Tuntuuko kenestäkään muusta, että siellä on yli-innokkaita myyjiä? Kun ovesta astuu sisään, syöksyy myyjä heti kysymään. Kun sanoo, että pärjää itse, he eivät usko vaan kävelevät perässä. Kun pysähdyt burana-hyllylle, alkaa kailotus, että näitä on niin monenlaisia. Juu, tiedän.
Kun menen ostamaan hiivalääkettä, kuulee siinä vaiheessa koko apteekki, että SITÄ EMÄTTIMEN HIIVALÄÄKETTÄKIN ON MONENLAISTA, MILLAISEEN VAIVAAN TARVITSETTE.
Hei haloo, haluan rauhassa katsoa ne lääkkeet ja tehdä itse hintavertailut. En tykkää kun yli-innokas myyjä huohottaa niskassa ja kailottaa koko apteekille, mitä olen ostamassa.
Onneksi muissa apteekeissa kunnioitetaan asiakkaita. Niissä viitsii sentään käydä.
Ilopilleri apteekki
32
1261
Vastaukset
- AP=Aasiakas
Itse taas tykkään että apua saa, sen verta harvoin apteekissa asioin etten tiedä asioista etukäteen paljoa mitään.
Olen asioinut Kairatien apteekissa ja Ilopillerissä, ja molemmissa on minua yhtä alttiisti tultu palvelemaan.
Mutta sinäjän voitkin jättää kokonaan käymättä apteekissa jos olet noin ihmiskammoinen kummajainen etkä kestä hyvää asiakaspalvelua.- TosiOutoTyyppi,hyi.
Oletko niin Einari ettet hyväksy toisten ihmisten erilaisia näkemyksiä ostotilanteessa ?
- hae rautakaupasa
Hae ne emättimen hiivalääkkeesi rautakaupasta, sieltähän ei tunnetusti meinaa myyjiä löytyä.
- Oho, tuli totuus.
Sinäkö ostat sieltä ?
- mielipidee
Kairatiellä ystävällisesti kysytään, että tarviitko apua. Kun sanoo, että pärjään itse, annetaan asiakkaalle tilaa. Mutta ilopillerissä kohdellaan jokaista asiakasta kuin potentiaalista narkkia ja huohotetaan niskassa. Rajansa kaikella.
Joku toki voi tykätä siitä, että saa pälättää jokaisen pilllunsa tulehduksen myyjälle, mutta on meitäkin, jotka haluaisimme ihan rauhassa vertailla eri ihovoiteiden hintoja ja merkkejä ja katsoa, mikä tuotteesta on halvempi kuin toinen.
Onneksi apteekeissa on valinnanvaraa. Itse käyn nykyään aina Kairatiellä ja Saarenkylässä juuri siksi, koska siellä kohdellaan asiakasta asiallisesti, eikä kytätä niskan takana, aivan kuin jokaista asiakasta epäiltäisiin varkaaksi. - JepJep
Kyllä minä olen joutunut apteekissa sanomaan, että en halua kuulla kaikkia neuvoja lääkkeestä, osaan itsekin lukea. Käyn kyllä edelleenkin ko. apteekissa, siellä on muuten hyvä palvelu. Harmittaa vaan joskus jonottaessa se päläpälä, kun se pidentää jonotusaikaa. Asiakas kysyy jos haluaa tietoa, ei sitä tarvitse väkisin tyrkyttää.
- Lapsikin tietää sen.
TUOTA APTEEKKARIA KIINNOSTAA VAIN RAHAN TEKEMINEN, ei muu.
- Tosi outoa, hyihelve
veikkaan että myyjien yli-innokkuus, johtuu läpiahneesta apteekkarista joka painostaa myyjät käymään asiakkaiden kimppuun.
- BahaMaja
Samman ollaan mekin törmätty. Tuntuu tosiaan että epäilevät jokaista vähintään varkaaksi. Ei miellyttävää palvelua tuon kyttäyksen vuoksi.
