Profiilissani lukee, että en omaa lapsia ja etsin lapsetonta kumppania. Silti saan viikottain viestejä ja flirttejä yh-äideiltä ja kun vastaan heille erittäin kohteliaasti, että en kykene uusioperheen arkeen ja haen lapsetonta kumppania, saan useimmiten solvauskirjeen takaisin, jossa minut mollataan maanrakoon, kun en vielä tähän ikään mennessä ole lapsia hankkinut. (olen n.40v)
Öö.. kertokaapa yh:t, kuinka moni teistä olisi uskaltanut suunnitella perhettä lähes kymmenvuotisessa parisuhteessa vakavasti masentuneen ihmisen kanssa? --Minä en uskaltanut sitä tehdä.
Onko liikaa pyydetty, että jos teidät torjutaan, niin kestätte sen ilman toisen haukkumista. Ette te tiedä, miksi ihminen, joka haluaa lapsia, ei niitä vielä nelikymppisenä ole saanut.
Ja miksi te olette eronneet nuoruuden parisuhteestanne, jonka piti kestää heinäsirkatkin ja kasvatatte nyt lastanne yksin? Eikö naimisiin mennäkään vain kerran?
S**tana.
Haukkuja yksinhuoltajilta.. Miksi?
2
150
Vastaukset
- miksiylipäänsä
En osaa vastata yksinhuoltajien haukkumisiin, mutta tässä on oiva tilaisuus
ihmetellä ylipäänsä ihmisten huonoa sietoa kestää pientäkään vastaan
tulevaa asiaa, olipa se mikä tahansa. Tämä haukkuminen puolin sekä toisin näyttää olevan oikein netti-sääntö.
Minä ohitan nämä mahdolliset haukut (no yksi lähetti rivon kuvan), niin silloin
totesin, että ei kiinnosta moinen ja sain vastaukseksi mikä luulen olevani.
Se loppui sitten siihen, mutta en ala suoltamaan kaikenmaailman sontaa,
kun se antaa vain vettä myllyyn...
Mitä olen lukenut näitä juttuja täällä, niin huorittelu ja kaikki irveilyt näyttää
olevan käytössä. Kyllä laittaa miettimään, että kuinka tälläisen ihmisen
kanssa voisi oikeesti tutustua.
Näitä heti kääminsä käräyttäjiä kyllä varmaan riittää. Miksihän pitää muuten
ottaa yhteyttä henkilöön, jonka profiilissa on tiettyjä toivomuksia.
Tuo asia kyllä ihmetyttää suuresti ?. - äläturhaanmieti
Poista viestit joita et halua säilyttää ja unohda asia.
Ei ole sinun ongelmasi, jos joku muu pahoittaa mielensä siitä ettet halua häntä ja lapsia. Varsinkin kun olet sen selvästi jo aloituksessa sanonut.
Itsetunto ja itsekunnioitus kuntoon, nenä pystyyn ja eteenpäin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2793475Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211923Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.311575- 841451
- 1381093
- 811044
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.681028Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.90885Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.199751Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61727