja valheistasi, epäonnistuen pahasti. Ehkä nyksäsi uskoo sinua jonkin aikaa, mutta eiköhän hänkin näe pian narsismisi lävitse. Miksi et muute esiinny täällä omalla nikilläsi jolla seikkailet seksichateissä etsien seuraa? Taitaisi mennä panot ohi suun jos niin tekisit kun naiset osaisivat kiertää kaukaa.. ;)
- !!!!!
Jatka vain, ei tuo mitään auta. Yrität siirtää huomion taudistasi ja petoksistasi ja valheistasi, epäonnistuen pahasti. Ehkä nyksäsi uskoo sinua jonkin aikaa, mutta eiköhän hänkin näe pian narsismisi lävitse. Miksi et muute esiinny täällä omalla nikilläsi jolla seikkailet seksichateissä etsien seuraa? Taitaisi mennä panot ohi suun jos niin tekisit kun naiset osaisivat kiertää kaukaa.. ;)
Tiedän, että sinulle on vaikeaa puhua kun olet tuossa tilassa.
Ikävää vaan kun sekoitat minut entisiin miehiisi, ainakin yhteen heistä.
Millähän nikillä minun pitäisi esiintyä?
Voisit reilusti kertoa, voin sitten harkita kun ensin juttelen nikin alkuperäisen haltijan kanssa. Ainakin voin kertoa hänelle sinun terveiset. Kaipaat kovasti.
Teidän ero oli ilmeisen rankka. Seksichatissa en ole koskaan käynyt kun en hae täältä seuraa. Pääasiassa keskustelenkin sinun kanssa kun et halua päästää irti.
Panoihin en tarvitse ketään, minulla on vaimo varalla jos et ole vielä huomannut.
;)) - tsottsott vauvaa
!!!!! kirjoitti:
Tiedän, että sinulle on vaikeaa puhua kun olet tuossa tilassa.
Ikävää vaan kun sekoitat minut entisiin miehiisi, ainakin yhteen heistä.
Millähän nikillä minun pitäisi esiintyä?
Voisit reilusti kertoa, voin sitten harkita kun ensin juttelen nikin alkuperäisen haltijan kanssa. Ainakin voin kertoa hänelle sinun terveiset. Kaipaat kovasti.
Teidän ero oli ilmeisen rankka. Seksichatissa en ole koskaan käynyt kun en hae täältä seuraa. Pääasiassa keskustelenkin sinun kanssa kun et halua päästää irti.
Panoihin en tarvitse ketään, minulla on vaimo varalla jos et ole vielä huomannut.
;))Niin, se nainen sinulla on kirjaimellisesti varalla. Voisin tosiaan pistää nikkisi tähän, kun noin yllytät.. ;) Eikö sinulla ole enää töitä lainkaan kun täällä maltat istua kaiket ajat? Tautejasi en kaipaa enkä valheitasi enkä mitään muutakaan sinuun liittyvää, älä pety noin kovasti.
- -satunnaislueksija-
Niin, se nainen sinulla on kirjaimellisesti varalla. Voisin tosiaan pistää nikkisi tähän, kun noin yllytät.. ;) Eikö sinulla ole enää töitä lainkaan kun täällä maltat istua kaiket ajat? Tautejasi en kaipaa enkä valheitasi enkä mitään muutakaan sinuun liittyvää, älä pety noin kovasti.
! ! ! ! ! vaikuttaa pahasti seonneelta vaikka kaikenlaisia hulluja täällä näyttää seikkailevan muitakin. Pyöriiköhän liikaa täällä?
- !!!!!
-satunnaislueksija- kirjoitti:
! ! ! ! ! vaikuttaa pahasti seonneelta vaikka kaikenlaisia hulluja täällä näyttää seikkailevan muitakin. Pyöriiköhän liikaa täällä?
Kiitos tytöt !
Minulla on onneksi apu lähellä, nyt olen vapaaalla, useat yövuorot syö miestä.
Odottelen vaimoa töistä kokkailin valmiiksi hänelle.
Hulluksi en ketään nimittäisi edes täällä.
Kiitos kuitenkin mukavasta juttuseurasta, varsinkin yöllä se on joskus tarpeen.
;) - tsottsott vauvaa
!!!!! kirjoitti:
Kiitos tytöt !
Minulla on onneksi apu lähellä, nyt olen vapaaalla, useat yövuorot syö miestä.
Odottelen vaimoa töistä kokkailin valmiiksi hänelle.
Hulluksi en ketään nimittäisi edes täällä.
Kiitos kuitenkin mukavasta juttuseurasta, varsinkin yöllä se on joskus tarpeen.
;)Ei hämää edelleenkään ;)
- AnnaMannna
Ei hämää edelleenkään ;)
Tsottsotti vasta sekasin onkin !
Huhhuijaa kuin ihminen menee päästänsä ihan uunoksi...
Säälittävää ! - kaikenlaisia sitä on
AnnaMannna kirjoitti:
Tsottsotti vasta sekasin onkin !
Huhhuijaa kuin ihminen menee päästänsä ihan uunoksi...
Säälittävää !Vai AnnaMannnana tällä kertaa. Kivoja nuo sinun huutomerkit :)
- AnnaMannna
kaikenlaisia sitä on kirjoitti:
Vai AnnaMannnana tällä kertaa. Kivoja nuo sinun huutomerkit :)
Kiitos samoin mukava kirjotella kun on noin muikeasti hymyilevä lukija.
- "tulevia lahjoja"
Hän kunnioittaa ja arvostaa miestä. Eiköhän siinä riittävästi naurettavaa elämänasennetta jo muutamaan otteeseen petetylle ykkösöityneelle. Taudit tulee paljastamaan jossakin vaiheessa.. .
- kielokainen
Onneavaan, mistä moinen katkeruus?? Väpättääkö alahuuli? vai mikä paikka ;)
- kukka ja keppi
Ei kun se on se kun mies päättikin valita kakkosen....ei kai siihen muuta tarvita. Eikä se elämä niin helppoa olekaan yh:na. Jos olis oman elämänsä herra ei tarvitsis kytätä entisen mihen tekemisiä eikä huolehtia heidän väleistään, eikös niin?
- kielokainen
kukka ja keppi kirjoitti:
Ei kun se on se kun mies päättikin valita kakkosen....ei kai siihen muuta tarvita. Eikä se elämä niin helppoa olekaan yh:na. Jos olis oman elämänsä herra ei tarvitsis kytätä entisen mihen tekemisiä eikä huolehtia heidän väleistään, eikös niin?
kukka ja keppi,niin se on jos tuolla onneavaan henkilöllä olisi elämä ei kyttäisi exäänsä mutta kun ei...onhan se toisaalta ihan sama jos tuo exmies on niin iiiiiihaaaaaaaaanaaaaaaaa niin samahan se on siitä voi varmaan ex sitten saada täytettä omaan kurjaan ja tyhjään päiväänsä, noita muijia ei vain ymmärrä jotka noin kokevat..
- hahhahahhahah
kielokainen kirjoitti:
kukka ja keppi,niin se on jos tuolla onneavaan henkilöllä olisi elämä ei kyttäisi exäänsä mutta kun ei...onhan se toisaalta ihan sama jos tuo exmies on niin iiiiiihaaaaaaaaanaaaaaaaa niin samahan se on siitä voi varmaan ex sitten saada täytettä omaan kurjaan ja tyhjään päiväänsä, noita muijia ei vain ymmärrä jotka noin kokevat..
Miks aina luullaan, että petetty ja jätetty kyttää, että jätetyllä ei muka ole elämää.
Kerronpa salaisuuden. Minulla on kyllä elämää ilman exää ja se onkin alkanut kiusaamaan häntä.
Nyxälle sanon, että vuoroin vieraissa. Hyvät jatkot vain epäluotettavan miehen puolisona. Sain mitä halusin, sain myös antaa takain, et olekaan voittaja vaikka niin luulet.
Tyhmä olet jos vielä uskot juttunsa. Mutta sehän on sinun asia. Tyhmiä vaimojahan on palstat pulollaan. - Antto-Poika
hahhahahhahah kirjoitti:
Miks aina luullaan, että petetty ja jätetty kyttää, että jätetyllä ei muka ole elämää.
Kerronpa salaisuuden. Minulla on kyllä elämää ilman exää ja se onkin alkanut kiusaamaan häntä.
Nyxälle sanon, että vuoroin vieraissa. Hyvät jatkot vain epäluotettavan miehen puolisona. Sain mitä halusin, sain myös antaa takain, et olekaan voittaja vaikka niin luulet.
Tyhmä olet jos vielä uskot juttunsa. Mutta sehän on sinun asia. Tyhmiä vaimojahan on palstat pulollaan.Ei se sua kiusaa sä näet vaan unta.
Teidän liittokin kaatui ihan tuohon sinun hurjaan mielikuvitukseesi.
Nuo vieraan ihmisen nimittelyt -tyhmäksi- osoitat vaan oman epävarmuutesi hurjista puheistas huolimatta. Ei sinun tyyli vaan vakuuta. - hahhhahahhahahhhah
Antto-Poika kirjoitti:
Ei se sua kiusaa sä näet vaan unta.
Teidän liittokin kaatui ihan tuohon sinun hurjaan mielikuvitukseesi.
Nuo vieraan ihmisen nimittelyt -tyhmäksi- osoitat vaan oman epävarmuutesi hurjista puheistas huolimatta. Ei sinun tyyli vaan vakuuta.Antto-Poika
Hahhaha hhahhhhhaaaaahaaahaa, vai vieras ; mielestäni täysin oikeutettu nimitys exystävälle joka nai puolisoni kanssa selkäni takana. - Antto-Poika
hahhhahahhahahhhah kirjoitti:
Antto-Poika
Hahhaha hhahhhhhaaaaahaaahaa, vai vieras ; mielestäni täysin oikeutettu nimitys exystävälle joka nai puolisoni kanssa selkäni takana.Itselleen nauraminen taitaa helpottaa tuskaa.
Exystikset on exiä mitä hittoo niillä enää ja niitten tekemisillä on väliä.
Mielikuvitus sulla laukkaa ja pystytkö ihan realistisesti suhtautuu mihinkään?
Ei vaan vakuuta vieläkään sun käytös vaan edelleen osottaa sun huonoo itsetuntoa kun tarttee vakuutella nimittelemällä vieraita. Valkkaa paremmin ystäväs ja miehes niin pääset helpommalla.
Tappelevat akat saa suoraan ohjata saunan taa. - mäti takas
Antto-Poika kirjoitti:
Itselleen nauraminen taitaa helpottaa tuskaa.
Ei vaan vakuuta vieläkään sun käytös vaan edelleen osottaa sun huonoo itsetuntoa kun tarttee vakuutella nimittelemällä vieraita. Valkkaa paremmin ystäväs ja miehes niin pääset helpommalla.
