Millainen tyyli sopii kaikkein parhaiten lyhyelle miehelle? Olen 19 vuotias mies ja vain 167cm pitkä. Lääkärin ja geenien mukaan en kasva enää. Olen suht hoikka, ja hartiat ovat leveät. Haluaisin korostaa miehisiä puoliani, mutta olen huono vaatteiden kanssa... En halua näyttää 15vuotiaalta junnulta räppärivaatteissa.. Olisiko vinkkkiä? Esim. Millaiset farkut sopii lyhyelle parhaiten?
Vaatteita lyhyelle jätkälle
5
3494
Vastaukset
- Tässä vastaus :)
Olet toki keskimääräisesti lyhyempi, mutta sen ei pitäisi haitata vaatteiden valinnassa. :)
Jalkojen pituuttasi en tiedä, mutta voisin veikata, että sinulle oikea koko farkuissa olisi noin ??/31. Jack&Jonesista pitäisi ainakin löytyä tätä kokoa, sillä siellä pienin koko lahkeen pituudelle on 30. JC:tä suosittelen kokeilemaan ammattimaisen palvelun vuoksi. Siellä osataan varmasti neuvoa sinua vaatteiden valinnassa. :) JC on kylläkin aika kallis, mutta kannattaa ainakin käydä siellä. :3
Luulen, että sinulle sopisi hyvin miesten pillifarkut. Ei kuitenkaan liian tiukat vaan sellaiset sopivat. En nyt sano sen korostavan miehuutta, mutta en usko myöskään lökäreiden sitä korostavan. Puolipillit varmaan sopisivat. :D
http://fi.zoovillage.com/productdetail.aspx?did=68035&pos=20
Tuollaisia suosittelen. Nudie on muutenkin hyvä merkki ja sitä pitäisi löytyä JC:stä. :)
Jos pillit/puolipillit eivät kuitenkaan sovi makuusi niin varmasti löydät muitakin sopivia vaihtoehtoja. :) Suosittelen kuitenkin käymään JC:ssä ja kysymään sieltäkin neuvoja. :3 Jack&Jones osaa varmaan myös neuvoa. :D - qazwsx
Kiitti neuvosta! Joo sellaiset tiukat farkut sopii joillekkin pojille, pitääpä itsekkin kokeilla.. : D
- minnanana
hehee.. vai lyhyt...
mun poikaystäväni on 158cm x3 - Niksi Pirkka
Ensinnäkin: et ole mikään superlyhyt, jotenälä stressaa.
Klassiset pukeutumisvinkit lyhyille miehille: pidä vaatetus suhteellisen yksivärisenä (esim. älä miksaa tummaa takkia ja vaaleita housuja) ja suosi kuvioissa pystyraitoja vaakaraitojen sijaan - pystyraidat (etenkin ohuemmat) saavat näyttämään pidemmältä. - lyhyt mies
Ja sit kun ostelee puvuntakkeja tms. niin aina kaksinappisia. Muidenkin vaatteiden kuten takkien leikkaukset syvään uurrettuja. Vaatteiden pitää muodostaa pystysuoria linjoja, eli ei kerätä ryppyistä paksua materiaalia tms. keskivartalolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413898Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101655Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23811- 44784
- 67779