- nivankylä
teennäistä palvelua ,jos kysyy neuvotaan , se saa riittää. yleensäkin apteekeissa on sellainen outo ja kummallinen ilmapiiri,en tiiä mistä johtunee ?myyjän hymy kuin myrkkyyn kuolleen ketun irvistys,täytyy olla ankea duuni paikka.voi olla,että halutaan olla fiksuja ja supistaan,mutta kun ihmisillä voi olla huono kuulo.en tiiä mikä neuvoksi,mutta mulle ainaki tulee apteekissa asioidessani aina sairas olo...
- Tympääntynyt
Ilopilleri on ihan p:stä. Tosiaan siellä huohotetaan niskaan ja osa työntekijöistä on kuin myrkyn nielleet. Varmaan väärässä paikassa töissä.... luulen ainakin.
- Rekalamoinut suoraan
Aloittajalle neuvo: Sano asiasta siellä paikan päällä, jotain voi muuttuakin. Jos täällä meuhkaa, ei korjausta asiaan tule! Suomalaiset on ihme sakkia, hyvää eikä huonoa palautetta uskalleta/osata antaa.
- Mällit naamaan
Juu taidanpa siirtyä toiseen apteekkiin.
- Mitäh???
Saman huomannut ja siksi vaihtanut apteekkia. Harmi, kun tuo Ilopilleri olisi "työmatkan varrella". Ei sinne viitsi mennä, kun myyjät odottavat saalista kuin raatokärpäset ja ovat heti asiakkaan päästyä kynnyksen yli hönkimässä niskaan. Voisin kuitenkin piruuttani käväistä siellä huomenna ja katsoa, onko edelleen sama meininki. Lähteä pois ja sanoa, että menen mieluummin johonkin toiseen apteekkiin, jossa ei kytätä. Jos asiakas ei tarvitse apua, pitäisi myyjän se tajuta.
- kokemusta näistä
Mitäh??? kirjoitti:
Saman huomannut ja siksi vaihtanut apteekkia. Harmi, kun tuo Ilopilleri olisi "työmatkan varrella". Ei sinne viitsi mennä, kun myyjät odottavat saalista kuin raatokärpäset ja ovat heti asiakkaan päästyä kynnyksen yli hönkimässä niskaan. Voisin kuitenkin piruuttani käväistä siellä huomenna ja katsoa, onko edelleen sama meininki. Lähteä pois ja sanoa, että menen mieluummin johonkin toiseen apteekkiin, jossa ei kytätä. Jos asiakas ei tarvitse apua, pitäisi myyjän se tajuta.
Mysteryshoppaajien pelko se tuollaiseen ajaa, työntekijä pakotetaan tyrkyttämään lisämyyntiä ja todellakin panostamaan asiakaspalveluun joka onkin hyvä asia ainakin tuon palvelun suhteen. Jos tulee huonoa palautetta niin siinäpä sitä ollaan. Näitä mysteryshoppaajia on pilvin pimein ja alalla kuin alalla.
- 20+10=30
Mysteryshoppaaja? Outo termi. Joka tapauksessa olisi asiallista, jos sitä informaatiota saisi vähän hienotunteisemmin. Aion toki käyttää ko. apteekin palveluja edelleenkin, mutta oli mielenkiintoista huomata, että on näin paljon ihmisiä, jotka kokevat tämän asian samoin kuin minä.
- kuuklaa
Googleta niin saat tietoa eikä ole enää outo termi.
- TE
Lisää päivittäiseen ruokavalioon maustamatonta jogurttia ja hapanmaitotuotteita. Lopeta valkoisen vehnäjauhon ja sokerin syönti, niin hiivaongelmasta pääset ilman lääkkeitä.
- sidos
Tuota samaa kyttäystä olen mäkin huomannut. Ihan vaivaantunut olo tullut, hyvä kun muillakin samoja kokemuksia:), mielikuvituksenkin piikkiin laittanut:)
- pööööö
Tuo oli hyvä vertaus. Kytätään kuin raatokärpäsiä. Myyjät on kuin hämähäkkejä verkossaan ja kun asiakas eli raatokärpänen hitusen liikahtaa niin syöksytään niskaan.
Minulla on monta kertaa jäänyt puolet aikomistani tavaroista ostamatta kun olen hermostunut siihen niskan takana kälätykseen ja ahdistamiseen.
Miksi apteekissa on edes esillä erilaisia vitamiineja ja rasvoja ja tuotteita jos asiakas ei saa niitä rauhassa vertailla. Kun ei uskalla hyllyn eteen edes pysähtyä siksi aikaa, että kurkistaisi, mikä särkylääke on halvinta. Heti on hämähäkki niskassa hönkimässä, että mitäs rouva on vailla ja mihis vaivaan sitä ollaan lääkettä ostamassa.
En voi sille mitään, mutta siinä vaiheessa tuntuu, että pää tyhjenee ja nappaan jonkun buranan kouraan ja menen kassalle. Autossa sitten ulkona huomaa, että unohtui ne kaikki muut lääkkeet hakea kun meni ihan paniikkiin sen hämähäkin takia, joka syöksyili siellä niskan takana.
Onneksi tosiaan muissa apteekeissa on asiallisempaa käytöstä myyjillä. - Jos sull hiiva on ni
Laita sokeria römpsään niin se käy.
- 9 ja 9
No te hiivanhoitelijat. Jos teistä sellainen selän takan hönkiminen on kivaa niin sittenhän te voitte piipahdella siellä ilopillerissä vakituiseen. Onneksi Rovaniemellä on valinnanvaraa. Minä kävin tänään apteekissa Rovakadulla ja oli erinomainen palvelu. Kukaan ei tullut tyrkyttämään mitään. Sain katsoa valikoimia rauhassa ja kun tuli kysymistä niin apuun tultiin heti ja vastattiin ystävällisesti ja neuvottiin lääkkeessä.
Jokaiselle jotakin. Jos joku haluaa olla kytättävänä niin silloin hänelle ilopilleri on sopiva paikka. Jos haluaa tutkia valikoimaa rauhassa ja miettiä rauhassa, mitä tarvitsee niin meille löytyy onneksi muita apteekkeja.
Jos te muutama haluatte, että koko apteekki kuulee kun yli-innokas myyjä siellä kailottaa, mitä lääkettä otatte ja haluatte kaikkien kuulevan jos ostatte liukuvoidetta tai ehkäisyvaahtoa tai jopa sitä hiivalääkettä. Te voitte asioida ilopillerissä.
Näin meillä kaikilla on hyvä olla ja te saatte sitten sitä omannäköistä palvelua. Me harkitsevammat, jotka haluamme vertailla hintoja ja tuotteita rauhassa, voimme asioida muualla. - tuntematon potilas
Huonoin apteekki työntekijä on kairatiellä, vanhempi rouva jolla on vaaleat hiukset .
kassalta hyökkää muka palvelemaan, tympeä ja ei todellakaan esittele tuotetta jota olen ostamassa vaan valitsee itse kalleimman.
Ilopillerissä esitellään aina myös halvempi vaihtoehto.
kairatiellä käyminen käy kalliksi.... onneksi voin valita apteekkini. - KeweK
Mie kyllä olen Ilopillerin puolesta puhuja!
Mahtavaa kun tulhan auttamhan, asiassa ko asiassa. Asiallista ja ystävällistä palvelua, erittäin asiantuntevaa. Oli nuspessa hiivaa tai päässä räkkää, apu löytyy ko apteekin hyllyltä ;D
Ilopilleri 4ever!- tuntuu tosiaan oleva
"nuspessa hiivaa tai päässä räkkää"
oho tuli sanottua tosi.
- 39
Ilopilleri on hyvä apteekki, kunhan ne nuoremmat lääkäriä leikkivät neitokaiset vain malttaisivat hieman mielensä, eivätkä tuputtaisi väkisin neuvojaan. Olen vakituinen asiakas, enkä muuta moitittavaa kyllä kyseisestä paikasta keksi. Eli kyllä siellä ihan asioida voi :)
- hkjl
Kyllä siellä asioida voi. Ja jos tosiaan joku haluaa seuranpuutteessa mennä sinne juttelemaan buranahyllyn eteen tuntikausiksi niin asia on ok.
Mutta tuo oli hyvin kuvattu, että lääkäriä leikkivät nuoret neitoset. Miksi, oi miksi heille ei mene perille jos sanoo, että en tarvitse apua, olen ammatiltani hoitaja ja tiedän lääkkeet. Selän taka tullaan silti huohottamaan ja kailottamaan ja kyselemään, että mihis vaivaan sitä tätä ja tuota ollaan hakemassa.
Miksi ihmeessä ne tavarat on siellä hyllyllä jos niitä ei saa itse valita ja ottaa. Ja jos pitää olla tilivelvollinen, että vanhalle äidilleni tässä nyt panadolia otan ja itselle buranaa. Tästäkin oli nimittäin kerran kailottamista kun kävin hyllyltä ottamassa buranan ja panadolin. "HUOMAATTEHAN, ETTÄ NE ON KUMPIKIN SÄRKYLÄÄKKEITÄ JA NIITÄ EI SAA SYÖDÄ YHTÄAIKAA, VAIN JOMPAA KUMPAA, JOTEN TOISTA VAIN VOI OTTAA"
Hei haloo, minä tiedän ja sitä paitsi niitä määrätään jopa yhdessä ihan lääkärin määräyksestäkin.
Kyllä siellä voi käydä, mutta ovella pitää ensin hengittää rauhassa, että pystyy päättäväisesti syöksymään sen ovella tiellä seisovan nuoren neitosen ohi, joka heti tarrautuu kiinni kun oven aukaiset.
Ai niin, kerran menin reseptin kanssa. En päässyt edes ottamaan vuoronumeroa kun oltiin jo niskan takana kailottamassa, että mitä asiaa. Päästäisivät ne asiakkaat ensin edes sisälle ja katsoisivat, meneekö ne reseptipuolelle vai onko kyseessä asiakas, kenellä on haluja kertoa laveaan ääneen koko apteekille tavaransa kutinat ja hajut ja limat ja vuodot. Onhan näitäkin toki, jotka nauttii siitä kun pääsevät perinpohjaisesti selittämään, että kun jantterin kans pantiin niin pimpulia alko kutittaan ja sieltä valuu sellaista kokkareista vuotoa, haluaako apteekin täti haistaa. - Mitäh???
hkjl:lle
Sain mahtavat naurut kesken työpäivän! Niin osuvasti kirjoitettu. - Aprilia
Ilopilleri on apteekille sen verran tyhmä nimi, että olen pitänyt sitä sen takia boikotissa. Mielestäni ilopilleri viittaa ihan johonkin muuhun kuin lailliseen lääkkeeseen.
- En kyllä tiiä
Jaa, saakohan sieltä sitte jotain pöydän alta?
- Sampoapt
Tympeitä farmaseutteja, jotenkin huono ilmapiiri Ilopillerissä. En osta enää sieltä mitään lääkkeitä. Rovakadun Sampo Apteekkissa käyn usein. Siellä on mukavia farmaseutteja juttelevat niinkuin ihmselle jutellaan. Eivät tyrkytä kaikkea.
- ihmejakummajuttu
Sampoapteekissa ei tunneta sanaa joustava palvelu. Yleensäkin ihmettelen pilkunnussintaa jostain henkiökortista. Vanhanajan pahvinen ajokortti valokuvineen ei käynyt henkkarista mutta tavallinen Kelakortti avaa tien taivaaseen.
Oletteko ajatelleet koskaan sitä, että Kelakorttikin voi tippua kadulle, kadota lompakon mukana tai joku varastaa sen? Miksi se avaa mahdollisuuden kaikkiin kortin haltijalle määrättyihin reseptilääkkeisiin mutta kuvallinen ajokortti (pahvinen) ei käy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "823917Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242851No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452282- 341291
- 10879
- 130855
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801- 6774
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11710