Tappelevat akat saa suoraan ohjata saunan taa.Antto-Poika
Mikähän sulla nyt mättää? - dmo
Antto-Poika kirjoitti:
Tappelevat akat saa suoraan ohjata saunan taa.Antto olet oikeassa tää on exän epätoivoista valitusta. Aivan ekaks tunsin sääliä tuolle onneavaan kirjoittajalle. Taisin tuntea turhaan. Kylmä ja kopea jätetty ex. Voi voi.
- onneavaan
dmo kirjoitti:
Antto olet oikeassa tää on exän epätoivoista valitusta. Aivan ekaks tunsin sääliä tuolle onneavaan kirjoittajalle. Taisin tuntea turhaan. Kylmä ja kopea jätetty ex. Voi voi.
Tuttu suomalasinen tapa yrittää ampua viestintuoja. Harmi vain että panokset lentelee ohi sillä en ole epätoivoinen vaan hilpeesti yllättynyt kun huomasin että exä ei olekaan niin lujasti kiinni ykköstyneessään kuin mitä ykköstynyt exystävättäreni luulee.
Eikä asia siitä muutu. Totta mikä totta, ei ole mitään epätoivosta valitusta. - elämääkö???
hahhahahhahah kirjoitti:
Tyhmä olet jos vielä uskot juttunsa. Mutta sehän on sinun asia. Tyhmiä vaimojahan on palstat pulollaan.nimen omaan elä omaa elämääsi ja jätä ex:n jutut hänen jutuikseen.
- totta kuitenkin
elämääkö??? kirjoitti:
nimen omaan elä omaa elämääsi ja jätä ex:n jutut hänen jutuikseen.
Kaikinmokomin, mutta kun sattuu olemaan niiin että soittelee minullekin. Itse kertoi pettäneensä nyxää koska on huomannut että liitto ei olekaan sitä mitä odotti.
- messenger
onneavaan kirjoitti:
Tuttu suomalasinen tapa yrittää ampua viestintuoja. Harmi vain että panokset lentelee ohi sillä en ole epätoivoinen vaan hilpeesti yllättynyt kun huomasin että exä ei olekaan niin lujasti kiinni ykköstyneessään kuin mitä ykköstynyt exystävättäreni luulee.
Eikä asia siitä muutu. Totta mikä totta, ei ole mitään epätoivosta valitusta.Ei ole suomalainen tapa ampua viestintuoja, sivistän sinua, Shakespeare lanseerasi tuon termin kaikelle kansalla mutta tottahan toki sitä on käytetty jo aikoinaan sodissa jne..
Sinulla on on ongelma ja sen nimi on, et hyväksy exän uutta suhdetta, siihen sinun vain on totuttava, elämä on tällaista. - 4+4
totta kuitenkin kirjoitti:
Kaikinmokomin, mutta kun sattuu olemaan niiin että soittelee minullekin. Itse kertoi pettäneensä nyxää koska on huomannut että liitto ei olekaan sitä mitä odotti.
Kaikin mokomin sattuu olemaan niin että jos soittelisi sinulle olisit ollut jo ketarat levällään ja sydän syrjällään..... Unet eivät ole aina totta vaan ne ovat toiveitasi. Unet eivät toteudu ainakaan kovin usein. Koita kestää.
- onneavaan
messenger kirjoitti:
Ei ole suomalainen tapa ampua viestintuoja, sivistän sinua, Shakespeare lanseerasi tuon termin kaikelle kansalla mutta tottahan toki sitä on käytetty jo aikoinaan sodissa jne..
Sinulla on on ongelma ja sen nimi on, et hyväksy exän uutta suhdetta, siihen sinun vain on totuttava, elämä on tällaista.niinpä olikin, sorry. Hyvä puskista huudella toisille kun ei tunne tapausta. Suotakoon se sinullkein mutta totuus on aivan muuta mitä sinä väität.
Mutta olkoon, eikä ole tarkoitus keskustelupalstoilla vääntää mikä oikein mikä väärin tai mikä totta ja mikä ei. Minä tiedän, ja hän tietää, se riittää. minulle - 19+14
4+4 kirjoitti:
Kaikin mokomin sattuu olemaan niin että jos soittelisi sinulle olisit ollut jo ketarat levällään ja sydän syrjällään..... Unet eivät ole aina totta vaan ne ovat toiveitasi. Unet eivät toteudu ainakaan kovin usein. Koita kestää.
Voit puhua omasta puolestasi 4 4. Jos tuo jalkojen jokaiselle levittäminen on sinun tyylisi, älä yleistä sivistyneempiin ihmisiin.
- totta kuitnekin
4+4 kirjoitti:
Ehei. En ole yhtä helppo kuin sinä. Sen hän tietää ja ktuu tekojaan. Mutta mitpä se sinulle kuuluu, aika tulee näyttämään mikä hänelle ja meille jokaiselle tässä draamassa olleille on totta ja mikä ei. Saattaa käydä niin, että jokainen jatkamme yksin omalla polullamme.
- 4+4
19+14 kirjoitti:
Voit puhua omasta puolestasi 4 4. Jos tuo jalkojen jokaiselle levittäminen on sinun tyylisi, älä yleistä sivistyneempiin ihmisiin.
Olin siis oikeassa, pelkkää kuvitelmaa noi sun jutut, pidä ne jos niistä saat voimaa.
Olet pahasti exänkipeä, en kuitenkaan voi tunteä sääliä, koita kestää ja odottaa että se puhelin edes joskus soisi ;) - 19+14
4+4 kirjoitti:
Olin siis oikeassa, pelkkää kuvitelmaa noi sun jutut, pidä ne jos niistä saat voimaa.
Olet pahasti exänkipeä, en kuitenkaan voi tunteä sääliä, koita kestää ja odottaa että se puhelin edes joskus soisi ;)4 4. Ensinnäkin kirjoitin ensimmäistä kertaa tähän ketjuun joten tuskin olen täällä mitään "kuvitellut". Pisti silmääni vain ruma kielenkäyttösi "levitä jalkojasi" jne. Moni projisoi omat heikkoutensa ja huonot tapansa muihin, sen olen huomannut. Ei minulla ole eksää jota haikailisin. Oletko kovin epävarma kun noin ärähdit?
- 4+4
19+14 kirjoitti:
4 4. Ensinnäkin kirjoitin ensimmäistä kertaa tähän ketjuun joten tuskin olen täällä mitään "kuvitellut". Pisti silmääni vain ruma kielenkäyttösi "levitä jalkojasi" jne. Moni projisoi omat heikkoutensa ja huonot tapansa muihin, sen olen huomannut. Ei minulla ole eksää jota haikailisin. Oletko kovin epävarma kun noin ärähdit?
no en ole epävarma:) vaan huvittunut kuinka joku on noin pahasti koukussa exäänsä
hyvää ja aurinkoista päivää - 15+15
19+14 kirjoitti:
4 4. Ensinnäkin kirjoitin ensimmäistä kertaa tähän ketjuun joten tuskin olen täällä mitään "kuvitellut". Pisti silmääni vain ruma kielenkäyttösi "levitä jalkojasi" jne. Moni projisoi omat heikkoutensa ja huonot tapansa muihin, sen olen huomannut. Ei minulla ole eksää jota haikailisin. Oletko kovin epävarma kun noin ärähdit?
Tässä ketjussa ei kukaan haikaile kenenkään perään, Aloittaja kertoo tietävänsä exänsä pettävn nyxää. Ehkä sattui 4 4:ään. Ehkä on juuri tuo nyxä kun noin ärähti..
- NallePuhinMorsio
15+15 kirjoitti:
Tässä ketjussa ei kukaan haikaile kenenkään perään, Aloittaja kertoo tietävänsä exänsä pettävn nyxää. Ehkä sattui 4 4:ään. Ehkä on juuri tuo nyxä kun noin ärähti..
Epäilen samaa. Minunkin mielestäni tässä ketjussa kukaan ei ole koukussa kehenkään vaan tämä ketju kertoo vahingonilosta ja siitä että paha saa palkkansa ainakin joskus. 4 4 tuntuu puolustavan reviiriään epäilyttävän hanakasti. Taustalla varmaankin tieto että mies pettää mutta helpompi haukkua täällä muita kuin pistää mies ojennukseen. Voi olla juuri tuo nyxäkin, mistäs sitä tietää. Epävarmuus saa käyttäytymään noin. Tietoisuus ettei olekaan oikeasti ainoa, rakkain ja tärkein.
- 4+4
15+15 kirjoitti:
hyvää ja aurinkoista päivää yritin toivotella sinulle "15 15" siis kukas se nyt ärjyy hih, lähden nyt nauttimaan kevätauringosta, tekisi sinulle myös hyvää, piristy nyt eihän näitä diipadaapoja kannata niin tosissaan ottaa
ja tuosta aloituksesta, sehän olisi pitänyt antaan henkkohtaisesti ei näillä sivuilla... - 19+14
4+4 kirjoitti:
hyvää ja aurinkoista päivää yritin toivotella sinulle "15 15" siis kukas se nyt ärjyy hih, lähden nyt nauttimaan kevätauringosta, tekisi sinulle myös hyvää, piristy nyt eihän näitä diipadaapoja kannata niin tosissaan ottaa
ja tuosta aloituksesta, sehän olisi pitänyt antaan henkkohtaisesti ei näillä sivuilla...15 15 on muuten eri henkilö kuin 19 14 . Tästä näkee miten täällä mielikuvitus ottaa helposti vallan. Kevätaurinkoon suunnataan!
- tiojiuiio
19+14 kirjoitti:
15 15 on muuten eri henkilö kuin 19 14 . Tästä näkee miten täällä mielikuvitus ottaa helposti vallan. Kevätaurinkoon suunnataan!
Eihän suhteistaan varmat naiset käy täällä lukemassa ja ärjymässä. Pettymykset, pettämiset ja epävarmuus ja menettämisen pelko aina taustalla.
- 15+15
4+4 kirjoitti:
ja tuosta aloituksesta, sehän olisi pitänyt antaan henkkohtaisesti ei näillä sivuilla...4 4 niinhän sitä luulis mutta aina ei voi tietää ihmisten motiivista kirjoittaa täällä. Ehkä ei uskalla tai halua kertoa entiselle ystävälleen exmiehensä petoksesta nyxäänsä kohtaan.
Nautiskelee ja maiskuttelee täällä.
Kuten edellä todettiin viestintuoja ammutaan. - 15+15
4+4 kirjoitti:
ja tuosta aloituksesta, sehän olisi pitänyt antaan henkkohtaisesti ei näillä sivuilla...4 4 NallePuhinMorsio on taas eri henkilö. Eikä hänkään ärjy.
