Pyöräily
Bostonin yliopisto totesi tutkimuksessaan, että paljon pyöräilevät miehet tulevat todennäköisesti kärsimään erektio-ongelmista sekä vähentyneestä seksivietistä. Ongelmista tulevat todennäköisesti kärsimään useita tunteja viikossa pyöräilevät.
http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012040315373259_se.shtml
:P :P :P
mutta auttaako jos ei käytä tiukkoja housuja jotka sitä munaa puristaa
Pyöräily = tuleva erektio-ongelma
25
3088
Vastaukset
- O\-o
Ongelman lähtökohta on huonosti sopiva pyörä/satula/säädöt. Jos nämä kaikki ovat kunnossa, ei pitäisi olla ongelmia myöskään pyöräilyn jälkeen. Jos taas noista yksikin on pielessä, ajaminenkaan ei ole kivaa.
Jos huolestuttaa, hanki miehellesi nojapyörä. Mutta varaudu siihen että hänen lenkkinsä vielä pitenevät kun on oikeasti mukava ajopeli alla...- huolestunut_nainenXX
... ja sun huumorintajus menee erektion peräs :P :P :P
- helpottunut_nainenUU
Alkup. Maantiepyöräi:lla on tämä ongelma, haluaisin auttaa häntä! :(
Ei mulla ole pyöräilijämiestä, enkä tiedä kehtaako hankkia ettei aja vknloppuisin nolotrikoissa muna pystyssä *kuin oikee urheilija* :P :P :P :P- O(/aP:::
Mitä nuo peräkkäiset P-kirjaimet meriteeraavat?
P.S. en tunne taustoja, mutta hyvä että sait helpotuksen
- titanium.
:D i love all of you
- Olkaapa tarkkoina
"Ongelmista tulevat todennäköisesti kärsimään useita tunteja viikossa pyöräilevät". Mutta jos pyöräilee useita tunteja päivässä, niin ongelmia ei tule.
- Ei huolta
Aloitin muutama vuosi sitten aktiivipyöräilyn ja nyt seisoo koko ajan!!!
- sohvaperna
Sehän on selvä, että säännöllinen liikunta (pyöräily) on vaarallista sekä miehen, että naisen seksuaaliterveydelle, mutta säännöllinen sipsipussien aukominen ja oluttölkkien sihauttelu sen sijaan varmaankin parantavat potenssia.
- Seisokki
Jaa-a. Hyvin seisoo tarvittaessa, vaikka aktiivista pyöräilyä takana jo 33 vuotta.
- Vaikutuksille altis
Ja usein tarpeettomastikin. Peittely joskus hankalaa.
- mikämikämikäHä
Vaikutus on täysin päinvastainen kuin uutinen antaa ymmärtää.
- hnmj ul
asiaan autta että ajaa seisten ei istu satulassa
ihan helppoa jos haluaa
- mulla seisoo
mä poljen 5000 km vuodes nykyään eikä mulla ole erektio ongelmia. olen 36v ja olen koko ikäni polkenut fillarilla ympäri vuoden. Autoo en omista. Silti seisoo kovin herkästi joten ei kannata luottaa tollasiin tutkimuksiin.
- Tutut virpoo
Laitetaanko testiryhmä pystyyn?
- ei vaikutusta
hyvin seisoo vaikka aktiivista pyöräilyä harrastankin.
- Tiesitkö että
naisille ei tule erktiota ja suomalaiset siiderivalaat eivät aiheuta sitä miehillekkään.
- tyyyyyjyy
Erktio, jepjep. Vai siiderivalaat, justjoo.
- Vähennän pyöräilyä
Luin pikaisesti otsikon ja tajusin heti, mistä tämä kiusallinen erektio-ongelmani johtuu. Asia on nimittäin niin, että aina kun näen naisen, joudun peittelemään erektiota. Todella kiusallista julkisilla paikoilla.
- xl
Ei vaikuta, aina muna pystyssä pyöräillessä.
- Rusopolvi
Totuus on, että pyöräily ei aiheuta erektio-ongelmia, vaan se parantaa pyöräilijän ulkonäköä ja itsetuntoa. Vaimokkeen kannattaa lähteä mukaan tai jää orrelle soitteleen.
- Juuri noin!
Noinhan se on. Liian pehmeä tai leveä satula tosin aiheuttaa verenkierto-ongelmia alapäässä. Se korjautuu hankkimalla sopivan levyinen ja riittävän kova satula.
- jussi..
Ehkä aloittaja haki kaukaa viisasta näkökantaa tyyliin, entinen mies lähti pyörällä kapakkaan, no, takaisin tullessaan oli niin seipäässä että kotiportilla ajoi päin tolppaa, tippui satulasta ylä tangon päälle ja huusi kovaa että "ai perhana".
Itse luulen että pyöräillessä saa hyvät hieronnat, (naisethan tietää hieronnan positiiviset väristykset). - oikea satula
Se seksuaaliterveys pyöräilyn suhteen on kiinni vain siitä että satula on tarpeeksi kova ja oikean muotoinen. Liian pehmeä satula merkitsee nopeasti ongelmia.
- Kova on
On se vaan kumma kun alapää puutuu kun se satula on kova ja kapea ja vielä on jalassa ne pehmustetut pyöräilyhousutkin...
No en kuitenkaan ole kovin huolestunut em. ongelmasta, pesee ja linkoaa vielä. - Mikä sen pitäisi
Kova on kirjoitti:
On se vaan kumma kun alapää puutuu kun se satula on kova ja kapea ja vielä on jalassa ne pehmustetut pyöräilyhousutkin...
No en kuitenkaan ole kovin huolestunut em. ongelmasta, pesee ja linkoaa vielä.Niin ja kyseessä on oikein muotoiltu Velo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038