10-v leirille?

assi

Onko 10-v valmis ratsastusleirille?Pikaisia vastauksia kiitos:)

23

272

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sindi

      Iha varmasti on, useat menee jo nuorempina, mut varmaa semmonen 7 vuotias on nuorin jonka heppaleiril kannattaa lähtee

    • GIRL:IT

      Ite olen 11-v ja menen kesä-leirille vuonna 2012 joten kyllä 10-v on valmis! :)

    • assi

      Kiitti:)Mun vanhemmat ei oo ihan vielä vakuuttunu joten lisää niitä mielipiteitä vaan:)!!

    • heppatyttö

      mä onn ollu ekoil leireil jo varmaa viiden vanhan, ei ne kyl viel ollu kauheen pitkii. Mut kyl kymmenvuotias voi olla jo pitkilki leireil. Toivottavasti pääset leiril :)

    • moimoi11

      tallilla yks oli 6v leirillä..:D

    • suosittelen leiriä

      tottakai on :) vaikutat sen verran reippalta, että varmasti leirillä pärjäät. Itse olen ollut myös sinun iässäsi ja vielä nuorempana leirillä ja hyvin on mennyt. Siellä on varmasti samanikäistä porukkaa ja hyvin on hoidettu yöpymiset ja ruokailut eli ei vanhemmilla hätää. Toki leirillä saa käydä yleensä myös kotoa käsin, jos talli ei ole kaukana ja vieraassa paikassa olo hirvittää. Kokemuksesta voin sanoa, että vanhemmat on niitä jotka ei yleensä ole leiriin valmiita eikä lapsi ;)

    • assi

      Kiitos jos vaikutan reippaalta:)Näytän tämän tekstin vanhemmilleni ja katsotaan pääsenkö sitten.Tiedättekö Jyväskylästä/Laukaasta joitain ratsastuskouluja joissa järjestetään leirejä?Saisi olla 5vrk.Ja leirin taso saisi olla alkeis/yleis tai yleis.Siellä olisi myös hevosia eikä pelkästään poneja.Ja opetus ja maastot olisi hyvät jne.Kaikki tarvittava mukavaan leiriin:):)
      P.SPisin ajomata joka saisi olla tallille olisi noin30min;)

    • assi

      Vanhempani ovat nyt keksineet toisen TEKOsyyn.Eli voisko teidän mielestänne Ei ihan vuotta ratsastanut mennä leirille?tarkoitan siis alkeis/jatko tai yleis?Vai onkko se muka liian vähän aikaa?

    • cho-

      Kyllä alle vuoden ratsastanut voi mennä leirille, mielellään toki alkeis/yleis leirille tai r.opettajalta kysyä mikä leiri olisi sopivin. Taitojen karttuessa sitten yleis/vaativimmille. Itse olin reilun 6kk ratsastanut kun menin ensimmäiselle ratsastusleirille.

    • assi

      Kiitti lisää mielipiteitä vaan!;)

      • assi

        Olen löytänyt sellaisen paikan kuin: Hankasalmen ratsastuskoulu.Siellä olisi päiväleirejä ja minun tasoisiani leirejä myös!Paikka vaikuttaa kivalta joten sinne olisi mukavaa mennä:)Onko joku käynyt leirillä tuolla tai ratsastamassa tuolla niin vois kertoo esim:Hevosista,opetuksesta,leiristä ja säännöistä.


    • assi

      EN MÄÄ PÄÄSE MAKSAA MUKA LIIKAA:(:(:(:(:(:(:(:(

    • assi

      Tai kyl mää ehk pääsenki:)Se on ny vähän teiän käsissänne=DEli tähän kysymykseen haluan lisää vastauksia.Voiko siis alle vuoden ratsastanut mennä leirille?Tietenkin alkeis/jatko.Ja siitä Hankasalmen ratsastuskoulusta voisitte kertoo kaiken minkä tiiätte.