- maista omaa lääkettä
NallePuhinMorsio kirjoitti:
Epäilen samaa. Minunkin mielestäni tässä ketjussa kukaan ei ole koukussa kehenkään vaan tämä ketju kertoo vahingonilosta ja siitä että paha saa palkkansa ainakin joskus. 4 4 tuntuu puolustavan reviiriään epäilyttävän hanakasti. Taustalla varmaankin tieto että mies pettää mutta helpompi haukkua täällä muita kuin pistää mies ojennukseen. Voi olla juuri tuo nyxäkin, mistäs sitä tietää. Epävarmuus saa käyttäytymään noin. Tietoisuus ettei olekaan oikeasti ainoa, rakkain ja tärkein.
NallePuhin Morsian olen samaa mieltä kanssasi. On ihmeellistä kuinka naiset alentuvat taistelemaan petturimiehestä. Jos 4 4 on nyxä jota aloituksessa tarkoitetaan niin pitäishän hänen tietää minkälaisen miehen kanssa on mennyt yhteen. Koska itse ollut osallisena pettämään ystävättärensä niin pitäisi hänenkin osata löysätä kun huomaa miehen haikailevan muita. Päästää menemään jos on mennäkseen. Maistaa omaa lääkettään. Turhaa toisia täällä haukkua.
- Ei ikinä pettäjää
maista omaa lääkettä kirjoitti:
NallePuhin Morsian olen samaa mieltä kanssasi. On ihmeellistä kuinka naiset alentuvat taistelemaan petturimiehestä. Jos 4 4 on nyxä jota aloituksessa tarkoitetaan niin pitäishän hänen tietää minkälaisen miehen kanssa on mennyt yhteen. Koska itse ollut osallisena pettämään ystävättärensä niin pitäisi hänenkin osata löysätä kun huomaa miehen haikailevan muita. Päästää menemään jos on mennäkseen. Maistaa omaa lääkettään. Turhaa toisia täällä haukkua.
Jos taas tuo ärjähdys oli minulle suunnattu niin totean että siinäpä pariskunta joka on riippuvuuden asiantuntija, nainen miehessä ja mies eksässä. Se mies ei enää uskalla soitella, mutta roikkuu sähköpostitse. Enpä ole yhteenkään vastannut. En huolinut miestä ennen tätä nykyistä ykköstä enkä hänen jälkeensä. Miehen roikkumiselle itsessäni en voi enempää kuin olla välittämättä. Olen samaa mieltä "maista omaa lääkettä" kanssa. Tiesit mihin ryhdyit ja millainen hän on, turha muita haukkua.
- silmä silmästä
kielokainen kirjoitti:
kielokainen
Kyllä minä ainakin kyttäisin jos olisin samassa tilanteessa kun nainen joka menetti miehensä uskottomuuden vuoksi, ja minä nauttisin valtavasti kun huomaisin että sanani menivät toteen ettei tämä avioliiton rikkoja sanutkaan sitä uskollista miestä jota luuli kun mies oli sanonut niin rakastavansa, joten vahingon pitää antaa kiertää, ja nauttisin valtavasti tiedosta että minä en ollutkaan se ruma vanha akka jota petetään kun kaunis kakkonen purjehtii näkösälle, sillä kakkonen joka on nyt ykkönen saa käydä läpi samat tuskat kun itse aiheutti ihmiselle joka oli aviossa hänen rakkaansa kanssa. Joten sama kohtelu tällekkin naiselle, ruma ja lihava kun on niin ei enää kelpaakkaan, niinhän hän sanoi aikoinaan miehensä entisestä vaimosta. Sillä minä naisena olisin onnellinen kun näkisin ettei se ollutkaan minun vikani kun mies petti, vaan miehen epäkypsyydessä suurin vika. Joten totta kai nainen jota on haukuttu rumalsi ja huonoksi kaikessa mitä tekee saa nauttia kun se haukkuja nyt saa saman kohtalun, siitä huolimatta on sillä ensinmäisellä naisella elämä, ja hyvä sellainen, kaunis kun on kuitenkin ja omistaa tällä kertaa niin paljon kypsän miehen joka ei petä. - dikkoiujnh
Antto-Poika kirjoitti:
Tappelevat akat saa suoraan ohjata saunan taa.Antto-poika
Jos elmä olisi niin yksinkertaista kun antto pojalla on niin olihan se mukava elää. Mutta kun Antto poika ei ole ihmisen biologiasta tietoinen oikein kunnolla niin sillä nakkelee tietojaan kun maajussi paskaa pellolle - hahhhahhhaha
silmä silmästä kirjoitti:
kielokainen
Kyllä minä ainakin kyttäisin jos olisin samassa tilanteessa kun nainen joka menetti miehensä uskottomuuden vuoksi, ja minä nauttisin valtavasti kun huomaisin että sanani menivät toteen ettei tämä avioliiton rikkoja sanutkaan sitä uskollista miestä jota luuli kun mies oli sanonut niin rakastavansa, joten vahingon pitää antaa kiertää, ja nauttisin valtavasti tiedosta että minä en ollutkaan se ruma vanha akka jota petetään kun kaunis kakkonen purjehtii näkösälle, sillä kakkonen joka on nyt ykkönen saa käydä läpi samat tuskat kun itse aiheutti ihmiselle joka oli aviossa hänen rakkaansa kanssa. Joten sama kohtelu tällekkin naiselle, ruma ja lihava kun on niin ei enää kelpaakkaan, niinhän hän sanoi aikoinaan miehensä entisestä vaimosta. Sillä minä naisena olisin onnellinen kun näkisin ettei se ollutkaan minun vikani kun mies petti, vaan miehen epäkypsyydessä suurin vika. Joten totta kai nainen jota on haukuttu rumalsi ja huonoksi kaikessa mitä tekee saa nauttia kun se haukkuja nyt saa saman kohtalun, siitä huolimatta on sillä ensinmäisellä naisella elämä, ja hyvä sellainen, kaunis kun on kuitenkin ja omistaa tällä kertaa niin paljon kypsän miehen joka ei petä.silmä silmäst'ä, olen täysin samaa mieltä. Minusta on oikein että ykköstynyt saa ny tuta samaa mitä itse aiheutti. Eikä sanantuojan haukkuminen valehtelijaksi aut a mitään sillä hänen sanaansa en luottaisi vaikka olisi viiminen ihminen maailmassa sillä hänhän valehteli kun petti mieheni kanssa selkäni takana ja väitti siltii olevansa ystäväni.
Nauran vahingoniloista naurua noille ihan oikeesti. Tiedän että mies väittää kaiken olevan valetta mutta, mutta niinhän tuo väitti aikasemminkin joten eipä hänenkään sanaan luottamsita. - kevättärinnassako
NallePuhinMorsio kirjoitti:
Paha saa palkkansa Nallepuhinmorsio, olemme siitä kaikki samaa mieltä:) Mutta koukussa roikkuu tuo exmorsio ei tuota voi muuten tulkita. 4 4 toi sen esille ja sitä ei exmorsio kestänyt. Välittömästi tuli muutama viesti perään ihan ämpärillä. Exien elämä ei kiinnosta eikä niitä edes muista jos on oma elämä. Nytkin keväällä luulisi olevan muutakin tekemistä kuin miettiä mitä se ex tekee...ellei...niin juuri, koukussa vielä ;)
Ota itse yhteyttä siihen exään ja kysy vieläkö voisi alkaa sua. Jos vastaa että no thanks jätä ex pois mielestä. Mitä tuota enää miettii. Äläkä vaan taas väitä että vahingoniloa...ei uskota. - TiukastiVarattu
kevättärinnassako kirjoitti:
Paha saa palkkansa Nallepuhinmorsio, olemme siitä kaikki samaa mieltä:) Mutta koukussa roikkuu tuo exmorsio ei tuota voi muuten tulkita. 4 4 toi sen esille ja sitä ei exmorsio kestänyt. Välittömästi tuli muutama viesti perään ihan ämpärillä. Exien elämä ei kiinnosta eikä niitä edes muista jos on oma elämä. Nytkin keväällä luulisi olevan muutakin tekemistä kuin miettiä mitä se ex tekee...ellei...niin juuri, koukussa vielä ;)
Ota itse yhteyttä siihen exään ja kysy vieläkö voisi alkaa sua. Jos vastaa että no thanks jätä ex pois mielestä. Mitä tuota enää miettii. Äläkä vaan taas väitä että vahingoniloa...ei uskota.Olet väärässä. Jos eksä soittelee perään ja ehdottelee ja kertoo että on tehnyt väärän valinnan (kuten tässä ketjussa tulee ilmi että näin on tapahtunut), kyllähän sitä väkisinkin jokainen tuntee vahingoniloa. Niin makaa kuin petaa. Ei eksää tarvitse kytätä jos tämä itse aktiivisesti yrittää pitää yhteyttä.
Kukaan järkevä ihminen ei ole pettävää ihmiseen koukussa. Sellaiset surkimukset lakaistaan mappi Ö:hön välittömästi. - kevättärinnassako
TiukastiVarattu kirjoitti:
Olet väärässä. Jos eksä soittelee perään ja ehdottelee ja kertoo että on tehnyt väärän valinnan (kuten tässä ketjussa tulee ilmi että näin on tapahtunut), kyllähän sitä väkisinkin jokainen tuntee vahingoniloa. Niin makaa kuin petaa. Ei eksää tarvitse kytätä jos tämä itse aktiivisesti yrittää pitää yhteyttä.
Kukaan järkevä ihminen ei ole pettävää ihmiseen koukussa. Sellaiset surkimukset lakaistaan mappi Ö:hön välittömästi.TiukastiVarattu, just noin JOS soittelee mutta tässähän nyt tätä lukiessa tuli ainakin minulle selväksi että, ei ex soittele, kaikki on tämän exmorsion kuvitelmaa...odottaa että soittaisi.
Nainen joka odottaa miestään takaisin, syö kynsiään kun ei tullutkaan. Järkevät ihmiset tosiaan lakaisevat pettäjät sinne ömappiin ja jatkavat elämää nenä kohti taivasta. Eivätkä mieti koko ajan miten sen saisi takasin ja miten saisi sen jättämään uuden morsionsa. - epäilyttävää
kevättärinnassako kirjoitti:
TiukastiVarattu, just noin JOS soittelee mutta tässähän nyt tätä lukiessa tuli ainakin minulle selväksi että, ei ex soittele, kaikki on tämän exmorsion kuvitelmaa...odottaa että soittaisi.
Nainen joka odottaa miestään takaisin, syö kynsiään kun ei tullutkaan. Järkevät ihmiset tosiaan lakaisevat pettäjät sinne ömappiin ja jatkavat elämää nenä kohti taivasta. Eivätkä mieti koko ajan miten sen saisi takasin ja miten saisi sen jättämään uuden morsionsa.Mistä olet tuollaiseen johtopäätökseen tullut ettei soittelisi? Meille muille taitaa olla tullut ihan toinen kuva, minulle ainakin. Miksi aihe on noin arka sinulle? Oletko sinä se soittelija joka et halua paljastua uudelle naisellesi?
- kevättärinnassako
epäilyttävää kirjoitti:
Mistä olet tuollaiseen johtopäätökseen tullut ettei soittelisi? Meille muille taitaa olla tullut ihan toinen kuva, minulle ainakin. Miksi aihe on noin arka sinulle? Oletko sinä se soittelija joka et halua paljastua uudelle naisellesi?
heh etkös sinä nyt osaa lukea ;) tein johtopäätöksen luettuani näitä viestejä, tietenkin tulkitsemme näitä oman kokemuksemme pohjalta ja minulle tuli kuva että exmorsion rintaan on tullut kevät mutta harmikseen vain exän muodossa, aihe ei ole arka minulle, miksi olisi? halusin vain kommentoida tätä ketjua josta onkin muodostunut ylättävän pitkä ja niin "usea" on tänne kirjoittanut ;)
- yes yes
epäilyttävää kirjoitti:
Mistä olet tuollaiseen johtopäätökseen tullut ettei soittelisi? Meille muille taitaa olla tullut ihan toinen kuva, minulle ainakin. Miksi aihe on noin arka sinulle? Oletko sinä se soittelija joka et halua paljastua uudelle naisellesi?
Alempana ketjussa elvis2 antaakin vastauksen. mIes valehtelee aina. JOten soittamiset ovat totta.
- Antto-Poika
dikkoiujnh kirjoitti:
Antto-poika
Jos elmä olisi niin yksinkertaista kun antto pojalla on niin olihan se mukava elää. Mutta kun Antto poika ei ole ihmisen biologiasta tietoinen oikein kunnolla niin sillä nakkelee tietojaan kun maajussi paskaa pellolleKiitos dikko arvioista mitä minä tiedän.
Ihmisen biologia on hyvinkin selvillä ja tiedossa, ja voin olla kyllä heikompi muiden eliöiden biologian tuntemuksen. Jätän siis tunkioiden tonkimisen sinun huoleksi.
Terveisin Antto suuraupungin poika ;) - Onnevaalle terkkuja
onneavaan kirjoitti:
niinpä olikin, sorry. Hyvä puskista huudella toisille kun ei tunne tapausta. Suotakoon se sinullkein mutta totuus on aivan muuta mitä sinä väität.
Mutta olkoon, eikä ole tarkoitus keskustelupalstoilla vääntää mikä oikein mikä väärin tai mikä totta ja mikä ei. Minä tiedän, ja hän tietää, se riittää. minulleÄlä itke Lotta eihän se ollut edes totta!
- Showbisnes
15+15 kirjoitti:
4 4 NallePuhinMorsio on taas eri henkilö. Eikä hänkään ärjy.
Vai onko noi kaikki yks henkilö joka huomion haussansa vastailee itselleen ?
Välillä joku tällänen hölmö haksahtaa kirjoittamaan jotain väliin.
- 1212121212
Vahingoniloa voi tuntea ilman katkeruuttakin, tiedoksi.
- katkera....
yleensä vahingoniloon liittyy katkeruus tai tyytymättömyys omaan elämään miksi yleensä ketään kiinnostaa muiden elämä? mitä väliä enää exien tekemisillä? ja mitähän väliä tällä aloituksella?
- onneavaan
Kun mies pettää niin pettää, minkäpä sille voi. Totuus on totuus.
- Usko vain
Valtavaa tämä eksä hja nyksä vinoilu ja katkeruus tai mitä onkaan.
Toivoisin teidän ihan jokaisen löytävän oikean tavallisen elämän, jossa on kunnossa taloudelliset asiat, ihmissuhteet sekä kaikkein tärkein olette tasapainoisia ja tunnette itse olevanne turvallisessa elämässä ja huolehditte niistä vastuista joita elämässänne on, tärkeimpinä pienet lapsenne ja taloudellinen vastuunne. Ymmärrätte että jokainen joutuu tekemään työtä elantonsa eteen, joten kannattaa ajatella että työ on myös hiukan kivaa.
Mikään salasuhde tai jonkun baaripuopon kauniiksi kehuminen ei tuo tuota tasapainoa.
Ihmisen pitää ymmärtää, että kaikkea ei voi saada.
Kun lakkaat loukkaamasta puolisoasi, luultavasti hänkin alkaa sinua arvostamaan, älä myöskään valehtele, pian verkko on sellainen, että oletkin lopullisesti sotkenut elämäsi.
JKos et ole tullu tsuhteessa toimeen ei onnistu seuraavassakaan, sillä ensin sinun itsesi on muututtuva ymmärtämään, että elämä on puurtamista, ei se ole jatkuvaa biletystä ja turhia sanoja. - like elvis
Näyttää niin tutuilta nämä kirjoitukset täällä
she hasn't left the building...- 16
kaikkiko?
- 15+15
Eikö aurinko loistanutkaan?
- 19+4
15+15 kirjoitti:
Eikö aurinko loistanutkaan?
Ei tainnut aurinko paistaa :D Epävarmuus toi pilvet varmaan.
- onceelvis
like elvis
you`re wrong
- Presley2
Nor has he.. Dont miss so much ;)
- 6+10
onko näin paljon naisia joiden mies on pettänyt naisen ystävättären kanssa?
- oncepresley2
Presley2
ask him if he dare to answer honestly - Presley2
oncepresley2 kirjoitti:
Presley2
ask him if he dare to answer honestlyThe problem is that he doesn't know what honesty means. But I dont need to ask, he told me ;) You're getting lies.Lots of them.
- risilla
Presley2 kirjoitti:
The problem is that he doesn't know what honesty means. But I dont need to ask, he told me ;) You're getting lies.Lots of them.
ai kuoion elvis? Menehän jo nukkumaan. Niin mekin täällä.
- oncepresley2
Presley2 kirjoitti:
The problem is that he doesn't know what honesty means. But I dont need to ask, he told me ;) You're getting lies.Lots of them.
oi, oi dear presley2
you know that he has lies in the past, sou he is lying now. - Presley2
oncepresley2 kirjoitti:
oi, oi dear presley2
you know that he has lies in the past, sou he is lying now.We know that he is lying always to everyone and he always will.
- 16
Kuinkamonta löysit?
- presley3
eleäkeläiset jauhaa paskaa ajankuluksi
- presley4
murrosikäisten muhinaa
paas pirauttaa ovikelloa ja kerro asiat suoraan - paavinpaavali
Ei tätä voi kuin hymyillen lukea. Minulle tuli mielleyhtymä että joku seisoo kuin paavi hiippalakki päässä ja julistaa oikeudenmukaisuutta jostain tornistaan. Hyi sinua paha nainen kun veit miekkoseni nyt saa sitten koston .....
Voi hyvät hyssykät teitä naiset!- yes,yes
sitä saa mitä tilaa, sanotaan. Jos on pettämällä alettu niin siihen se myös loppuu. Ykköstyneen vuoro itkeä. Ystävät vain taitavat olla vähissä.
- nautinto 10
Pitäisikö hänen itkeä ehkä kun mies pettää tätä uuttakin?
Kyllä kuule sitä on kiva nautiskella kun nainen joka aliarvioi ykkösen aikoinaan maan tasalle miehen kipeänä että ykkönen jo vähän aikaa luuli olevansa merkitsytetön elämässä. Totta kai on ihanaa huomata että tämä nainen syö omaa soppaansa nyt, katkeraltahan se maistuu, mutta niin oli aikoinaan yhtä katkeraa miehen rouvalle jota petettiin julmasti selän takana. Niin että minä ainakin ymmärrän ja nautin mukana asiasta, niin käy kun ollaan tietävinään ihmisten asiat, lusikoidessaan soppaansa nyt, voisi ehkä muistaa millä vauhdilla jyräsi tietään miehen elämään, siinä ei paljon annettu ajatus aikaa vaimolle edes ymmärtää että ero oli edessä. - ?!?!
nautinto 10 kirjoitti:
Pitäisikö hänen itkeä ehkä kun mies pettää tätä uuttakin?
Kyllä kuule sitä on kiva nautiskella kun nainen joka aliarvioi ykkösen aikoinaan maan tasalle miehen kipeänä että ykkönen jo vähän aikaa luuli olevansa merkitsytetön elämässä. Totta kai on ihanaa huomata että tämä nainen syö omaa soppaansa nyt, katkeraltahan se maistuu, mutta niin oli aikoinaan yhtä katkeraa miehen rouvalle jota petettiin julmasti selän takana. Niin että minä ainakin ymmärrän ja nautin mukana asiasta, niin käy kun ollaan tietävinään ihmisten asiat, lusikoidessaan soppaansa nyt, voisi ehkä muistaa millä vauhdilla jyräsi tietään miehen elämään, siinä ei paljon annettu ajatus aikaa vaimolle edes ymmärtää että ero oli edessä.Miksi olet katkera ja vihainen exän puolisolle? Ex on sinut pettänyt ja jatkanut elämää. Rakastat häntä yhä mutta ei ne miehet tule takaisin. Mene sinäkin eteenpäin ja ala nauttia elämästä.
- hahhahahhhahhahha
?!?! kirjoitti:
Miksi olet katkera ja vihainen exän puolisolle? Ex on sinut pettänyt ja jatkanut elämää. Rakastat häntä yhä mutta ei ne miehet tule takaisin. Mene sinäkin eteenpäin ja ala nauttia elämästä.
?!?! en ole katkera vaan vahingoniloinen. Ykköstynyt exystävätär saa mitä tilasi. naidesssaan mieheni kans selkäni takana.
Mikä valheella alkaa se valheeseen loppuu.
Ei vaikuta haukkua jätettyä valehtelijaksi kun ei itsekään osaa puhua totta eikä elää totuudessa, - jujujujklökjfda
paavinpaavali
Hymyile niin että poskipielet venyy entisestäänkin, sehän on ihan sinun asiasi. Ei ole eka kerta kun yksin hymyileviä ihmisiä on ollut, niitä on aika paljon-----psykiatrisilla osastoilla.
- kumpsisjompsis
Miten nyt tällainen aloitus? Exvaimothan täällä aina tuomisevat käräyttävät kakkoset, mitenkäs nyt tämä hyväksytään?
- yes yes
Lue koko ketju
Onhan ihan ymmärrettävää että entinen ykkönen on vahingoniloinen siitä että ykköstynyt kakkonen saa nyt kokea samaa mitä ite aikoinaan aiheutti entiselle ykköselle härnätessään tätä.
- paljastus
Nyxän ei kannata hakea todistetia sillä mies on läksynsä oppinut. VAlehtelee niinpaljon että uskoo itsekin valheisiinsa. Predbadi on työmaan kopissa sitä ei tuoda kotiin. Kannattas tsekata treffi-ilmoitukset lehtienpalstoiltakin sillä sieltä hakee jos ei nettiin pääse.
SAikkupäivät hakee netistä seuraa ja onnistuipa tapaamaankin yhden. - merkko
Katkeruudesta toimiva ihminen kokee oikeutetuksi toimintansa ja saa siitä jotakin , tyydytystä vihalleen, kostonhimolleen ja halulleen tehdä pahaa. Huomaa, että anteeksiantamattomuutesi ja katkeruutesi ovat syynä pahaan oloosi ja lisäävät sitä sen sijaan, että antaisivat sinulle tyydytyksen.
Katkeruus ei saa mitään hyvää aikaan hänen eikä hänen läheistensä elämässä. Katkeruus on pelkästään paha asia ja tuhoaa katkeran ihmisen sisintä, ja pilaa hänen läheistensäkin elämää. Jos katkeroitunut ihminen huomaa sen, että katkeruus vain pahentaa hänen omaa oloaan, ja hankaloittaa myös hänen läheistensä elämää, niin hän saattaa sen jälkeen tahtoa päästä irti katkeruudesta. Niin kauan kuin katkera ihminen pitää katkeruuttaan oikeutettuna, ei hän voi päästä irti, vapaaksi ja eroon katkeruudesta.
Meidän tulee olla ystävällisiä katkeralle ihmiselle ja tehdä hänelle hyvää. Me emme saa kostaa pahaa pahalla, herjausta herjauksella vaan antakaamme hänen itse huomata tulleensa tiensä päähän.- onnellisesti erossa
Ainoa joka tässä kirjoituksessa tuntuu olevan katkera olet sinä merkko, mikä lienee tarinasi? Rakkaasi hylkäämäksi tuleminen? Petoksesta kiinnijääminen? Petetyksi tuleminen? Taidat puhua omasta katkeruudestasi.
Ap ja suurin osa tuntuvat hymyssäsuin naureskelevan sivusta kun ovat päässeet kusettajasta eroon eikä vaan uusi naikkonen tajua mikä tämä on miehiään. Parastahan onkin juuri se että pääsee elämään omaa rehellistä, luottamukseen perustuvaa elämäänsä uudessa rakkauden täyttämässä suhteessa vietettyään ahdistavaa ja valheisiin perustuvaa elämää pettäjän kanssa sitä ennen. Kun näkee että joku toinen luulee saavansa elämäänsä tällaiselta ihmiseltä jotain hyvää, niin joko varoittaa tätä ihmistä tai sitten vain hymyilee vahingoniloisena. Koeta selvitä merkko. - pettäjä on se paha
Oletko merkko lainkaan miettinyt mistä moinen katkeruus kumpuaa? Väität että petetyllä on "halu tehdä pahaa", taisi mennä arvio väärään kohteeseen.
Katkeruus tulee siitä kun asioita ei ole hoidettu kunnolla. Olisiko kukaan katkera jos petturi olisi ensin katkaissut välinsä petettyyn ja sitten alkanut uuteen suhteeseen? Tuskin. Ei ole kyse siitä etteikö petetyllä olisi omaa, uutta ja antoisaa elämää ja suhdetta. Ei ole ihme että uudesta paremmasta elämästä huolimatta hän jää ihmettelemään miksi hitossa kukaan voi tehdä mitään niin julmaa ihmiselle joka ei ole tehnyt mitään muuta sitä ansaitakseen kuin luottanut väärään ihmiseen. Ehkä hän ei ole koskaan voinut kuvitellakaan noin kieroja ihmisiä olevan olemassakaan, on luottanut toiseen ja tätä luottamusta käytetään väärin julmasti.
Kun pettävä mies on valehdellut jopa vuosia, kun hän on tuonut tauteja petetylle, kun petturi on antanut petetyn uskoa yhteiseen tulevaisuuteen, kun mies alkaa paljastumisen jälkeen syyttää tätä pettämäänsä ihmistä kaikesta ja piiloutuu tämän selän taakse ottamatta itse vastuuta mistään, kun pettäjällä ei ole selkärankaa edes pyytää anteeksi, kun tämä uuden hoitonsa kanssa yhdistävät voimansa ja lähettelevät petetylle sähköpostia tai lukevat yhdessä petetyn tekstiviestejä, yrittää vielä uudestaan tätä petettyäkin saada takaisin huijatakseen lisää... Onko ihme että on katkeria petettyjä? Pahuudesta ei ole kyse kuin pettäjän taholta. Elämäänsä voi hyvin elää eteenpäin onnellisena, mutta tuskin pitkäaikaisesta vedätyksestä, pettämisestä ja huijaamisesta jota kukaan ei edes pyytänyt anteeksi, voi selvitä katkeroitumatta ja vihaamatta pettäjää. - eräs vain
pettäjä on se paha kirjoitti:
Oletko merkko lainkaan miettinyt mistä moinen katkeruus kumpuaa? Väität että petetyllä on "halu tehdä pahaa", taisi mennä arvio väärään kohteeseen.
Katkeruus tulee siitä kun asioita ei ole hoidettu kunnolla. Olisiko kukaan katkera jos petturi olisi ensin katkaissut välinsä petettyyn ja sitten alkanut uuteen suhteeseen? Tuskin. Ei ole kyse siitä etteikö petetyllä olisi omaa, uutta ja antoisaa elämää ja suhdetta. Ei ole ihme että uudesta paremmasta elämästä huolimatta hän jää ihmettelemään miksi hitossa kukaan voi tehdä mitään niin julmaa ihmiselle joka ei ole tehnyt mitään muuta sitä ansaitakseen kuin luottanut väärään ihmiseen. Ehkä hän ei ole koskaan voinut kuvitellakaan noin kieroja ihmisiä olevan olemassakaan, on luottanut toiseen ja tätä luottamusta käytetään väärin julmasti.
Kun pettävä mies on valehdellut jopa vuosia, kun hän on tuonut tauteja petetylle, kun petturi on antanut petetyn uskoa yhteiseen tulevaisuuteen, kun mies alkaa paljastumisen jälkeen syyttää tätä pettämäänsä ihmistä kaikesta ja piiloutuu tämän selän taakse ottamatta itse vastuuta mistään, kun pettäjällä ei ole selkärankaa edes pyytää anteeksi, kun tämä uuden hoitonsa kanssa yhdistävät voimansa ja lähettelevät petetylle sähköpostia tai lukevat yhdessä petetyn tekstiviestejä, yrittää vielä uudestaan tätä petettyäkin saada takaisin huijatakseen lisää... Onko ihme että on katkeria petettyjä? Pahuudesta ei ole kyse kuin pettäjän taholta. Elämäänsä voi hyvin elää eteenpäin onnellisena, mutta tuskin pitkäaikaisesta vedätyksestä, pettämisestä ja huijaamisesta jota kukaan ei edes pyytänyt anteeksi, voi selvitä katkeroitumatta ja vihaamatta pettäjää.Pettäjä on se pahin
Olipa hyvä kirjoitus. Kiitos
- vahingonilo
Täällä haukutaan ykkösiä jotka uskovat ja antavat anteeksi kerta kerran jälkeen. Täällä haukutaan kakkosia jotka alkavat pettämään vaikka tietävät miehen olevan naimisissa. Kummassakin tapauksessaa haukutaan toista milloin miksikin.
Tässä ketjussa kerrotaan kuinka ystävätär alkoi kakkoseksi ja ykköstyi. Luulen että tässäkin tapauksessa oli paljon paha puhetta ja parjaamista.
Pettäjä on kuitenkin osottanut katumusta. Miksi se pitäs tuomita?
Ei ole entisen ykkösen syy että on huomannut tehneensä virheen ja toiminut taas tyhmästi.
Entisen ykkösen katkeruuden ymmärtää täysin. Samoin vahingonilon.
Ei kannata tuomita ketään kun emme tunne tapausta. - Luitko ketjun??
Missä kohtaa pettäjä on osoittanut katumusta? Siinäkö kun petti nykyistä ykköstään ja soittelee entiselleen? Todella tuomittavaa molemmat. Tapapettäjä ja huijari, jolle ei voi antaa anteeksi.
- vahingonilo
Kommenteissa sanotaan useaan otteeseen miehen katuvan tekojaan. Katuuko sitten entisen ykkösen pettämistä vai ykköstyneen kakkosen pettämistä.
Kuka tietää.
Eikä meidän kuulu tietääkään. Olemme täällä vain tukeaksemme ja mielipiteiden vaihtoon, emme tuomitsemassa ketään. - 5+12
vahingonilo kirjoitti:
Kommenteissa sanotaan useaan otteeseen miehen katuvan tekojaan. Katuuko sitten entisen ykkösen pettämistä vai ykköstyneen kakkosen pettämistä.
Kuka tietää.
Eikä meidän kuulu tietääkään. Olemme täällä vain tukeaksemme ja mielipiteiden vaihtoon, emme tuomitsemassa ketään.ei sitten ole tuomittavaa että mies soittelee eksälleen ja pettää nykyistään, jaahas. Kun sanoo että katuu mutta teot osoittavat muuta niin anteeksi annetaan eikä tuomita. Tsiisus.
- erossa
5+12 kirjoitti:
ei sitten ole tuomittavaa että mies soittelee eksälleen ja pettää nykyistään, jaahas. Kun sanoo että katuu mutta teot osoittavat muuta niin anteeksi annetaan eikä tuomita. Tsiisus.
Ehkä ykköstynyt antaa anteeki jälleen. Olisi täysin absurdia häneltä edes vaatia mieheltä uskollisuutta.
- 0,0,0,0
Kirjoitan sen mitä te kaikki muutkin jo ajattelette.
Nämä kirjoitukset ovat ihan samanlaisia kuin hänen joka käytti HK nimimerkkiä tai sitten on vain ihan samanlainen ajattelutapa, ei hyväksy mitään muuta kuin sen minkä on omaan kiveensä kirjoittanut. Kaiken syy on nainen joka vei hänen miehensä.
Ketjulle ei tule loppua niinkauan kuin joku kritisoi aloittajaa nooh minun puolestani saa jatkua tietenkin kunhan tässä pohdiskelen.- ajatuksella lukien
0.0.0.0
Haloo, sinä. Jss HK täällä ja kirjoitukset samansisältöisiä niin silloinhan hänen kertomukset ovat totta koska tunnistat ne ja itsesi.
Tuota ei kukaan toinen ajatellutkaan mutta hyvä että huomautit. - uusi resepti
0,0,0,0 lottosit oikein..ei ole taaskaan lääkitys kohdallaan, kiihtyy kuin dragsteriauto... pitäiskö palata siihen lääkitykseen joka oli voimassa kun hän yritti tehdä muutakin elämässään kuin kirjoittaa tänne uskottomuuspalstalle
- huomattu on
0000 like elvis on jo tehnyt saman huomion
- 3+7=10
uusi resepti kirjoitti:
0,0,0,0 lottosit oikein..ei ole taaskaan lääkitys kohdallaan, kiihtyy kuin dragsteriauto... pitäiskö palata siihen lääkitykseen joka oli voimassa kun hän yritti tehdä muutakin elämässään kuin kirjoittaa tänne uskottomuuspalstalle
Jaa että itelles vastailet.. Eipähän tule aika pitkäksi ootellessa ukkoas kotiin.
- H.K
0.0.0.0
Oi, voi mitähän tuohon sanoisisi? Eipä kannata sanoa mitään. PAljastiti taas oman ilkeytes.
En ole kirjoitellu ttässä ketjussa ollenkaan, en yleensäkään ole ees käyny palstalla moneen päivään.
Toivottavasti olet onnellinen omassa liitossasi vaikka kovasti epäilen sitä kun täällä jatkuvasti patruloit. - IlmojaIlmo
Saman on huomannu jokanen, sinä 0,0,0,0 vaan uskalsit sanoa sen ekana.
Hk on ikuinen ja jaksaa sanoa sanan sanasta ja jostain kolmannenkin.
Hyvähän tää on kun on jotain urheilua aivoille ja sormille. Muu liikunta saa jäädä. - tosihuomio
IlmojaIlmo kirjoitti:
Hyvähän tää on kun on jotain urheilua aivoille ja sormille. Muu liikunta saa jäädä.Ilmojailmo
Luulen että kukaan ei edes kiinnitä huomiota kuka mitäkin kirjottaa. Sinulla on vain pakkomielle saada tietty henkilö jonkun nikin takaa ilkeilyn kohteeksi ja tosiaan jaksat mollata kyseistä henkilöä päivästä päivään ja viikosta viikkoon.
On moneen kertaan todettu että itse kirjoittelet täällä usean nikin takaa. Sinulle on ketjun aihekin toisarvoinen asia koska päämääräsi on saada hk kiusankohteeksi. - jurrissa olet
IlmojaIlmo kirjoitti:
Hyvähän tää on kun on jotain urheilua aivoille ja sormille. Muu liikunta saa jäädä.Sinä popsitkin tabletteja aikasi kuluksi ja kulautat ne alas oluella.
- 89.24.156
Jaa, jaa hyökkäys paras puolustus. Tuoko on parasta millä puolustat reviriäsi jonka rajat ovat hajoamassa.
- Ilkeily ei kannata
TOivottavasti moni käy lukemassa kyseisn H.Kn ketjun.
Luulen että hän ei missäään tapauksessa suostus edes puhumaan exänsä kanssa.
Hänen ketju käsittelee täysin eri asiaa kuin tämä ketju.
0.0.0.0 on vain epävarma ykköstynyt joka härkäpäisesti puolustaa reviiriään. - yes yes
luettu myös ja ymmärretty. ei ole HK syy jos sinuakin peteään. Lopeta parjaaminen.
- 10+10
En myöskään näe mitään yhteneväisyyttä H.K:n kirjoitusten ja tämän välillä. Samaa mieletä Ilkeily ei kannata-nimimerkin kanssa. Ykköistynyt kakkonen 0. 0. 0. 0 yrittää hämätä kun on epävarma. Ei ihme että on..
- vahingonilo
samaa mieltä 10 10 ykköstynyt taisi paljastaa itsensä. Pitäis parempaa jöötä ukolleen niin ei tarvis vainota kenenkään exiä täällä. Käyttäs senkin ajan liittonsa pelastamiseksi.
- pilasit
0.0.0.0
sitten tämänkin ketjun - Jestas,
Jos nainen/mies rakastaa ja kunnioittaa puolisoaan, ja avioliitto on kunnossa, ei siihen liittoon kolmas henkilö mahdu.
- viidakon sananlasku
Niin. Jos naistenmies kunnioittaa puolisoaan, niin se ei ainakaan kerro.
- se parhaiten nauraa
Eihän ite asia ol emuuttunut miksikään ap tietää että mies pettää nykyistä ykköstään. Sehän jännää seurata kuka viimeksi nauraa.
- herätys nainen!
Mulle tuli mieleen sun ilkkumisesta, että se olet sinä, jota eksäsi panee vai mistä noin varma tieto? Mä en tajua teitä naisia, jotka eron jälkeen saatte nautintonne eksänne elämän seuraamisesta. Jopa panette heidän kanssaan, ihan vaan siksi, että se nykyinen saisi mitä tilasi. Ei mies helpolla tapojaan muuta. Nykyinen puoliso sen varmasti tietää ja suuren riskin ottanut mennessään yhteen petturin kanssa.
Ole iloinen, ettet se ole enää sinä, jota petetään. Ja älä anna sille eksällesi, jos sua käy vonkaamaan. Jää sulta elämä elämättä, jos hänessä roikut edelleen.- Herätys Itsellesi!
Usein se vaan on niin että se eksmies roikkuu eksässään ;) Onhan se hauskaa että kotona on nainen joka rakastaa miestä ja itse mies juoksee toisen/toisten perässä. Ei naiset välttämättä seuraa eksiensä elämää vaan ne eksmiehet, ikävä totuus. Tietysti asia esitetään nyksälle toisin.. Luulen että ap:n tapauksessa mies jahtaa sekä kirjoittajaa että panee toista naista. Se tavallinen tarina siis. Pettäjät haluavat saada kaiken.
- ihan tavallinen mies
...olen suuri punajuuri.
Minkäikäisiä teinejä tänne kirjoittaa? Vai keskenkeskenkasvuisia uusavuttomia tunnevammaisia.. Miksi minusta tuntuu että yksi ja sama henkilö on useamman nimimerkin takana? Toinen kysymys on että mitä hittoa minä tänne kirjoitan?
Minusta tuo vastenmeilinen itkupillu nainen saikin saada pakit, karmeeta soopaa, tuollaisen päässä liikkuu. Miten tuollainen ihminen keskustelee todellisessa kohtaamisissa, siis aidosti, tunteeko oikeita tunteita? Kykeneekö todelliseen vuorovaikutukseen? Väitän että varmasti on ollut ainoa lapsi!
Tyypillinen katkera ämmä, vanhetessaan näivettyy rumaksi rusinaksi. Kuiva kalkattaja, jonka kaikki tervejärkiset miehest kiertävät kaukaa.
Rumasana ihan oikeesti ihmiset! Oletteko te tuota mieltä mitä kirjoitatte? Todella pahoja traumoja ja harhoja joillain. Pettää voi monella tapaa se on selvää, joskus ihminen ei puhu totta, syitä voi olla monia. Minusta on hienoa jopa arkisen kaunista, että mies tuli järkiinsä kuuli sydämen ääntä, ja palasi ihmisen luokse joka pystyy tekemään miehestä ehjemmän, tarjoaa varman vähemmän jännää mutta sen sijaan ehtaa varmuutta yhdessä oloon, sekä tuoksuu aavistuksen verran jalolta naiselta.
Helpottaisi varmaan kun olisi asianmukainen hoito ja lääkitys.
olen pieni pesusieni...
Olen pahoillani, että eksyin tänne. Nyt jatkan sen aiheen parissa mistä haluan saada tietoa, eli kaksosista. Ja tiedoksi, en tarkoita horoskooppimerkkiä.- otan osaa mies
Kummallista tekstiä tavalliselta mieheltä. Ap:n tapauksessa mies löysi uuden naisen ja jätti entisen. Mistä ihmeestä revit johtopäätöksiä että "mies tuli järkiinsä kuuli sydämen ääntä, ja palasi ihmisen luokse joka pystyy tekemään miehestä ehjemmän, tarjoaa varman vähemmän jännää mutta sen sijaan ehtaa varmuutta yhdessä oloon, sekä tuoksuu aavistuksen verran jalolta naiselta"????? EI tuollaista tapahtumaa ollut alkuperäisen kirjoittajan tarinassa.
Olen samaa mieltä "Tavalliselle miehelle" kirjoittaneen kanssa, kuulostat siltä että puhut jostain omasta tapauksestasi ja katkerana vieläpä. Olet selvästi menettänyt jotain. Joku pitänyt pilkkanaan, jättänyt sinut ja yrität todistella muuta. Eheytymistä sinulle kuitenkin "Tavallinen mies" :-/ Ei varmaan ketään kiinnosta sekään mistä aiheesta etsit tietoa netistä, ei kai sitä tarvitse tänne ilmoittaa :) Tapasi kirjoittaa ja haukkua naisia on ruma ja sivistymätön, se kuvannee luonnettasi ja ulkonäköäsi.
- tavalliselle miehell
Mitä tuommoinen pettäjämies saa pettämisestään? Pystyykö muka aitoon kohtaamiseen ja luottamukselliseen suhteeseen kenenkään kanssa? Elämä pelkkää seksiä ja valhetta. Tekeekö tuollainen tautinen pettäjämies kenestäkään ehjempää ja onko tuollaisella muuta annettavaa kenellekään kuin valheita ja tauteja. Mies palasi vaimonsa luo ehkä pakon edestä, valehdellen taas tosiasioita ja etsiäkseen jälleen uutta kakkosta tai kolmosta.
Miksi et hanki asianmukaista lääkitystä sinä tavallinen mies? Psykoterapia voisi auttaa katkeruuteesi ja seksiaddiktioosi. Puolustathan pettäjää niin henkeen ja vereen että olet pettäjä itsekin. Onko aitoja tunteita miehellä joka pettää ja huijaa? Ei ole. Kuulostat sairaalta ja katkeralta. Mikä AP:n pettäjämiehen naisessa oli niin "aidon naisen tuntua"? Sekö että petti ystävätärtään? Muuta naisesta tällä palstalla ei ole juuri tullut ilmi. Mistä siis vedät moisia johtopäätöksiä.
Olet selvästi kakkosesi jättämä, vaimoasi inhoava katkera, tautinen vanha mies joka käy täällä kännipäissään uhoamassa. Taidat olla itse suurimman osan kirjoituksista takana. Säälittää että et tiedä mitä on rakkaus. Se on sitä että kunnoittaa toista niin paljon että ei petä. Sitä että ei halua muita. Sitä että toinen ihminen riitää yksin eikä kaipaa muita. Olet vastemielinen. - tämä on selvä
tavallista miestä ei oo valittu ja se on jätetty ja sille on jäänyt oma muija kouraan,,Katkeraa tilitystä.
- Kyseenalaistakaa
Tavallisen miehen tapaisia kirjoitelmia lukisi enemmänkin. Siinä oli asiaa ja pilkettä mukana. Aivan ihana tapa kirjoittaa. Kiitos!
Naiset ei yleensäkään kestä arvostelua tai kyseenalaistamista.
Kaikki ongelmat selitellään herkkyytenä ja kaikki on aina, ihan aina jonkin toisen syytä.
Ikävää, mutta usein tätä vääristynyttä mielikuvaa elämästä ja itsestään pitää mies vielä yllä, ruokkii jopa näennäistä herkkyyttä. Luulen miehen pelkäävän naisen itkua ja mahdollisuutta, jos nainen kuitenkin olisikin oikeassa. Ei ole. Kaikki perustuu teatteriin ja draamaan. Naisen henkiseen ja seksuaaliseen valtaan. - huvittavaa
Kyseenalaistakaa kirjoitti:
Tavallisen miehen tapaisia kirjoitelmia lukisi enemmänkin. Siinä oli asiaa ja pilkettä mukana. Aivan ihana tapa kirjoittaa. Kiitos!
Naiset ei yleensäkään kestä arvostelua tai kyseenalaistamista.
Kaikki ongelmat selitellään herkkyytenä ja kaikki on aina, ihan aina jonkin toisen syytä.
Ikävää, mutta usein tätä vääristynyttä mielikuvaa elämästä ja itsestään pitää mies vielä yllä, ruokkii jopa näennäistä herkkyyttä. Luulen miehen pelkäävän naisen itkua ja mahdollisuutta, jos nainen kuitenkin olisikin oikeassa. Ei ole. Kaikki perustuu teatteriin ja draamaan. Naisen henkiseen ja seksuaaliseen valtaan.Sitä vastaillaan ja kehutaan omia idioottimaisia kirjoituksia :D No, kukin tyylillään, kovin on katkeraa kauraa..
- Pimpelipomm
Taisi HK kirjottaa itsenään ja monena muuna. Haluaa vaan säälipisteitä kerätä, kun ei muutakaan tekemistä ole elämässä kirjoittaa tänne.
Lavatanssitkaan ei vielä kiinnosta, kesään on vielä matkaa.
Liika tietokoneen vieressä istuminen vaan levittää persetttä ja kuulemma aiheuttaa kaikkia verisuonisairauksia tutkimusten mukaan, joten eikun liikkeelle ja tanssikengät jalkaan.- sarkaa mitä kyntää
Pimpelipomm
Ei taida sinun perseen mittoihin päästä vaikka istuis yöt päntenään koneella. - Pimpelipomm
sarkaa mitä kyntää kirjoitti:
Pimpelipomm
Ei taida sinun perseen mittoihin päästä vaikka istuis yöt päntenään koneella.Kuule maanviljelijä kenen mitoista mahdatkaan uneksia?
Istumisesta nyt vaan sattui tulemaan turkimustuloksia ja terveysvaikutukset on ihan selkee riski. Olisikin vaan pepun leveiäminen. Se on jopa joskus toivottavaa kun levee on naisellinen malli.
Yöt kannattaa nukkua seki on terveellisempää kun koneen tuijotus. - pompim
Pimpelipommi...pudotti totuuspommin :)
- herää jo
Mikä ihmeen päähän pinttymä sinulla on HKsta? Olet vain katkera ykköstynyt joka syyttä miehen exää omista virheistaan.
- Kertokaa jo
Mikä pinttymä ja kellä on?
Kertokaa nyt muillekkin! - truetrue
Kertokaa jo kirjoitti:
Mikä pinttymä ja kellä on?
Kertokaa nyt muillekkin!kerron,exää jurppii,mies mennyt toisen luo,liitto onnistui,ex menetti kasvonsa mustamaalaus yritystensä vuoksi,tämä nyt ainoa paikka mis voi vielä yrittää, yllättyi täälläkin nähtiin läpi
- kolikollakaksipuolta
truetrue kirjoitti:
kerron,exää jurppii,mies mennyt toisen luo,liitto onnistui,ex menetti kasvonsa mustamaalaus yritystensä vuoksi,tämä nyt ainoa paikka mis voi vielä yrittää, yllättyi täälläkin nähtiin läpi
truetrue
Ethän voi tietää että kysymyksessä juuri sinun puolisosi ex., ja jos on, niin miksi häntä täällä vainoat?
Anna hänen purkaa pettymystään, eihän se ole sinulta pois.
Hänelläkin oikeus kertoa kokemuksistaan. - herää jo
truetrue kirjoitti:
kerron,exää jurppii,mies mennyt toisen luo,liitto onnistui,ex menetti kasvonsa mustamaalaus yritystensä vuoksi,tämä nyt ainoa paikka mis voi vielä yrittää, yllättyi täälläkin nähtiin läpi
Truetrue
Tässä ketjusssa on nyxä saanut eniten arvosteluja ilkeistä kirjoituksistaan. Hällä jonkinlainen päähänpinttymä että kaiken pahan syy on se jätetty ex, eli hk. - truetruelle.
truetrue kirjoitti:
Minä kysyisin myös että mitä syytä sinulla on yrittää leimata kyseinen ex kasvonsa menettäneeksi ilkeilijäksi.
Jos ex mielestäsi on menettänyt kasvonsa niin pahemmin kai sinä joka suostuit pettäjän puolisoksi olet menettänyt kasvosi.
Jos vielä olit petetyn ystävä niin Tekosi ei oikeuta minkäänlaiseen kunnioitukseen tai hyväksyntään. - AnnaMannna
truetruelle. kirjoitti:
Minä kysyisin myös että mitä syytä sinulla on yrittää leimata kyseinen ex kasvonsa menettäneeksi ilkeilijäksi.
Jos ex mielestäsi on menettänyt kasvonsa niin pahemmin kai sinä joka suostuit pettäjän puolisoksi olet menettänyt kasvosi.
Jos vielä olit petetyn ystävä niin Tekosi ei oikeuta minkäänlaiseen kunnioitukseen tai hyväksyntään.Mistä tiätte että täällä kenenkään exät kirjottelee?
Eihän tääl kukaan ole omilla nimillään edes.
Kauhee mielikuvitus ja ikävä jos exän alkaa jokapaikas nähdä. - yes yes
AnnaMannna kirjoitti:
Mistä tiätte että täällä kenenkään exät kirjottelee?
Kauhee mielikuvitus ja ikävä jos exän alkaa jokapaikas nähdä.AnnaManna
Ne ovat ne joilla huono omatunto jotka näkevät varjoja sielläkin missä niitä ei ole. - toptoptip
AnnaMannna kirjoitti:
Mistä tiätte että täällä kenenkään exät kirjottelee?
Kauhee mielikuvitus ja ikävä jos exän alkaa jokapaikas nähdä.exät täällä juuri kirjoittelee,ap exällä niin kova ikävä tosiaan, että uskoo jokaisen nimimerkin takana olevan hänen ex tai exän uusi ystävä, onhan täällä kyllä meitä muitakin, siis exiä jotka miettivät omia rikkoutuneita suhteitaan ja uskottomuuden vaikutusta suhteisiin ja yleensä elämään, siis tuolla muissa ketjuissa ei tässä
- ihmejakumma
toptoptip kirjoitti:
exät täällä juuri kirjoittelee,ap exällä niin kova ikävä tosiaan, että uskoo jokaisen nimimerkin takana olevan hänen ex tai exän uusi ystävä, onhan täällä kyllä meitä muitakin, siis exiä jotka miettivät omia rikkoutuneita suhteitaan ja uskottomuuden vaikutusta suhteisiin ja yleensä elämään, siis tuolla muissa ketjuissa ei tässä
Aloittaja on taatusti jonkun ex ja tietää exänsä pettävän nyk.ykköstään. Mitäs kummaa siinä on.
- ihan oikein sinulle
toptoptip kirjoitti:
exät täällä juuri kirjoittelee,ap exällä niin kova ikävä tosiaan, että uskoo jokaisen nimimerkin takana olevan hänen ex tai exän uusi ystävä, onhan täällä kyllä meitä muitakin, siis exiä jotka miettivät omia rikkoutuneita suhteitaan ja uskottomuuden vaikutusta suhteisiin ja yleensä elämään, siis tuolla muissa ketjuissa ei tässä
Jaa, vai että olet jo eronnut uskottomuuden vuoksi. Minähän sanoin että exäni pettää sinua.
- toptoptip
ihan oikein sinulle kirjoitti:
Jaa, vai että olet jo eronnut uskottomuuden vuoksi. Minähän sanoin että exäni pettää sinua.
olen eronnut 20 vuotta sitten D:)
ihmejakumma ja ihan oikein sulle ...hauska toi sun tyyli
"minähän sanoin" siis etkös usko ;) - ihmejakumma
toptoptip kirjoitti:
olen eronnut 20 vuotta sitten D:)
ihmejakumma ja ihan oikein sulle ...hauska toi sun tyyli
"minähän sanoin" siis etkös usko ;)Anteeks jos et ollut hän.
Asia ei kuitenkaan muutu . Ex pettää nyksää. Sille ei voi mitään. . En tosiaan haaveile häntä takasin. Hän on ite ottanut yhteyttä ja kertonut olevansa onneton.
Se ei tarkoita että itkisin/haikailisin hänen peräänsä.
Haloo kaikille, eikö tällaista ketjua olisi saanut aloittaa.?
sillehän en voi mitään jos joku ykköstynyt on niin epävarma itsestään ja reviristään että alkaa täällä herjaamaan jotain tiettyä nimimerkkiä/ ihmistä. - toptoptip
ihmejakumma kirjoitti:
Anteeks jos et ollut hän.
Asia ei kuitenkaan muutu . Ex pettää nyksää. Sille ei voi mitään. . En tosiaan haaveile häntä takasin. Hän on ite ottanut yhteyttä ja kertonut olevansa onneton.
Se ei tarkoita että itkisin/haikailisin hänen peräänsä.
Haloo kaikille, eikö tällaista ketjua olisi saanut aloittaa.?
sillehän en voi mitään jos joku ykköstynyt on niin epävarma itsestään ja reviristään että alkaa täällä herjaamaan jotain tiettyä nimimerkkiä/ ihmistä.sinulle ihmejakumma, olit siis ajoittaja, kyllähän voit kirjoittaa mutta minäkin yhdyn enemmistön mielipiteeseen, hapuilet exän suuntaan, vähemmistönä täällä joku sinun uskoma ykkösöitynyt kirjoittaa mutta olet kyllä saanut kieltämättä paljon palautetta eikä aina niin kaunista, jossain täällä taisikin lukea että, sitä saa mitä tilaa...
keskustelujen vuoksihan täällä ollaan vai onko sinulla jokin toinen missio? - ihmejakumma
toptoptip kirjoitti:
sinulle ihmejakumma, olit siis ajoittaja, kyllähän voit kirjoittaa mutta minäkin yhdyn enemmistön mielipiteeseen, hapuilet exän suuntaan, vähemmistönä täällä joku sinun uskoma ykkösöitynyt kirjoittaa mutta olet kyllä saanut kieltämättä paljon palautetta eikä aina niin kaunista, jossain täällä taisikin lukea että, sitä saa mitä tilaa...
keskustelujen vuoksihan täällä ollaan vai onko sinulla jokin toinen missio?sinun ja kenenkään toisenkaan uskomiset eivät ole tiedon väärtti. En varmaan ole ainoa ex jolle entinen soittelee. Soitti eilenkin. Todellista syytä siihen en tiedä, on vain kertonut olevansa onneton. Alkoa kuluu paljon.
