Harrastin seksiä hyvän ystäväni miehen kanssa.

APUAAAAA

Olo on niin likanen ja saastanen, että en ees tienny että näin voi tuntee. En jaksa kirjotella yksityiskohtasemmin siitä miten tohon tilanteeseen päädyttiin, mutta neuvokaa että mitä mä teen ?!?! Kerronko vai annanko asian vaan unohtua ?

Niin ja en tarvitse kommentteja siitä kuinka huora ja huono ystävä olen, tiedän sen jo muutenkin.

22

4351

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaana jokunen

Öh... tuo on paha tilanne. Jos et kerro, sinun on kadottava heidän elämästään keinolla millä hyvänsä. Jos kerrot, miten ennustat käyvän? Haluatko miehen itsellesi? Tuleeko ero vai käyvätkö molemmat syyllistämään sinua? Joka tapauksessa ystäväsi olet jo menettänyt.

• AP

Ei, en halua miestä itselleni, kai. Mies on lähetellyt minulle viestejä tapauksen jälkeen ja pyytänyt käymään, mutta olen kieltäytynyt. Ja jos kerron tiedän että ystäväni ei halua nähä mun naamaa enää koskaan ja en halua menettää häntä :(

• biux
        AP kirjoitti:

Ei, en halua miestä itselleni, kai. Mies on lähetellyt minulle viestejä tapauksen jälkeen ja pyytänyt käymään, mutta olen kieltäytynyt. Ja jos kerron tiedän että ystäväni ei halua nähä mun naamaa enää koskaan ja en halua menettää häntä :(

Mutta kakkua ei voi syödä ja säilyttää. Eli Joku hinta sun on maksettava valinnoistasi aina. Etköhän sä luopunut ystävästäsi sillä hetkellä kun petit häntä?

Olet itsekäs. Nytkin haluat vain pitää ystäväsi itsekkäistä syistä. Haluaisiko ystäväsi kaltaistasesi ystävän, jos tietäisi millainen todella olet? Sinä ajattelet taas vain itseäsi... Sinä haluat pitää ystäväsi... Hah.

Mulle kävi noin. Paras ystäväni ja mieheni "eksyivät" sänkyyn keskenään...Sain kiertotietä kuulla ja välit meni poikki molempiin. Ystäväni on minulle tyhjää ja eksä samoin. Virhearvio, josta opin paljon. Olen vastuussa siitä, millaisiin ihmisiin luotan.

Molemmat soittelivat perään ja katuivat niin tekojaan. Voi voi.

• lfjsertyf
        biux kirjoitti:

Mutta kakkua ei voi syödä ja säilyttää. Eli Joku hinta sun on maksettava valinnoistasi aina. Etköhän sä luopunut ystävästäsi sillä hetkellä kun petit häntä?

Olet itsekäs. Nytkin haluat vain pitää ystäväsi itsekkäistä syistä. Haluaisiko ystäväsi kaltaistasesi ystävän, jos tietäisi millainen todella olet? Sinä ajattelet taas vain itseäsi... Sinä haluat pitää ystäväsi... Hah.

Mulle kävi noin. Paras ystäväni ja mieheni "eksyivät" sänkyyn keskenään...Sain kiertotietä kuulla ja välit meni poikki molempiin. Ystäväni on minulle tyhjää ja eksä samoin. Virhearvio, josta opin paljon. Olen vastuussa siitä, millaisiin ihmisiin luotan.

Molemmat soittelivat perään ja katuivat niin tekojaan. Voi voi.

Tuossa on muuten todella hieno lause: "Olen vastuussa siitä, millaisiin ihmisiin luotan". Pätee moneen tilanteeseen, mutta etenkin "näihin".

• oksettaaa!

Katopa peiliin ja totea millanen heikko selkärangaton ihmisten luottamuksen pettäjä olet , samoin se mies.Mieti elämääsi ja henkistä kasvua.Hankkiudu eroon ystävistä joita et ansaitse.Se petetty nainen ei ansaitse tuollaista huoraa kaveriksi.Hyi hitto millanen ihminen olet!

• ystävyys loppuu nyt

oliko sitten pakko jakaa piparia ystäväsi miehelle. ihan kuin ei vapaita miehiä olisi olemassa.

• ryhtiä

Olet tehnyt tosi rumasti. Annoit vallan tunteille väärässä paikassa. Myös mies teki tosi katalan tempun.

Kertominen särkee vielä lisää. Mutta miten säilyttää välit tästä eteenpäin, miten voit kohdata ystäväsi. En tiedä.

Voisiko ajatella, että tämä oli sitten tasan viimeinen kerta. Kannat syyllisyyden taakan, mutta ei koskaan enää. Yksi kerta voisi jotenkin mennä ajattelemattomuuden piikkiin.

• biux

Ai jos sattuu kerran hyppäämään sänkyyn ystävän kumppanin kanssa, niin se on ok...Ajattelemattomuutta? Olisko noin, jos sun ystäväsi hyppäisi petiin sinun puolisosi kanssa; vain kerran?

On asioita, joita ei yksikertaisesti tehdä. Koskaan.

• -.-.-1
        biux kirjoitti:

Ai jos sattuu kerran hyppäämään sänkyyn ystävän kumppanin kanssa, niin se on ok...Ajattelemattomuutta? Olisko noin, jos sun ystäväsi hyppäisi petiin sinun puolisosi kanssa; vain kerran?

"On asioita, joita ei yksikertaisesti tehdä. Koskaan"

Miten niin ei tehdä, kun kerran jos toisenkin on tehty? Älä pakene todellisuutta.

• p98760876
        biux kirjoitti:

On asioita, joita ei yksikertaisesti tehdä. Koskaan. !!!

• moraali?
        p98760876 kirjoitti:

On asioita, joita ei yksikertaisesti tehdä. Koskaan. !!!

Missä maailmassa te moralisoijat oikein elätte? Monissa maailman kulttuureissa moniavioisuus on normi. Vaikka luterilaisessa kulttuurissa näin ei ole, jokaisella on lihallisia himoja muitakin kuin pitkäaikaista kumppaniaan kohtaan.

Ihminen on erehtyväinen. Onneksi ihminen on myös anteeksiantava. Muuta vaihtoehtoa ei ole, sillä jokainen tekee virheitä - saadakseen vastavuoroisesti anteeksi, on anteeksiannettava muille. Se, joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven. Oletteko te tosiaan?

• Idiot Savant

Onhan tuo erehdys kännissä tullut itsekin tehtyä 4-5 vuotta sitten ja voin kertoa ettei aika korjaa mitään. Todellakaan. Joka kerran kun näen ystävääni, kärsin hirveistä omantunnon tuskista ja niin mun pitääkin. Lopun elämääni. Ja se on oikein mulle. Mutta miksi kaataisin tekemäni p***n ystäväni niskaan, joka pitää musta todella paljon. Ehkä aiheettomasti, mutta kuitenkin. Tiedän sen. He eivät ole enää yhdessä, mutta ovat kuitenkin hyvissä väleissä, joten olen antanut asian hautautua. Ei ole rikoskumppaninikaan tehnyt asialle mitään, samasta syystä. Ehkä jonain päivänä on aika kypsä. Vaikea sanoa. Mutta summa summarum, tehtyä ei saa tekemättömäksi ja se on muistettava. Erehdyksiä sattuu, pahojakin. Opi virheestäsi ja jatka k***päistä eloasi niin kuin me muutkin petturit. Leuka rintaan vaan ja kohti uusia pettymyksiä!

• Helppo olo

Ei auta kuin kärsiä ja olla syyllisyyden tuskissa.
      Olo ei auta ennenkuin tunnustat toiselle. Sattuu, mutta helpottaa oloa.

• Idiot Savant

Sattuu joo, sitä petettyä ja helpottaa joo, petturia. Tuplasatutus ja oma olo helpommaks ei ole mikään ratkaisu. Naama näkkärille ja elämän mittainen kärsimys ja huono omatunto on just hyvä rangaistus. Tieto omasta huonoudesta. Jes.

• Miksi harrastit?

• marina

Itse sorruin miehen kaveriin joka on suorastaan ällö naistenmies. Kaikki sai alkunsa baarissa ja niin siinä kävi... Asia jäi ainoastaan meidän väliseksi ja sinne se on jäänyt hiljalleen taakse.
      Nyt meillä on perhe ja miehet edelleen kaveruksia:)
      -mutta opetuksen sain kyllä.

• tikyroyo

että voi ihminen olla TYHMÄ!!!!

• Viimeinen ystäväntek

Se joka on hyvä ystävä, pitää aina ja kaikessa oman ystävänsä puolta. Jos ystävälläsi on niin alhainen mies että pettää, viimeinen hyvä teko ystävällesi on kertoa hänelle asioiden oikea laita. Jotta ystäväsi pääsee kusipäästä eroon ja voi löytää vielää hyvän miehen. Vaikka hänen kärsimyksensä tulevat olemaan sanoinkuvaamattomat. Välit ystävääsi menee poikki ei voi mitään. Mutta lopetit ainakin parhaalla tavalla. Rehellisesti, ystävääsi ajatellen.

Tämän parempaa tekoa, se on myös hyvitystä pahasta ystävällesi,tämän oikeampaa et enää voi tehdä, sen jälkeen mitä sattui.

• 10+15

Ainoa oikea teko on kertoa (entiselle) ystävällesi tapahtunut. Asiat voivat vielä jotenkin korjaantuakin, riippunee tapauksesta.
        Vaikuttaa varmaankin miten ajauduitte sänkyyn. Tapahtuiko se baari-illan jälkeen yms.
        Toivottavasti juttu jäi yhteen kertaan.
        Pahinta olisi, että et kertoisi ja asia kuitenkin tulisi jotenkin ilmi. Toiseksi pahinta on jos tapahtuneesta kuluu paljon aikaa, silloin se muuttuu vielä rumemmaksi petokseksi. Ehkä ystäväsi mies on ns peluri ja ystäväsi saattaa tarvitakin juuri tuon tiedon tehdäkseen päätöksiä elämässään.

• hmm.

Tee mitä teet. Normalisoi olosi.

• Ei se kulu

.
      Kerta kielon päälle,,, eli kerran vielä ja sitten lasku?
      .

• Tuskin painetaan villase

Erkki jälkeen tuli esiin, että nykyinen ex-mies pa#i ystävänsä muijaa yksi ilta kännissä. Ennen ja jälkeen on ollut hyvää kaveria petetyn miehen kanssa näihin päiviin asti. Pohdin juuri, miten tuon homman ilmi exäni kaveripiiriin. Enpä luule äijien antavan exälleni anteeksi, kun kuulevat. Luulen että menettää arvonsa kavereiden silmissä, lienee sama vaikka tapahtuneesta on jo vuosia. Mielipiteitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      187
      3686
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1172
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      149
      1117
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1024
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe