Aina mainostetaan miten juoksu ja liikunta antaa energiaa.
Miksei se anna sitä mun miehelle. Lenkille jaksaa lähteä lähes joka päivä, pitkillekin.
Mutta kotona on muutoin patalaiska, tekee toimistotyötä ja olettamukseni mukaan on töissäkin laiska.
Mitä hyötyä siitä on, että energiaa on juuri sen verran, että jaksaa juosta sen 10-30 kilometria ja muuten ei halua/jaksa tehdä kotona enää mitään???
Juoksuenergia harhaa?
6
119
Vastaukset
- Pilvikki Bic
Toi on niin totta. Mararaahustajat on aika hitaita. Energiat on niin vähissä. Meillä töissä pari laiskaa maratoniäijää, jotka kehuskelevat kovalla kunnollaan , mutta laistavat kaikista töistä.
Ei sillä mitään arvostusta työelämässä hanki, että raahustaa parikolme maratonia vuodessa. Kansantaloudellisesti ajatellen ei siitä jää mitään hyötyä viivan alle.
Mun mieheni kehottaa lausumaan pari valittua sanaa näille maratonsankareille , mutta kotikasvatukseni estää sen. - jaksaa mitä jaksaa
Oletkos Annukka varma että mies käy oikeasti lenkillä vai "lenkillä"?
Onhan näitä nähty.. - ei energiaa
Itse olen huomannut saman, varsinkin pitkien matkojen juoksijat ovar varsin laiskaa porukkaa "siviilissä"...
- testo-reetta
pahimpia on noi ultrapellet ja ne mammuttimarssijat. Heti kun mahollista niin saikkua hakemaan. Ennen ja jälkeen kisan treeneihin.
Mutta kotona ei jakseta edes lumitöitä tehdä tai siivota. On sitten pelleä porukkaa- niilo nylkky
niin muijan painamisesta puhumattakaan...
- yöööks
Mullehhan nää on oikeen kirosanoja jo...ultra, mara, kimppalenkki, enkka, PK, VK ja mitälie....todellakaan ei nää "kovakuntoiset" näitten jälkeen jaksa olla kuin vetelänä sängyn pohjalla..kokemusta on, eikä enää lisää, kiitos!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872