- ihmejakumma
toptoptip kirjoitti:
sinulle ihmejakumma, olit siis ajoittaja, kyllähän voit kirjoittaa mutta minäkin yhdyn enemmistön mielipiteeseen, hapuilet exän suuntaan, vähemmistönä täällä joku sinun uskoma ykkösöitynyt kirjoittaa mutta olet kyllä saanut kieltämättä paljon palautetta eikä aina niin kaunista, jossain täällä taisikin lukea että, sitä saa mitä tilaa...
keskustelujen vuoksihan täällä ollaan vai onko sinulla jokin toinen missio?sinun ja kenenkään toisenkaan uskomiset eivät ole tiedon väärtti. En varmaan ole ainoa ex jolle entinen soittelee. Soitti eilenkin. Todellista syytä siihen en tiedä, on vain kertonut olevansa onneton. Alkoa kuluu paljon.
- Älä vastaa
ihmejakumma kirjoitti:
sinun ja kenenkään toisenkaan uskomiset eivät ole tiedon väärtti. En varmaan ole ainoa ex jolle entinen soittelee. Soitti eilenkin. Todellista syytä siihen en tiedä, on vain kertonut olevansa onneton. Alkoa kuluu paljon.
Miksi sä vastaat enää exän puheluihin jos et halua exäsi kanssa jutella?
Varmaan ei jaksa kauaa yrittää jos ei saa sinua mukaan jutteluihinsa. - ihmejakumma
Älä vastaa kirjoitti:
Miksi sä vastaat enää exän puheluihin jos et halua exäsi kanssa jutella?
Varmaan ei jaksa kauaa yrittää jos ei saa sinua mukaan jutteluihinsa.tyhmää enää vastata tähänkään mutta tuntemattomasta soittavaa kun ei voi nähdä kuka soittaa.
- saapaskissa
ihmejakumma kirjoitti:
tyhmää enää vastata tähänkään mutta tuntemattomasta soittavaa kun ei voi nähdä kuka soittaa.
kuka vastaa tuntemattomaan numeroon??? haloo?
mutta ihmejakumma toi oli aika hyvä veto ;) ei vain oikein uskottavaa edelleenkään...
miten jos olet ostanut prepaidin ja soitat sitten itsellesi toisesta puhelimesta...ääni matalaksi ja jes siellähän se mun ex mouruaa....D;)))))
- missä järki?
Oikea vellihousu koko mies kun antaa entisen kakkosen vaikka onkin ykkösöitynyt pilkata miehen ex vaimoa jota ovat yhdessä pettäneet.
Täysin käsittämätöntä. Eikö tuolla parilla ole hitustakaan inhimillisyyttä Vai antaako nykysen ykkösensä rieuhua toivoessaan että uudet petokset jäisi huomaamatta.
Kuitenkin pitäs miehessä olla senverran munaa että puhaltas tommosen pelin poikki.
Tuon parin ongelmat ei ole exän syytä.- se parhaiten nauraa
Edelleenkin totta että mies pettää, enkä sure ollenkaan. Ihan oikein ykköstyneell e joka täälläkin pilkkaa miehen exää.
- janiinasiat
se parhaiten nauraa kirjoitti:
Edelleenkin totta että mies pettää, enkä sure ollenkaan. Ihan oikein ykköstyneell e joka täälläkin pilkkaa miehen exää.
kylläpä täällä taas jauhettu palturai. Ykköstyny ei hyväksy että jätetyllä elämä. Pelkää ukkonsa kaipaavan exäänsä.
- ............
ei kai nyt vanha mies enää jaksa pettää, ikä rauhottaa ainakin yli 60v..ikäsiä.
- analysoin
Ketjussa 155 viestiä joista kolmisen kynmmentä yritystä järkevään keskusteluun. lopuista noin puolet ovat jonkun reviriään puolustavan nyksän eri nimmarien takaa kirjoittamia ilkeilyjä. Jäljellä olevat kommnetiti ovat vain tyhjää läppää.
- ei todellista
Tää on pimein ketju mihin olen ikinä eksynyt. Ei hyvää päivää teidän kanssa.....hankkikaa nyt hyvät ihmiset oikea elämä.
- analysoin
Samaa mieltä
- samma här
analysoin kirjoitti:
Samaa mieltä
Täysin sekopäistä. Tuo pettäjämies kun vielä alkoi sotkemaan kirjoituksia niin johan meni oudoksi.
- neulaheinäsuovassa
samma här kirjoitti:
Täysin sekopäistä. Tuo pettäjämies kun vielä alkoi sotkemaan kirjoituksia niin johan meni oudoksi.
Niin, vai oliko se sittenkään juuri SE pettäjämies... Itse olen ainakin oppinut erittäin hyvin tunnistamaan muutaman vakikirjoittajan täällä. Sama laulu jokaisessa mahdollisessa topikissa. Sinällään jännää, jos joku, jonka luulisi tuntevan toisen tyylin hyvinkin, voi erehtyä noin huolella. Mutta niinhän se on, että oikein kun hakemalla hakee kohdetta, niin löytäähän sen vaikka mistä.
- EX-File
neulaheinäsuovassa kirjoitti:
Niin, vai oliko se sittenkään juuri SE pettäjämies... Itse olen ainakin oppinut erittäin hyvin tunnistamaan muutaman vakikirjoittajan täällä. Sama laulu jokaisessa mahdollisessa topikissa. Sinällään jännää, jos joku, jonka luulisi tuntevan toisen tyylin hyvinkin, voi erehtyä noin huolella. Mutta niinhän se on, että oikein kun hakemalla hakee kohdetta, niin löytäähän sen vaikka mistä.
Kait tää koko ketju on vain exien kirjoituksia. Jokainen on jonku katkera kaltoinkohdeltu exä. Minäkin. Muutenhan en täällä roikkuisikaan.
- NyX,,
Minä olen katkera nyxä jonka mies soittelee eksälle. Siksi roikun täällä ja etsin tunnisteita.
- contacts
Minunkin eksäni ottaa yhteyttä vähän väliä yhä vaan eri tavoin. Eikä nykyinen naikkonen usko sitä vaan kuvittelee minun haikailevan miestä vaikken edes vastaa miehelle. Yleistä näyttää olevan.
- contactsille
contacts, eihän nyxien kuvioihin sovi että mies ehkä haluaa ihan ystävänäkin jutella exänsä kanssa.
Nyxä ei voi hyväksyä että hänetkin ehkä petetään . Kakkosena ollessaan sai tietää kuinka se satutti petettyä exää eikä mitenkään voi hyväksyä että hänelle saattaa käydä samoin.
Siksi pikkaa kaikkia exiä jotka täällä kirjoittavat.
- Lumieres
Voi elämä mitä p.... täällä taas ja onko tämä sitten hk vai kh, ei väliä mutta pahasti on ajatukset hukassa, kevätkö sen tekee?
Omalle elämälle olisi tosiaan käyttöä.- hmm hmm
Lumiers sä olet sairas tai tosi ilkeä.
- Lumieres
hmm hmm kirjoitti:
Lumiers sä olet sairas tai tosi ilkeä.
hmmmm voin olla sairas tai ilkeä se on varmaan pientä sen rinnalla mitä tämä ex on..saa ihon kananlihalle...klikkaan itseni ulos ja katselen muita keskusteluja tämä paikka haisee jo...
- lumieresille
Kevätkö sinunkin mieles sekottanu kun jatkuvasti jauhat tuota samaa.
Otahan nyt ne lääkkees että rauhoitut. - hmm hmm
Taitaa useampi ex kirjoitella täällä ja ainakin yksi reviriään puolustava onneton nyks, sinä lumierse.
- pimeetä porukkaa
Kyl nyt pitäs jokasen kattoo vähän omaa napaa pidemmäll. Et voi tuomita yhtä kirjottajaa. Mikä ihmeen ex ny on niin kauhee et haisee.
Lumierse sä haluut nähä asiat niin kun sul parhaaks. etkä putkinäältäs ole erottant ett tääl on useampii exii kirottamas- teretomba
Mistäpäin olet? Omaperäinen murre D:)
- pimeetä porukkaa
teretomba kirjoitti:
Mistäpäin olet? Omaperäinen murre D:)
sielt huittisit
- emmerdale
tämän keskustelun henki on niin narsistinen että eipä tähän kannata jatkaa mitään. Siitä ei kuitenkaan synny enää järkevää keksustelua-
- 20+22
Synny enää, kun ei täällä ole sitä koskaan syntynyt!
Fiksu pysyy tästä ketjusta kaukana. - onneavaalle
Ap
Vahingoniloa ei hyväksytä täällä.- NYXälle
Luulis ykköstyneellä olevan muuta tekemistä kuin täällä vaaniminen.
Älä hyvä ihminen pilaa elämääsi tämmösellä.
- niin vain
taas aamulla soitti. Tahtoisi tavata. Sanopa nyxä, pitäisikö minun suostua?
- NYXÄ
Tietty soitti, kun teillä on asioit joita sun kanssa ei ole pystyny sopimaan.
Tapaa ihmeessä. Kirjatkaa oikeen paperille, ettete unohda mistä sovitte.Ja laitappa taas postia väliin, kun et usko ettei se sopiminen ole exästä kiinni. Mä ainakin näytin erään NYXän postit asiantuntijalle.
- nyxän silmät auki!!
Tietty se kertoo NYXÄLLE että on asioita sovittavana, totuus on ihan muuta. En ole ap mutta on niin tuttu kuvio. Nyksälle selitetään ihan muuta ja salaa soitellaan ja kaivataan ja ehdotellaan tapaamisia.
- Kapriel
Ex-vaimon haaveilua, ettekö te osaa alottaa elämään vaan odotatte vaan sen petturin puhelua jos se kuitenkin kaipaisi ja haluaakin mielummin vanhan kurpan takaisin.
- kapreileili
Kurppa mikä kurppa. Kurppa toista haukkuu
- Jopivaan
Taitaa se nyksä olla aikamoinen kurppa kun ei miehelle enää riitäkään vaan vanhaa kaipaa ;D
- ex oli kait kurppa
;) ei oo kurppa ei edes kurppaa nähnyt, sinä saat haaveilla annan sinulle luvan
- sana sanasta
Kun noin lapsellisia juttelette niin sanompa että mies jätti näyttävän näköisen vaimonsa kurpan vuoksi.
- mikä on ahneenloppu
Ykköstynyt kakkonen ei ole muuta kuin pettäjä siinä missä luuseriukkokin jonka kanssa petti ystäväänsä. Vielä kehtaa kutsua itseään ykköseksi ja paremmaksi naiseksi kuin petetty ystävänsä.
- elämä on
Eikö voida keskustella asiallisesti.
En tunne apn tapausta mutta itse voin tunnustaa oleeni kakkonen joka ei käyttäytynyt siististi entistä ykköstä kohtaan. Nyt kun ukkoni jonka siis ns. "vein" toiselta naiselta on taas menossa muualla niin mieleeni muistuu omat ilkeyteni ja halveksivat kommenttini silloisesta ykkösestä.
Toivon pikaista eroa tuosta sillä en tiedä jos edes olen koskaan rakastanutkaan häntä. Silloin joskus oli vain tärkeää saada näyttää toiselle naiselle että minä voitin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761210EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41137- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19800- 43688
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30646