      • Ratsastaja99

        Itse menin täysin aloittelijana 9 vuotiaana leirille. Hyvin pärjäsin eikä mitään ongelmaa tullut. (: Suosittelen ihan lämpimästi leirille menemistä, ei siellä ole tärkeintä taidot vaan hauskuus ja oppiminen! Sitäpaitsi olen aika varma että löydät sopivalta leiriltä samantasoisia ja -ikäisiä ratsastajia.


    • Sannipony

      Kyllä voi. Itse alotin leirilyin jo 8v, ja tuolloin menin jo yleisleirille :)

    • assi

      Kiitos vastauksista:)Ja lisää saa pistää;)

    • Halilan höpsö (:

      Itekkin menin ihan vaan käyntiä ja harjotusravia ratsastaneena ekalle ratsastusleirille tonne Isoon Kirjaan Keuruulle. Siel siis käytii läheises Ponilaaksos ratsastaan kaks kertaa päivässä teoriat ja joka päivä uinti ja sauna, jos tahto. Ainut haitta vaan oli ettei oikee ollu yhtää ns. vapaa-aikaa. Vaan iltasin iltaohjelman jälkee kioskitauko ja sit aamul riippuen kui aikasi jakso sängystä kipein lihaksin vääntäytyy. Mut se oli pientä verratuna siihen kui hauskaa siel oli. :) Sain paljon kavereita ja huonekaverin kaa mentii yhessä joka paikkaan. :D Ja yleisleireille _voi_ mennä vaikkei ois ratsastanu melkee yhtää. Riippuu paikasta. Kyllä sä mun mielestä voisit ihan hyvin mennä, eikä useimmat leirit ees maksa nii paljoo. Esim. mun tallilla, siis jossa käyn iha vaki ni sielläkin järjestetää leirejä et omistaja on Laura Jääskeläinen ja tossa sen sivut. http://personal.inet.fi/yritys/tmilaurajaaskelainen/ Ihan Saukkolassa on. Jotain 10 km Palokasta. :D Et onnee ja toivon et pääset leirille, koska kyllä siellä sen verran hauskaa on ja siellä ollaan ihmisten kanssa ihan eri lailla tekemisissä kun vaikka arkielämässä, kun muutkin on siellä leirillä koko ajan. Ja kivaa tekemistä varmaan löytyy muutenkin. Ei oo kunnon leirin voittanutta. :) Hankasalmen tallista en tiiä mitään mutta yleensä jos viittii mainoksen leireistään jonnekkin laittaa niin on laadukasta.

    • suosittelen leiriä

      Tottakai voi mennä leirille vaikka ei olisi kauaa ratsastanut :) Sen takia niitä järjestetäänkin eritasoisia, että löytyisi kaikille halukkaille sopiva. Sitäpaitsi oppimaanhan sinne mennään ;) Toivottavasti pääset leirille! Kannattaa ottaa yhteyttä talliin jonne haluaisi ja rehellisesti kertoa ratsastus-/heppakokemuksesta jota on niin kyllä siellä tallilla osataan neuvoa ja ohjata oikean tasoiselle leirille :)

    • Höpsö.

      Kyllä 10 v voi mennä leirille! :)

    • Voikkanörtti<3

      Mäki olin noin noin 8v ja vähän alle vuoden ratsastanut ja tosi hyvin meni. Mut yleisleirille ei viellä kannata mennä.

    • Hsalmelainen

      Ite käyn joka viikko tuolla Hankasalmen ratsastuskoululla ja omasta mielestä laadukas paikka!Hyvä R.opettaja,siistit paikat,hyvät tuntihevoset ja henkilökunta on mukavaa,suosittelen käymään! :)

    • Palleropallo

      Mä taas olen miettiny, että voinko mennä leirille vaikka en osaakkaan ratsastaa? :)

    • Palleropallo

      Ja juu..aika myöhää sanoin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe